Kurikka on

Näin on

kehitysmaa, jotain muuta luulin kun tänne aikoinaan olosuhteiden pakosta muutin. Haluan täältä äkkiä pois!

14

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtgg

      siellä on sentää pieni kunnallisverotus! (18%)

    • Korwalaanen

      ..sekin on nykyään mahdollista

      • Murrit

        mitä sitä täällä todistelemaan.


      • ttaa
        Murrit kirjoitti:

        mitä sitä täällä todistelemaan.

        vaikka seinäjoella. tää sentään isompi kaupunki ja kaikki palvelut lähellä :)


      • - - - ! - - -
        ttaa kirjoitti:

        vaikka seinäjoella. tää sentään isompi kaupunki ja kaikki palvelut lähellä :)

        Se eon kyllä niin ruma ja epäviihtyisä paikka, että ei sinne ainakaan. Muuta johonkin oikeaan kaupunkiin, niitäkin Suomesta löytyy.


      • Just joo
        - - - ! - - - kirjoitti:

        Se eon kyllä niin ruma ja epäviihtyisä paikka, että ei sinne ainakaan. Muuta johonkin oikeaan kaupunkiin, niitäkin Suomesta löytyy.

        Siellä on paljon puhdasta luontoa ja rauhallista, ja tosiaakin siellä on runsaasti puhdasta ja rauhallista luontoa


      • Korwalaanen
        - - - ! - - - kirjoitti:

        Se eon kyllä niin ruma ja epäviihtyisä paikka, että ei sinne ainakaan. Muuta johonkin oikeaan kaupunkiin, niitäkin Suomesta löytyy.

        ja ilmava ilme..ei mikään tympeä kylä , kuten mielestäni Oulu oli...


      • just joo
        Korwalaanen kirjoitti:

        ja ilmava ilme..ei mikään tympeä kylä , kuten mielestäni Oulu oli...

        Seinäjoki oli ja on edelleen, eikä se pääse siitä ilmeestään eroon vaikka mitä tekisi.
        Vittu mikä hidaste matkalla etelään. Tehkää tosiaan sellainen ohitustie että koko seinäjoki paska voidaan ohittaa huomaamatta, ja matka voi jatkua närästämättä.


      • uhk
        Korwalaanen kirjoitti:

        ja ilmava ilme..ei mikään tympeä kylä , kuten mielestäni Oulu oli...

        "ilmava ilme" "ei mikään tympeä kylä" :D Mitä modernia Seinäjoella on? Kasperin asuinaluekko? Ja että Oulu tympeä, kyllä joku ny puhuu itteään pussiin asioista tietämättömyydellään. Seinäjoki on helvetin tympeä ja ikävä kylä, varsinkin talvella. Sumua joka toinen päivä, ja liikenne tukossa joka päivä.


      • viivi kakkonen
        uhk kirjoitti:

        "ilmava ilme" "ei mikään tympeä kylä" :D Mitä modernia Seinäjoella on? Kasperin asuinaluekko? Ja että Oulu tympeä, kyllä joku ny puhuu itteään pussiin asioista tietämättömyydellään. Seinäjoki on helvetin tympeä ja ikävä kylä, varsinkin talvella. Sumua joka toinen päivä, ja liikenne tukossa joka päivä.

        Kurikan
        missä kauppakeskukset
        missä yleensä keskusta kaupungintalon nurkallako
        ei riitä loputtomiin osingotkaan
        jotta seinäjokeen tulee kallistumaan uskokaa pois

        kattokaa kauhajokea sielä on jo meininkiä
        kurikkakin on vaan ootellut ja nyt osingot on niin in ettei tarvi tehä mitään

        samoin seurakunta joko kirkkoherra ensivuonna rappusilla puhaltaa pilliin että vaikeuksia on eessäpäin ai niin jos ei tule lotolla


      • 9+1
        viivi kakkonen kirjoitti:

        Kurikan
        missä kauppakeskukset
        missä yleensä keskusta kaupungintalon nurkallako
        ei riitä loputtomiin osingotkaan
        jotta seinäjokeen tulee kallistumaan uskokaa pois

        kattokaa kauhajokea sielä on jo meininkiä
        kurikkakin on vaan ootellut ja nyt osingot on niin in ettei tarvi tehä mitään

        samoin seurakunta joko kirkkoherra ensivuonna rappusilla puhaltaa pilliin että vaikeuksia on eessäpäin ai niin jos ei tule lotolla

        Seurakunnalla on pakka kunnossa
        Montakos henkeä on keittiössäkin
        No henkilökunta kyllä syö kaupungilla


      • Korwalaanen
        uhk kirjoitti:

        "ilmava ilme" "ei mikään tympeä kylä" :D Mitä modernia Seinäjoella on? Kasperin asuinaluekko? Ja että Oulu tympeä, kyllä joku ny puhuu itteään pussiin asioista tietämättömyydellään. Seinäjoki on helvetin tympeä ja ikävä kylä, varsinkin talvella. Sumua joka toinen päivä, ja liikenne tukossa joka päivä.

        on omat slumminsa - entäs jokin Helsinki ...kaamea kylä sanoivat siellä lomailleet tuttuni.

        Hupaisaa vetää jokin Kasperin sosiaalimössö kuvaamaan koko kylää. :D

        Onhan tietysti se Aallon arkkitehtuuri yksi Seinäjoen syöpä !


    • kitymeininkiä--

      Melkein kuin jurvas

    • poispoispois

      kurikka on täynnä itseriittoisia ihmisiä joilla on pää täynnä nestettä muttei se seinäjoki paljon kummempi ole ehkä se apulanta suodattuu juomaveteen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe