UUSI VIPPIPAIKKA TULOSSA
6
2111
Vastaukset
- e5r3yh5y3y535
Valmistautukaa tyhjentämään niinkuin seffexin lainapalvelu ;D
- 7+2
SAMAA paikka kun laina-automaatti ja supervippi!!! OVAT TEKSTARIRAHASTAJIA!
- urkenttia vaihteeksi
Urgens Oy
Y-tunnus: 2119460-9
Toiminimi Urgens Oy 11.08.2009 Patentti- ja rekisterihallitus
Aputoiminimi Supervippi 11.08.2009 Patentti- ja rekisterihallitus
Yritysmuoto Osakeyhtiö 06.06.2007 Patentti- ja rekisterihallitus
Kotipaikka KAAVI 06.06.2007 Patentti- ja rekisterihallitus
Yrityksen kieli Suomi 12.06.2007 Verohallinto
Päätoimiala Muu luotonanto 07.07.2009 Verohallinto
Postiosoite Kyykerinkatu 16 as. 9
83500 OUTOKUMPU
Matkapuhelin 0447823658
Yrityksen/yhteisön nimi Urgens Oy
Osasto tai yhteyshenkilö Esko Laakso
Postiosoite pl 66
Postinumero 11101
Postitoimipaikka Riihimäki
Puhelinnumero 0403615233- urgeeni
Pystyykö kyseinen firma pistämään laskujaan perintään. Sähköpostia ei voi lähettää, puhelimet eivät toimi. Lisäksi eivät osaa laskea korkolain mukaista korkoa myöhästyneestä laskusta oikein. Voivatko silti laittaa katteettomat vaatimuksensa niine hyvineen perintään. Ei 2vk pitäisi tulla 2x9€ korkoa. Sunnuntai 3.1.10 oli huomautuslaskun eräpäivä TI tuli jo toinen huomautuslasku jossa oli 9€ perintäkuluja. Nopeasti ainakin toimivat noiden laskujensa suhteen. Nyt kun saisi vaan jonkun henkilön kiinni joka vastaa firman toiminnasta. Mainitsen vielä, että itse en ole niin uuno, että olisin ottanut kyseistä 20€ vippiä Urgensilta.
- 9+115
urgeeni kirjoitti:
Pystyykö kyseinen firma pistämään laskujaan perintään. Sähköpostia ei voi lähettää, puhelimet eivät toimi. Lisäksi eivät osaa laskea korkolain mukaista korkoa myöhästyneestä laskusta oikein. Voivatko silti laittaa katteettomat vaatimuksensa niine hyvineen perintään. Ei 2vk pitäisi tulla 2x9€ korkoa. Sunnuntai 3.1.10 oli huomautuslaskun eräpäivä TI tuli jo toinen huomautuslasku jossa oli 9€ perintäkuluja. Nopeasti ainakin toimivat noiden laskujensa suhteen. Nyt kun saisi vaan jonkun henkilön kiinni joka vastaa firman toiminnasta. Mainitsen vielä, että itse en ole niin uuno, että olisin ottanut kyseistä 20€ vippiä Urgensilta.
heijari firma!
- tää aloittaa?
mobilelaina, jotain venäjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412