Pimeän ajon todistus

Bud Spencer

Moro. Ajoin ajokoulun 1-vaiheen isäni kanssa opetusluvalla. Ajoimme myös pimeän ajon. Nyt autokoulu tahtoo saada multa todistuksen pimeän ajon suorituksesta! 2-vaihetta siis olen tässä ajamassa. No empä löydä mistään semmosta todistusta, enkä edes tiedä minkänäköinen se mahtaisi olla. Tietääköhän kukaan saako suoritetusta pimeänajosta todistusta esim.ajovarmalta, poliisilta tai joltain?

8

3897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ak.konttoristi.

      Koska sinulla ei ole erillistä pimeän ajon todistusta :)

      Vaan lomake E101, josta se selviää että on ajettu pimeä.

      Toki jos tuoki on kadoksissa, niin sitten vaan ajovarmalta hakemaan kopio tuosta lapusta...

      • sokeako

        Katselin tuota E101 lomaketta, enkä löytänyt mainintaa annetusta opetuksesta.


      • ak.konttoristi.
        sokeako kirjoitti:

        Katselin tuota E101 lomaketta, enkä löytänyt mainintaa annetusta opetuksesta.

        Tai opetuluvalla suorittamaan sitä pimeänajon opetusta :)

        Meinaan samassa alueessa, johon on merkattu teoriaopetus, ajo-opetus sekä rata-harjoittelu, on alimpana paikka pimeän opetukselle, ja jos siinä on vaan viiva, niin sitä ei ole suoritettu :)


      • pitäis kyllä olla

        Se on E100 lomake. Sama paperi johon merkattiin hyväksytyt kokeet ja ratareissu.


      • Anonyymi

        Onko tästä tehty valokopio oikeasti katsastusasemalla? koska inssin jälkeen olen sitä mieltä että alkuperäinen jäi sinne tai siis ne ottaa sen..


    • inssi'

      Jos olet ajanut opetusluvalla, niin silloin sinulla tietysti on myös tuo pimeän ajo tehty, vai mitä. Kun se on ajettu, niin siitä tehdään merkintä siihen samaan lomakkeeseen, mihin on laitettu myös kaikki muut ajokerrat ja muut jutut, mitkä opetuslupa-ajamiseen liittyvät. Jos olet hukannut, niin se kannattaa kaivella esille, koska tarvitset sitä 2-vaiheen aikana. Jos kuitenkaan pimeän ajoharjoittelua ei ole tehty (vuodenajan takia), niin silloinhan siitä ei löydy mitään merkintääkään.

      • Bud Spencer

        Jeps pitää koittaa kävästä ajovarmassa ja kysellä lomaketta, kun ei tahdo enää löytyä noita vanhoja lippusialappusia.


    • Minä

      Nykyään ainakin uuden pimeänajotodistuksen saa ajovarmalta (eli sieltä missä oot suorittanu inssin) ja todistus maksaa 10 euroa... mä siis olen suorittanu kortin opetusluvalla ja en löytäny todistusta mistään niin hain uuden....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe