Hullu nro 1: Ruotsissa asuva homppeli, joka pelkäsi mennä yksi suihkuun. Pyysi tupakavereita mukaan. Pelkäsi ampumista niin paljon, että ennen ampumaharjoituksia meni vastaanotolle. Selitteli ihan ihmejuttuja eikä kertaakaan käynyt lomilla. Armeija sieti häntä tasan 2 kk ennen kuin sotasankari lähetettiin sinne mistä tulikin.
Hullu nro 2: Nainen. Puristeli mua perseestä, jos olin jonossa tai muodossa hänen edessä. Kiipesi sänkyyn mun päälle. Hiplasi mun niskaa ja korvia, kun kävelin hänen edessä. Heitin muijan puskaan ja kerroin, ettei vaan jaksa kiinnostaa. Lähdin muualle auk:iin tuota hullua karkuun.
Minkälaisia hulluja tapauksia teidän kohdalle on osunut?
Kaikenlaisia hulluja sinne inttiin otetaankin
4
592
Vastaukset
- ...............
Yksi perseen nuolija natsi joka ei malttanut olla ottamatta komentoa edes alokasaikana ja alkoi siivouspalvelun aikana yms. jakelemaan käskyjä toisille...."vauhtia vauhtia" ja "mitä siellä seisotaan, alkakaa siivoamaan".....marssien aikana "perkele ne viiden metrin välit!"....siihen vittuuntui muut alokkaat ja alikessutkin. Itse käskin ks. tyypin käymään sen saatanan auk:n ennekuin alkaa jakelemaan käskyjä, josta tämä jätkä vittuuntui ja alkoi jauhamaan paskaa jostain käskyjen noudattamisesta.....aloin tekemään kädellä suun liikettä ja se oli kummasti hiljaa :P Alikessutkin käski olemaan turpa kiinni useammin kuin kerran.
Kaikki nämä muutkin yli-nohevat jätkät pisti mieleen, oltiin asennossa niin nokka pystyssä että alikit ja muut pidättelivät naurua ja joskus naurun sekaisesti sanoivat että "noh, naama näkkärillehehe" kun tekivät ilmoituksia yms. Eivät nuo isänmaan sankarit siellä mitään kavereita saaneet, kaikki vain välttelivät.- onneksi näin...
...eivät pääse aukiin vaikka kuinka tahtoisivat. sitten tilalle pitää pakottaa joku pätevämpi.
- intti
onneksi näin... kirjoitti:
...eivät pääse aukiin vaikka kuinka tahtoisivat. sitten tilalle pitää pakottaa joku pätevämpi.
en nyt tiedä onko tämä oikee paikka kysyä tätä, mutta kertookapas ku ylipainoa on jonkun verran ja peruskunto perseellään tällä hetkellä ja armeijaan menossa B- mieheksi, ni olen netistä lukenut että läskit lentää nopeesti kotiin sieltä. niin miten on? motivaatiota kyllä löytyy ja muutenkin halua käydä armeija loppuun.
- ämmä
ettei miehet (eikä kyllä naisetkaan) sitä tajua, että johtajuus ei ole sitä käskyjen jakamista kuin ehkä 5% ja suurin osa on vaan sitä valvomista ja perään kattomista.
Sitte ne ylinohevat ns pätevät käskyttelijät ihmettelee miksei heitä kunnioiteta. :D Käy niin sääliksi semmoset ketkä ei sitä älyä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768