joka ei haluis pelkästään tapella?,,, *_*,,, siis heittää juttua, niinkun joskus huulla oli?,,, kaipaan niitä aikoja,,,
Puskatikin voi osallistua, mut ei ne paskapuskat,,,
Oisko täällä joku
14
141
Vastaukset
huvennu jo siinämäärin et pystyn olemaan tappelemattakin.
Valitettavasti kuitenkin joudun siirtymään (en ajasta ikuisuuteen vaan) nukkumaan.- Cassis-Alma
mitä ,oleks hukannu teini-iän probleemit?,,, älä nyt tolleen, mut Hyv ötysiä,,, ja kepeitä aamuhetkiä,,,
- Gaabriel
palstatappelu, no ei tappelut yleensäkkään, joskus voi pientä sänkypainia harrastaa, mut se ei kuulukkaan tohon taiteenlajiin ollenkaan :))
Mä en sit osaa sanoa, olenko mä puska vai paska, sen tehköön viestin lukijat???- Cassis-Alma
seslonkipaini on ihan kotijuttuja,,, onhan sekin yks taiteenlaji,,, mut ei tappeluksen laji,,, rauhaa rakastavien ihmisten laji kylläkin,,,
No eiks niin ole et kun ei riitaa haasta, niin ei edes puska ;o},,, - Cassis-Alma
sammakko17 kirjoitti:
Ryömiä koloon ,mutta koitetaan jutustella paremmalla ajalla tai hurpattoo....
miks koloon?,,, unitilako iski?,,, Hyvää yötä,,, jutskataan, onhan meillä aikaa,,, kellosta kun ei viisarit ja aika lopu,,,
ja huikkaa: leppoisaa iltaa cassis! nostaa karvahattua tervehtiakseen, ryømii takasin, ja kohta kuuluu tuhina :-)
- Cassis-Alma
takas,,, en karvahattua nostaen,,, kun ei ole, mut tuhinaa kohta täältäkin suunnasta,,, aamu sen tekee, ei ilta et pakko painaa pää tyynyyn,,,
- Vilma.
mike ei saa---minä olen paskapuska
mut en mää sit leiki--- jos ei kerta saa- Cassis-Alma
yöstä kukaan jaksa,,, yö alkaa olla jo päällä,,, ja tää päivä alkanu,,, uusin kujein kait,,, ;o},,,
Gaaprielin sivulauseessa mainihtema sänkyvalssi, vai polkkaako se oli, oli sillo kauan, kauan sitte tappeluksen jäljiltä sovintoseksiä.
Tosin siit o nii kaua et nyt pittää sanakirjasta kattoo mitä se tarkottaa.
Mutta mitä noihi tappeluksii tulee ni ne o enempi typeryyttä, ku siin saattaa loukata ihtensä kans...
http://www.youtube.com/watch?v=DWcC8IYYImk- Cassis-Alma
outo, mut Outi Popp muistuu mieleen,,,
Eiköhän iitä itseääkin aamusella, tai joskus ainakin mietitytä et mitä tullu tehtyä,,, en tiedä ,en pääse tommosiin kettuiluihin kiinni kun en tunne ihmisiä,,, livessä helpompaa,,, Cassis-Alma kirjoitti:
outo, mut Outi Popp muistuu mieleen,,,
Eiköhän iitä itseääkin aamusella, tai joskus ainakin mietitytä et mitä tullu tehtyä,,, en tiedä ,en pääse tommosiin kettuiluihin kiinni kun en tunne ihmisiä,,, livessä helpompaa,,,toimittajan työn ohella;)))
Kun ja jos kettuilu pysyy leikillisenä ei se haittaa mutta suora loukkaaminen kyllä, eikä siit ole muuta hyötyä kuin että ystävät, kaverit ja tutut kaikkoaa kauemmas ennenpitkää.
Minä kattelen aamulla mitä oon kirjoittanu ja kiroilen kirotuserheitä joita syntyy normaalia enemmän kun yhrellä silmällä tiitrailee aikomaansa tekstiä;)))
- padme_amidala
..ei edes Cassis-Alman pulinaa enää kuulu : )
On vissiin aika mennä nukkumaan : ) Hyvää yötä mulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613425Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1152616Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152575Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282474- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282027Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241783Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291638