Ostin Biolatte Boulardiita noin puoltoista viikkoa sitten. Sen jälkeen ollut monta kertaa vesiripulia ja nyt eilen ja tänään oksettanut oikeen kunnolla. Voikohan johtua tästä valmisteesta tai oisko sitten ihan sitä normaalia ärtyvän suolen oireyhtymässä ja refluksissa esiintyvää pahoinvointia. Maha keksii ihan päivittäin jonkinlaisen toiminnallisen häiriön. Alkaa olla keinot ja hermot loppu.
Kokemuksia Biolatte Boulardiista?
7
3865
Vastaukset
- Kummallista...
Tuo sisältää vain Saccharomyces boulardiia, bakteeria jonka pitäisi auttaa nimenomaan ripulipohjaiseen ärtyneeseen paksusuoleen. Ei sen ainakaan sitä pitäisi aiheuttaa, päinvastoin.
- Tuli mieleen:
Näköjään tuo sisältää myös melkoisen määrän C-vitamiinia. Saatko sitä muualta jo tarpeeksi? Liiallinen C-vitamiini kyllä aiheuttaa ripulia, joten jos syöt tuota ja sitten lisäksi vielä jotain vitamiinilisiä ja hedelmiä, niin...
- aloittaja
Tuli mieleen: kirjoitti:
Näköjään tuo sisältää myös melkoisen määrän C-vitamiinia. Saatko sitä muualta jo tarpeeksi? Liiallinen C-vitamiini kyllä aiheuttaa ripulia, joten jos syöt tuota ja sitten lisäksi vielä jotain vitamiinilisiä ja hedelmiä, niin...
Biolatten lisäksi syön Multivitaa ja kalaöljyä. Hedelmiä ei tule syötyä, maha ei pidä niistä, vain kasviksia. Maha kyllä tosiaan on kaikki temppunsa näyttänyt, että voi johtua muustakin. Pahoinvointiin mulla on Primperania. Sanoisinko että joka päivä on jotain oireita, jollei ripulia niin pahoinvointia tai mahakipua tai tai tai mitä se nyt ikinä keksiikään se maha, jollei muuta ni sit pyörryttää. Kaikki on tutkittu ja kokeiltu, ei oikein ole enää toivoa että sais elää normaalia elämää.
- mirellao6
miksi ärtyneestä suolesta muka oksentaa, koska lääkärit ovat minulle sanoneet ettei siihen kuulu oksentelua, koska se on nimenomaan suolen ongelma johon liittyy yleensä vaan ripuli tai ummetus ja kivut. tosta lääkkeestä en tiedä mitään.
- n
siinä var,maan sun systeeille nyt vaan on. minä ainakin
lopettaisin jos oireet lisääntyy. mitä pahoinvointilääkettä sulla on
tohon pahoinvointiin?- Aloittaja
Ripulit loppuivat noihin kolmeen kertaan, sen jälkeen maha ollut enemmän kovan puolella. Kuitenkin toimii, joten en valita. Pitäisköhän tätä syödä kokoajan vai katsoa tän kuurin jälkeen että palaavatko oireet... Ainakin paljon mukavampi olo kun ei ole vesiripulia muutaman päivän välein niinkuin ennen.
- järkijatunteet2
Ottamatta kantaa sen tarkemmin (tapausta tuntematta): oksentaminen johtuu mahalaukun tilasta, ei tosiaan suolistosta (kuten aiemmin joku muukin täsmensi näin).
Joka tapauksessa: ota yhteyttä sinua hoitavaan luontaisterapeuttiin, luontaistuotekauppaan, joka ohjaa sinut asiantuntevalle hoitajalle/terapeutille.
Tiedän, että tämä kommentti on myöhässä, mutta jos joku muu lukee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822607
- 392131
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488