Kurikka on

Näin on

kehitysmaa, jotain muuta luulin kun tänne aikoinaan olosuhteiden pakosta muutin. Haluan täältä äkkiä pois!

14

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtgg

      siellä on sentää pieni kunnallisverotus! (18%)

    • Korwalaanen

      ..sekin on nykyään mahdollista

      • Murrit

        mitä sitä täällä todistelemaan.


      • ttaa
        Murrit kirjoitti:

        mitä sitä täällä todistelemaan.

        vaikka seinäjoella. tää sentään isompi kaupunki ja kaikki palvelut lähellä :)


      • - - - ! - - -
        ttaa kirjoitti:

        vaikka seinäjoella. tää sentään isompi kaupunki ja kaikki palvelut lähellä :)

        Se eon kyllä niin ruma ja epäviihtyisä paikka, että ei sinne ainakaan. Muuta johonkin oikeaan kaupunkiin, niitäkin Suomesta löytyy.


      • Just joo
        - - - ! - - - kirjoitti:

        Se eon kyllä niin ruma ja epäviihtyisä paikka, että ei sinne ainakaan. Muuta johonkin oikeaan kaupunkiin, niitäkin Suomesta löytyy.

        Siellä on paljon puhdasta luontoa ja rauhallista, ja tosiaakin siellä on runsaasti puhdasta ja rauhallista luontoa


      • Korwalaanen
        - - - ! - - - kirjoitti:

        Se eon kyllä niin ruma ja epäviihtyisä paikka, että ei sinne ainakaan. Muuta johonkin oikeaan kaupunkiin, niitäkin Suomesta löytyy.

        ja ilmava ilme..ei mikään tympeä kylä , kuten mielestäni Oulu oli...


      • just joo
        Korwalaanen kirjoitti:

        ja ilmava ilme..ei mikään tympeä kylä , kuten mielestäni Oulu oli...

        Seinäjoki oli ja on edelleen, eikä se pääse siitä ilmeestään eroon vaikka mitä tekisi.
        Vittu mikä hidaste matkalla etelään. Tehkää tosiaan sellainen ohitustie että koko seinäjoki paska voidaan ohittaa huomaamatta, ja matka voi jatkua närästämättä.


      • uhk
        Korwalaanen kirjoitti:

        ja ilmava ilme..ei mikään tympeä kylä , kuten mielestäni Oulu oli...

        "ilmava ilme" "ei mikään tympeä kylä" :D Mitä modernia Seinäjoella on? Kasperin asuinaluekko? Ja että Oulu tympeä, kyllä joku ny puhuu itteään pussiin asioista tietämättömyydellään. Seinäjoki on helvetin tympeä ja ikävä kylä, varsinkin talvella. Sumua joka toinen päivä, ja liikenne tukossa joka päivä.


      • viivi kakkonen
        uhk kirjoitti:

        "ilmava ilme" "ei mikään tympeä kylä" :D Mitä modernia Seinäjoella on? Kasperin asuinaluekko? Ja että Oulu tympeä, kyllä joku ny puhuu itteään pussiin asioista tietämättömyydellään. Seinäjoki on helvetin tympeä ja ikävä kylä, varsinkin talvella. Sumua joka toinen päivä, ja liikenne tukossa joka päivä.

        Kurikan
        missä kauppakeskukset
        missä yleensä keskusta kaupungintalon nurkallako
        ei riitä loputtomiin osingotkaan
        jotta seinäjokeen tulee kallistumaan uskokaa pois

        kattokaa kauhajokea sielä on jo meininkiä
        kurikkakin on vaan ootellut ja nyt osingot on niin in ettei tarvi tehä mitään

        samoin seurakunta joko kirkkoherra ensivuonna rappusilla puhaltaa pilliin että vaikeuksia on eessäpäin ai niin jos ei tule lotolla


      • 9+1
        viivi kakkonen kirjoitti:

        Kurikan
        missä kauppakeskukset
        missä yleensä keskusta kaupungintalon nurkallako
        ei riitä loputtomiin osingotkaan
        jotta seinäjokeen tulee kallistumaan uskokaa pois

        kattokaa kauhajokea sielä on jo meininkiä
        kurikkakin on vaan ootellut ja nyt osingot on niin in ettei tarvi tehä mitään

        samoin seurakunta joko kirkkoherra ensivuonna rappusilla puhaltaa pilliin että vaikeuksia on eessäpäin ai niin jos ei tule lotolla

        Seurakunnalla on pakka kunnossa
        Montakos henkeä on keittiössäkin
        No henkilökunta kyllä syö kaupungilla


      • Korwalaanen
        uhk kirjoitti:

        "ilmava ilme" "ei mikään tympeä kylä" :D Mitä modernia Seinäjoella on? Kasperin asuinaluekko? Ja että Oulu tympeä, kyllä joku ny puhuu itteään pussiin asioista tietämättömyydellään. Seinäjoki on helvetin tympeä ja ikävä kylä, varsinkin talvella. Sumua joka toinen päivä, ja liikenne tukossa joka päivä.

        on omat slumminsa - entäs jokin Helsinki ...kaamea kylä sanoivat siellä lomailleet tuttuni.

        Hupaisaa vetää jokin Kasperin sosiaalimössö kuvaamaan koko kylää. :D

        Onhan tietysti se Aallon arkkitehtuuri yksi Seinäjoen syöpä !


    • kitymeininkiä--

      Melkein kuin jurvas

    • poispoispois

      kurikka on täynnä itseriittoisia ihmisiä joilla on pää täynnä nestettä muttei se seinäjoki paljon kummempi ole ehkä se apulanta suodattuu juomaveteen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe