~ Laaksojen lilja ~

~~ ♥♥

Intohimon tuulet kun mua vie
jälleen mielessäin oot mun rakkain

Vaik välillämme vuoriakin ois
sen matkan pään kuitenkin
ain silmissäin nähdä mä voin

Vuoripurojen mettä
täl matkallain mä maistelen
niittyjen liljoja kun katselen
oot mietteissäin kun mä tääl astelen

Kohoan yli vuorien lakien, sen viimojen
ja kuitenkin laaksos vehreä sun
mun silmissäin ain kirkkaana hohtaa

Mä saavun sun luokses
ja sit syliini sut hellästi suljen

Ja tiedä sä sit siin ain
sä ain oot mun
mun Rakkaimpain

~~ ♥♥

http://www.youtube.com/watch?v=t7C-O9b2vb0

8

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiskuneiti

      mut silti pilaan sun tunelman sanomalla ett mieleen tulee lähinnä neito nimeltä Annabelle Lee. Ehkä nämä harvinaiset paukkupakkaset ovat viilentäneet sylini lämpöä...

      • kyllähän nämä pakkaset laittaa kummasti nenän niiskuttamaan mutta
        kun on kylmät kädet niin on lämmin sydän..sanotaan... :)

        Niin tämä Buster Keatonin mykkäelokuvan sankarin Johnnie Grayn suuri rakkaushan oli
        juuri tämä Annabella Lee.. veturinsa ohella...
        Tänä päivänä se on kaiketi sitten auto, joka miehen mielen vie mutta onneksi minulla
        ei ole sitä vaaraa... :D

        Kiva jos runon ilmapiiri miellytti sinua ! :)

        Pane huivi kaulaa Niiskuneiti, ettei tule nuhaa ! ;D

        Terkuin (*J*)


    • Mietiskeli

      läpikin tunnen Rakkauden,
      rakkaudessa olen.
      Ihmeellinen kopittelija olet !!!!!
      Kaunis kiitos, rakkaudella päivää jatkaa...
      Koskettaen ainiaan : ) ( : Valoni mun.

      • Se on oikein ilahduttavaa jos olet tykännyt runostani ! :)

        Oikein kivaa ja raikasta pakkaspäivää sinulle ! :)

        Terkuin (*J*)


    • Rakas:)

      laittaa ajattelemaan,kaunista,,hmmm,,syliini sut hellästi suljen..kainaloosi kaipaisin,,
      siihen turvaan :)

      Ihana runo,,

      • Oikein kiva jos tykkäsit runostani !

        Lämmittää näin paukkupakkasella ! :))

        Terkuin (*J*)


    • Taiteenystävä

      Rakkaus se Voimista Suurin ja Mahtavin!
      Ikuinen Rakkaus intohimo Rakkauteen! Voima kahden ihmisen, muut menkööt menojaan!
      Älkööt heistä välittäkö!
      Runoilijalle suuret kiitokset!

      • Kivasta palautteestasi ! :)

        Oikein raikasta ja kivaa päivää sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe