Näkyjä yms.

enkeli888

Elikkä tämä on pitkä tarina, mutta jos joku viittis ottaa kantaa? Olen vasta 1,5 vuotta sitten tullut uskoon, mutta ennen sitä kulkenut pitkän ja kivisen tien. Kaikkea outoa on ympärilläni tapahtunut.

5-vuotiaana näin sänkyni yläpuolella pääkallon, jolla oli liekit silmissä, keinui siinä edes-takaisin, en vieläkään tiedä että mikä se oli.
Olen nähnyt enneunia läheisten kuolemista, enneunia myös muista iloisista kuin myös surullisista tapahtumista ja olen herkkä aistimaan jos "kaikki ei ole ihan ok", en osaa edes selittää. Minulle on tapahtunut kaikkea outoa (paranormaaleja ilmiöitä) ja minua ne pelottaa, edelleenkin näen enneunia. Aistin myös ihmisistä aika paljon... ja olen soittanut kyllä pastorille ym ja itsekin rukoillut, koska minulla oli 2 vuoden saatananpalvontavaihe, mutta näitä asioita tapahtui jo ennen sitä ja sen jälkeen, ja nytkin kun olen uskossa. Edes pastori ei osannut sanoa, että mihin nämä asiat liittyy, tai mistä johtuu. En ole uskossani päässyt vielä niin pitkälle, että osaisin näitä uskon kannalta ajatella... :/ eli olen päästänyt näistä alakerran asioista todellakin irti, mutta silti aistin jotain pahaa vähän väliä ja silloin se myös osoittautuu todeksi. Tästä tulisi pitkä tarina jos kaikki asiat kertoisin, mutta ajattelin vaan ,että jos joku tähän asiaan ottaisi kantaa? (Minua alkanut jo aika pahasti ahdistaa nämä, lapsesta asti ahdistanut ja pelottanut).

kiitos jo etukäteen:)

9

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut jotakin

Aina kun aiot mennä nukkumaan, muista iltarukous, Isämeidän rukous on se kaikkein tehokkain niistä. Minulla on siitä itselläni hyviä kokemuksia, pelottava tunnekkin lähti pois ja kaikki muu mikä siihen liittyi...! Jos jokin pelottaa, niin muista että voit turvautua Jeesuksen nimeen, yritä uskaltaa vaikka laittaa kätesi ristiin ja huutaa Jeesusta, tai jos et halua huutaa niin sano se kuitenkin ääneen rukoillessasi, niin se paha lähtee sieltä. Sinun olisi viisainta opetella luottamaan Jeesukseen, Hän on se, joka voi auttaa uskovaisia, ja jonka nimen pahakin tietää, ja tajuaa lähteä jos huudat Jeesusta! Yritä mahdollisimman paljon opetella tuntemaan jeesusta, että oppisit luottamaan Häneen tilanteessa kuin tilanteessa.

• Threemoles

Noh, ainakin iltasyömiset ja muunkin kaltainen epäsopiva syöminen on syytä huomioida tarkkkaan ja sitten korjata vähän kaikkia elämänapojasi syömisesi ohella. Aivan samoin on kyllä kaikkien mieltäpiristävien tai liikuttavien aineiden kanssa, niiden käyttöä on harkittava todella hyvin. Ja sitten voisi ajatella jotakin hyödyllistä tekemistä, mm. harrastamista, lukemista sekä muuta aktiivista mieltäpiristävää toimintaa, siis sellaista joka sopii sinulle. Turhat ajatukset joita nyt näemmä kohdistat joihinkin epäoleellisiin asioihin ja ilmiöihin, on syytä vaihtaa johonkin toisiin, hyödyllisinpiin.

• Jeesuksen Veri

suojaa sinua,kun olet Hänen omansa ja siksi sinun ei tarvitse peljätä.
        Saatana pelottelee ja valehtelee,mutta se ei voi koskea sinuun.

Itsekin olen herkkä ja nuorempana minullakin oli tuollaisia ennakkoaistimuksia.

Eräässä asunnossamme kuulimme ääniä,kunnes pyysimme uskovaista pariskuntaa
        kotiimme ja heidän siunattuaan sen,äänet lakkasivat.

Eihän kodissasi ole mitään S,palvontaan liittyviä tavaroita?
        Polta ja hävitä ne.

Olet soittanut pastorille,mutta sinun tulee ÄÄNEEN sanoutunut irti siitä,
        mitä olet tehnyt?

Rukoile ja sano ääneen,että sanoudut irti kaikesta,mikä liittyy
        S.palvontaan Jeesuksen nimessä ja veressä!

• joku vaan

Sanot että olet päästänyt näistä alakerran asioista irti. Uskon sen vaikka sinulle vieläkin tapahtuu kaikenlaista. Kun sinulle tapahtuu tälläistä jäätkö miettimään sitä? Pohditko sitä? Se on sinun "pikkurillisi". Vaikka pöytä liikkuisi huoneessasi niin älä pelästy äläkä välitä siitä vaan yksinkertaisesti aseta pöytä takaisin paikoillensa ja jatka sen tekemistä mihin jäit ja ajattele muita asioita. Uskossasi Jeesus auttaa sinua.

• Herran tiet

Onkohan sulla joku Jumalan lahja vai eikö Jumala ole antanut sinulle anteeksi vielä. Oletko oikeasti katunut syntisi..Kyllä luulisi demonit lähtevän kun paljon rukoilet ääneen.

• ap...

olen monesti katunut ja kokenutkin että olen saanut nämä asiat anteeksi, sitäpaitsi näitä asioita alkoi tapahtumaan jo ennen kuin aloitin koko saatananpalvonnan... Uskoon tultuani olen kaikki nämä asiat käynyt läpi, niinkuin kaikki käy läpi elämäänsä kun uskoon tulee...

• ap... kirjoitti:

olen monesti katunut ja kokenutkin että olen saanut nämä asiat anteeksi, sitäpaitsi näitä asioita alkoi tapahtumaan jo ennen kuin aloitin koko saatananpalvonnan... Uskoon tultuani olen kaikki nämä asiat käynyt läpi, niinkuin kaikki käy läpi elämäänsä kun uskoon tulee...

Pyhän Hengen kastetta, se antaa voimaa viimeistään vapautua kaikesta entisestä , tietysti ei pidä sittenkään leikkiä näillä asioilla, tai joutu uudelleen niihin siteisiin kiinni.

• Ingenjör81

Olettako koskaan katsoneet peiliin unessa. Se on kauhea näky.

• Greta--

Minäkin lapsena (ja yhä vieläkin) näin öisin aina kummia näkyjä ja olentoja. Nyt aikuiesna tiedän kyseessä olevan unihalvaus, johon ei liity mitään yliliuonnollista, vaan kyse on häiriöstä nukahtamis/heräämisvaiheessa, jolloin aivot aktivoituvat normaalisti kuin olisi hereillä mutta keho jää halvaantuneeseen tilaan.
        Tässä tilassa hallusinaatioita ilmenee usein ja varsinkin lapsuus ja nuoruusiässä.
        Unihalvauksella on selitelty ufo ja muita havaintoja....Uskon että sinunkin tapauksessasi kyse oli unihalvauksesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3106
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2533
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2521
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2188
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      475
      1826
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      248
      1809
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      105
      1775
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1644
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1577
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      23
      1417
    Aihe