Kopiointia vai taidetta?

padme_amidala

..katselin eilen kauhuissani 4D dokumenttiohjelmaa uudesta villityksestä kauneuden eteen pöksyn sisällön kaunistamisesta. Tuli vähän rahastuksen maku mieleen noistakin leikkauksista. Ajattelemattomilta teinitytöiltä kääritään rahaa kauneusmuodin perusteella. Kun muotoillaan naisten herkimpiä alueita, katkotaan samalla tärkeitä hermosoluja ja nehän eivät tunnetusti uusiudu. Siinä lopussa oli sitten taiteilija, joka oli tehnyt taideteoksen 160:n naisen pimpsoista otetuista kipsivaluista.

Jotenkin en osaa mieltää edes valokuvia taiteeksi, vaikka onhan niitä tosi kauniita kuvia otettu. Samanlaisia taide-elämýksiä näkee ihan livessäkin omilla silmillään. Enkä osaa mieltää tuollaista kipsivaloksista tehtyä teostakaan taiteeksi. Ja varsinkin kun aihe on tuollainen, en ainakaan minä haluaisi olohuoneeseeni tuollaista tekelettä. Edes vitsiksi se on tosi karseeta.

Kauniin joululaulun myötä toivotan nyt jo Hyvää Joulua niille, jotka luopuvat koneestaan jouluvierailuiden ajaksi:
I'll Be Home for Christmas (Barbra Streisand)
http://www.youtube.com/watch?v=1fbSHo7Irzg

16

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.n

      sulle myös ihkuja jouluja ...
      semmosta se on...
      yksinäisen joulu...
      ja taas mentiin...

      • padme_amidala

        ..yhdellä sun toisella viimeisenä työpäivänä. Mäkin ahertelen jotain vielä viimetinkaan : )
        Samalla mietin milloin sitä uskaltaa tien päälle jouluvierailuille : )
        Mukavaa joulutunnelmaa sinulle : )


    • ...sinullekin padme...tosin käyn koneellani myös Joulun pyhinä, koska tämä on minulle rentoutusta ja viihdettä, johon olen tainnut jäädä jo vähän koukkuun...enpähän ole silloin ainakaan muussa pahanteossa...:DDD

      -Näin itsekin tuon mainitsemasi dokumentin ja ihmettelen laillasi sitä, miksi naiset leikkauttavat itseään SIELTÄ -mielestäni aivan turhaan! Olen nähnyt jo joitakin kyseisiä paikkoja elämäni varrella ja havainnut sen, että vaihteluväli niissä on erittäin suuri -ohjelmassa mainittiin sen olevan peräti 2 - 10 senttiä. Silti YHTÄÄN rumaa tai epämiellyttävää en ole ikinä nähnyt. Asiahan on nimittäin niin, että kun suhde on edennyt siihen vaiheeseen, että luottamusta on jo tullut sen verrran, että pöksyjä heitetään pois, on sitä jo niin ihastunut, että KAIKKI Hänessä on kaunista -sitä katselee naistaan ehkä vähän ruusunpunaisten silmälasien läpi...:)

      Yksi kokemus nyt jälkeenpäin tosin vähän nolottaa, mutta vain siinä mielessä, että itse käyttäydyin siinä epäkypsästi. Tytöllä oli nimittäin paikat sieltä vaihteluvälin yläpäästä ja itse olin niin nuori, että olin nähnyt vasta muutaman vertailukohteen ennen häntä, niin nähtyäni hänet purskahdin impulsiivisesti nauramaan -olen aina ollut herkästi nauravaa tyyppiä muutenkin- eikä siitä ollut tulla loppua...:( En tosin nauranut ilkeästi enkä pilkkaavasti, vaan yllättyneenä...pidin kuitenkin häntä ihan normaalina, mutta silloin huomasin, kuinka erilaisia naiset voivatkaan olla...

      Joten miehenä sanoisin, että täysin hukkaan menevät rahat, jos niitä ko. pienennysleikkaukseen nainen laittaa!

      • k.n

        olen ihan varma ...
        oletan että on hyvä..
        siinä kohti en ole nauranut ,
        mutta voihan sitä sattua .
        tuo nuppi koko ajan vanhenee...


      • padme_amidala

        ..meuhkataan arabialaisesta leikkauskulttuurista. Miten ne läsimaisten tavarat niistä poikkeavaisivat. Kyllä ne tuntohermot kutakuinkin samoissa paikoissa on. Ainakin minulle jäi dokumentista sellainen kuva, että tyttö, jota siinä näytettiin, ei ollut tietoinen kaikista jälkivaikutuksista. Kunhan hossotti jonkun päähänpinttymän takia. Kai se poikaystävä nyt jonkun muun syyn takia hänet oli jättänyt : )


      • padme_amidala
        k.n kirjoitti:

        olen ihan varma ...
        oletan että on hyvä..
        siinä kohti en ole nauranut ,
        mutta voihan sitä sattua .
        tuo nuppi koko ajan vanhenee...

        ..niin paljon kuitenkaan : ) Nupithan tavallisesti järkiintyy, kun ikää tulee enemmän. Sitä harkitsee vähän enemmän tekosiaan : )


    • metsästäjillä roiku seinällä ampumiensa eläinten päitä...... niin miksipä ei naistenmiehellä voisi olla kipsivaloksia?

      Näin eilen mainoksen ko. ohjelmasta ja ensimmäisenä tuli tietysti mieleen jotta kun nainen tommoseen salonkiin menee, niin onko siellä joku mallikansio, josta valita? Ja sitten kun on fiinisti muotoiltu, niin uskaltaako sitä seksiä harrastaa, ettei ompeleet ratkea? Kuten Chapella aikoinaan elokuvassa Kuningas New Yorkissa.

      Ja mitä sitä vatvomnaan.... jouluna on tärkeintä kunnon tupsu. Tonttulakissa.

      • padme_amidala

        ..no eikös se valokuva olisi helpommin saatavilla oleva muisto. Kännykkäkameroiden aikana kuvan voi salaa näpsäistä. Tuon aloitteen verran jaksoin asiaa pohtia, nyt ei meinaa millään keksiä mitään älykästä näihin vastauksiin. Täällä jotkut muut pohtii kokoja ja ulkonäköjä ihan tarpeeksi : )


    • Alien-8

      sekin dokkari:)Aika erikoista touhua tosiaan se pimpsan leikkely.Pinun puolestani olkoot sellaisia,miksi luoja ne loi.

      Hyvää ja rauhallista joulua padmellekin,toivottaa alieeni:)

      Aattona ei missään nimessä tulla tietokoneelle,eikä liioin ehdikään:)

      • padme_amidala

        ..Mitäs siitä tulee, jos kaikki ovat samannäköisiä. Oscar gaalassa katselin kauhissani keski-ikäisiä näyttelijättäriä, jota nuorempana olivat ottaneet huuliinsa ylimääräistä täytettä. Ne huulet olivat sitten levähtäneet sotkuiseksi läjäksi ja olivat tosi pahan näköisiä. Noilla näyttelijättärillä kyllä tavallaan jotenkin ymmärtää ne muotoleikkaukset, kun he saavat tulonsa ulkonäön perusteella. Sitä en ymmärrä, miksi se tapa on leviämässä tavallisten ihmisten keskuuteen : (

        Toivottavasti kaikki huuhaalaismiehet saavat myös pehmoisia paketteja joulupukilta niiden hölskyvien lisäksi:
        http://2.bp.blogspot.com/_a0wqUaqctiQ/STUZ4K1GRrI/AAAAAAAAAN0/SFmDVb7WTnQ/s320/n1384963461_163286_4539.jpg


      • Alien-8
        padme_amidala kirjoitti:

        ..Mitäs siitä tulee, jos kaikki ovat samannäköisiä. Oscar gaalassa katselin kauhissani keski-ikäisiä näyttelijättäriä, jota nuorempana olivat ottaneet huuliinsa ylimääräistä täytettä. Ne huulet olivat sitten levähtäneet sotkuiseksi läjäksi ja olivat tosi pahan näköisiä. Noilla näyttelijättärillä kyllä tavallaan jotenkin ymmärtää ne muotoleikkaukset, kun he saavat tulonsa ulkonäön perusteella. Sitä en ymmärrä, miksi se tapa on leviämässä tavallisten ihmisten keskuuteen : (

        Toivottavasti kaikki huuhaalaismiehet saavat myös pehmoisia paketteja joulupukilta niiden hölskyvien lisäksi:
        http://2.bp.blogspot.com/_a0wqUaqctiQ/STUZ4K1GRrI/AAAAAAAAAN0/SFmDVb7WTnQ/s320/n1384963461_163286_4539.jpg

        eipä saa päästää "pikkuveljeä"vilustumaan;))

        Ja tässä Joululaulu: http://www.youtube.com/watch?v=6Gv4bswazYA


      • k.n
        Alien-8 kirjoitti:

        eipä saa päästää "pikkuveljeä"vilustumaan;))

        Ja tässä Joululaulu: http://www.youtube.com/watch?v=6Gv4bswazYA

        sinulla kunnon lämmitin...

        joulu on aikaa iloista ,
        ei silloin piitata me kiloista.


      • Alien-8
        k.n kirjoitti:

        sinulla kunnon lämmitin...

        joulu on aikaa iloista ,
        ei silloin piitata me kiloista.

        sinullekin,ja Korvatunturilta tulkoon monta pakettia:)


    • mut ku tarpeeks kaua jankutetaan ni ihmiset tekee kaiken näköist hassuu sen ulkonäön takia, mullekin sanotiin sillo nuarna nöössipoikan laival et kiinalaisil ja jaappanin tytöillä on tuo alapää sit poikittain.
      Mut kyl se oli kauhiaa liiottelua, ihan samanlainen ko muillakin naisen tapasil.
      Määki kyl kerran harkitti sellasee kauneusleikkauksee menoo ku oli pussit silmäin alla, mut sit lekuri sano et mää oon vaan menny kasaan pittuuren pualest.

      • padme_amidala

      • k.n

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe