Onko mitään keinoa konfiguroida Vistaa muistuttamaan mahdollisimman paljon XP:tä?
Nyt käytössä on työkoneella XP, ja läppärillä Vista. Edes vuoden käytön jälkeen en ole päässyt sisään Vistaan toimintoihin, ja XP tuntuu kaikin tavoin loogisemmalta.
Suurin epäkohta on mielestäni resurssienhallinnassa, ja miten koneen sisältöä selataan. Tallennusvalikot yms. tuntuu jotenkin hämärältä, tallennuskansioksi ehdottaa aina jotain valmiita kansioita, tiettyihin kansiohin ei pysty suoraan netistä lataamaan tiedostoja yms., valittaa ettei ole oikeuksia, resurssienhallinnan osoite/sijaintirivillä näkyy osoite, joka on todellisuudessa jotain ihan muuta.
Kiitti vinkeistä jo etukäteen.
Vista XP:n "näköiseksi"?
texasranger
3
377
Vastaukset
- looginen
laita seiska molempiin, 2:n päivän käytön jälkeen ei viiti xp koneeseen koskea, puhumattakaan visvasta. Voit muodostaa kotiryhmän lähes automaattisesti, mulla ultimate32, 64 ja pro32 koneissa, ovat kuin yhtä konetta.
- on kyllä
toisessa XP ja ei kiinnosta enää vaan seiska tässä ja yleensä käytössä 32 bittinen professional
Ei liity resurssien hallintaan mitenkään mikäli yrität tallentaa kansioon mihin ei ole oikeuksia, eikä sitä Windows Vistaa Windows XP:n kaltaiseksi saa. Jos et Windowsista pidä niin sitten pitää vaihtaa merkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903346Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3362952Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911586Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421374Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621292Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934