elikä miten saan uuden listan tilattua vai tuleeko se automaattisesti kotiin?kyseessä nordea pankki.en löytänyt pankin sivuilta mitään asiaan viittaavaa.kiitos jos joku voisi valoittaa asiaa.
Vastaukset 4
- BuleBule35
automaattisesti, kun tietty määrä tunnuslukuja on käytetty.
Yleensä muutama päivä tuon tietyn määrän ohituksen jälkeen.
Toivottavasti osoitetietosi ovat oikein pankissa?
Pankkilakko voi tietysti vaikuttaa tähänkin.- tietämätön 56
kunnossa,hyvä tietää.toisissa pankeissa ainakin joutuu sen tilaamaan erikseen.kiitos.
- pikkurahat Nordeassa
tietämätön 56 kirjoitti:
kunnossa,hyvä tietää.toisissa pankeissa ainakin joutuu sen tilaamaan erikseen.kiitos.
"toisissa pankeissa ainakin joutuu sen tilaamaan erikseen.kiitos. "
vai "toisissa" joutuu tilaamaan, missähän pankissa .
ainakin meille on tullut KAIKISTA pankeista, pyytämättä ja hyvissä ajoin
"Suuria rahoja" ei liene turvallisinta pitää Nordean tilillä, kun kaikki tunnukset ovat paperille kirjoitettuja, varas voi käydä ne kopioimassa ja käyttää joskus myöhemmin muualta.
NIISSÄ kun on lisäksi salainen esim. oman puhelimen PIN-luku siis päässä pidettävä ovat paljon turvallisempia. - Ja höpö
pikkurahat Nordeassa kirjoitti:
"toisissa pankeissa ainakin joutuu sen tilaamaan erikseen.kiitos. "
vai "toisissa" joutuu tilaamaan, missähän pankissa .
ainakin meille on tullut KAIKISTA pankeista, pyytämättä ja hyvissä ajoin
"Suuria rahoja" ei liene turvallisinta pitää Nordean tilillä, kun kaikki tunnukset ovat paperille kirjoitettuja, varas voi käydä ne kopioimassa ja käyttää joskus myöhemmin muualta.
NIISSÄ kun on lisäksi salainen esim. oman puhelimen PIN-luku siis päässä pidettävä ovat paljon turvallisempia.""Suuria rahoja" ei liene turvallisinta pitää Nordean tilillä, kun kaikki tunnukset ovat paperille kirjoitettuja, varas voi käydä ne kopioimassa ja käyttää joskus myöhemmin muualta."
Eihän sillä pelkällä paperilappusella mitään tee, jos ei tiedä sitä toista tunnusta.
Eihän kukaan sitä tunnusta missään semmoisessa paikassa pidä, että se olisi saatavilla yhdessä noiden paperilla olevien tunnusten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791396
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520