Olin aina unelmoinut, että seksi olisi upeaa, ja molemmat tulisivat yhtäaikaa yms. paskaa.
Mutta totuus on karumpi, menetin neitsyyden, ja puolenvuoden jälkeen olen tullut tulokseen, että seksi on täyttä paskaa. Miehet eivät osaa panna, nussia, tyydyttää, hieroa yms.
Miehiä ei kiinnosta naisen orgasmit, pääasia on että mies laukeaa ja spermat lentävät!!!
Seksi menetti hohtonsa!
4
594
Vastaukset
- mies vaan
sellastahan se vähän tuppaa olemaan,satsi sisään mahd nopeasti ja siinä kaikki,mitäpä sitä naisen tyydyttämistä kerkiää aatteleenkaan kiihkeyksissään
Tervekätinen, näppäräsorminen nainen valittaa moisesta? Mikä se ongelma on? nyt olet hahmottanut myyttisen seksin autuuden, joten se siitä. Ei se en ihmeempää ole. Seksi on lisääntymistä varten.
Seksuaalisen mielihalun saa tyydytetyä itse, ja vanhemmite se vaimenee itsestään, se tarttee ikää yli 25 vuotta ennenkuin sekusaalinen mielihalu alka olemaan poissa. Näin miehellä. Naisen ei tarvitse alistua seksiin, ja parisuhteessaelävät voivat iha hyvin nukkua eri huoneissa säästyäkseen kiusauksilta. Paljon vähemmän ongelmia parisuhteessa, sekä pidättäytymien on ainut varma ehkäisymenetelmä. Tämmöttii neuvoi täältäpäin.- vanhempimiesköriläs
Niin hoidan hommat, nuolen ja silitän.
- 2shit
Pitää saada Suomeen peräreikävaltuutettu jolle voi valittaa - ihan totta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373877
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2292566
- 402393
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912