Mitäs tässä muuta!

Meriläinen

Jotakin ajattelin kokeilla välillä tänne, että mitäs niinku keksis?

Amaryllis ei lähteny kukkimaan työnsi vaan pelkkää lehteä, joten joudun ostamaan uuden;((
Lahjat on paketoitu ja ylihuomenna jo pukin huolia, että niistäkin sitten pääsee eroon.
Uusi vuosi on tulossa ja joutuu miettimään sitä lupaustaan, kun olis niin monta aihetta mistä tehdä. Tänä vuonna ihan runsaudenpulaa siinä.
Ja sitten kohta onkin pääsiäinen, vappu ja juhannus.


Niin jotta mitäs hauskaa, tai vähemmän hauskaa tänne kuuluu???????

Tää on muuten toka yritys laittaa tätä alotusta tänne, joko niitä on kohta kaks tai sitten eka meni bittitaivaaseen.
Onko täällä joku sabötööri joka ei halua minua tänne.
* GGGGGRRRRR nostaa ylähuulttaan ylös erittäin häijyn näköisenä*

35

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhuuu

      huolehditaan yks pyhä kerrallaan.
      Minua ärsyttää ihmiset jotka haluaa hermoillakoko vuoden kerralla.
      yntäillä sinne tänne.
      Hermostus tarttuu.
      Haluan nauttia yhdestä viikosta, yhdestä päivästä kerrallaan.

      • Meriläinen

        No enhän mie hermoillukkaan;))
        Siinähän viuhahti muutamassa sanassa puoli vuotta.
        Katos kun ikää tulee niin aikakin menee niin nopsaan ettei kerkiä hermostumaan.


    • Oikeastaan voitaisikin ressata kaikki juhlapyhät samaan syssyyn, tähän pimeään vuodenaikaan synkistely sopii kuin nenä päähän :)

      Henkilökohtaisia kuulumisia: nokka vuotaa ja silmät rähmii. Taas joku hemmetin räkätauti iskenyt, vasta edellisestä taudista ennätin toipua. Onneksi ei oo kuumetta niin saa työt tehdyksi.

      Joululahjat kaikki edelleen ostamatta :)

      • Meriläinen

        Kyllä se siitä ;))
        Ikävää että olet joutunut tuohon flunssa putkeen mutta ajattele että kun nyt niitä käyt varastoon niin pian menee viisi vuotta ettet lainkaan ole sairastunut.
        Minulla ainakin käy väliin niin ettei mikään pöpö tartu ja sitten taas kaikki.

        Mulla kun ei ollut mitään järkevää alotusta mielessä niin pistin peliin kaikki pyhät pitemmältä ajalta


    • kaksi avaustasi sivulta kolme, että ei oo lähteneet bittiavaruuteen :))

      • Meriläinen

        No joo, ne on niitä vanhoja. Tarkoitin tätä aloitusta, laitoin ensin sen tulemaan, mutta ei mitään. Lisäsin sitten tuon lopun kun laitoin toisen kerran.


      • Meriläinen kirjoitti:

        No joo, ne on niitä vanhoja. Tarkoitin tätä aloitusta, laitoin ensin sen tulemaan, mutta ei mitään. Lisäsin sitten tuon lopun kun laitoin toisen kerran.

        Vai silleen se meni. no, joskus tää sivusto toimii miten sattuu :)

        Noista uudenvuodenlupauksista.....onko sun lupauksesi tavanneet pitää vai särkyä?


      • Meriläinen
        TaikisN kirjoitti:

        Vai silleen se meni. no, joskus tää sivusto toimii miten sattuu :)

        Noista uudenvuodenlupauksista.....onko sun lupauksesi tavanneet pitää vai särkyä?

        Mie oon ollut niin viiisas etten vuosiin ole tehnyt niitä ;))
        Mutta nyt olis vähän petraamista monissakin asioissa niin ajattelin kokeilla saisko siitä tukea.


    • pirpzuzeiccu

      muutaman tortun pellille ja nautiskelen niitä kohta kahvin kanssa. Ostin muutama päivä sitten kukkakaupasta pienen joulutähden ja sitte semmosen joulukaktuksen. Tosi nättejä molemmat. Oon harkinnu kans tuota amaryllistä, mutta en oo ainakaan vielä sitä hankkinu. Vaikka ens vuotta jo innokkaasti oottelenkin, niin en oo tarkemmin fundeerannu lupauksia.

      • joulutorttuillaan

        sellaisen tortun vessaan että sinne ei ole asiaa koko iltana.


      • pirpzuzeiccu
        joulutorttuillaan kirjoitti:

        sellaisen tortun vessaan että sinne ei ole asiaa koko iltana.

        vältellä sitä sun vessaas sitten tänä iltana. :D


      • Meriläinen

        Paljon eli monta pitää olla kukkivia kukkia, kun joulukuusta mulla ei ole.
        Kaikenlaisia eri pöydillä.
        Torttuja en ole vielä maistanutkaan.
        Lauantaine on meidän pikkuprinsessan 7: vuotis päivät ja siellä herkutellaan. Voileipäkakuillla ja tavallisilla kakuilla :))
        Sitten ollaankin kiltisti jouluun asti ja joulun jälkeen jälleen ollaan kiltisti.


      • pirpzuzeiccu
        Meriläinen kirjoitti:

        Paljon eli monta pitää olla kukkivia kukkia, kun joulukuusta mulla ei ole.
        Kaikenlaisia eri pöydillä.
        Torttuja en ole vielä maistanutkaan.
        Lauantaine on meidän pikkuprinsessan 7: vuotis päivät ja siellä herkutellaan. Voileipäkakuillla ja tavallisilla kakuilla :))
        Sitten ollaankin kiltisti jouluun asti ja joulun jälkeen jälleen ollaan kiltisti.

        herkuteltua eilen? No kukkivat kukat luo sitä tunnelmaa jouluna paljon, mutta mä myös tykkään tuikku- ja muista kynttiläasetelmista paljon. Jos olis oma piha, niin sinne varmaan sytyttäisin vaikka kuinka paljon kynttiläjutskia, mutta ku ei oo, niin täytyy sitten asetella vaan tänne olkkariin. Muihin huoneisiin ei uskalla sijoittaa mitään palavaa. Kynttelikkö on makkarin ikkunassa.


      • Meriläinen
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        herkuteltua eilen? No kukkivat kukat luo sitä tunnelmaa jouluna paljon, mutta mä myös tykkään tuikku- ja muista kynttiläasetelmista paljon. Jos olis oma piha, niin sinne varmaan sytyttäisin vaikka kuinka paljon kynttiläjutskia, mutta ku ei oo, niin täytyy sitten asetella vaan tänne olkkariin. Muihin huoneisiin ei uskalla sijoittaa mitään palavaa. Kynttelikkö on makkarin ikkunassa.

        Kyllä tuli. Meni täytekakkua ja brittatorttua ja muita herkkuja.
        Systerin tyttö oli löytänyt mulle aivan ihanat punaset räsymatot.
        Oli auttanut sellaista vanhempaa pariskuntaa muutossa ja sieltä oli lähtenyt kirppareille paljon tavaraa.
        Likka tietää mun maun ja oli pelastanut kolme pitkää mattoa mulle, ite se ei ole räsymatto ihminen mutta mie rakastan niitä.
        Oli vielä tämän emännän ite kutomat eli tosi tiukat. Ei mitään sellaisia kun kaupoissa tarjotaan, jotka hajoaa melkein kun lattialle iskee.
        Mie oon sitte tyytyväinen.
        Joo kynttiläasetelmatkin on hyviä ja eriväriset tuikkualuset.


    • RiisuArkihuoli

      Mulla ei ole amaryllistä, mutta kaks orkideaa, joita olen pitänyt kuin kukkaa kämmenellä kesästä asti. Kukkivat koko kesän ja syksyllä lopettivat kukkimisen. Nyt orkideat pukkaa kovasti uutta silmua. Jänskättää ehtiikö jouluksi kukkia.

      Lahjoja en ole vielä edes miettinyt. Niiden ja hankkiminen jääkin yleensä aina viime tippaan.

      En tiedä mitä tänne kuuluu, mutta itselläni alkaa viikon päästä kahden viikon loma. Olen yrittänyt kytätä kahden viikon äkkilähtöä lämpöön jouluksi, mutta pahalta näyttää sellasen löytäminen, joten täytyy kait valmistautua joulun viettoon täällä kotona.

      Kukas se nyt sua sabotoisi, vaikka eihän sitä koskaan tiedä, kun on kyse palstaeläim..elämästä. Täällä kun elämä on usein kovin yllätyksellistä :=))

      • Meriläinen

        Toi Orkidea mun pitää vielä joskus kokeilla. En ole vielä saanut ostettua mutta kun kerroit että sulla on uudestaan lähdössa niin taas tuli tunne että pitäis kokeilla.
        Mähän voin vaikka hurahtaa siihen, paha juttu ;))

        Mulla on nyt hampaat piilossa mutta koko ajan sellainen hiljainen murina ja tarkkaavainen katsanto ympärille. Tiedätkö silleen vähän vedättää tota toista huulta, niinku Dobermannilla, ( joka on muuten mun lempirotuja, mutta hurja kun murisee ja on vihanen)
        Jos täällä joku yrittää hävittää tätäkin ketjua niiiiiiin .))


      • RiisuArkihuoli
        Meriläinen kirjoitti:

        Toi Orkidea mun pitää vielä joskus kokeilla. En ole vielä saanut ostettua mutta kun kerroit että sulla on uudestaan lähdössa niin taas tuli tunne että pitäis kokeilla.
        Mähän voin vaikka hurahtaa siihen, paha juttu ;))

        Mulla on nyt hampaat piilossa mutta koko ajan sellainen hiljainen murina ja tarkkaavainen katsanto ympärille. Tiedätkö silleen vähän vedättää tota toista huulta, niinku Dobermannilla, ( joka on muuten mun lempirotuja, mutta hurja kun murisee ja on vihanen)
        Jos täällä joku yrittää hävittää tätäkin ketjua niiiiiiin .))

        että kukaan uskaltaa hävittää ketjua, kun kuulee tuon sun murinan :=))

        Jos minä asuisin maaseudulla, ja viljelisin itse potut, hankkisin Berhandilaisen. Nimittäin se on niin kova syömään pottuja, ettei mulla tällä hetkellä ole varaa siihen.
        Aina kun näen berhandilaisen, olen heti otettu. Sillä on niin ihanat silmät ja kun se vähän puistelee päätään, sen kuola lentää pitkälle.

        Orkideoihin voi hurahtaa. Mä olen suunnitellut ostavani niitä enemmän.. vähän eri lajikkeita :=))


      • Meriläinen
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        että kukaan uskaltaa hävittää ketjua, kun kuulee tuon sun murinan :=))

        Jos minä asuisin maaseudulla, ja viljelisin itse potut, hankkisin Berhandilaisen. Nimittäin se on niin kova syömään pottuja, ettei mulla tällä hetkellä ole varaa siihen.
        Aina kun näen berhandilaisen, olen heti otettu. Sillä on niin ihanat silmät ja kun se vähän puistelee päätään, sen kuola lentää pitkälle.

        Orkideoihin voi hurahtaa. Mä olen suunnitellut ostavani niitä enemmän.. vähän eri lajikkeita :=))

        Mä vähän pelkäsin että toi orkidea-addiktio ois mahdollinen, kun oon jossain huomannut että ihmiset pitää ihan kasvihuoneita niitä varten.

        Mun ystävällä oli Dobermanni ja se oli kaikkein lempein ja leikkisin koira, siitä ei kasvatettu mitään verikoiraa. Mutta kerran olin paikalla kun se meinas puolustaa omistajaansa, luuli että sitä uhattiin.
        Lempeästä koirasta tuli hurjan näkönen kun se veti ne huulet hampaiden päältä ja hiljaista murinaa alko pitää. Ei siinä kuitenkaan mitenkään käynyt kun koira tajusi ettei ole hätää.


    • Kävin minäkin vierailulla teillä päin eilen ja kommentoinkin, mutta katosi näppärämmin kuin ajatus. Eipä haittane oikeastaan yhtään kun vähän jo hiipimällä tuli sitten se katumapää.

      Mä en uskalla ostaa mitään kukkivia kukkia tähän aikaan vuodesta kun ne takuulla tapattaa itsensä jo tämän pimeyden vuoksi. Laitoin huoneen perälle niin ihanasti rönsyilevän juorun ja nyt näyttää mulle ruskeat vartensa ja tiputtelevat lehtensä :/

      Uusi vuosi ja uudet kujeet sanotaan, mutta mä taidan luvata kujeilla loputkin vuodet....kattoo sitten, kuinka toteutui :D

      Joulua odotellessa ja vähän sitä Juhannustakin

      • Meriläinen

        Joo olen huomioinut siellä tuttuja nikkejä aina silloin tällöin, Ja tervetuloa vaan.
        Uudet ihmiset aina tuo vähän uutta säpinää sinne.
        Ja kummallisia katoamisia tapahtuu niin ketjuissa kun viesteissäkin, ja sen jälkeen jääneet viestit taas näyttää osoitetun ihan kummallisesti, se on nyt sen tämän poistotavan huono puoli.


        Uusia kujeita on aina hyvä keksiä ettei ihan liikaa sammaloidu.;))


      • Meriläinen kirjoitti:

        Joo olen huomioinut siellä tuttuja nikkejä aina silloin tällöin, Ja tervetuloa vaan.
        Uudet ihmiset aina tuo vähän uutta säpinää sinne.
        Ja kummallisia katoamisia tapahtuu niin ketjuissa kun viesteissäkin, ja sen jälkeen jääneet viestit taas näyttää osoitetun ihan kummallisesti, se on nyt sen tämän poistotavan huono puoli.


        Uusia kujeita on aina hyvä keksiä ettei ihan liikaa sammaloidu.;))

        ja säpistä ihan itsekseni. Murjotan, viisastelen, filosofoin, kuolen , synnyn tai mitä ikinävaan ehtii tällä sululla ;)
        Kyllä se uudistus temppuilee niin kauan kuin joltain poksahtaa hermo...kunnolla :D

        Sammaloituminen saattaa tapahtua vaivihkaa ja onneksi!

        Tulen käymään vierailulla jahka mä uskallan.


      • Meriläinen
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        ja säpistä ihan itsekseni. Murjotan, viisastelen, filosofoin, kuolen , synnyn tai mitä ikinävaan ehtii tällä sululla ;)
        Kyllä se uudistus temppuilee niin kauan kuin joltain poksahtaa hermo...kunnolla :D

        Sammaloituminen saattaa tapahtua vaivihkaa ja onneksi!

        Tulen käymään vierailulla jahka mä uskallan.

        Mulle tuli securitalta joku uus virustorjunta koneelle ja sen jälkeen on hidastunut entisestään kun tarkkailee jatkuvasti.

        Mutta mietin ettei kait mulla sitten niin kiire ole.
        Paitsi silloin kun menee joku hyvä ketju ja muutenkin oon hidas kirjoittamaan niin kone hidastaa lisää, aihe kerkiää jo vaihtua tai ihmiset on muussa kejussa ja mie tuun jälkijunassa.
        Mutta niinhän tuun livessäkin ;))
        Ihmiset puhuu niin nopeasti ja paljon että monta kertaa "jää sanat suuhun" kun mie vastaisin asiaan joka oli noin viisi juttua sitten, toiset jäis suu auki kattomaan joten usein olenkin sitten ihan hiljaa.


    • ...aikonut lupailla itsellesi?...tai pitääkö puhua itsepetoksesta, niin ainakin minulle tuppaa käymään,olen siis oppinut olemaan tekemättä mitään lupauksia,näin pysyy itsellä hyvä mieli kun ei joudu kerta toisensa jälkeen toteamaan luonteensa heikkoutta...mutta kun se on niin kiva antaa houkutuksille periksi

      • Meriläinen

        No oikeestaan tänään sain kolesteroliarvot ja ne oli paranemaan päin ihan onnettomilla muutoksilla ja tajusin ettei paljon tarvi tehdä kun saan ne oikeaan.
        Se on toi terveys kuitenkin pikkuhiljaa niin tärkeä juttu että sitä ajattelin alkaa vaalimaan.
        Ja todella toivon ettei nyt ole kysymys itsepetoksesta, vaikka sen kyllä todella hallitsen.
        Kun sydän ja verisuonitaudit vie meidän suvusta paljon, systeri ja veli meni kuuskymppisinä.
        Ja muutenkin on nuorena lähtenyt sen takia serkkuja, ja kun hullu halu elää ja nauttia.



        Noo aikahan sen näyttää.


      • Meriläinen kirjoitti:

        No oikeestaan tänään sain kolesteroliarvot ja ne oli paranemaan päin ihan onnettomilla muutoksilla ja tajusin ettei paljon tarvi tehdä kun saan ne oikeaan.
        Se on toi terveys kuitenkin pikkuhiljaa niin tärkeä juttu että sitä ajattelin alkaa vaalimaan.
        Ja todella toivon ettei nyt ole kysymys itsepetoksesta, vaikka sen kyllä todella hallitsen.
        Kun sydän ja verisuonitaudit vie meidän suvusta paljon, systeri ja veli meni kuuskymppisinä.
        Ja muutenkin on nuorena lähtenyt sen takia serkkuja, ja kun hullu halu elää ja nauttia.



        Noo aikahan sen näyttää.

        ...kolestrolit kuriin ja järjestykseen,mutta olisko sulla muita paheita josta haluisit luopua?..siis sellaisia joista voi puhua perhepalstalla,kaikista paheista ei kannata luopua,ne on kuitenkin elämäsuola


      • Meriläinen
        Kadunmies kirjoitti:

        ...kolestrolit kuriin ja järjestykseen,mutta olisko sulla muita paheita josta haluisit luopua?..siis sellaisia joista voi puhua perhepalstalla,kaikista paheista ei kannata luopua,ne on kuitenkin elämäsuola

        Haluaisit??? Kuka nyt paheistaan haluaisi luopua?
        Kiinnihän niistä pidetään ihan väkisin :))
        Kyllä ne tavalla tai toisella liittyy terveyteen.


    • "Lahjat on paketoitu ja ylihuomenna jo pukin huolia, että niistäkin sitten pääsee eroon." Siis mikä ihmeen superihminen sinä oikein olet? norMaali kansalainen alkaa miettiä lahjoja ja jouluvalmisteluja vasta joulua edeltävänä viikonloppuna, jolloin pääsee mukavasti joulutunnelmaan joulupaniikin ja -stressin iskiessä päälle täydellä voimallaan! :))

      • Meriläinen

        HÄHÄÄÄÄ kohta matkalla pukin luokse jättämään lahjat, ja on sillä kuulemma mullekin jokunen.
        Meillä on pukin kanssa tälläinen diili ettei sen tarvi mun luo tulla aattona, selviää yhtä paikkaa vähemmällä.
        On sillä raukalla niin pitkä matka "tippavaaraan", vaikka ois Petterit ja kaikki.
        Petterikin alkaa olla jo vanha kuulemma sen meno on hyvinkin hidastuunut. Nenän punakin on hiukka haalistunut.


      • ohi on-
        Meriläinen kirjoitti:

        HÄHÄÄÄÄ kohta matkalla pukin luokse jättämään lahjat, ja on sillä kuulemma mullekin jokunen.
        Meillä on pukin kanssa tälläinen diili ettei sen tarvi mun luo tulla aattona, selviää yhtä paikkaa vähemmällä.
        On sillä raukalla niin pitkä matka "tippavaaraan", vaikka ois Petterit ja kaikki.
        Petterikin alkaa olla jo vanha kuulemma sen meno on hyvinkin hidastuunut. Nenän punakin on hiukka haalistunut.

        ja tulikos kenties Hesasta saakka?


      • Meriläinen
        ohi on- kirjoitti:

        ja tulikos kenties Hesasta saakka?

        Eeehei tässä ole Hesan pukkeja näkynyt eikä kuulunut.
        Niillä on ihan omat hommelit siellä suureessa maailmasa.
        Mites se petteri raukka siellä autojen kuhinassa mannerheimintiellä ruuhka aikaan, sekaisin se menis.


    • MeSelf

      Mielestänä ei kannata luvata mitään uudelle vuodelle, kun ei koskaan tiedä minkälainen se on :)

      • Meriläinen

        Lupaan:
        Nähdä kauneutta enemmän maailmassa.
        Myöskin lupaan olla kiitollisempi elämästä.
        Sekä onnellisempi ja iloisempi.
        Siitä huolimatta etten tiedä mitä kaikkea ihanaa maailmalla on minulle tarjota :))))


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe