Kuinka tälläinen epäkohta on jäänyt huomioimatta etemme vaatineet Anastasiasta DVD-julkasua sen päätyttyä neloselta pari vuotta sitten. Tuhkimotarinasta julkaistiin boxit adressien ja runsaan painostuksen jälkeen, mutta Anastasian annettiin vain vajota unholaan.
Syynä voi tietenkin olla että minä olen ainut kuka katselee edelleen YouTubesta sarjasta tehtyjä klippejä ja etsin kaiholla netistä edes englanninkielistä julkaisua (mitä ei ilmeisimmin ole tehty).
Nyt siskot ja miksei veljetkin taistoon loistavan sarjan julkaisun puolesta.
ANASTASIA (Bednaya Nastya) DVD:lle
4
1069
Vastaukset
- jookostasdfg
Niin vanha kyllä tämäkin topa jo, mutta olis mahtavaa tosiaankin saada anastasia suomi tekstein dvdlle tai edes enkkutekstein!! Adressia kehiin!!!!
- fffgregtegergt
Voitaisko asialle tehdä jotain? Kyseessä on yksi lempi sarjojani eikä kaikkia jaksoja ole ede käännetty englanniksi.. Pitäisikö nyt urakalla savustaa nelosta että laittaisi edes ruutu.fi näkyviin ne jaksot uudestaan
- Bednayanastya
PLIISPLIIS tehdään asialle jotain!! Mä oon ettiny anastasiaa boxina viimeset 4 vuotta! Ja mä en löydä mistään sitä! LAitetaan neloselle vatimus tehdä siitä DVD boxi!
Olisin kyllä NIIIIN onnellinen! - vieras90
http://www.viki.com/tv/1354c-poor-nastya-complete
Täältä löytyy koko sarja enkku tekstein ja joihinki jaksoihi on myös suomi teksti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976