..On siirretty Runot palstalle, oheisesta linkistä klikkaamalla pääsee lukemaan runon.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8684762
Runo Järki..
3
246
Vastaukset
- *saaga*
Olen melko uusi täällä,mutta herätti
suurta ihmetystä,kun aamulla
kommentoin runo64 runoa
niin runossa,joka on tosi hyvä
myös kaksi muuta kommenttia
eli lindalinda ja mies57
Kävin juuri runo 64 sivulla
eikä ollut enää lindalindan
kommenttia?????
Voiko itse poistaa
Kuka poistaa kommentteja
Olen näistä tietämätön
ja selvyyden vuoksi tahtoisin tietää????????????????voi toki itsekin poistaa, mutta siitä jää merkki
' kirjoittaja on poistanut tämän viestin '
Ja miksi edes poistaisin kommenttia runosta, jonka
olen kokenut ja nähnyt loistavana !
Odotamme arvoisan sefun kuittia asiaan.- OplaDii
lindalinda kirjoitti:
voi toki itsekin poistaa, mutta siitä jää merkki
' kirjoittaja on poistanut tämän viestin '
Ja miksi edes poistaisin kommenttia runosta, jonka
olen kokenut ja nähnyt loistavana !
Odotamme arvoisan sefun kuittia asiaan.Vastauksestasi oli laadittu perusteltu poistopyyntö..ja kun tätä epäsopua palstalla on ollut, niin katsoin parhaaksi poistaa sen, koska kirjoituksesi oli poistopyynnön esittäjän mielestä yhden runoilijan liian korkealle korokkeelle nostamista. Herkempi ja ilmeisesti aloitteleva? runoilija pahoitti kommentistasi mielensä.
Eli tasa arvon nimissä poisto sitten tuli tehtyä.
Noh..tämä on tätä ja kaikkia ei pysty miellyttämään, mutta koitetaan kuitenkin taapertaa eteenpäin..niinkuin mummo lumessa :)
Joulunodotuksin
Opladii Kuittaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373097- 522614
- 1402565
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201868- 731655
- 401469
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa221270- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032