eroakirkosta.fi tiedotti kirkosta eroamisista tänään, ja tiedote meni STT:n kautta tosi moneen uutismediaan. Seurauksena tänään klo 9:00 mennessä jo 181 ihmistä on jättänyt kirkon. Jäädään seuraamaan tilanteen kehitystä...
http://mpolla.net/ek/tanaan.html
Esim. hesarin sivuilla asiasta voi keskustella:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kirkosta eroaminen kasvoi taas vuodenvaihteen lähestyessä/1135251565288
Mopo keulii
4
167
Vastaukset
- jk
eronnutta kymmeneen mennessä. Jep jep, hyvä päivä tänään.
Mopostasi sen verran.., Kannattaako näillä keleillä ?
Tarkoitan Suomi - 20 pakkasta jopa Hesan tietämillä...
Miksi siis erota kirkosta, jos ilmaston kehitys on tukena
suuremmille lainalaisuuksille, Jumaluuksista puhumattakaan.
Onneksi en itse tupakoi, en ole siis addiktoitunut millekään,
missään..."Miksi siis erota kirkosta, jos ilmaston kehitys on tukena suuremmille lainalaisuuksille, Jumaluuksista puhumattakaan."
Ilmaston kehitys on tietenkin ihan hyvä syy erota kirkosta.
Kirkkoon liittyy uskonto, johon liittyy tarve lisääntyä, johon liittyy kestämätön kehitys, johon liittyy ilmastonmuutos.
Jumaluudet ovat tietenkin ihan hyvä syy erota kirkosta.
Eihän pirukaan ota selvää, mikä uskonto kaikista ihmisen jumaluuksista olisi se oikea.
"Onneksi en itse tupakoi, en ole siis addiktoitunut millekään, missään... "
Etkös sinä ole jäänyt jonkun jumaluskon koukuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498