Liikemies pystytti yrityksensä katolle pienoisminareetin rauhan viestinä,mies on ollut tuohtuneena demokraattiselle kansanäänestykselle jossa yli 57% kansasta äänesti minareettaja vastaan.
Hän pelkää bisnesten kärsivän äänestyksestä, Sveitsiä on nimenomaan markkinoitu arabeille.
Koska Suomessa pystytetään ensimmäinen fallosta imitoiva minareetti jonkin pizzerian katolle:)??
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/12/sveitsilainen_liikemies_pystytti_minareetin_protestiksi_1262783.html?origin=rss
Erään iltapäivälehden mukaan n70% suomalaisista on valmiita äänestämään minareettaja vastaan jos siitä täällä järjestettäisiin kansanäänestys.
Sveitsiin pystytettiin minareetti.
12
117
Vastaukset
- kansanäänestystä.
Eliitille on parempi kun kansalla on muuta ajateltavaa kuin elitiin rahoista huolehtiminen.
- Aatteleppaite
kansanäänestys on pakko järjestää jos adresiin kertyy yli 100 000 nimeä,se on oikeaa demokratiaa.
- demokraatti
Aatteleppaite kirjoitti:
kansanäänestys on pakko järjestää jos adresiin kertyy yli 100 000 nimeä,se on oikeaa demokratiaa.
jonka mekin tarvitsemme Suomeen.
- paskaa niskaan
se kyllä tiedetään...vitun kusipää liikemiehet!
- Aatteleppaite
Kumma ettei kukaan ole vielä keksinyt minareetin muotoista dildoa;)
Tai justhan mä sen keksin,olisko sellaiselle markkinarakoa?? - Muslimi nainen
Aatteleppaite kirjoitti:
Tai justhan mä sen keksin,olisko sellaiselle markkinarakoa??kun olet ilkeä
- Nauraja
Aatteleppaite kirjoitti:
Tai justhan mä sen keksin,olisko sellaiselle markkinarakoa??ahahahha.
Kyllä sä jaksat!! - Aatteleppaite
Muslimi nainen kirjoitti:
kun olet ilkeä
Niin enhän todellakaan tiedä mitä koraani sanoo masturboinnista;)
- Moilanen
Aatteleppaite kirjoitti:
Niin enhän todellakaan tiedä mitä koraani sanoo masturboinnista;)
voi ziisus,,,,
- Aatteleppaite
Nauraja kirjoitti:
ahahahha.
Kyllä sä jaksat!!naisten lätkämatsissakin löytyi maalivahdin jalkojen välistä kiekon mentävä aukko.
- Aatteleppaite
!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612