Hirveesti,tykkäätkö?...
http://www.iltalehti.fi/saa/
Kelläs on pakkasta paljon enenmmän
20
267
Vastaukset
viitisentoista astetta enkä tykkää yhtään! ja ikävältä näyttää ilman puolesta ihan koko viikko...
Meillä on jopa 17 hurr hmm no koitetaan jaksaa
http://www.positiivarit.fi/Content.aspx?2e9969af-b875-459c-b5d1-3bd0d8d49010sammakko17 kirjoitti:
Meillä on jopa 17 hurr hmm no koitetaan jaksaa
http://www.positiivarit.fi/Content.aspx?2e9969af-b875-459c-b5d1-3bd0d8d49010"joka päivä on se sää jonka itse haluaa ja valitsee"?
kyllähän se paljolti niin on että jos mieli on hymyileväinen ja hyräileväinen niin ei huono sääkään ihan pahalta tunnu :)iinamari kirjoitti:
"joka päivä on se sää jonka itse haluaa ja valitsee"?
kyllähän se paljolti niin on että jos mieli on hymyileväinen ja hyräileväinen niin ei huono sääkään ihan pahalta tunnu :)Ton positiivarin kun luin sieltä niin jo piristää(
sammakko17 kirjoitti:
Ton positiivarin kun luin sieltä niin jo piristää(
ei tunnu pakkanen yhtään niin pahalta ennää vaikka en yhtään kylmästä tykkääkään :)
iinamari kirjoitti:
ei tunnu pakkanen yhtään niin pahalta ennää vaikka en yhtään kylmästä tykkääkään :)
Joskus näin pakkasen keskellä vaatteet kasaan ja mennään lämpimään ois ihanaa(
sammakko17 kirjoitti:
Joskus näin pakkasen keskellä vaatteet kasaan ja mennään lämpimään ois ihanaa(
kuulostaa niiiin ihanalle idealle...ei menis kauan aikaa pakatessa :)
iinamari kirjoitti:
kuulostaa niiiin ihanalle idealle...ei menis kauan aikaa pakatessa :)
Menoks ,nyt hauskaa tiistaita jatketaan
- padme_amidala
..kivaa talvisäätä : )
Mukavaa tiistaita sinulle : ) - impi-lempi
11 astetta ja EN TYKKÄÄ...mä en tykkää yhtään kylmästä !! :O/
http://www.youtube.com/watch?v=vQ3WdN5MxwQ&feature=related-11,3° tällä hetkellä mutta sais tulla toinen mokoma lisää jotta pääsis talven tuntumaan.
Eilen hetken aikaa harkitsin jotta joko sitä vois lyhythihaisen paidan vaihtaa jo pitenpään malliin, mutta ei näin lämpimillä päivillä viellä....- impi-lempi
bar.sinistra kirjoitti:
-11,3° tällä hetkellä mutta sais tulla toinen mokoma lisää jotta pääsis talven tuntumaan.
Eilen hetken aikaa harkitsin jotta joko sitä vois lyhythihaisen paidan vaihtaa jo pitenpään malliin, mutta ei näin lämpimillä päivillä viellä....Siunakkoon, eilen oli 14 astetta pakkasta ja mulla oli monta vaatekertaa ja karvahuppu tiukasti pään ympärillä, huivi naaman edessä , kahdet sukat...kahdet kintaat, toiset karvapäälliset....ja lämpimät kengät ja just jotenkin pärjäsin :O/
- eteläLappi
impi-lempi kirjoitti:
Siunakkoon, eilen oli 14 astetta pakkasta ja mulla oli monta vaatekertaa ja karvahuppu tiukasti pään ympärillä, huivi naaman edessä , kahdet sukat...kahdet kintaat, toiset karvapäälliset....ja lämpimät kengät ja just jotenkin pärjäsin :O/
mittarissa 22 astetta joten viliposta on ulkona.
- impi-lempi
eteläLappi kirjoitti:
mittarissa 22 astetta joten viliposta on ulkona.
vilpoista todella...hyytävää...:O/
- joulupukki*_*
Pakkasta 30astettta..
- punaposki
kittilä 27
- 1+1= 2
Pakkasesta,
Pikku pakkanen ja aivot kirkastuu - pakkastaa
tällähetkellä-18c torstaiks lupaa -22
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923