Kuinka tälläinen epäkohta on jäänyt huomioimatta etemme vaatineet Anastasiasta DVD-julkasua sen päätyttyä neloselta pari vuotta sitten. Tuhkimotarinasta julkaistiin boxit adressien ja runsaan painostuksen jälkeen, mutta Anastasian annettiin vain vajota unholaan.
Syynä voi tietenkin olla että minä olen ainut kuka katselee edelleen YouTubesta sarjasta tehtyjä klippejä ja etsin kaiholla netistä edes englanninkielistä julkaisua (mitä ei ilmeisimmin ole tehty).
Nyt siskot ja miksei veljetkin taistoon loistavan sarjan julkaisun puolesta.
ANASTASIA (Bednaya Nastya) DVD:lle
4
1104
Vastaukset
- jookostasdfg
Niin vanha kyllä tämäkin topa jo, mutta olis mahtavaa tosiaankin saada anastasia suomi tekstein dvdlle tai edes enkkutekstein!! Adressia kehiin!!!!
- fffgregtegergt
Voitaisko asialle tehdä jotain? Kyseessä on yksi lempi sarjojani eikä kaikkia jaksoja ole ede käännetty englanniksi.. Pitäisikö nyt urakalla savustaa nelosta että laittaisi edes ruutu.fi näkyviin ne jaksot uudestaan
- Bednayanastya
PLIISPLIIS tehdään asialle jotain!! Mä oon ettiny anastasiaa boxina viimeset 4 vuotta! Ja mä en löydä mistään sitä! LAitetaan neloselle vatimus tehdä siitä DVD boxi!
Olisin kyllä NIIIIN onnellinen! - vieras90
http://www.viki.com/tv/1354c-poor-nastya-complete
Täältä löytyy koko sarja enkku tekstein ja joihinki jaksoihi on myös suomi teksti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767