Berlingo 1.9 diesel tavallinen.-2000 mallia. Kylmänä käynnistys ongelmia. hehkut tutkittu ei mitään vikaa niissä, joskin kaksi hehkua öljyssä!
Kone ei savuta eikä muutakaa ongelmaa ole, paitsi jos lämpötila lähellä nollaa eikä ole lämmityksessä käynnistäminen todella kiven takana.Ilman putsari on vaihdettu.!
Berlingo, kylmä käynnistys?
4
975
Vastaukset
- Blinko
1.9 dieselissä alkaa imuventtiilit kuulemma kantamaan pikku hiljaa. Toimii lämpimänä normaalisti, mutta kylmänä hankaloittaa käynnistystä. Venttiilien säätö on paloilla, joten on useamman tunnin homma ja maksaa...
- jack
mulla partneri ja ei käynnistynyt kunnolla ajettu 103000 tkm 1.9 D hehkut oli ok mut venttiilit piti säätää eli paloilla. maksoi tampereella 120€(siis venttiilien säätö). Vaihdettiin samalla jakohihnakin ja vesipumppu ja ohjain rullat.(olis ollut kohta sekin edessä
nyt auto toimii kuin unelma - schima
imuventtiilit säädetty ja auto toimii/käynistyy moitteettomasti.... kiitos!!!
- Anonyymi
jack kirjoitti:
mulla partneri ja ei käynnistynyt kunnolla ajettu 103000 tkm 1.9 D hehkut oli ok mut venttiilit piti säätää eli paloilla. maksoi tampereella 120€(siis venttiilien säätö). Vaihdettiin samalla jakohihnakin ja vesipumppu ja ohjain rullat.(olis ollut kohta sekin edessä
nyt auto toimii kuin unelmaMissä teetit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627