UUSI VIPPIPAIKKA TULOSSA

ffw22ff

6

2111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e5r3yh5y3y535

      Valmistautukaa tyhjentämään niinkuin seffexin lainapalvelu ;D

    • 7+2

      SAMAA paikka kun laina-automaatti ja supervippi!!! OVAT TEKSTARIRAHASTAJIA!

    • urkenttia vaihteeksi

      Urgens Oy
      Y-tunnus: 2119460-9

      Toiminimi Urgens Oy 11.08.2009 Patentti- ja rekisterihallitus

      Aputoiminimi Supervippi 11.08.2009 Patentti- ja rekisterihallitus

      Yritysmuoto Osakeyhtiö 06.06.2007 Patentti- ja rekisterihallitus

      Kotipaikka KAAVI 06.06.2007 Patentti- ja rekisterihallitus

      Yrityksen kieli Suomi 12.06.2007 Verohallinto

      Päätoimiala Muu luotonanto 07.07.2009 Verohallinto

      Postiosoite Kyykerinkatu 16 as. 9
      83500 OUTOKUMPU

      Matkapuhelin 0447823658

      Yrityksen/yhteisön nimi Urgens Oy
      Osasto tai yhteyshenkilö Esko Laakso
      Postiosoite pl 66
      Postinumero 11101
      Postitoimipaikka Riihimäki
      Puhelinnumero 0403615233

      • urgeeni

        Pystyykö kyseinen firma pistämään laskujaan perintään. Sähköpostia ei voi lähettää, puhelimet eivät toimi. Lisäksi eivät osaa laskea korkolain mukaista korkoa myöhästyneestä laskusta oikein. Voivatko silti laittaa katteettomat vaatimuksensa niine hyvineen perintään. Ei 2vk pitäisi tulla 2x9€ korkoa. Sunnuntai 3.1.10 oli huomautuslaskun eräpäivä TI tuli jo toinen huomautuslasku jossa oli 9€ perintäkuluja. Nopeasti ainakin toimivat noiden laskujensa suhteen. Nyt kun saisi vaan jonkun henkilön kiinni joka vastaa firman toiminnasta. Mainitsen vielä, että itse en ole niin uuno, että olisin ottanut kyseistä 20€ vippiä Urgensilta.


      • 9+115
        urgeeni kirjoitti:

        Pystyykö kyseinen firma pistämään laskujaan perintään. Sähköpostia ei voi lähettää, puhelimet eivät toimi. Lisäksi eivät osaa laskea korkolain mukaista korkoa myöhästyneestä laskusta oikein. Voivatko silti laittaa katteettomat vaatimuksensa niine hyvineen perintään. Ei 2vk pitäisi tulla 2x9€ korkoa. Sunnuntai 3.1.10 oli huomautuslaskun eräpäivä TI tuli jo toinen huomautuslasku jossa oli 9€ perintäkuluja. Nopeasti ainakin toimivat noiden laskujensa suhteen. Nyt kun saisi vaan jonkun henkilön kiinni joka vastaa firman toiminnasta. Mainitsen vielä, että itse en ole niin uuno, että olisin ottanut kyseistä 20€ vippiä Urgensilta.

        heijari firma!


    • tää aloittaa?

      mobilelaina, jotain venäjää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe