Saahan lipputankoon laittaa jouluvaloiksi valovaijereita? Olisi hyvän näköistä jos vetäisi erivärisiä valovaijereita kiertämään lipputanko ylös asti. Ja vielä saisi siitä hiemomman jos laittaisi vilkkumaan ne jonossa eri aikaan.
Mitä mieltä olette?
Lipputankoon jouluvalot
12
2416
Vastaukset
- En laittaisi
Ei lipputanko ole mikään jouluvalo ripustin.
- äört
Hyvän tavan vastaista se ainakin on, ei suositeltavaa.
- ei kai, kai
polkakaramelli, eikö ne ole just niitä puna-valkoraidallisia - että silleen.
Nekkutatti - tattinekku.
Miten niin hyvän tavan vastaista, lippuahan se häpäisemissäädäntö vaan koskee, ei tankoa!- lisäksi
voit hilata merkatut kalsaris nuppiin, ne ruusunpunaiset vai oliko ne violetit.
- todella
lisäksi kirjoitti:
voit hilata merkatut kalsaris nuppiin, ne ruusunpunaiset vai oliko ne violetit.
Joo on hyvä idea. Laitan vaimon "pikkuhousut", joskin naapuri voi häiriintyä kun lulee lipun olevan salossa.
- näkevä
on jo nähtykin. Riippuu siitä miten ne siihen asentaa - voi olla kivankin näköinen.
- ..rsee
Karseeta. Mä pidän enemmän tunnelmallisista jouluvaloista, eikä mikään vilkkuva krääsä sytytä. Mutta laita jos nyt niin hirveesti tykkäät :)
- yxäxä
Hyvä idea. oikein hyvä.
Suren osan vuodesta lipputangot seisovat tyhjinä, toimettomina. Ei kai joulun aikaan muutenkaan liputeta, joten siitä vaan.
Meillä muutenkin käytetään ulkovaloja pimeiden kuukausien aikaan liian vähän. Sitä kulttuuria pitäisi kehittää niin ihmisetkin virkistyisivät. - *heh*
Voihan sitä aina vetästä se kalsarit tankoon kumpi sattuu kotosalla olemaan sit isännän viiri jos kummatkin =))
- Ronski mies
Minä käyn selälleni makaamaan, niin naapurin rouvat voivat tulla koristelemaan tangon. Saa sille muutakin käyttöä keksiä.
- Anonyymi
Trollihan tuo aloitus tietysti oli, mutta nykyään on varta vasten valoketjuja lipputankoon ja sanon, että valitettavasti.
Kyllä Suomenlippua varten pystytettyä tankoa pitää kunnioittaa niin, ettei siihen ripusteta mitään muuta kuin Suomenlippu tai isännänviiri.
Minulla on lipputanko, eikä sitä vähäistä tuollaisilla ripustuksilla, enkä suosittele sitä muillekkaan. - Anonyymi
siis HÄVÄISTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187