Joululahjaksi lahjattomille

Lahjaton?

Mitäpä meille lahjattomille lahjoiksi? Sordinon voisin monellekin antaa :-).

9

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirpzuzeiccu

googlettaa, mikä tuo tuomonen sordino on, mutta ei tullut mitään selkeää vastausta. Ilmeisesti joku soitin? Mun mielestä ei tarvi aina antaa lahjaa osoittaakseen joulumieltä. Vai mitäs sä haluisit lahjaksi, mää voin antaa sulle virtuaalisemmosen, koska olen virtuaalirikas. :)

• No jaa, sordiino on sellainen vaimennin, vaikkapa vähän tyhjän kukkaruukun tapainen, joka pistetään trumpetin eteen että saadaan ääni vaimennettua hiljaisemmaksi muttei kuitenkaan kuulumattomiin.

En tiedä mitä avaaja kaipaa, mutta joulurauhasta voisi kehitellä paremman version kuin tämä nyt näkyvä, sellainen kelpaisi ainakin minulle.

• pirpzuzeiccu
        yohuuhkaja kirjoitti:

No jaa, sordiino on sellainen vaimennin, vaikkapa vähän tyhjän kukkaruukun tapainen, joka pistetään trumpetin eteen että saadaan ääni vaimennettua hiljaisemmaksi muttei kuitenkaan kuulumattomiin.

En tiedä mitä avaaja kaipaa, mutta joulurauhasta voisi kehitellä paremman version kuin tämä nyt näkyvä, sellainen kelpaisi ainakin minulle.

se on semmonen vaimenninjutska. Kiitos tarkennuksesta. Sähän olisit voinu tehdä sellaisen kunnollisen joulurauha-avauksen tänne..

• pirpzuzeiccu kirjoitti:

se on semmonen vaimenninjutska. Kiitos tarkennuksesta. Sähän olisit voinu tehdä sellaisen kunnollisen joulurauha-avauksen tänne..

En minä kaipaa täkäläistä käsitystä joulurauhasta, vaan sitä oikeaa. Pari viikkoa hektistä raatamista ja eiköhän se siitä tule itsestään.

• pirpzuzeiccu
        yohuuhkaja kirjoitti:

En minä kaipaa täkäläistä käsitystä joulurauhasta, vaan sitä oikeaa. Pari viikkoa hektistä raatamista ja eiköhän se siitä tule itsestään.

Joulukiireet töissä vaan kiristyy parin viikon aikana, mutta sitten onkin ihanaa rentoutua ja rauhoittua kotosalla koko loppuviikko.

• Meriläinen

Yhden paketin jos kärsivällisyyttä saisin olisin kiitollinen, ja toisen tuota luovuutta, kun olis niin kiva maalata jotain tauluja mutta lahjaton kun on niin on.

• Lahjaton?

molempia paketillisen saat! Ja jos sitten yhden taulun saisin vaivanpalkkaa....

• Meriläinen
        Lahjaton? kirjoitti:

molempia paketillisen saat! Ja jos sitten yhden taulun saisin vaivanpalkkaa....

No nyt mun joulu on pelastettu. ( hyppii riemusta kattoon ja meinaa pudota tuolilta)
        Saat kyllä ilman muuta taulun.
        Minkälaista mie sulle alan taiteilemaan, luonnollista vai jotain väriläiskikkäistä vai ihmisiä.
        Mie alan sitten heti hahmottelemaan kun kerrot, paitsi se läikikäs saa tulla suoraan sielusta.

• Lahjaton?
        Meriläinen kirjoitti:

No nyt mun joulu on pelastettu. ( hyppii riemusta kattoon ja meinaa pudota tuolilta)
        Saat kyllä ilman muuta taulun.
        Minkälaista mie sulle alan taiteilemaan, luonnollista vai jotain väriläiskikkäistä vai ihmisiä.
        Mie alan sitten heti hahmottelemaan kun kerrot, paitsi se läikikäs saa tulla suoraan sielusta.

suoraan sielusta kuulostaa hyvältä! Ja toisena vaihtoehtona mikä vaan. Olipa hyvä, että Joulusi pelastui!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      6907
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      42
      4281
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      19
      3581
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3430
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2477
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2435
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      26
      2004
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163