S-Pankki palvelee normaalisti mahdollisen pankkialan lakon aikana.
http://www.s-pankki.fi/Tiedotteet/fi_FI/Rahoitusalan_lakkouhka/
Kannattaa siis olla asiakkaana sellaisessa pankissa, joka toimii eikä keskity rettelöintiin.
S-Pankki ei lakkoile
14
749
Vastaukset
- Pankkilainen
lakkoon ovatkin menossa pankkitoimihenkilöt. S-Marketin myyjät ovat ihan eri porukkaa.
- hyvinkin
Siinä se nähdään. Pankkitoimihenkilöillä on vähän turhan suuret luulot hommiensa vaativuudesta, koska myyjätkin pystyvät hoitamaan ne. Eikös sama rettelöivä porukka yrittänyt saada väkisin S-pankkilaisetkin riveihinsä maksusaarron voimin?
Pankkitoimihenkilöille on valitettavasti isolle osalle paikka jatkossa pankin ulkopuolella muissa tehtävissä. Tämä tapahtuu ilman lakkoiluakin. Iso osa heidän hommistaan voidaan hyvinkin ulkoistaa. Voi verrata hyvin postipalvelujen siirtoa varsinaisista postikonttoreista R-kioskeihin, huoltoasemille, kauppoihin jne. - Swapit S-Pankista?
hyvinkin kirjoitti:
Siinä se nähdään. Pankkitoimihenkilöillä on vähän turhan suuret luulot hommiensa vaativuudesta, koska myyjätkin pystyvät hoitamaan ne. Eikös sama rettelöivä porukka yrittänyt saada väkisin S-pankkilaisetkin riveihinsä maksusaarron voimin?
Pankkitoimihenkilöille on valitettavasti isolle osalle paikka jatkossa pankin ulkopuolella muissa tehtävissä. Tämä tapahtuu ilman lakkoiluakin. Iso osa heidän hommistaan voidaan hyvinkin ulkoistaa. Voi verrata hyvin postipalvelujen siirtoa varsinaisista postikonttoreista R-kioskeihin, huoltoasemille, kauppoihin jne.se osuuskauppaväki ajattelee. Jos pakkitoiminta olisikin vain ottoja ja panoja niin tuonhan voisi allekirjoittaa. Mitenkähän tämän nyt kauniisti sanoisi. Joillakin asiakkailla kuitenkin palvelutarpeet ovat "vähän" laajemmat, mutta taitaa olla turhaa yrittääkään selittää.....
- ei tyytyväinen
hyvinkin kirjoitti:
Siinä se nähdään. Pankkitoimihenkilöillä on vähän turhan suuret luulot hommiensa vaativuudesta, koska myyjätkin pystyvät hoitamaan ne. Eikös sama rettelöivä porukka yrittänyt saada väkisin S-pankkilaisetkin riveihinsä maksusaarron voimin?
Pankkitoimihenkilöille on valitettavasti isolle osalle paikka jatkossa pankin ulkopuolella muissa tehtävissä. Tämä tapahtuu ilman lakkoiluakin. Iso osa heidän hommistaan voidaan hyvinkin ulkoistaa. Voi verrata hyvin postipalvelujen siirtoa varsinaisista postikonttoreista R-kioskeihin, huoltoasemille, kauppoihin jne.Kyllä S-pankin virkailijoiden "ammattitaito" on niin ja näin. Kai nyt kuka tahasa puotipuksu osaa rahoja laskea, mutta kun s-pankista ei löydy normaalin pankin palveluita niin kai sen rajatun palveluvalikoiman mitä sieltä löytyy, osaa joku puotipuksukin hoitaa... siis teoriassa. Mutta käytännössä niillä kyllä menee sormi suuhun ja joidenkin asioiden selvittäminen on vaatinut soittoja johonkin s-pankin ylemmille henkilöille. En ole tyytyväinen moisen puljun palveluun. Vaikka nyt tietysti se on luettava niiden eduksi, etteivät mene lakkoon. (jos nyt sitten eivät mene)
- Kalle-2334
ei tyytyväinen kirjoitti:
Kyllä S-pankin virkailijoiden "ammattitaito" on niin ja näin. Kai nyt kuka tahasa puotipuksu osaa rahoja laskea, mutta kun s-pankista ei löydy normaalin pankin palveluita niin kai sen rajatun palveluvalikoiman mitä sieltä löytyy, osaa joku puotipuksukin hoitaa... siis teoriassa. Mutta käytännössä niillä kyllä menee sormi suuhun ja joidenkin asioiden selvittäminen on vaatinut soittoja johonkin s-pankin ylemmille henkilöille. En ole tyytyväinen moisen puljun palveluun. Vaikka nyt tietysti se on luettava niiden eduksi, etteivät mene lakkoon. (jos nyt sitten eivät mene)
Mitkä asiat ovat olleet niin vaikeita selvittää S-pankissa?
Mitkä asiat normi pankissa on sellaisia joita ei tavallinen puotipukukin osaisi hoitaa? - pankkiammattilainen
Kalle-2334 kirjoitti:
Mitkä asiat ovat olleet niin vaikeita selvittää S-pankissa?
Mitkä asiat normi pankissa on sellaisia joita ei tavallinen puotipukukin osaisi hoitaa?palveluun kuuluvat mm. laina-asiat, lainojen vakkuusasiat (kiinnitykset, lainhuudot esim.), kauppakirjojen teot asuntokaupoissa, valuuttatilit, markkinarahapalvelut, ulkomaan maksut, valuuttasuojaukset (termiinit, optiot yms.), sijoitusasiat (rahastot, osakkeet, pörssitoimeksiannot yms.), verkkopankin hyväksikäyttö edellämainittujen asioiden itsepalveluun. Myös vakuutusasiat kuuluvat nykyään pankkitoimihenkilöiden osaamisalueisiin. Yritysten kaupanrahoitus (perittävät, remburssit esim.) Ns. normaaleissa pankeissa näitä ja muitakin pankkitoiminnan perusasioita saa henkilö- ja yritysasiakas hoidettua. Mitenkähän nyt aloittajan mainitsemissa S-"pankeissa", jotka eivät siis ole lakossa? Tuskinpa esim. S-ryhmä edes itse saa ko. palveluita omasta ns. "pankistaan" vaan toivvoo, että pankkilakko olisi pian ohi.
- eikös palvelu maksa
Swapit S-Pankista? kirjoitti:
se osuuskauppaväki ajattelee. Jos pakkitoiminta olisikin vain ottoja ja panoja niin tuonhan voisi allekirjoittaa. Mitenkähän tämän nyt kauniisti sanoisi. Joillakin asiakkailla kuitenkin palvelutarpeet ovat "vähän" laajemmat, mutta taitaa olla turhaa yrittääkään selittää.....
"palvelutarpeiden lisääntyminen on hieman omaa syytä,"
tarkoitatko juttuseuraa, pankista, vai mitä palveluja ?
enpä ole käynyt pankissa yhtään kertaa mistään muusta syystä kuin siitä yhdestä,
kesällä otin 1000 € kympin seteleitä ja 500 € vitosia.
eikä varmaan naapurinikaan, vaikka on yli 500 000 € velkaa kun sukutilansa osti ja parin sadan neliön mökkinsä rakensi.
eikös kaikki hoidu netissä ?
talletuksetkin 2% vapaasti nostettavalle säästötilille voi laitaa säästöön jäävät ja sitten ostaa osakkeita kun kertyy pottia. - 10
pankkiammattilainen kirjoitti:
palveluun kuuluvat mm. laina-asiat, lainojen vakkuusasiat (kiinnitykset, lainhuudot esim.), kauppakirjojen teot asuntokaupoissa, valuuttatilit, markkinarahapalvelut, ulkomaan maksut, valuuttasuojaukset (termiinit, optiot yms.), sijoitusasiat (rahastot, osakkeet, pörssitoimeksiannot yms.), verkkopankin hyväksikäyttö edellämainittujen asioiden itsepalveluun. Myös vakuutusasiat kuuluvat nykyään pankkitoimihenkilöiden osaamisalueisiin. Yritysten kaupanrahoitus (perittävät, remburssit esim.) Ns. normaaleissa pankeissa näitä ja muitakin pankkitoiminnan perusasioita saa henkilö- ja yritysasiakas hoidettua. Mitenkähän nyt aloittajan mainitsemissa S-"pankeissa", jotka eivät siis ole lakossa? Tuskinpa esim. S-ryhmä edes itse saa ko. palveluita omasta ns. "pankistaan" vaan toivvoo, että pankkilakko olisi pian ohi.
"Myös vakuutusasiat kuuluvat nykyään pankkitoimihenkilöiden osaamisalueisiin".
kuuluuko jokin vastuu myös luettelemistasi asioista,
eihän se muuten ole kuin yksipuolista osaamista,
eli mikä on vastuu ? - et silleen
ei ne ole siellä S-marketissa mitään myyjiä vaan S-pankin asiointipisteessä olevat on ihan eri porukkaa, en tiedä millä nimellä S-ryhmä itse kutsuu kyseistä ammattinimikettä, luultavasti palveluneuvoja tms. Myyjät on sitten erikseen.
- modernia ajattelua
ei tyytyväinen kirjoitti:
Kyllä S-pankin virkailijoiden "ammattitaito" on niin ja näin. Kai nyt kuka tahasa puotipuksu osaa rahoja laskea, mutta kun s-pankista ei löydy normaalin pankin palveluita niin kai sen rajatun palveluvalikoiman mitä sieltä löytyy, osaa joku puotipuksukin hoitaa... siis teoriassa. Mutta käytännössä niillä kyllä menee sormi suuhun ja joidenkin asioiden selvittäminen on vaatinut soittoja johonkin s-pankin ylemmille henkilöille. En ole tyytyväinen moisen puljun palveluun. Vaikka nyt tietysti se on luettava niiden eduksi, etteivät mene lakkoon. (jos nyt sitten eivät mene)
päivittäiset pankkipalvelut, maksuttomia palveluita mm. erilaiset Visa-kortit (Visa Debit, Visa Credit, Visa Credit/Debit), tilit tiliotteineen ja verkkopankkeineen sekä maksuttomat laskujen maksut verkkopankissa sekä Tupas-palvelu ja jotkut kaupat ottaneet S-pankin osaksi e-maksujärjestelmäänsä, lisäksi löytyy mm. e-lasku, maksupalvelu, suoraveloitus, puhelinpankki ym. sekä pienlainat joten kyllä S-pankissa voi hoitaa normaalit raha-asiansa!
Se että sä olet tietysti jokin nirppanokka joka haluaa kaiken samalta luukulta (siis vakuutukset, asuntolainat ja sijoitukset), ja et ihan kaikkea extraa S-pankista saa ei tee S-pankista vähäpätöisempää pankkina. Sitäpaitsi vakuutukset EI EDES KUULU pankkitoimintaan, sitä varten on vakuutusyhtiöt. Asuntolainat ja sijoitukset taas kannattaa ottaa sieltä missä saa parhaimman tarjouksen. Tosin kannattaa se kilpailutus vakuutuksissakin. - turhaa vähättelyä
pankkiammattilainen kirjoitti:
palveluun kuuluvat mm. laina-asiat, lainojen vakkuusasiat (kiinnitykset, lainhuudot esim.), kauppakirjojen teot asuntokaupoissa, valuuttatilit, markkinarahapalvelut, ulkomaan maksut, valuuttasuojaukset (termiinit, optiot yms.), sijoitusasiat (rahastot, osakkeet, pörssitoimeksiannot yms.), verkkopankin hyväksikäyttö edellämainittujen asioiden itsepalveluun. Myös vakuutusasiat kuuluvat nykyään pankkitoimihenkilöiden osaamisalueisiin. Yritysten kaupanrahoitus (perittävät, remburssit esim.) Ns. normaaleissa pankeissa näitä ja muitakin pankkitoiminnan perusasioita saa henkilö- ja yritysasiakas hoidettua. Mitenkähän nyt aloittajan mainitsemissa S-"pankeissa", jotka eivät siis ole lakossa? Tuskinpa esim. S-ryhmä edes itse saa ko. palveluita omasta ns. "pankistaan" vaan toivvoo, että pankkilakko olisi pian ohi.
"palveluun kuuluvat mm. laina-asiat, lainojen vakkuusasiat (kiinnitykset, lainhuudot esim.), kauppakirjojen teot asuntokaupoissa, valuuttatilit, markkinarahapalvelut,"
Koska S-pankki ei toistaiseksi myönnä asuntolainoja, ei myöskään tarvita asuntokauppoihin liittyviä palveluita, ja asuntolainat JOKATAPAUKSESSA PITÄÄ KILPAILUTTAA!
" ulkomaan maksut,"
Ulkomaan maksut hoituu MYÖS S-pankissa. Vai etkö muka ole ottanut asiasta selvää??
" valuuttasuojaukset (termiinit, optiot yms.), sijoitusasiat (rahastot, osakkeet, pörssitoimeksiannot yms.), verkkopankin hyväksikäyttö edellämainittujen asioiden itsepalveluun."
Sijoitusjuttuja varten kannattaa AINA JA JOKATAPAUKSESSA hankkia palvelut kilpailutuksen kautta eikä samalta luukulta!
" Myös vakuutusasiat kuuluvat nykyään pankkitoimihenkilöiden osaamisalueisiin."
EI KUULU! Se kuuluu VAKUUTUSYHTIÖIDEN TOIMENKUVAAN EIKÄ PANKKIEN! Se vaan että näitä joitain on hämmentänyt ja mielikuvaa pankeista hämärtänyt se että on syntynyt ns. finanssitavarataloja, toisinsanoen laitoksia joissa on yhdistetty pankit, sijoituslaitokset ja vakuutusyhtiöt.
"Yritysten kaupanrahoitus (perittävät, remburssit esim.) Ns. normaaleissa pankeissa näitä ja muitakin pankkitoiminnan perusasioita saa henkilö- ja yritysasiakas hoidettua. Mitenkähän nyt aloittajan mainitsemissa S-"pankeissa", jotka eivät siis ole lakossa? Tuskinpa esim. S-ryhmä edes itse saa ko. palveluita omasta ns. "pankistaan" vaan toivvoo, että pankkilakko olisi pian ohi."
Eiköhän ne S-ryhmässä saa juuri ne palvelut lakon aikanakin mitä he tarvitsevat. Vaikka sitten omasta pankistaan. - 69
et silleen kirjoitti:
ei ne ole siellä S-marketissa mitään myyjiä vaan S-pankin asiointipisteessä olevat on ihan eri porukkaa, en tiedä millä nimellä S-ryhmä itse kutsuu kyseistä ammattinimikettä, luultavasti palveluneuvoja tms. Myyjät on sitten erikseen.
"Sori vaan et silleen14.12.2009 00:55 "
sori vaan, kyllä pienemmissä lähes kaikki tekee kaikkia töitä, vain varasto ja kuljetustyöntekijät ei hoida pankkiasioita,
meillä kun ei ole minkäänlaista asiointipistettä,
on vain kolme kassaa, joiussa ykköskassassa mieluummin hoidetaan pankkiasiat. - @
ei tyytyväinen kirjoitti:
Kyllä S-pankin virkailijoiden "ammattitaito" on niin ja näin. Kai nyt kuka tahasa puotipuksu osaa rahoja laskea, mutta kun s-pankista ei löydy normaalin pankin palveluita niin kai sen rajatun palveluvalikoiman mitä sieltä löytyy, osaa joku puotipuksukin hoitaa... siis teoriassa. Mutta käytännössä niillä kyllä menee sormi suuhun ja joidenkin asioiden selvittäminen on vaatinut soittoja johonkin s-pankin ylemmille henkilöille. En ole tyytyväinen moisen puljun palveluun. Vaikka nyt tietysti se on luettava niiden eduksi, etteivät mene lakkoon. (jos nyt sitten eivät mene)
Ihan hyvä jos sinun laisesi asiakkaat pysyvät poissa S-Pankista. Säilyy viihtyvyys ja ilma raikaana.
Käytä sinä vain nettiä.
- 2 %
totta, useammissa kannatta olla,
S-pankki ei lakkoile tällä kertaa, mutta onpa S-pankin lakko lähempänä kuin edellinen pankkilakko, etkö muista.
mutta S-panki ei pärjää korkokilpailussa,
Sampo maksaa vapaalle säästötilille joka päivä 2 %, jos teki sen fiksuina päivinä,
s-vain 1,5 %, aika heikkoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514