Lipputankoon jouluvalot

olisi hieno

Saahan lipputankoon laittaa jouluvaloiksi valovaijereita? Olisi hyvän näköistä jos vetäisi erivärisiä valovaijereita kiertämään lipputanko ylös asti. Ja vielä saisi siitä hiemomman jos laittaisi vilkkumaan ne jonossa eri aikaan.
Mitä mieltä olette?

12

2149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En laittaisi

      Ei lipputanko ole mikään jouluvalo ripustin.

    • äört

      Hyvän tavan vastaista se ainakin on, ei suositeltavaa.

    • ei kai, kai

      polkakaramelli, eikö ne ole just niitä puna-valkoraidallisia - että silleen.

      Nekkutatti - tattinekku.

      Miten niin hyvän tavan vastaista, lippuahan se häpäisemissäädäntö vaan koskee, ei tankoa!

      • lisäksi

        voit hilata merkatut kalsaris nuppiin, ne ruusunpunaiset vai oliko ne violetit.


      • todella
        lisäksi kirjoitti:

        voit hilata merkatut kalsaris nuppiin, ne ruusunpunaiset vai oliko ne violetit.

        Joo on hyvä idea. Laitan vaimon "pikkuhousut", joskin naapuri voi häiriintyä kun lulee lipun olevan salossa.


    • näkevä

      on jo nähtykin. Riippuu siitä miten ne siihen asentaa - voi olla kivankin näköinen.

    • ..rsee

      Karseeta. Mä pidän enemmän tunnelmallisista jouluvaloista, eikä mikään vilkkuva krääsä sytytä. Mutta laita jos nyt niin hirveesti tykkäät :)

    • yxäxä

      Hyvä idea. oikein hyvä.
      Suren osan vuodesta lipputangot seisovat tyhjinä, toimettomina. Ei kai joulun aikaan muutenkaan liputeta, joten siitä vaan.

      Meillä muutenkin käytetään ulkovaloja pimeiden kuukausien aikaan liian vähän. Sitä kulttuuria pitäisi kehittää niin ihmisetkin virkistyisivät.

    • *heh*

      Voihan sitä aina vetästä se kalsarit tankoon kumpi sattuu kotosalla olemaan sit isännän viiri jos kummatkin =))

    • Ronski mies

      Minä käyn selälleni makaamaan, niin naapurin rouvat voivat tulla koristelemaan tangon. Saa sille muutakin käyttöä keksiä.

    • Anonyymi

      Trollihan tuo aloitus tietysti oli, mutta nykyään on varta vasten valoketjuja lipputankoon ja sanon, että valitettavasti.
      Kyllä Suomenlippua varten pystytettyä tankoa pitää kunnioittaa niin, ettei siihen ripusteta mitään muuta kuin Suomenlippu tai isännänviiri.
      Minulla on lipputanko, eikä sitä vähäistä tuollaisilla ripustuksilla, enkä suosittele sitä muillekkaan.

    • Anonyymi

      siis HÄVÄISTÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe