Näkyjä yms.

enkeli888

Elikkä tämä on pitkä tarina, mutta jos joku viittis ottaa kantaa? Olen vasta 1,5 vuotta sitten tullut uskoon, mutta ennen sitä kulkenut pitkän ja kivisen tien. Kaikkea outoa on ympärilläni tapahtunut.

5-vuotiaana näin sänkyni yläpuolella pääkallon, jolla oli liekit silmissä, keinui siinä edes-takaisin, en vieläkään tiedä että mikä se oli.
Olen nähnyt enneunia läheisten kuolemista, enneunia myös muista iloisista kuin myös surullisista tapahtumista ja olen herkkä aistimaan jos "kaikki ei ole ihan ok", en osaa edes selittää. Minulle on tapahtunut kaikkea outoa (paranormaaleja ilmiöitä) ja minua ne pelottaa, edelleenkin näen enneunia. Aistin myös ihmisistä aika paljon... ja olen soittanut kyllä pastorille ym ja itsekin rukoillut, koska minulla oli 2 vuoden saatananpalvontavaihe, mutta näitä asioita tapahtui jo ennen sitä ja sen jälkeen, ja nytkin kun olen uskossa. Edes pastori ei osannut sanoa, että mihin nämä asiat liittyy, tai mistä johtuu. En ole uskossani päässyt vielä niin pitkälle, että osaisin näitä uskon kannalta ajatella... :/ eli olen päästänyt näistä alakerran asioista todellakin irti, mutta silti aistin jotain pahaa vähän väliä ja silloin se myös osoittautuu todeksi. Tästä tulisi pitkä tarina jos kaikki asiat kertoisin, mutta ajattelin vaan ,että jos joku tähän asiaan ottaisi kantaa? (Minua alkanut jo aika pahasti ahdistaa nämä, lapsesta asti ahdistanut ja pelottanut).

kiitos jo etukäteen:)

9

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut jotakin

      Aina kun aiot mennä nukkumaan, muista iltarukous, Isämeidän rukous on se kaikkein tehokkain niistä. Minulla on siitä itselläni hyviä kokemuksia, pelottava tunnekkin lähti pois ja kaikki muu mikä siihen liittyi...! Jos jokin pelottaa, niin muista että voit turvautua Jeesuksen nimeen, yritä uskaltaa vaikka laittaa kätesi ristiin ja huutaa Jeesusta, tai jos et halua huutaa niin sano se kuitenkin ääneen rukoillessasi, niin se paha lähtee sieltä. Sinun olisi viisainta opetella luottamaan Jeesukseen, Hän on se, joka voi auttaa uskovaisia, ja jonka nimen pahakin tietää, ja tajuaa lähteä jos huudat Jeesusta! Yritä mahdollisimman paljon opetella tuntemaan jeesusta, että oppisit luottamaan Häneen tilanteessa kuin tilanteessa.

    • Threemoles

      Noh, ainakin iltasyömiset ja muunkin kaltainen epäsopiva syöminen on syytä huomioida tarkkkaan ja sitten korjata vähän kaikkia elämänapojasi syömisesi ohella. Aivan samoin on kyllä kaikkien mieltäpiristävien tai liikuttavien aineiden kanssa, niiden käyttöä on harkittava todella hyvin. Ja sitten voisi ajatella jotakin hyödyllistä tekemistä, mm. harrastamista, lukemista sekä muuta aktiivista mieltäpiristävää toimintaa, siis sellaista joka sopii sinulle. Turhat ajatukset joita nyt näemmä kohdistat joihinkin epäoleellisiin asioihin ja ilmiöihin, on syytä vaihtaa johonkin toisiin, hyödyllisinpiin.

      • Jeesuksen Veri

        suojaa sinua,kun olet Hänen omansa ja siksi sinun ei tarvitse peljätä.
        Saatana pelottelee ja valehtelee,mutta se ei voi koskea sinuun.

        Itsekin olen herkkä ja nuorempana minullakin oli tuollaisia ennakkoaistimuksia.

        Eräässä asunnossamme kuulimme ääniä,kunnes pyysimme uskovaista pariskuntaa
        kotiimme ja heidän siunattuaan sen,äänet lakkasivat.

        Eihän kodissasi ole mitään S,palvontaan liittyviä tavaroita?
        Polta ja hävitä ne.

        Olet soittanut pastorille,mutta sinun tulee ÄÄNEEN sanoutunut irti siitä,
        mitä olet tehnyt?

        Rukoile ja sano ääneen,että sanoudut irti kaikesta,mikä liittyy
        S.palvontaan Jeesuksen nimessä ja veressä!


    • joku vaan

      Sanot että olet päästänyt näistä alakerran asioista irti. Uskon sen vaikka sinulle vieläkin tapahtuu kaikenlaista. Kun sinulle tapahtuu tälläistä jäätkö miettimään sitä? Pohditko sitä? Se on sinun "pikkurillisi". Vaikka pöytä liikkuisi huoneessasi niin älä pelästy äläkä välitä siitä vaan yksinkertaisesti aseta pöytä takaisin paikoillensa ja jatka sen tekemistä mihin jäit ja ajattele muita asioita. Uskossasi Jeesus auttaa sinua.

    • Herran tiet

      Onkohan sulla joku Jumalan lahja vai eikö Jumala ole antanut sinulle anteeksi vielä. Oletko oikeasti katunut syntisi..Kyllä luulisi demonit lähtevän kun paljon rukoilet ääneen.

      • ap...

        olen monesti katunut ja kokenutkin että olen saanut nämä asiat anteeksi, sitäpaitsi näitä asioita alkoi tapahtumaan jo ennen kuin aloitin koko saatananpalvonnan... Uskoon tultuani olen kaikki nämä asiat käynyt läpi, niinkuin kaikki käy läpi elämäänsä kun uskoon tulee...


      • ap... kirjoitti:

        olen monesti katunut ja kokenutkin että olen saanut nämä asiat anteeksi, sitäpaitsi näitä asioita alkoi tapahtumaan jo ennen kuin aloitin koko saatananpalvonnan... Uskoon tultuani olen kaikki nämä asiat käynyt läpi, niinkuin kaikki käy läpi elämäänsä kun uskoon tulee...

        Pyhän Hengen kastetta, se antaa voimaa viimeistään vapautua kaikesta entisestä , tietysti ei pidä sittenkään leikkiä näillä asioilla, tai joutu uudelleen niihin siteisiin kiinni.


    • Ingenjör81

      Olettako koskaan katsoneet peiliin unessa. Se on kauhea näky.

      • Greta--

        Minäkin lapsena (ja yhä vieläkin) näin öisin aina kummia näkyjä ja olentoja. Nyt aikuiesna tiedän kyseessä olevan unihalvaus, johon ei liity mitään yliliuonnollista, vaan kyse on häiriöstä nukahtamis/heräämisvaiheessa, jolloin aivot aktivoituvat normaalisti kuin olisi hereillä mutta keho jää halvaantuneeseen tilaan.
        Tässä tilassa hallusinaatioita ilmenee usein ja varsinkin lapsuus ja nuoruusiässä.
        Unihalvauksella on selitelty ufo ja muita havaintoja....Uskon että sinunkin tapauksessasi kyse oli unihalvauksesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe