Rakettien ampuminen

Zsa Zsa

Tänä uutenavuotena pistetään kunnolla ns. naapurivartiointi käyntiin ja estetään raketeilla ilkivaltaa tekevien toiminta!!!! Poliisit paikalle tutkimaan tihutöitätekevien toimintaa!!! Tänä vuonna jäätte kiikkiin! Mitäs äiti ja isä sitten sanoo???

17

1739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

Sen naapurivahdin ja ilmiannot poliisille!

Tänäänkin soitellut jo monesti.

• Sämpy1988

Kuuleman mukaan poliisi valvoo tänä vuonna aikaisempaa enemmän rakettien luvatonta (=muu kuin sallittu aika) ammuntaa tai sallittuna aikana kiusantekomielessä tehtyä ammuskelua.

• perkele--
        Sämpy1988 kirjoitti:

Kuuleman mukaan poliisi valvoo tänä vuonna aikaisempaa enemmän rakettien luvatonta (=muu kuin sallittu aika) ammuntaa tai sallittuna aikana kiusantekomielessä tehtyä ammuskelua.

eiköhän poliisilla ole uutenavuotena paremapaa tekemistä,kun juosta teidän "kyttääjien" ilmoitusten perässä.Annetaan ampua raketit rauhassa,enkä tietenkään tarkoita postilaatikkojen räjäyttäjiä.Niille on ihan omat lääkkeet.Minusta on lapsellista,että eräskin "kansankynttilä" kyttää Viinikan kentällä ketä on ampumassa ,kun eipä siellä ole ihmiset ja omaisuus vaarassa.

• Pläjäys
        perkele-- kirjoitti:

eiköhän poliisilla ole uutenavuotena paremapaa tekemistä,kun juosta teidän "kyttääjien" ilmoitusten perässä.Annetaan ampua raketit rauhassa,enkä tietenkään tarkoita postilaatikkojen räjäyttäjiä.Niille on ihan omat lääkkeet.Minusta on lapsellista,että eräskin "kansankynttilä" kyttää Viinikan kentällä ketä on ampumassa ,kun eipä siellä ole ihmiset ja omaisuus vaarassa.

Olen kanssa kuullut, että rakettien ammuntaa valvotaan tänä vuonna tarkemmin. Hyvä niin!

• KaMaJu
        perkele-- kirjoitti:

Tämähän on tietenkin vanhempien asia valvoa alaikäisten rakettien ampumista. Samalla voidaan myös muutenkin muistuttaa että lait ja määräykset on tarkoitettu noudatettaviksi.
        Jos vanhemmilla on sellainen asenne että itse voi päättä mitä noudattaa, saattavat lapset ymmärtää että kyllä kioskissakin voi yöllä käydä ja auton voi ottaa kun omistaja ei näköjään sitä käytä.

• seonnäin
        KaMaJu kirjoitti:

Tämähän on tietenkin vanhempien asia valvoa alaikäisten rakettien ampumista. Samalla voidaan myös muutenkin muistuttaa että lait ja määräykset on tarkoitettu noudatettaviksi.
        Jos vanhemmilla on sellainen asenne että itse voi päättä mitä noudattaa, saattavat lapset ymmärtää että kyllä kioskissakin voi yöllä käydä ja auton voi ottaa kun omistaja ei näköjään sitä käytä.

Ei ainakaan Parkanossa. Ensin pitäisi valvoa vanhenpia jotka törttöilevät ja rikkovat jatkuvasti kaikkia hyviä tapoja. Minä itse menttaliteetti vaivaa näitä nousukkaita.

• ThunderKing_
        seonnäin kirjoitti:

Ei ainakaan Parkanossa. Ensin pitäisi valvoa vanhenpia jotka törttöilevät ja rikkovat jatkuvasti kaikkia hyviä tapoja. Minä itse menttaliteetti vaivaa näitä nousukkaita.

18 vuotta oleva ikäraja on musta turha, koska voihan aikuiset miehetkin huppelissa ampua niitä miten sattuu, kyse ei ole pelkästään alaikäisistä nuorista.
        Suojalasit ovat iha hyvät, ainut hyvä asia tässä laissa.
        Kyllä minä raketit ammun ilman vanhempia, sanoivat he mitä tahansa, ammun ne sitten vaikka uuden vuoden jälkeen/ennen kavereitten kanssa!

• ,.,,,,,,,,,,,,
        perkele-- kirjoitti:

on kyllä taatusti aikaa seurata noudatetaanko ilotulitteiden kanssa sääntöjä. Jättävät vaikka sen turhan pyörimisen kylän ympäri ja kerrankin valvovat turhien kyttäämisien sijaan asiallista asiaa palkkansa eteen. Luulisi edes yksi tehtävä hoituvan vuoden mittaan!

• Möllö1952
        ,.,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

on kyllä taatusti aikaa seurata noudatetaanko ilotulitteiden kanssa sääntöjä. Jättävät vaikka sen turhan pyörimisen kylän ympäri ja kerrankin valvovat turhien kyttäämisien sijaan asiallista asiaa palkkansa eteen. Luulisi edes yksi tehtävä hoituvan vuoden mittaan!

Joku tollo aamuvirkku ampui aamulla raketteja kl 7 aikaan entisen poliisitalon lähellä, siis sen talon pihalta, jossa joku aika sitten oli se vahingonteko. Ketähän sankareita oli liikkeellä aamuvarhain??? Autolla ajoin ohi.

• kyyläkkö
        Möllö1952 kirjoitti:

Joku tollo aamuvirkku ampui aamulla raketteja kl 7 aikaan entisen poliisitalon lähellä, siis sen talon pihalta, jossa joku aika sitten oli se vahingonteko. Ketähän sankareita oli liikkeellä aamuvarhain??? Autolla ajoin ohi.

aamusta ajelet ja kollaat??
        Ettet vaan olisi pahuuden teossa!!?!!

• no vaikka mikä
        kyyläkkö kirjoitti:

aamusta ajelet ja kollaat??
        Ettet vaan olisi pahuuden teossa!!?!!

ja mähän kuulkaas ammun raketteja eikä mitkää mädät kytät mua estä perkele

• %
        ThunderKing_ kirjoitti:

18 vuotta oleva ikäraja on musta turha, koska voihan aikuiset miehetkin huppelissa ampua niitä miten sattuu, kyse ei ole pelkästään alaikäisistä nuorista.
        Suojalasit ovat iha hyvät, ainut hyvä asia tässä laissa.
        Kyllä minä raketit ammun ilman vanhempia, sanoivat he mitä tahansa, ammun ne sitten vaikka uuden vuoden jälkeen/ennen kavereitten kanssa!

Samat häiriköt "pikkumiehet"kiersivät papattipussin kanssa, alaikäisten seurassa.Onhan se ollut vaikeeta kun piti vuoden odottaa paukuttelua, ja pikkupojan leikkejä.
        Tarkoitushan olikin naapurin häirintä, ei rakettien ammunta. Ei mitkään säännöt koske häiriköitä.

Se ilohan siinä on että saa vanhana "kiikkustuolissa" kertoa lasenlapsilleen, mitä on nuorena "miehenä" harrastanut.

• ,................
        no vaikka mikä kirjoitti:

seurausta ilmeisesti ettei raketteja ym pommeja edellisvuosien tapaan räjäytelty. No, kyllä niitä ihan riittävästi silti ilmassa oli!

• säästin
        ,................ kirjoitti:

seurausta ilmeisesti ettei raketteja ym pommeja edellisvuosien tapaan räjäytelty. No, kyllä niitä ihan riittävästi silti ilmassa oli!

käytä sitä järkeä, ja ammu raketteja sun muita paukkuja, rakennuksista poispäin.

Tälläkin palstalla sitä järjenkäyttöä tuodaan esille joka asiassa, miten pitäis toimia.
        Järki käteen, vai kävikö niin että menikin kurkusta alas...

En ampunut yhtään, piha silti täynnä rakettikeppejä ja muuta jätettä.

• lollool
        no vaikka mikä kirjoitti:

oikee asenne :D

• tultamunille..,..,.

Poliisi valittaa rahapulaa,niin kyllä pistää naurattaan täällä joidenkin kommentit.Eräskin kirjoittaja tähdensi kuinka tärkeä asia tämä on.HEI haloo,kestää 8 tuntia kerran vuodessa ja jos ei omaisuutta vahingoiteta niin antakaa nyt hyvät ihmiset olla.Lakia on tiukennettu todella paljon ja se on myös purrut.Ennen tätä pauketta kesti vähintään viikon.Viinikan kansankynttilä varmasti on kännykkä kourassa,niinkuin joka vuosi ja poliisia taas juoksutetaan.Tämä sama kirjoittaja sanoi poliisien turhaan kyttäävän.En tiedä mitä tarkoitti,mutta liikenteessä on varsinkin Parkanossa ainakin paljon kytättävää.Otappa kuule opo rennosti tänä vuonna.Ei ne pojat varmaan sinun pihassa ammu.

• uskomatontaräïskettä

On se kyllä kummallista, että jos on sallittu aika 18.00 - 02.00, niin miksi sitä ei voida noudattaa... Ihan venäläistä rulettia yrittää käydä koiran kanssa pihalla, kun ei voi luottaa tuohon aikatauluun. Muuten mulle olis ihan se ja sama, koska sitä rahaa taivaalle heittää, koska itse poltan, niin siinähän se menee savuna sinne samaan paikkaan, mutta noitten eläimien puolesta olis kiva kun uskaltaisi mennä ulos edes silloin , kun ei niitä raketteja pitäsi lentää...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      605
      2759
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1446
    3. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      106
      1444
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1370
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1246
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      111
      1218
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      135
      1023
    8. 94
      1006
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      930
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      871
    Aihe