Yle kaatoi Vanhasen:-)

Ylen loistava ja rehellinen toiminta kaatoi lopultakin Vanhasen, joka ymmärsi edes erota, vaikka aiemmin havitteli uutta pääministeripetsiä. Sanon täällä jo aiemmmin, että Vanhasen taru on lopussa ja on aivan turhaa haaveilla uudesta pääministerikaudesta. Taas toteutui yksi ennustukseni, joten kannattaa uskoa aina, jos minä jotain ennustan, sillä ne pitävät aina paikkaansa. Ennustin myös, että Vanhasesta tulee pääministeri ja että Halosesta tulee presidentti.

19

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellisuudessa,

      mitään merkitystä mutta pääasia on että eroaa.

      • ,kuitenkaan.,.,.,

        niin paljon on vikaa, että sen takia joutuu eroamaan. On vaan nolannut itsensä niin perusteellisesti kansan silmissä ettei kehtaa enää niin paljon olla julkisuudessa.


      • uuumoilija
        ,kuitenkaan.,.,., kirjoitti:

        niin paljon on vikaa, että sen takia joutuu eroamaan. On vaan nolannut itsensä niin perusteellisesti kansan silmissä ettei kehtaa enää niin paljon olla julkisuudessa.

        jonka nojalla voi sulavasti siirtyä sivuun, ilman kasvojen menetystä :)


      • Pikkuporvari
        ,kuitenkaan.,.,., kirjoitti:

        niin paljon on vikaa, että sen takia joutuu eroamaan. On vaan nolannut itsensä niin perusteellisesti kansan silmissä ettei kehtaa enää niin paljon olla julkisuudessa.

        Pitkät on piuhat niin ylös, mutta menipä kansan viesti lopulta perille. Sen verran verkkainen on isäntämies liikkeissään, ettei erokaan käy kuin demokratioissa, vaan Suomen tyyliin hitaasti, empien ja valehdellen.


      • sananlaskuja---
        Pikkuporvari kirjoitti:

        Pitkät on piuhat niin ylös, mutta menipä kansan viesti lopulta perille. Sen verran verkkainen on isäntämies liikkeissään, ettei erokaan käy kuin demokratioissa, vaan Suomen tyyliin hitaasti, empien ja valehdellen.

        Pitempi varsi sitä himmeämpi lamppu ?


        (lemi )


      • ajyjysj

    • Moonrnan

      joutuu parin vuoden päästä luopumaan , niin saadaan taas yksi takuuvarma sulka punikin hattuun :HAHAHHHEHEHHOOOOO.. voi vitsi ,kun tuo omaa peppuaan nuoleva pelle naurattaa kaamoksen keskellä.
      Mojova ilopilleri toilailuineen!

      • --------

        Nyt minulla on aikaa perheelle!


      • Raaka Arska

        Taitaa feikkiluuseria vituttaa raakasti, kun itse olet pelkkä mitättömyys ja iiron perässä konttaava itkuinen ääliö.
        Miljonäärikö muka punikki? Hoooh, haaah!


      • Valehtele lisää...
        Raaka Arska kirjoitti:

        Taitaa feikkiluuseria vituttaa raakasti, kun itse olet pelkkä mitättömyys ja iiron perässä konttaava itkuinen ääliö.
        Miljonäärikö muka punikki? Hoooh, haaah!

        -no Nalle Wahlroos esimerkiksi?
        Eikö ollut vanha taistolainen?
        Eikö ole miljönääri?

        Valehtele lisää...


      • Naurajasi
        Valehtele lisää... kirjoitti:

        -no Nalle Wahlroos esimerkiksi?
        Eikö ollut vanha taistolainen?
        Eikö ole miljönääri?

        Valehtele lisää...

        Oli ennen, mutta ei varmuudella nyt ÄÄLIÖ!


      • Utelias Untamo
        Raaka Arska kirjoitti:

        Taitaa feikkiluuseria vituttaa raakasti, kun itse olet pelkkä mitättömyys ja iiron perässä konttaava itkuinen ääliö.
        Miljonäärikö muka punikki? Hoooh, haaah!

        Sinun ihanne valtiosi köyhät murtautu citibankkii.


    • Iirofani

      Vaatimattomuus kaunistaa sinua iiro, sillä et viitsinyt mainita lainkaan muista oikeaan osuneista ennustuksistasi, kuten Obaman voitosta, tulevasta lamasta, Irakin tilanteesta ym.

    • Varakas 10

      Olisi joutunut viellä sika kohun keskelle puolustamaan sika tilallisia,koska Anttila selvästi puhui itsensä
      ulos sekavilla puheillaan.Viellä Presidentin valtaoikeus kiistassa oli kansalais mielipidettä vastaan,niin
      olisi ollut liian paljon taakkaa kannettavana,ja suosio olisi pysynyt alhaalla joka tapauksessa.

    • Kaatuva linkkitorni

      pelattu loppuun. Jatkossa Vanhanen kaataa ylen, ujuttaa sinne heimoveljiään ja sen jälkeen Ylen uusi luuta lakaisee vastuussa ennen olleet huitsin hattulaan. Vain käytävätyöntekijät jäävät. Ja yksi kameramies ja yksi uutisten lukija joka lausuu pelkästään kepumyönteisiä uutisia.

      • hop hop

        toivotaan, että veivikaula onnistuu YLE:n kaatamisessa, siitä ei voi tulla mitään muuta kuin hyvää (425 miljoonaa hyvää)


    • lebakot esiin

      seuraava presidentti?

    • sanon

      Ylen demarit kaatoivat, jos kaatoivat, Vanhasen. Sen takia on omituista, että kepukin on mukana tässä
      roistomaisessa ylemaksupäätöksessä.

    • fbdbgbhgtb

      kusipää HUUHTANEN on vetkutellut eläkkeelle siirtymistään siihen asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe