Ohjeita naisille: "Näin valmistaudun anaaliin"

BackDoorPrince

1. Tyhjennä suoli hyvin. Jos haluat olla varma ettei "ruskeata" tule iloa pilaamaan, ole syömättä 24t.
2. Paina käsisuihku pepun reikää vasten ja anna reilusti haaleata vettä sisään. Huuhtele pari kertaa kunnolla.
- Matkoilla, ja kotonakin, voit käyttää tätä: http://www.medexsupply.com/incontinence-care-enema-graham-field-enema-syringe-x_pid-1346.html
- Ruuttaa pari täyttä pallollista niin olet siisti ja valmis antamaan miehellesi taivaallisen nautinon.
3. Pidä aina lähellä oma voiteesi, KY Jelly on hyva, ja voitele itsesi ja miehesi tarpeen mukaan, myös yhdynnän aikana, jos tekee kipeää. Me miehet emme tunne kipua emmekä sääliä kiimassa, paras itse varautua voiteluun.
- Voit myös käyttää muuta voidetta hätätilassa. Olen käyttänyt oliivi öljyä (aika hyva!), saiputta, shampoota, sylkeä ja Voimariinia (en muistanut katsoa suolaisuutta :) )
- Aluksi nämä jutut häritsee mutta niistä tulee nopeasti rutiinia. Minä annan "aneman" kullalleni silloin tällöin ja se kiihoittaa häntä. Matkoilla ja vieraissa yöpyessä vihjaan etukäteen kuin haluan käydä sisään takaportista että kulta tietää valmistautua.
- Yleensä yhdyn peppuun joka 3s kerta ja se on kullasta OK tiheys. Joskus hän pyytää useammin kun on villillä päällä! En voisi kuvitella naisystävää joka ei anna peppua kun tähän on tottunut 20v ajan. On se niin ihanaa :) Moni ukko jättäisi vieraat rauhaan jos saisi kotona. Ja moni avioliitto pysyisi kasassa. Eikö 15-30min "pain-in-ass" ole sen arvoista, naiset?

11

9357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+7

      Viimeiseen lauseeseen vastaus: ei tasan tarkkaan ole sen arvoista. Miksi ihmeessä naisen kuuluisi tuntea kipua miehen nautinnon vuoksi?

      Meillä hoituu naisen (minä) orgasmi osin myös pepun kautta sormin, eikä vielä ole "ruskealla" tarvinnut leikkiä, vaikken mitään huuhteluja tee etukäteen ja vaikka olisin juuri ennen sessioita syönyt hyvin. Eikä peppuseksin jälkeen satu, kun mies ymmärtää pitää tahdin sopivana ja tosiaan liukasteita on tarpeeksi. Kyllä miehen kuuluu huomioida nainen kaikissa tilanteissa niin, ettei aikana eikä jälkeen satu mihinkään.

    • "akkunaprinssi"

      Voisi kokeilla omaan perssilmäänsä sitä suosittelemaansa "saiputta" tai mieluummin hammastahnaa.

    • pain in the ass

      Mä päästän miehen mun peppuun ainoastaan jos luotan häneen 100%. Ja siloin kun päästän miehen peppuuni, niin tasan tarkkaan en rupea mitään suolihuuhteluita tekemään. Jos on niin kova hinku päästä peppuun, niin sitten pitää ottaa riski että siellä on vähän likasempaa.
      Ja jos sattuu liikaa, niin sitten keskeytän toimenpiteen.

    • pervomies77

      tuli mieleen eräs vironlaiva reissu missä panin dragqueenia kännissä perseeseen. aktin jälkeen lasahti paskat lakanalle. vähän keljutti

    • Monenlaista tietoa

      24 h syömättä? kohtuuton vaatimus ja ruoka-aineiden käyttäminen liukasteena on todella epämiellyttävä ajatuksenakin. Muuten ohjeet voi olla hyviäkin

    • Mies999

      Liukaste on erittäin hyvä asia, siinä ollaan samaa mieltä.

      Suolihuuhtelut jne. ovat mielestäni tarpeettomia (tietysti jokainen saa niitä harrastaa jos haluaa). Meillä kyllä laitetaan munaa peräreikään ihan ilman mitään puhdistamistoimenpiteitä.

      Tietysti pestään aukko ulkopuolelta, jos on tarkoitus nuolla sitä ennen panoa (on muuten aika hel**tin kiihottavaa tehdä niin).

      • Noaaahahaaa

        Ja sitten lemuaa kuontalo paskalle


    • Minävaan10

      Voin kertoa miehenä, että tuntu ihan sika hyvälle, ainoa lausahdus, et sitten tuu sisään! Ei mitenkään kyllä valmistauduttu, eikä tullu mitään ruskeita ylläreitä!

    • kuitu.kannattaa

      Kuituja ruokavalioon niin ei tule ylläreitä.

    • FuckYourselfFirst

      mies joka tosissaan vaatii naiselta tuollaisia, voisi kokeilla itse toteuttaa katsoakseen miten ´hyvät´ohjeet laatii.. ja antaa naisen panna dildolla tai penisvyöllä vartin verran rajusti anaaliin miestä. itse tykkään kyllä peppuseksistä huomioivan ja helläotteisen miehen kanssa, mutta pitää olla käytössä ihan oikea liukuvoide ja paljon aikaa valmisteluun.

      • hrthrthrth

        Hyviä ohjeita nuo ovat miehellekin pantavana olemiseen valmistumiseen. Nainen voi samalla kun "ajaa" straponia, puristella varosvasti kiveksiä, voi olla että mies saa eturauhas orgasmin mutta voi olla että tuntuu vain hyvältä kun sträppi hieroo eturauhasta, kun mies on oikein kiihottunut niin jolle erauhas orkkua tule voit antaa miehelle käsihoidon.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe