Turhuuksien turhuus

S. Aarnaaja

kaikki on turhuutta!

39

262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varapappi

      Ainoastaan paavin pallit ja nunnan nännit ovat turhia

      • Pastor Sill

        Täällähän on virkaveljiä. Terve vain!

        Ystävällisesti teidän

        Pastor Sill
        Sielunvihollisen vihollinen


      • nunnienkin nänneille käyttöä löytyy:) Koitahan miettiä iltasi ratoksi!



      • S. Aarnaaja

        edelleenkään ei pääse paaviksi ilma palleja, joten paavin pallit eivät ole turhat.



      • amissagirl kirjoitti:

        varma etten jo ole;)?

        sun siveellisyydestä mä en tierä, mut saiskos esmerkin niistä lupauksista joita sä olet antanu siveellisyyden säilyttämiseks, ja sellain lyhyt näyte henkellisistä teksteistä jokka niinku varmistais sen siveellisyyden, ainakin teoriassa....


      • bar.sinistra kirjoitti:

        sun siveellisyydestä mä en tierä, mut saiskos esmerkin niistä lupauksista joita sä olet antanu siveellisyyden säilyttämiseks, ja sellain lyhyt näyte henkellisistä teksteistä jokka niinku varmistais sen siveellisyyden, ainakin teoriassa....

        voi tälläsessä paikassa tuoda esiin:)!
        Kiihkoiset hermostuu ja haluavat samanlaisen polkupyörän kuin nunnilla on. (ilman istuinta)


      • amissagirl kirjoitti:

        voi tälläsessä paikassa tuoda esiin:)!
        Kiihkoiset hermostuu ja haluavat samanlaisen polkupyörän kuin nunnilla on. (ilman istuinta)

        varten ton pyöräliikkeen akkunas on niin monta satulaa myytävänä ko niit on poistettu nunnien pyörist....
        ne on kiihkoilijat vähä simmosii, vie kaike hauskuude....


      • Varapappi
        Pastor Sill kirjoitti:

        Täällähän on virkaveljiä. Terve vain!

        Ystävällisesti teidän

        Pastor Sill
        Sielunvihollisen vihollinen

        Ajattelin avustaa vähän seurakunnan sielunhoidollisissa kysymyksissä kun pastorilla itsellä tuntuu olevan muita kiireitä.Mitä tulee niihin ehtoollisviineihin niin en ole koskenut niihin koskaan ja silloinkin hyvin vähän.


      • Viivi.
        Pastor Sill kirjoitti:

        Täällähän on virkaveljiä. Terve vain!

        Ystävällisesti teidän

        Pastor Sill
        Sielunvihollisen vihollinen

        huomiseen saarnaan. :DD


    • outzak

      ihan kaikki turhuutta ole, mutta kyl tän vuoden turhake osui mun mielestä kohdalleen!:)

      Ottakoot ite selville ne, jotka eivät sitä vielä tiedä, mutta joita kiinnostaa.....:)

      • molemmista :)


      • varapappi

      • outzak
        iinamari kirjoitti:

        molemmista :)

        Mitenhän miä tästäkään illasta selviän..... Nyt jo mua on epäilty jonkun vainoamisesta.....:(

        Mä oon sissi, aina taisteluissa tulee osumia, mut ei ne välttämättä tapa....;)


      • iinamari kirjoitti:

        molemmista :)

        rahaa voi polttaa muutenkin (ollaanko me tylsia?) :-)


      • outzak kirjoitti:

        Mitenhän miä tästäkään illasta selviän..... Nyt jo mua on epäilty jonkun vainoamisesta.....:(

        Mä oon sissi, aina taisteluissa tulee osumia, mut ei ne välttämättä tapa....;)

        selviät, mulla ei oo siitä minkäänlaista epäilystä :)


      • kielibasa kirjoitti:

        rahaa voi polttaa muutenkin (ollaanko me tylsia?) :-)

        tylsiä me ei kyllä olla...:)


      • iinamari kirjoitti:

        tylsiä me ei kyllä olla...:)

        olla lintusavun peraan :-)


      • outzak
        iinamari kirjoitti:

        selviät, mulla ei oo siitä minkäänlaista epäilystä :)

        siis varmempi mun selviämisestä, kuin mä itse... Hyvä, ehkä.....;)

        Voimaantukoon, mokomat.....;)


      • outzak kirjoitti:

        siis varmempi mun selviämisestä, kuin mä itse... Hyvä, ehkä.....;)

        Voimaantukoon, mokomat.....;)

        ihan kokonaan varma siitä, semmonen sissi oot joka ei pienistä hätkähä :)


      • kielibasa kirjoitti:

        olla lintusavun peraan :-)

        miks pitäs olla...?


      • iinamari kirjoitti:

        miks pitäs olla...?

        vaan yleisesti lintusavujen ihastelu herattaa iloisia kiljahduksia ja riemukkaita huutoja :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        vaan yleisesti lintusavujen ihastelu herattaa iloisia kiljahduksia ja riemukkaita huutoja :-)

        no niinhän se on...ja ihan ei mua haittaa jos niitä näkyy, voi niitä ihastella vaikka ne onkin täyttä turhuutta :)


      • iinamari kirjoitti:

        no niinhän se on...ja ihan ei mua haittaa jos niitä näkyy, voi niitä ihastella vaikka ne onkin täyttä turhuutta :)

        katsetta pois kaanna vaan annan silmien saihkya lintusauhujen loisteessa :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        katsetta pois kaanna vaan annan silmien saihkya lintusauhujen loisteessa :-)

        eli ei me tylsiä olla :)


      • iinamari kirjoitti:

        eli ei me tylsiä olla :)

        nyt se selkeni mullekkin :-)

        nahdaan kohta...:-)


      • outzak
        iinamari kirjoitti:

        ihan kokonaan varma siitä, semmonen sissi oot joka ei pienistä hätkähä :)

        Sitä vain tässä mietin, että keneksiköhän mua oikein luultiin....


      • outzak kirjoitti:

        Sitä vain tässä mietin, että keneksiköhän mua oikein luultiin....

        luin sen ja oon varma etta se tuli puppugeneraattorista se kommentti. osa kommenteista taalla on semmosia, ihan vailla jarkea. toisesta simmusta ulos vaan :-)

        mukavaa iltaa...:-)


      • kielibasa kirjoitti:

        nyt se selkeni mullekkin :-)

        nahdaan kohta...:-)

        että selkeni...nähään kohta :)


      • outzak kirjoitti:

        Sitä vain tässä mietin, että keneksiköhän mua oikein luultiin....

        semmosella mieltänsä vaivata...pääasia että ihte tietää kuka on ja se että tärkeimmät muut tietää :)


      • iinamari kirjoitti:

        että selkeni...nähään kohta :)

        kun selkenee. vaan ennenpitkaa pilvet vaistyy ja aurinkoinen ihanasti paistelee :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        kun selkenee. vaan ennenpitkaa pilvet vaistyy ja aurinkoinen ihanasti paistelee :-)

        taas :) ei se kyllä tunnu kovin kauaa aina vievän se selkeneminen


      • outzak
        iinamari kirjoitti:

        semmosella mieltänsä vaivata...pääasia että ihte tietää kuka on ja se että tärkeimmät muut tietää :)

        uskoa, kun te ihan porukalla vakuutatte....:)))

        Mä Tiedän, ketkä ovat tärkeitä, ja tiedän että mun tärkeimmät luottavat muhun.


      • outzak kirjoitti:

        uskoa, kun te ihan porukalla vakuutatte....:)))

        Mä Tiedän, ketkä ovat tärkeitä, ja tiedän että mun tärkeimmät luottavat muhun.

        kyllä me tiietään :)


      • outzak kirjoitti:

        uskoa, kun te ihan porukalla vakuutatte....:)))

        Mä Tiedän, ketkä ovat tärkeitä, ja tiedän että mun tärkeimmät luottavat muhun.

        vaan Outzak, että vihreäsilmäisiin luotetaan aina;)


      • outzak
        Mirozio kirjoitti:

        vaan Outzak, että vihreäsilmäisiin luotetaan aina;)

        kyl vieläkään usko tuohon...ikävä kyllä.....

        Vaikka itse olen toki luotettava vihreäsilmä.....;)


    • =====

      On tämä aika osuva tännekin:

      Mistä teidän keskinäiset kiistanne ja taistelunne syntyvät? Mistäpä muusta kuin haluistanne, jotka käyvät taistelua teidän ruumiissanne. Te himoitsette, mutta jäätte vaille, kiihkon ja kateuden vallassa te vaikka riistätte hengen toisiltanne, mutta ette silti saavuta päämääräänne. Te taistelette ja iskette yhteen, mutta jäätte vaille, koska ette pyydä. Ja vaikka pyydätte, te ette saa, koska pyydätte väärässä tarkoituksessa, kuluttaaksenne kaiken mielihaluissanne.

    • Viivi.

      Miten voi kolmelta kanavalta tulla yhtä aikaa hyvä leffa... ja just nyt katotaan niistä paskinta eli nelosta.

      Mä protestoin, kun ei voi nauhoittaa kun yhtä niin mä oon sitten vaan netissä. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe