Autokin sitten päätti "hajota" tänään joulun alla, uuden tietsikkatuolin hakumatkalla. Päästeli pienet pakokaasun käryt sisälle. Vein korjaamolle. Ystävällinen mekaanikko lupaili, että ennen joulua saattaa tulla kuntoon.
Aivan ihana, uusi tietokonetuoli mulla. Siinä on jotain uutta, jotain vanhaa ja jotain sinistä. Uutta on tuoli, päällinen on sininen ja vanhasta tuolista on kaasujousen teleskooppisuojus "sattuneesta syystä".
Päässä soi joulurallatus: piupau piupau pimpeli pompeli hiiri se kissalle takkia ompeli... Ei löyty löydy ikävä kyllä juutubesta/muistaako kukaan? :-))
Joulumieli tulee pienistä asioista, kuten...
11
270
Vastaukset
Kun autokin sattui pimahtaan...Mutta kappaletta hmm katsotaan löytyykö?
- R3portteri
auto hajosi ;))
Voit huoleti ottaa joululögiä, kun ei tarvitse ajatella kuskin hommia? Aina löytyy jouluista positiivisuutta asioista, kun niitä hieman vääntelee ja kääntelee...
Maltti on valttia tämän joulun liikenteessä, koska on melkoista pyryä luvattu aatonaatolle ja joulupäivälle ainakin... Siis, ota vaan löysin rantein...mitäs sillä autolla jouluna...Mikäs tässä hätänä, kun lomiakin on jouluun asti. Mulla vanha riisseli, saattaa olla, että etukammio petti (voi vaihtaa).
Ei kyllä itkeäkään viitsi jos muutamalla (2-3) satasella selviää. Hyvä "polle", kannatta elvyttää vielä. ;--)))- R3portteri
ykköskolli kirjoitti:
Mikäs tässä hätänä, kun lomiakin on jouluun asti. Mulla vanha riisseli, saattaa olla, että etukammio petti (voi vaihtaa).
Ei kyllä itkeäkään viitsi jos muutamalla (2-3) satasella selviää. Hyvä "polle", kannatta elvyttää vielä. ;--)))-Jouluna ei anneta pikuisten asioitten rassata mieltä....
laulu jota kaipaat
http://www.youtube.com/watch?v=w8qPc8NZIQc- impi-lempi
ostaa itelleni uuden tuolin tähän koneelle, tää vetelee viimeisiään...on niin hauskaa, kun tästä nousee , niin pitkään tuoli paukkuu itsekseen täällä nurkassa...kai se huokailee helpottuneena, kun raukka on kärsinyt allani ;)
Hitsi, nyt varmaan mulle jää sun pimpeli pompelis soimaan päähän...Nisse-polkkahan se :)Kun joskus joku kappale jää jossain tilanteessa päähän pyörimään.
Pakko kai se on sulle näyttää millaisen tuolin ostin. Kelpaa kotikäyttöön. -->>
http://www.masku.com/tuote.html?tid=33000084#
;-)- impi-lempi
ykköskolli kirjoitti:
Kun joskus joku kappale jää jossain tilanteessa päähän pyörimään.
Pakko kai se on sulle näyttää millaisen tuolin ostin. Kelpaa kotikäyttöön. -->>
http://www.masku.com/tuote.html?tid=33000084#
;-)ja kivan hintanen ja maskukin lähellä...Kyllä mä tollasen tarvin, tää on niin äänekäs ;)))
impi-lempi kirjoitti:
ja kivan hintanen ja maskukin lähellä...Kyllä mä tollasen tarvin, tää on niin äänekäs ;)))
Alkaa valittaa, kun aikansa niitä "rääkkää". Vanhassa oli niin kova istuin, etten kauaa siinä viihtynyt. Tämä ihan ok tuntuinen, kunnon pehmusteet ja säädöt joka suuntaan. Kai tämäkin pari vuotta menee.
- YLÖS!
Idiootit! Olette sontiaisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904473
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613345Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1262442Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1042429- 422075
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628