Oisko täällä joku

Cassis-Alma

joka ei haluis pelkästään tapella?,,, *_*,,, siis heittää juttua, niinkun joskus huulla oli?,,, kaipaan niitä aikoja,,,

Puskatikin voi osallistua, mut ei ne paskapuskat,,,

14

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huvennu jo siinämäärin et pystyn olemaan tappelemattakin.
      Valitettavasti kuitenkin joudun siirtymään (en ajasta ikuisuuteen vaan) nukkumaan.

• Cassis-Alma

mitä ,oleks hukannu teini-iän probleemit?,,, älä nyt tolleen, mut Hyv ötysiä,,, ja kepeitä aamuhetkiä,,,

• Gaabriel

palstatappelu, no ei tappelut yleensäkkään, joskus voi pientä sänkypainia harrastaa, mut se ei kuulukkaan tohon taiteenlajiin ollenkaan :))
      Mä en sit osaa sanoa, olenko mä puska vai paska, sen tehköön viestin lukijat???

• Ryömiä koloon ,mutta koitetaan jutustella paremmalla ajalla tai hurpattoo....

• Cassis-Alma

seslonkipaini on ihan kotijuttuja,,, onhan sekin yks taiteenlaji,,, mut ei tappeluksen laji,,, rauhaa rakastavien ihmisten laji kylläkin,,,

No eiks niin ole et kun ei riitaa haasta, niin ei edes puska ;o},,,

• Cassis-Alma
        sammakko17 kirjoitti:

Ryömiä koloon ,mutta koitetaan jutustella paremmalla ajalla tai hurpattoo....

miks koloon?,,, unitilako iski?,,, Hyvää yötä,,, jutskataan, onhan meillä aikaa,,, kellosta kun ei viisarit ja aika lopu,,,

• ja huikkaa: leppoisaa iltaa cassis! nostaa karvahattua tervehtiakseen, ryømii takasin, ja kohta kuuluu tuhina :-)

• Cassis-Alma

takas,,, en karvahattua nostaen,,, kun ei ole, mut tuhinaa kohta täältäkin suunnasta,,, aamu sen tekee, ei ilta et pakko painaa pää tyynyyn,,,

• Vilma.

mike ei saa---minä olen paskapuska
      mut en mää sit leiki--- jos ei kerta saa

• Cassis-Alma

yöstä kukaan jaksa,,, yö alkaa olla jo päällä,,, ja tää päivä alkanu,,, uusin kujein kait,,, ;o},,,

• Gaaprielin sivulauseessa mainihtema sänkyvalssi, vai polkkaako se oli, oli sillo kauan, kauan sitte tappeluksen jäljiltä sovintoseksiä.
      Tosin siit o nii kaua et nyt pittää sanakirjasta kattoo mitä se tarkottaa.
      Mutta mitä noihi tappeluksii tulee ni ne o enempi typeryyttä, ku siin saattaa loukata ihtensä kans...
      http://www.youtube.com/watch?v=DWcC8IYYImk

• Cassis-Alma

outo, mut Outi Popp muistuu mieleen,,,

Eiköhän iitä itseääkin aamusella, tai joskus ainakin mietitytä et mitä tullu tehtyä,,, en tiedä ,en pääse tommosiin kettuiluihin kiinni kun en tunne ihmisiä,,, livessä helpompaa,,,

• Cassis-Alma kirjoitti:

outo, mut Outi Popp muistuu mieleen,,,

Eiköhän iitä itseääkin aamusella, tai joskus ainakin mietitytä et mitä tullu tehtyä,,, en tiedä ,en pääse tommosiin kettuiluihin kiinni kun en tunne ihmisiä,,, livessä helpompaa,,,

toimittajan työn ohella;)))
        Kun ja jos kettuilu pysyy leikillisenä ei se haittaa mutta suora loukkaaminen kyllä, eikä siit ole muuta hyötyä kuin että ystävät, kaverit ja tutut kaikkoaa kauemmas ennenpitkää.
        Minä kattelen aamulla mitä oon kirjoittanu ja kiroilen kirotuserheitä joita syntyy normaalia enemmän kun yhrellä silmällä tiitrailee aikomaansa tekstiä;)))

• padme_amidala

..ei edes Cassis-Alman pulinaa enää kuulu : )

On vissiin aika mennä nukkumaan : ) Hyvää yötä mulle : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2660
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1586
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1384
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1174
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1150
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      25
      994
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      53
      942
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      941
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      216
      899
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      108
      830
    Aihe