Hei,
pitäisi saada siirrettyä rahaa Espanjaan La Caixan pankkiin Osuuspankin tilitä (EU-siirtona?). Tuleeko tuohon jotain maksuja?
Ovatko tilisiirrot normaalisti Espanjassa maksullisia, sillä tuo siirto kehoitetaan tekemään La Caixan automaatissa (nimenomaan EI pidä mennä konttoriin tuota maksamaan)? Tästä siis päättelisin että pankissa/nettipankissa siirron tekeminen maksaa myös vastaanottajalle, mutta automaatista tehtäessä ei, olenko oikeassa? Ja koska olen siis Suomessa, en ymmärrettävästi pääse tuota siirtoa La Caixan automaatista tekemään..
Kiitos avusta! :)
Tilisiirto Espanjaan
6
2127
Vastaukset
- kölölklö
Jos teet siirron nettipankkisi kautta IBAN numerolla, ei mene mitään ylimääräisiä maksuja.
- Jokke_S
Pitää olla IBAN tilinumero sekä SWIFT-koodi, jotta menee kuluitta EU-maksuna!
Ja EU-maitahan ovat:
Belgia, Espanja, Hollanti, Irlanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Kypros, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Suomi, Tanska, Tsekki, Unkari ja Viro. Myös tilisiirrot EU-maiden ja Islannin, Norjan ja Liechtensteinin välillä välitetään kotimaisen tilisiirron hinnalla.
- vittunen
maksa vaan,saat paskaa niskaasi :D
- Anonyymi
En suoositelle Sadabell panki tosi paska palvellu
- Anonyymi
Vain neuvoa ei missä nimessä sadabell pankki palvelu on tosi paska
- Anonyymi
Olkka varovaisia sadabell se on tosi paska palvelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214