Tällä palstalla

_nebugad_

-taitaa olla vain ikääntyneitä katkeria naispuolisia, mutta:
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/1018620

Etsikää miehet itsellenne jotain iloa, kun vaikutatte aikalailla poissaolevilta tästä elämästä. Kiroatte täällä, kun oma elämä ei luista.
Iloja löytyy positiivisella luonteella helposti.

28

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole vanha katkera nainen...:D

    • sinun päätelmäsi,

      ja johtuu varmimmin sinun omasta ikäätymisestäsi, joten älä miellä toisia omaan ikäryhmään kuuluvaksi.

      • buaahhhh

        heti joku vanha kääkkä buaahhh


    • jos on negatiivinen luonne? millas siita putkauttaa positiiviseksi aivan yllattaen? akillinen luonnepolaarisaation hetkautus saattaa panna koko elon ihan vankyraiseksi :-)

      • Negatiivisia ollenkaan höh DDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • sammakko17 kirjoitti:

        Negatiivisia ollenkaan höh DDDDDDDDDDDDDDDDDD

        yksin luolassa kolistella kattiloita
        sitten ryømia esiin ja pistaa humpax :-)


      • sammakko17
        kielibasa kirjoitti:

        yksin luolassa kolistella kattiloita
        sitten ryømia esiin ja pistaa humpax :-)

        Tämä jumalaton jouluhössätys eih tule mitään nyt on pakko rauhottuu


    • mutten yhtään katkera.

      Sikstoisekseen; tää ei oo mikään treffipalsta, ei täältä haeta seuraa.

      • Gaabriel

        Mä olen luullut aivan väärin sitten ja sen vuoksi olen kirjoitellut ilman rekattua nimmariani, koska ensin on joukko kirkuvia naisia perässäni ja siitä höveliäisyydestäni johtuen ei seuraa muuta, kuin lauma kirkuvia ipanoita perääni :)) Olipa hyvä, että kerroit, et tää on ihan normipalsta :))


      • hilda-hymy

        ikääntynyt, vaan nainen parhaassa iässä.
        Katkerakaan mä en ole, elämä on kivaa, joskus tökkii tietty, muttei siitä
        katkeroidu. Sit kiivetään yli esteiden.

        On tää kieltämäti mennyt vähän siihen suuntaan, että osa luulee
        tätä trefipalstaksi, ei kiva.


      • Gaabriel kirjoitti:

        Mä olen luullut aivan väärin sitten ja sen vuoksi olen kirjoitellut ilman rekattua nimmariani, koska ensin on joukko kirkuvia naisia perässäni ja siitä höveliäisyydestäni johtuen ei seuraa muuta, kuin lauma kirkuvia ipanoita perääni :)) Olipa hyvä, että kerroit, et tää on ihan normipalsta :))

        Jotenkin mä vaan kuvittelin just sun sen jo tietävän.. monelta muulta se on jääny unohduksiin.


      • hilda-hymy kirjoitti:

        ikääntynyt, vaan nainen parhaassa iässä.
        Katkerakaan mä en ole, elämä on kivaa, joskus tökkii tietty, muttei siitä
        katkeroidu. Sit kiivetään yli esteiden.

        On tää kieltämäti mennyt vähän siihen suuntaan, että osa luulee
        tätä trefipalstaksi, ei kiva.

        Iässä ei katkerana olla vaan nainen parhaassa iässä pakko on natista välil kait se kuuluu jokaikäryhmään?????


      • Huutele reppana puskistaDDDDDD .......PS..MUISTA KATSOA POSTIA LÄHIAIKOINA TULEE ......Minna 79 tai Sini heheheheheheh en jaksa enää saan nauraa,nyt hölise yksin moiiiiiii


    • Tämäkin on pelkkää, positiivista Huuhaata. ;D
      Katkerat kiukuttelijat menevät muualle ikääntymään.

      • Ikää erilailla jokainen Kun tulis joten kuten edes toimeen


      • Esiin nikillä älä jäkätä koko ajan kuin vanha pieru tulen tällä nikillä ja en ole missään puskassa kuten sä DDDDDDDD


      • 123+123
        sammakko17 kirjoitti:

        Esiin nikillä älä jäkätä koko ajan kuin vanha pieru tulen tällä nikillä ja en ole missään puskassa kuten sä DDDDDDDD

        narraat ja uskot itsekkin.))))) Joo joo niinhän se on. Älä nyt noin hermostu. En paljasta vielä kaikkea.Tuo viesti kyllä kun "pikkukullittelet" voi paukahtaa esiin. Ei kai haittaa?


      • BUAAAHHHH
        sammakko17 kirjoitti:

        Esiin nikillä älä jäkätä koko ajan kuin vanha pieru tulen tällä nikillä ja en ole missään puskassa kuten sä DDDDDDDD

        HAISTATELLA HYI SAMMAKKO...:) JOULUN ALLA KUN ENÄÄ ON SEITSEMÄN PÄIVÄÄ KUN SAAT....
        SÄ MUUTEN TULIT VAAN ÄKKIÄ KÄYMÄÄN HIH


    • reksiseksi

      on muutama pitkästi yli 40n akka kiukuttelemassa. Lukien tulin tuohon tulokseen. Miehet täällä pyyhkivät jalkojaan juuri noihin muutamiin.

      • mieskasitys sinulla. voimia :-)


      • 88
        kielibasa kirjoitti:

        mieskasitys sinulla. voimia :-)

        mukaanlukien kuulut heihin lässy ilmiselvästi.


      • 88 kirjoitti:

        mukaanlukien kuulut heihin lässy ilmiselvästi.

        olen osa heita :-)


    • akkoja
      • jos poistuisit jonnekin teinipalstalle siitä vinkumasta?


      • kääkkä :)
        a-v kirjoitti:

        jos poistuisit jonnekin teinipalstalle siitä vinkumasta?

        no voi hitto mie viel minimekoo kokkeilin et sopisko se tuosta vattanahan tienoilta kun ikkääki on jo jo paljon monet kerreat täyttänyt jo 15 vuotta ja sokeriin sullaa viel suus mut ryppyi ei ole missään ja täällä mie vain kävin teitä kattelemassa ja lukemassa toteskinin et ei ihminen vanha oo eikä tuu mitä lie numeroita ja piruhan se vanha on. Hauskaa Joulua vain teille kaikille tasapuolisesti.Joulupukkia odotellessa.


      • ...:-D
        kääkkä :) kirjoitti:

        no voi hitto mie viel minimekoo kokkeilin et sopisko se tuosta vattanahan tienoilta kun ikkääki on jo jo paljon monet kerreat täyttänyt jo 15 vuotta ja sokeriin sullaa viel suus mut ryppyi ei ole missään ja täällä mie vain kävin teitä kattelemassa ja lukemassa toteskinin et ei ihminen vanha oo eikä tuu mitä lie numeroita ja piruhan se vanha on. Hauskaa Joulua vain teille kaikille tasapuolisesti.Joulupukkia odotellessa.

        on huono ulosanti.:)


    • pyrkinyt ikääntymään tasaiseen tahtiin, on niinku sellainen tunne että on elossa. Tuolla mullan alla kun tuo ikääntyminen ikäänkuin nopeutuu sitten loppuakseen kokonaan.
      Ja kun en vieläkään ole saanut takuita tuolta yläkerroksesta niistä 17. neitsyestä, ei tosin tarvii ihan niin monta olla, eikä nyt välttämättä neitsykkään, kuhan nyt vähän muistuttaa naista....noin periaatteessa...juu sillai...

      ai niin en kyl pidä harpunsoitostakaan......

      • ;)

        vois se sellainen kielipeli olla


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      313
      3638
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2095
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1319
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe