Hävettä olla rakastunut!!!!

kakkoskeiju

Mieheen joka on luuseri. Pettää vaimoaan ja minua. Kaverit ovat aina sanoneet jätä hänet. En vaan voi. Haluaisin kertoa hänen vaimolleen kuinka paha mies hänellä on, en vaan voi, kun mies menettäisi kodin ja minä en voisi ottaa vastuuta hänestä, mies on sentään jo 43....ja mielestäni vanha olemaan minulle uskollinen.

35

2944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kynyne

      mikä jätkä!potki munille sitä kyrpää!

    • tilanteessa

      pitääkin hävettää. Jos tietää tekevänsä väärin ja tyhmästi, on aivan luonnollinen reaktio tuntea häpeää. Eli, ei mitään hätää, kannat häpeäsi, jos et käytöstäsi pysty muuttamaan. Kumpi lie vaikeampaa.

      • kynyne

        etkö potki munille sitä kyrpää!


    • vaimoaan kylläkin.

      Koska et miehen eron jälkeen halua miestä asumaan luoksesi, uskottelet itsellesi olevasi riippuvainen miehertä.

      • kynyne

        vieläkään ole potkinut munille sitä kyrpää?


      • kynyne
        kynyne kirjoitti:

        vieläkään ole potkinut munille sitä kyrpää?

        munille sitä kyrpä jätkää!


    • Paskapään

      Munille

      • kynyne

        nahjus,potki munille sitä kyrpä jätkää.


      • kynyne
        kynyne kirjoitti:

        nahjus,potki munille sitä kyrpä jätkää.

        palleille sitä kyrpä jätkää!


      • kynyne
        kynyne kirjoitti:

        palleille sitä kyrpä jätkää!

        sitä kyrpää jätkää kunnolla kasseihin.


      • ha ha a
        kynyne kirjoitti:

        sitä kyrpää jätkää kunnolla kasseihin.

        Varatun miehen kanssa ha ha ha h aa...


    • Kerran huiputettu

      Mene miehen ja vaimon luo ja kaikki. Totuus vain on oikeen. Saat ikuisen rauhan.

      • kynyne

        sanonut että,potki sitä kyrpää munille.


      • kynyne
        kynyne kirjoitti:

        sanonut että,potki sitä kyrpää munille.

        sitä kyrpä jätkää munille!


      • Aloittaja petetty
        kynyne kirjoitti:

        sitä kyrpä jätkää munille!

        Hän pitää minua vain pilkkanaan, leikkii haluavansa.


    • Petetty +++++++

      Potkua munille, saatanan paska

      • ÄLÄ HELVETISSÄ POTKASE! Silloinhan se mies voi menettää lisääntymiskykynsä.


      • Siinä se on
        ramipussinen kirjoitti:

        ÄLÄ HELVETISSÄ POTKASE! Silloinhan se mies voi menettää lisääntymiskykynsä.

        Hänellä ei ole enää lisääntymiskykyä.


    • Tuollaista suhdetta sietääkin hävetä. Hanki ikäisesi poikaystävä.

    • jk

      vai nin

      • Ketjun aloittaja

        Kipu kynnys on ylitetty ja olen valmis kertomaan vaimolle, mikä pettäjä luuseri hänen mies on.


    • 00

      Miksi sinä sen tekisit? Eikö se kertominen olisi miehen velvollisuus?
      Vai kuulutko siihen kakkosten kastiin, jotka näin luulevat saavansa miehen itselleen?
      Vai sekö sinua suututtaa, kun mies ei "valitsekkaan" sinua, vaan haluaa jatkaa vaimonsa kanssa edelleen?
      Totta myös se, että itsekkin olisin aikoinani halunnut saada miehen petturuuden selville aiemmin kuin itse sen sitten sain. Muutamat tuttavat siitä tiesivät, mutta eivät kertoneet. Ja se tuntuu hävettävälle, kun itse ei ole miestä itsellään voinut pitää. Tosin ei mies sen kakkosenkaan luo ole mennyt. Mutta tehköön mitä haluaa nyt.

      • ikävää ja totta

        Miksikö? Olin rahanappula jota käytettiin hyväksi.
        Mies ei kerro koska katto menee pään päältä.
        En halua pelimiestä itselleni.
        Jatkakoon vaimon kanssa. Vaimolla vaan pitäisi olla oikeus tietää miehen toisista naisia.
        Olen loukkaantunut ja rikki, kun mies ei voi kertoa olevansa tapapettäjä,
        kertoo rakastavansa kuitenkin käyttää hyväkseen taloudellisesti.


    • mies rakastaa vaimoa

      sinä lutka - pois prk.

      • Sivullinen mies

        Jos mies rakastaa vaimoa, ei hän petä.


      • kynyne
        Sivullinen mies kirjoitti:

        Jos mies rakastaa vaimoa, ei hän petä.

        Potku munille.


      • -kick-
        kynyne kirjoitti:

        Potku munille.

        kynyne puhuu asiaa!!!!!!!! :))))) Hyvä kynyne, kynyne rulaa!!!!!


    • äly hoi

      En katselisi tuollaista miestä päivääkään, pettää vaimoaan ja sinua ja sitä kolmetta siinä samassa.... Tuskin tuosta muuttuukaan.

      • liattu enkeli

        En katselisi miekään, sylettäviä ja tautisia kaikki mieshuorat. ainakin yksi täältä leprasta


    • kärkipotkuvsbanaani

      Mites kynyne, oisko jotain mitä pitäs tehdä ? :))

    • Tuttu?

      Oletko sie törmännyt Timoon? Nyt 45v ja asustelee karjalan suunnas?

    • yök.

      salainen huora.

      • yäk.

        salainen inhottava huo.a


      • y
        yäk. kirjoitti:

        salainen inhottava huo.a

        ......kynnysmatto.


    • olipa vanha viesti

      Kuvittelitko olevas ainoa jos jo muijaansa pettää niin miksei sitten sua? Jos sen jolleki pitää olla uskollinen niin muijalleen ei sulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe