Mitä vihaan eniten

....................

Vihaan:
Rikollisia
Raiskaajia
Varkaita
Epärehellisiä
Hyväksikäyttäjiä
Loisia
Salakavaluutta
Heikomman aseman hyväksikäyttöä
Sopeutumattomuutta
Luonnonarvojen halveksuntaa

Siksi vihaan neekereitä. Etenkin muslimineekereitä.

17

1548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mot rasismen

      Joita idioottihyysärit ihannoivat.

    • Anonyymi

      Vihaan suomi naisia jotka pilanneet itsensä näiden kanssa. Ihmettelevät kun eivät kelpaa enää kenellekkään.

      • Anonyymi

        Ymmärrän vielä ne ylilihavat pullamössömuijat jotka ei muita saa, mutta kun ihan älykäs, järkevä ja kaunis suomineito pimahtaa jonkun pennittömän sandaaliläpsyttelijän mukaan... Ei voi kun sääliä. Tulossa voi olla jopa kaikkea muuta kuin romanttinen muutto hiekka-aavikolle musta säkki päällä, sen alle voi toki sitten haudata kaikki toppinsa ja minihameensa piiloon. Ja lapsethan ukko vie mukanaan omalla passillaan. Miettikää naiset nyt vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän vielä ne ylilihavat pullamössömuijat jotka ei muita saa, mutta kun ihan älykäs, järkevä ja kaunis suomineito pimahtaa jonkun pennittömän sandaaliläpsyttelijän mukaan... Ei voi kun sääliä. Tulossa voi olla jopa kaikkea muuta kuin romanttinen muutto hiekka-aavikolle musta säkki päällä, sen alle voi toki sitten haudata kaikki toppinsa ja minihameensa piiloon. Ja lapsethan ukko vie mukanaan omalla passillaan. Miettikää naiset nyt vähän.

        Opastaviksi kirjoiksi NAISILLE suosittelen Prinsessa, Prinsessan tyttäret, Prinsessan Pako, Lastani ette saa -kirjoja. Eiköhän ala järki voittaa.


    • Anonyymi

      Vähä aiheesta puhutaan, monesti aattelen että siitä hyveellisen roolin poseeraus esittämisestä on tehty hyve kuten myös siihen liittyvä itsensä vihaaminen siitäkin on tehty hyve että kielletään se mitä seuraksien tasolla tapahtuu sellaisen roolin takia sairaassa ajassamme inhottaa vain.

      • Anonyymi

        Muslimejen , ja etenkin naisten, aseman parannuksen täytyy lähteä muslimeista itsestään ja ennen kaikkea niiden naisista länsimaissa. Aavikolla niistä tulee vaan ennenaikaisia ruumiita. Luusi että länsimaiden demokratiassa olisi helpompaa ajaa näiden sorrettujen naisten asiaa, mutta miksei näin tapahdu ? Miksi musliminaiset odottaa että joku muu, joku toinen, toimisi heidän kainalosauvoinaan ?


    • Anonyymi

      Oon Dinosaurus kun valkoinen tuola kaupungilla. Mite mä oon tässä kuvassa asisti jos tummat huutelee jotain enkä piittaa mutta hoksaan että seuraa, eli aikoo kääntää ja. näin teki ja löin. Nenä litteänä huutelu loppui. Kysyin mikä sulla on ongelma? Teinkö jotain.. Itkien poistuu tämäkin rasta. Ihan turhaa yritti kavereille esittää. Nyt odotan kävikö heti lääkäris ja poliisilla jos sais korvauksia.. Eli tämä tumma rasta oli rasisti juttujen mukaan.

    • Anonyymi

      Mikä on rasismia ja mikä ei?? Saa sanoo milipiteen asijoihin! Et jos meillä sakkaa vanhusten ja terveydenhoito?? Kouluasiat ja nuorten lasten ! Et rahaa syydetään mihin ! Tälläsenä aikana tunninrataa jumakauta Pääministerille🤔! Orpo myy suomea maailmalle!! Ja meillä enää mitään omaa! Ja on totta et maahanmuuttoon tolkku koko europpaan!! Ihmisiä auttaa mutta minne ja miten et järki!!? Onko oikein uhotaan taas lisäleikkauksilla🤨! Onko oikein kaikki ei ole !

    • Anonyymi

      Vihaan ja halveksin naisia jotka ovat mustien miesten kanssa.

      • Anonyymi

        Entäs meitä äijiä jotka tykkää paneskella tummia mimmejä? Sori nyt mutta kotimaiset naiset on aika tylsiä ja liian usein semmosia siiderivalaita ettei hirveesti kiinnosta. Ja silti usein luulevat ihan liikoja itestään.


    • Nämä ominaisuudet ,se voi löytyy jopa Suomalaisista ,mitä sitten sanot ?

    • Anonyymi

      Rasismi poistuu heti kun musta kansa muuttaa pois suomesta saatais ihana rauha. Miks ihmeessä musta kansa tulee suomeen kun jokainen tietää että eivät ole tervetulleita. Heippa omaan maahanne

      • Anonyymi

        "Anonyymi
        2024-12-06 14:31:15
        Rasismi poistuu heti kun musta kansa muuttaa pois suomesta..."
        >>>>>>>>>>>>>>>>>>
        Rasismi on laajempi käsite.
        Otetaan nyt vaikka Ikä-Rasismi.
        Rasismi & Syrjintä ovat siis sama nimitys eriarvoisuudelle.

        PalstaPS kannattavat tunnetusti näitä Metodeja.
        Korostavat omaa ideologiaan haukkumalla ketä vaan
        jotka sattuu olemaan erimieltä kuin mitä he itse ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-12-06 14:31:15
        Rasismi poistuu heti kun musta kansa muuttaa pois suomesta..."
        >>>>>>>>>>>>>>>>>>
        Rasismi on laajempi käsite.
        Otetaan nyt vaikka Ikä-Rasismi.
        Rasismi & Syrjintä ovat siis sama nimitys eriarvoisuudelle.

        PalstaPS kannattavat tunnetusti näitä Metodeja.
        Korostavat omaa ideologiaan haukkumalla ketä vaan
        jotka sattuu olemaan erimieltä kuin mitä he itse ovat.

        Suvakit ovat vain omaa mieltä, myös silloin kun ovat omaa mieltä... Eivät edes tiedä mitä mieltä ovat!
        Sekaisin täytyy olla rotumiksaajien!


    • Anonyymi

      Mä vihaan noita viimeisenrivin ihmisä ihan uskonnosta riippumatta. Vihaan kaikkea mitö he luulevat olevansa ja vihaan ihmisä heidän ympärillään. Suurin osa laiskaa paskaa ja valkoinen nainen vaan suvaitsee.

    • Anonyymi

      Samoilla perusteilla vihaan poliitikkoja ja niihin verrattavia muita loisia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe