Hullu nro 1: Ruotsissa asuva homppeli, joka pelkäsi mennä yksi suihkuun. Pyysi tupakavereita mukaan. Pelkäsi ampumista niin paljon, että ennen ampumaharjoituksia meni vastaanotolle. Selitteli ihan ihmejuttuja eikä kertaakaan käynyt lomilla. Armeija sieti häntä tasan 2 kk ennen kuin sotasankari lähetettiin sinne mistä tulikin.
Hullu nro 2: Nainen. Puristeli mua perseestä, jos olin jonossa tai muodossa hänen edessä. Kiipesi sänkyyn mun päälle. Hiplasi mun niskaa ja korvia, kun kävelin hänen edessä. Heitin muijan puskaan ja kerroin, ettei vaan jaksa kiinnostaa. Lähdin muualle auk:iin tuota hullua karkuun.
Minkälaisia hulluja tapauksia teidän kohdalle on osunut?
Kaikenlaisia hulluja sinne inttiin otetaankin
4
612
Vastaukset
- ...............
Yksi perseen nuolija natsi joka ei malttanut olla ottamatta komentoa edes alokasaikana ja alkoi siivouspalvelun aikana yms. jakelemaan käskyjä toisille...."vauhtia vauhtia" ja "mitä siellä seisotaan, alkakaa siivoamaan".....marssien aikana "perkele ne viiden metrin välit!"....siihen vittuuntui muut alokkaat ja alikessutkin. Itse käskin ks. tyypin käymään sen saatanan auk:n ennekuin alkaa jakelemaan käskyjä, josta tämä jätkä vittuuntui ja alkoi jauhamaan paskaa jostain käskyjen noudattamisesta.....aloin tekemään kädellä suun liikettä ja se oli kummasti hiljaa :P Alikessutkin käski olemaan turpa kiinni useammin kuin kerran.
Kaikki nämä muutkin yli-nohevat jätkät pisti mieleen, oltiin asennossa niin nokka pystyssä että alikit ja muut pidättelivät naurua ja joskus naurun sekaisesti sanoivat että "noh, naama näkkärillehehe" kun tekivät ilmoituksia yms. Eivät nuo isänmaan sankarit siellä mitään kavereita saaneet, kaikki vain välttelivät.- onneksi näin...
...eivät pääse aukiin vaikka kuinka tahtoisivat. sitten tilalle pitää pakottaa joku pätevämpi.
- intti
onneksi näin... kirjoitti:
...eivät pääse aukiin vaikka kuinka tahtoisivat. sitten tilalle pitää pakottaa joku pätevämpi.
en nyt tiedä onko tämä oikee paikka kysyä tätä, mutta kertookapas ku ylipainoa on jonkun verran ja peruskunto perseellään tällä hetkellä ja armeijaan menossa B- mieheksi, ni olen netistä lukenut että läskit lentää nopeesti kotiin sieltä. niin miten on? motivaatiota kyllä löytyy ja muutenkin halua käydä armeija loppuun.
- ämmä
ettei miehet (eikä kyllä naisetkaan) sitä tajua, että johtajuus ei ole sitä käskyjen jakamista kuin ehkä 5% ja suurin osa on vaan sitä valvomista ja perään kattomista.
Sitte ne ylinohevat ns pätevät käskyttelijät ihmettelee miksei heitä kunnioiteta. :D Käy niin sääliksi semmoset ketkä ei sitä älyä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525220- 783698
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212198Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172