Kuinka monta asentoa käytte suunnilleen läpi yhdellä kerralla ja kuinka kauan pano suunnilleen kestää? Pitääkö vähän väliä olla jotain uutta asentoa vai pysyykö into muutamilla perusmuuveilla joita kierrätetään? Mitkä kolme ovat suosikkiasentonne joita käytätte jatkuvasti?
Monta asentoa kerralla?
19
5466
Vastaukset
- isooo
Kolmesta neljään asentoo pano ja joskus enemmän. Kestää n. puoli tuntia. Suikkiiin, lusikka, koira, ratsastus, pöydällä mahallaan, selällään ja siihen seisaaltaan isoo.
- panomies1111
Aina takaapäin ja kestää noin 2 min. alusta loppuun, esileikit mukaanlukien.
- Lännen nopein
Oletpa hidas. Minulla menee viisi sekuntia veltosta velttoon. Tai seitsemän, jos mukaan otetaan esileikit ja alapesu.
- john mulkku
Mulla taas aina lauantai iltana ennen saunaa pimeessä sukat jalassa ja lähetyssaarnaajassa minuutti. Ja joka toinen kuukausi
- aamutyttö
john mulkku kirjoitti:
Mulla taas aina lauantai iltana ennen saunaa pimeessä sukat jalassa ja lähetyssaarnaajassa minuutti. Ja joka toinen kuukausi
ompas säälittävää, minuutti! o__O
- isukki 52
aamutyttö kirjoitti:
ompas säälittävää, minuutti! o__O
Kyllähän naista pitää panna 1-3 tuntia kerralla. Ehkä välillä hieman leväten ja henkeä haukkoen.
Ainakin ite teen niin. Semmonen 5-15 orkkua naisen pitää saada panosessiossa. - iskä65
isukki 52 kirjoitti:
Kyllähän naista pitää panna 1-3 tuntia kerralla. Ehkä välillä hieman leväten ja henkeä haukkoen.
Ainakin ite teen niin. Semmonen 5-15 orkkua naisen pitää saada panosessiossa.mutta sitte kun on aikaa niin max 30min ja 1 asento 75%sesti 25%sesti 2-4
- punapää.
isukki 52 kirjoitti:
Ainakin ite teen niin. Semmonen 5-15 orkkua naisen pitää saada panosessiossa.Meillä koko sessioon useimmiten aikaa vierähtää semmoset 1-3 tuntia. Lukaanmukien esileikit ja asennon vaihdot ja.. ;) Siinä ehtii naisena saamaan kolmeki orkkua saman kerran aikana. Ja mies kykenee myös samaan, pienten taukojen jaksottamana / tahdin hidastamana. :P Päällä ratsastaen saan vahvimmat orkut, ejakuloinnin jälkeen. Toisinaan orkut tulee putkessa, toisinaan pienen välimatkan jälkeen. Mies laukee suuseksis, ja aktin aikana saattaa laueta pariinki otteeseen. Satsi senku kasvaa mitä enempi hääritään. Perusmäärä päivittäin saattaa nousta 4-5 kertaankin. Arkena hiukka harvemmin, ehkä n. 3-4 kertaa viikos, mut viikonloput menee melkeinpä naides.
- blondinainen<3
isukki 52 kirjoitti:
Ainakin ite teen niin. Semmonen 5-15 orkkua naisen pitää saada panosessiossa.olen täysin samaa mieltä, lyhyet sessios eivät ole mistään kotoisin, pitkään ja hartaasti.
- Maatiainen82
Lännen nopein kirjoitti:
Oletpa hidas. Minulla menee viisi sekuntia veltosta velttoon. Tai seitsemän, jos mukaan otetaan esileikit ja alapesu.
Eli pisto, poisto ja ravistus :)
- girligerb
vaihtelee asentojenmäärä 1 - 3... saarnaaja, ratsastus, doggystyle...lusikka... kestää 10 - 50 minuuttia, mutta puolen tunnin päästä minä yleensä jo väsähdän kyllä ja alan jo toivoa että mies vihdoin tulisi ja loppuisi jyystö :p todella menee joskus hermot jos sattuu päiviä jolloin ei tunnu missään ja mies vaan kestää kestää ja kestää joskus melkeinpä yli tunnin ja minä vaan odotan jo 5-10 minuutin päästä että tule jo tule jo tule jo pliis.
- sulla kyllä
melkonen kyntömies ... namnam. Tuollasessa jyystössä se on jo sisäkumikin melkoisen kovilla.
- kukkeliskuu222
sulla kyllä kirjoitti:
melkonen kyntömies ... namnam. Tuollasessa jyystössä se on jo sisäkumikin melkoisen kovilla.
Kyllä se tulee yleesä semmoiset 30- 120 min sekstailtua. Joskus monissa eri asennoissa, joskus vain yhdessä.
- ainakivaa
Tunnista kahteen, asentoja ihan niin paljon kuin huvittaa - tavallisimmin 5-7. Paikkakin vaihdetaan mielitekojen mukaan keittiön pöydästä sohvaan ja lattiaan - harvemmin edes sängyssä puuhaillaankaan.
Kolme suosikkiasentoa on takaapäin minä eli nainen kontallaan, edestäpäin jalat partnerin olkapäillä ja ainahan nämä sessiot peppuseksiin päättyvät. :) - lerppis,
Silloin, kun sattuu seisomaan, niin 1 asento ja kestää noin 10-40 s
Mun suosikki: nainen kasvojen päällä nuolettaen itseään kunnes saa, kesti se sitten vaikka tunteja :) harmi vaan etten sellasta naista ole saanut joka tuota haluais.. tai sitten ne ei vain ole uskoneet sitä kun sanon miten ihanaa se musta olis :/ Naisen maatessa selällään muutama tunti kuluu nopeasti nuollen, mut menee siitäkin maku itsellä, kun naisella ei kokeilunhalua muihin asentoihin ole.
Paneminen taasen.. kesto vaihtelee sen mukaan miten nainen haluaa. Itsekkäästi omalta kannaltani ajatellen tykkään kyllä siitä kun laukee nopeesti alle vartissa, antaen vain mennä täydellä kiihkolla loppuun asti. Mut ei mulla ole pitempiäkään sessioita vastaan mitään. Laukeamisen jälkeen toki tarvii sen pienen tauon, jonka aikana voi kieli- ja sormipelillä pitää naisen lämpinänä kunnes kalu jälleen herää eloon. Ja sitten kestääkin paremmin panna pidemmänkin aikaa, ilman että kovin tarvitsee liian aikaisin laukeamista pelätä.- kestää
parivuorokautta oikalla panomiehellä
- litkua
kestää kirjoitti:
parivuorokautta oikalla panomiehellä
äitejä jotka jaksaa yli 20min. meillä ei ainkaan. sentääs 1-3 asentoa.
- Toimii!!
Miksi ihmeessä monta asentoa.
Kaikkein parhammalta tuntuu täysin yllättäen kun vaimo on kotitöiden lomassa kontallaan tiputtaa häneltä housut pois ja alkaa survasemaan sylellä liukastettua kalua kuivaan pilluun ja sitten kun pillu alkaa kostua onkin jo lennätyksen aika. Sitten muna housuun, kalja kaapista mukaan ja parvekkeelle röökille. Koko hommaan ei mene aikaakaan kuin muutama minuutti, mutta nautintoa joka hetki!
Kokeilkaa miehet, voin suositella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089