Mitäpä meille lahjattomille lahjoiksi? Sordinon voisin monellekin antaa :-).
Joululahjaksi lahjattomille
9
271
Vastaukset
- pirpzuzeiccu
googlettaa, mikä tuo tuomonen sordino on, mutta ei tullut mitään selkeää vastausta. Ilmeisesti joku soitin? Mun mielestä ei tarvi aina antaa lahjaa osoittaakseen joulumieltä. Vai mitäs sä haluisit lahjaksi, mää voin antaa sulle virtuaalisemmosen, koska olen virtuaalirikas. :)
No jaa, sordiino on sellainen vaimennin, vaikkapa vähän tyhjän kukkaruukun tapainen, joka pistetään trumpetin eteen että saadaan ääni vaimennettua hiljaisemmaksi muttei kuitenkaan kuulumattomiin.
En tiedä mitä avaaja kaipaa, mutta joulurauhasta voisi kehitellä paremman version kuin tämä nyt näkyvä, sellainen kelpaisi ainakin minulle.- pirpzuzeiccu
yohuuhkaja kirjoitti:
No jaa, sordiino on sellainen vaimennin, vaikkapa vähän tyhjän kukkaruukun tapainen, joka pistetään trumpetin eteen että saadaan ääni vaimennettua hiljaisemmaksi muttei kuitenkaan kuulumattomiin.
En tiedä mitä avaaja kaipaa, mutta joulurauhasta voisi kehitellä paremman version kuin tämä nyt näkyvä, sellainen kelpaisi ainakin minulle.se on semmonen vaimenninjutska. Kiitos tarkennuksesta. Sähän olisit voinu tehdä sellaisen kunnollisen joulurauha-avauksen tänne..
pirpzuzeiccu kirjoitti:
se on semmonen vaimenninjutska. Kiitos tarkennuksesta. Sähän olisit voinu tehdä sellaisen kunnollisen joulurauha-avauksen tänne..
En minä kaipaa täkäläistä käsitystä joulurauhasta, vaan sitä oikeaa. Pari viikkoa hektistä raatamista ja eiköhän se siitä tule itsestään.
- pirpzuzeiccu
yohuuhkaja kirjoitti:
En minä kaipaa täkäläistä käsitystä joulurauhasta, vaan sitä oikeaa. Pari viikkoa hektistä raatamista ja eiköhän se siitä tule itsestään.
Joulukiireet töissä vaan kiristyy parin viikon aikana, mutta sitten onkin ihanaa rentoutua ja rauhoittua kotosalla koko loppuviikko.
- Meriläinen
Yhden paketin jos kärsivällisyyttä saisin olisin kiitollinen, ja toisen tuota luovuutta, kun olis niin kiva maalata jotain tauluja mutta lahjaton kun on niin on.
- Lahjaton?
molempia paketillisen saat! Ja jos sitten yhden taulun saisin vaivanpalkkaa....
- Meriläinen
Lahjaton? kirjoitti:
molempia paketillisen saat! Ja jos sitten yhden taulun saisin vaivanpalkkaa....
No nyt mun joulu on pelastettu. ( hyppii riemusta kattoon ja meinaa pudota tuolilta)
Saat kyllä ilman muuta taulun.
Minkälaista mie sulle alan taiteilemaan, luonnollista vai jotain väriläiskikkäistä vai ihmisiä.
Mie alan sitten heti hahmottelemaan kun kerrot, paitsi se läikikäs saa tulla suoraan sielusta. - Lahjaton?
Meriläinen kirjoitti:
No nyt mun joulu on pelastettu. ( hyppii riemusta kattoon ja meinaa pudota tuolilta)
Saat kyllä ilman muuta taulun.
Minkälaista mie sulle alan taiteilemaan, luonnollista vai jotain väriläiskikkäistä vai ihmisiä.
Mie alan sitten heti hahmottelemaan kun kerrot, paitsi se läikikäs saa tulla suoraan sielusta.suoraan sielusta kuulostaa hyvältä! Ja toisena vaihtoehtona mikä vaan. Olipa hyvä, että Joulusi pelastui!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712681
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472130Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa731979Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2511639- 691423
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2981357- 771285
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371183Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251105- 741015