onko demoneita olemassa?

ihmettelijäffff

Onko ihmisten kokemukset vain mielen sairauksista johtuvia, vai tuleeko ne jostain ulkopuolisesta pahasta? Onko teillä omakohtaista kokemusta riivaajista?

137

6700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gtt

      Raamattu kertoo selvästi, että demoneja on olemassa. Ajoihan Jeesus itse niistä useita ulos ja puhuikin heille. Miksi Jeesukseen uskova ei siis uskoisi, että on olemassa demoneja?
      Totta on, että tänä päivänä kristityt eivät juurikaan puhu niistä ja monet onkin sivuuttanut ne täysin.

      Suosittelen tutustumaan hienoon raamatun opettajaan Derek Princeen ja varsinkin hänen kirjaan ->
      "He karkottavat demoneja / Derek Prince". Löydät sen varmasti kirjastosta.
      Hän kertoo ja opettaa todella selväsanaisesti raamattuun pohjaten mitä demonit on, miten ne toimii ja mitä hän on kokenut käytännössä.

      • ap

        mutta onko niitä oikeasti olemassa? Kenellä on kokemusta muuta kuin kirjasta on lukenut?


      • uskossa?
        ap kirjoitti:

        mutta onko niitä oikeasti olemassa? Kenellä on kokemusta muuta kuin kirjasta on lukenut?

        demonien vallassa olevia saastaisia miehiä ja naisia! Sitä paitsi, minkä muun kuin demonin vallassa on ihminen, joka ei ole antanut itseään Jumalalle? Paholainen pitää omastaan kiinni ja lujasti. Jos maailman ihminen haluaisi tulla uskoon, tulee kyllä tielle monta mutkaa. Pian huomaa, kenen vallassa on, vaikka ei niin sanotusti muka olisikaan "demonien vallassa".

        Pakanamaissa demonit jylläävät ihan näyttävällä tavalla. Keskustelin erään filippiiniläisnaisen kanssa. Siellä huomaa henkien taistelun. Me asumme ns. kristityssä maassa. Eri asia tietenkin on, kuinka moni on tosiaan kristitty, mutta Jeesusta kuitenkin saarnataan.


      • ap
        uskossa? kirjoitti:

        demonien vallassa olevia saastaisia miehiä ja naisia! Sitä paitsi, minkä muun kuin demonin vallassa on ihminen, joka ei ole antanut itseään Jumalalle? Paholainen pitää omastaan kiinni ja lujasti. Jos maailman ihminen haluaisi tulla uskoon, tulee kyllä tielle monta mutkaa. Pian huomaa, kenen vallassa on, vaikka ei niin sanotusti muka olisikaan "demonien vallassa".

        Pakanamaissa demonit jylläävät ihan näyttävällä tavalla. Keskustelin erään filippiiniläisnaisen kanssa. Siellä huomaa henkien taistelun. Me asumme ns. kristityssä maassa. Eri asia tietenkin on, kuinka moni on tosiaan kristitty, mutta Jeesusta kuitenkin saarnataan.

        Jos ei usko Raamattuun, miten voi uskoa demoneihinkaan? Tuskin on riivaajien vallassa olemisen merkki se, että henkilö ei ole uskossa. Eikö ole jo liian paksu väite?


      • ap
        ap kirjoitti:

        Jos ei usko Raamattuun, miten voi uskoa demoneihinkaan? Tuskin on riivaajien vallassa olemisen merkki se, että henkilö ei ole uskossa. Eikö ole jo liian paksu väite?

        Onko niitä olemassa vai ei? Ei mitään kirjasta lukemista vaan sanokaa onko teillä oikeita kokemuksia?


      • Masi!!
        ap kirjoitti:

        Onko niitä olemassa vai ei? Ei mitään kirjasta lukemista vaan sanokaa onko teillä oikeita kokemuksia?

        Voin vakuuttaa aivan henkilökohtaisesti! Mm.pelon demoni josta olen vapautunut.


      • uniman
        ap kirjoitti:

        Onko niitä olemassa vai ei? Ei mitään kirjasta lukemista vaan sanokaa onko teillä oikeita kokemuksia?

        On tai sitten kaikki tapahtuu koko ajan mielessämme, jonka ei siis tarvitse tarkoittaa samaa kuin aivoissa. Tietoisuus voi siis luoda koko olevaisen, jolloin myös demonit ovat tietoisuuden luomuksia. Kun näet siis demoneja, ne ovat mielesi tuotosta, mutta niin saattaa olla kaikki muukin. Oletko siis demoneja nähdessäsi mielisairas sen enempää kuin mitään muutakaan kokiessasi?


      • Demonit ovat langenneita enkeleitä. Kolmasosa enkeleistä lankesi aikojen alussa.

        Jumala on antanut kaikille luoduilleen vapaan tahdon. Juud 6 mm.

        http://jarinhotelli.blogspot.com

        jari


      • Qqebui

        Uskotsä oikeesti tollaseen paskaan? jos demoneita on nii tunge ne perseesees saatanan goatse


      • --
        uniman kirjoitti:

        On tai sitten kaikki tapahtuu koko ajan mielessämme, jonka ei siis tarvitse tarkoittaa samaa kuin aivoissa. Tietoisuus voi siis luoda koko olevaisen, jolloin myös demonit ovat tietoisuuden luomuksia. Kun näet siis demoneja, ne ovat mielesi tuotosta, mutta niin saattaa olla kaikki muukin. Oletko siis demoneja nähdessäsi mielisairas sen enempää kuin mitään muutakaan kokiessasi?

        Harva mitään konkreettisia aistimuksia kokee, riivaajat voivat vaikuttaa ihmiseen, mielisairaus on ihan eri asia.
        Mielisairaus merkitsee että ihminen sekoittaa todellisuuden ja mielikuvitusmaailman.
        Monetkaan eivät ole niin sairaita kuin uskovat olevansa.
        Ihmisiä voidaan pelotella ääniefekteillä ja he luulevat olevansa hulluja, eivätkä kehtaa puhua, vaikka kysymys on rikoksesta.
        Riivaajat voivat saada aikaan himon vääryyteen, jota terve ihminen katuu jälkeenpäin. Riivaaja voi saada aikaan itsetuhoajatuksia.
        Vain Jeesus-rukouksella voi päästä vapaaksi, ensin on luovuttava ylpeydestään, koska kukaan ei ole tämän yläpuolella, vain Hengellä täytetyt ja heitä on harvassa.


      • lopeta tuo
        Qqebui kirjoitti:

        Uskotsä oikeesti tollaseen paskaan? jos demoneita on nii tunge ne perseesees saatanan goatse

        Jos demoneita ei ole, niin mikä ajaa ihmisen tuollaiseen käytökseen?


      • joko tai
        ap kirjoitti:

        Jos ei usko Raamattuun, miten voi uskoa demoneihinkaan? Tuskin on riivaajien vallassa olemisen merkki se, että henkilö ei ole uskossa. Eikö ole jo liian paksu väite?

        Ihmisen herra on joko Jeesus tai paholainen, itse voi päättää, kun vaan ymmärtää mistä on kysymys.


      • I am You
        ap kirjoitti:

        mutta onko niitä oikeasti olemassa? Kenellä on kokemusta muuta kuin kirjasta on lukenut?

        Onko demonit ja pahat henget yleensäkin otettava ulkoisina objekteina, vai sisäisen todellisuuden olioina, jotka tavallaan ovat psyykeen negatiivisen puolen luomuksia? Molempiinhan usko voi auttaa.

        Toisaalta onko edes "ulkopuolista" maailmaa olemassa, vai tapahtuuko kaikki meidän tietoisuudessamme, joka voidaan laajentaa koskemaan kaikkien ihmisten tietoisuutta, koska samaa henkeähän me Raamatun mukaan olemme. Raamatun sanoin "Hänessä me elämme, liikumme ja olemme", joten taidamme olla Jumalan luomia hänen tietoisuudessaan syntyviä, olevia ja eläviä avataria.
        Kaikki voi siis periaatteessa tapahtua paitsi meidän omassa mielessämme, laajennettuna Jumalan mielessä. Jos liikaa mieltään rasittaa, sinne voi syntyä monenlaisia demoneita ja "todellisuushäiriöitä". Ehkä psykooseissa ja skitsofreniassa käy näin, ja saamme hieman laajennettua tietoisuutta, osaamatta kuitenkin hallita tätä laajempaa tietoisuudentilaa joka usein johtaa negatiivisiin kokemuksiin.


      • omat ansiot vai ei
        jarlau kirjoitti:

        Demonit ovat langenneita enkeleitä. Kolmasosa enkeleistä lankesi aikojen alussa.

        Jumala on antanut kaikille luoduilleen vapaan tahdon. Juud 6 mm.

        http://jarinhotelli.blogspot.com

        jari

        Jos demoneita ja henkivaltoja on olemassa, miksi ne eivät toimi julkisesti, eivätkö ne uskalla? Miksi, siksikö että näin tehdessään ihminen turvaisi uskoon nykyistä voimakkaammin? Sillä jos uskoo demoneihin niin uskoo myös Jumalaan, ja turvaa tietenkin tähän. Ilman vastavoimaa Jumalaa kaikki olisivat jo pahan omia, ja paha voisi toimia julkisesti.
        Jos demoneita on olemassa niin onko heillä tiede ja teknologia hallussaan? Jos on niin eikö sitä käytetä ihmistä vastaan? Niillä koitetaan toimia siten että ihminen ei turvaa hyvään, eli Jumalaan. Onko tieteelliset teoriat ja teknologia salaa valjastettu tähän työhön, sillä suuren tiedon omaava toimija voi manipuloida ja vääristää tietoa ja tiedettä. Kun nykyinen tiede ja sen teoriat sekä henkitieteet eli psykiatria ym. pyrkivät poistamaan uskon ja Jumalan kaikesta, niin onko tämä salaliitto muuttaa maailma sekularistiseksi siten että oikea turvamme unohdetaan. Kun usko heikkenee niin mikä saa valtaa?
        Nykyinen oikeistolainen rahan ja ahneuden kulttuuri ei ole ainakaan Kristinuskon mukainen, vaikka porvaristoon kuuluvat Kristillisdemokraatit näyttäytyvät Suomen uskonnon edustajina.
        Moraalittomasti toimiva eliitti ajaa agendaa, jota voisi kutsua demoniseksi ja pahan vallan, rahan vallan kyllästämäksi. Miten siis voi olla oikeistolainen ja oikea kristitty?


      • Soppiihantuotaeppäil
        omat ansiot vai ei kirjoitti:

        Jos demoneita ja henkivaltoja on olemassa, miksi ne eivät toimi julkisesti, eivätkö ne uskalla? Miksi, siksikö että näin tehdessään ihminen turvaisi uskoon nykyistä voimakkaammin? Sillä jos uskoo demoneihin niin uskoo myös Jumalaan, ja turvaa tietenkin tähän. Ilman vastavoimaa Jumalaa kaikki olisivat jo pahan omia, ja paha voisi toimia julkisesti.
        Jos demoneita on olemassa niin onko heillä tiede ja teknologia hallussaan? Jos on niin eikö sitä käytetä ihmistä vastaan? Niillä koitetaan toimia siten että ihminen ei turvaa hyvään, eli Jumalaan. Onko tieteelliset teoriat ja teknologia salaa valjastettu tähän työhön, sillä suuren tiedon omaava toimija voi manipuloida ja vääristää tietoa ja tiedettä. Kun nykyinen tiede ja sen teoriat sekä henkitieteet eli psykiatria ym. pyrkivät poistamaan uskon ja Jumalan kaikesta, niin onko tämä salaliitto muuttaa maailma sekularistiseksi siten että oikea turvamme unohdetaan. Kun usko heikkenee niin mikä saa valtaa?
        Nykyinen oikeistolainen rahan ja ahneuden kulttuuri ei ole ainakaan Kristinuskon mukainen, vaikka porvaristoon kuuluvat Kristillisdemokraatit näyttäytyvät Suomen uskonnon edustajina.
        Moraalittomasti toimiva eliitti ajaa agendaa, jota voisi kutsua demoniseksi ja pahan vallan, rahan vallan kyllästämäksi. Miten siis voi olla oikeistolainen ja oikea kristitty?

        Kirjoitat asiaa.
        Poistat vain kysymysmuodon tekstistäsi, niin se alkaa
        olla oikein.


      • Monday69

        No eiks se oo joku mielisairauden demoni joka saa ihmisen ihan oikeesti uskomaan satuolentoihin kuten joulupukkiin ja jeesukseen? Jengi vaikka täs ketjus oliki paljon sarkasmia niin jotku vielä nykypäivänäkin ihan oikeesti uskoo jumalaan :D pahimpia demoneita ja terroristeihän uskovaiset on :D mielisairaita koko sakki.


      • demodemoni

        Mä oon 10v ja tiiän mikä on demoni haloo kaikki nyt demonit tietää


      • Mohameed
        ap kirjoitti:

        mutta onko niitä oikeasti olemassa? Kenellä on kokemusta muuta kuin kirjasta on lukenut?

        Suomen hallituksessakin on melkein kaikki!


      • demonide
        Qqebui kirjoitti:

        Uskotsä oikeesti tollaseen paskaan? jos demoneita on nii tunge ne perseesees saatanan goatse

        Ei demonit oo leikin asia mee alaskan ja katotaan kuinka kauan olet siellä ja demonit voi tappaa!


      • demonide
        demodemoni kirjoitti:

        Mä oon 10v ja tiiän mikä on demoni haloo kaikki nyt demonit tietää

        Mäkin oon 10v ja tiedän mikä demoni on!


      • Anonyymi
        Qqebui kirjoitti:

        Uskotsä oikeesti tollaseen paskaan? jos demoneita on nii tunge ne perseesees saatanan goatse

        Oikee asenne


      • Anonyymi
        ap kirjoitti:

        mutta onko niitä oikeasti olemassa? Kenellä on kokemusta muuta kuin kirjasta on lukenut?

        Olen ollut tilanteessa jossa ihmisestä on demoni ajettu pellolle. Se yritti pelotella ja kiemurrella, mutta Jeesuksen nimessä joutui lähtemään ja henkilö vapautui. Demoneita on pilvin pimein ja ne pelkää Jeesusta yli kaiken eikä ihme sillä ne tietävät, että niiden päivät alkaa olla lasketut ja niiden ikuinen ei-niin-kiva loppusijoituspaikka odottaa helvetissä. Katopa the last reformation movie jos uskallat, niin avaa silmät kyllä että onko niitä diimoneita vai ei


      • Anonyymi

        Joo mä näin just demonin tunti sitte mä näin se seiso ulkona mutta se miten minä näin sen oli sillä tavoin että ilmassa leijui punainen immuniteteettisesti seksikäs punainen kyrpä noh hetken mieli otteesta menin silittämään sitä ja ihastelemaan sitä sitten naamalle purskahti keijun lailla naamalle valkoista kahvia sitten siihen tuli demoni seisomaan fyysisesti ja lensi pois ja muuttui bätmäniksi.

        -Jorma Alalaakso eikhei ei spimpula,pillu,siitintin,menkkapippeli Jorma kiittää ja kuittaa


      • Qqebui kirjoitti:

        Uskotsä oikeesti tollaseen paskaan? jos demoneita on nii tunge ne perseesees saatanan goatse

        Minäkään en usko tämä 50 kymmentä senttistä panoraama trollia


      • Anonyymi
        jarlau kirjoitti:

        Demonit ovat langenneita enkeleitä. Kolmasosa enkeleistä lankesi aikojen alussa.

        Jumala on antanut kaikille luoduilleen vapaan tahdon. Juud 6 mm.

        http://jarinhotelli.blogspot.com

        jari

        Langennut enkelidemoni tuli rollaattorilla vastaan.
        Näetkö pikkupiruja, etiäisiä, kejuja, jeesuksia tai jopa taivaallisen sotajoukon panssareineen kaikkineen?


      • Anonyymi
        ap kirjoitti:

        mutta onko niitä oikeasti olemassa? Kenellä on kokemusta muuta kuin kirjasta on lukenut?

        On olemassa!!olen itse nähnyt ja kuullut sen meidän koulussa...😓


    • Ei ole.

      • Varoitan...

        Demoneita on olemassa. Mä pyydän uskokaa..
        Heillä on kiire viedä sieluja, pian heidät heitetään ikuisesti tulijärveen iänkaikkisesti.
        he ovat vieneet satoja tuhansia saatanan palvojia helvettiin kärsimään. Helvetissä on ollut satoja vuosia
        kidutettavana Saatanan palvojia. Heillä on suuria voimia saada ihmiset harjoittamaan noituutta ja
        muuta.


      • Qqebui
        Varoitan... kirjoitti:

        Demoneita on olemassa. Mä pyydän uskokaa..
        Heillä on kiire viedä sieluja, pian heidät heitetään ikuisesti tulijärveen iänkaikkisesti.
        he ovat vieneet satoja tuhansia saatanan palvojia helvettiin kärsimään. Helvetissä on ollut satoja vuosia
        kidutettavana Saatanan palvojia. Heillä on suuria voimia saada ihmiset harjoittamaan noituutta ja
        muuta.

        Mielummin minä saatanaa palvon ku sinun paskasia jumalias. Jos demoneita tulee nii minä pidän juhlat


      • tiedonpuhujaolen
        Qqebui kirjoitti:

        Mielummin minä saatanaa palvon ku sinun paskasia jumalias. Jos demoneita tulee nii minä pidän juhlat

        "Mielummin minä saatanaa palvon ku sinun paskasia jumalias. Jos demoneita tulee nii minä pidän juhlat "


        Et tiedä mistä puhut.
        - jos demonit tulee luoksesi, juhlat kyllä loppuu just silloin, eikä viidestoista päivä.


      • elitepvpers
        tiedonpuhujaolen kirjoitti:

        "Mielummin minä saatanaa palvon ku sinun paskasia jumalias. Jos demoneita tulee nii minä pidän juhlat "


        Et tiedä mistä puhut.
        - jos demonit tulee luoksesi, juhlat kyllä loppuu just silloin, eikä viidestoista päivä.

        Ite kyllä kun menen pihalle istuskelee kahvi kuppi kädessä ni huomaan vaan mailman missä matkustan tällä kertaa tälläsellä keholla.

        Minä kun luulin että ainut viettelvä asia on tieto siitä että voi tehdä itsekkäitä tekoja, se totuus siitä että voi tehdä itsekkäitä tekoja "langettaa" enkeleitä. Lankeavat Herran enkelit ahneiksi. Ja sitte ovat ilkeitä toisille ja manipuloivat, suorittavat vääryyden tekoja. Koska totuus on että saavat itelleen "paremman" elämän ku ovat itsekkäitä ja jättävät välittämättä vähäosasista, vielä pitävät sitä ihan ok tapana elää ku "niinhän muutki elää".

        Nää tämmöset järjestäytynee liigan opetukset helvetistä ja saatanasta on semmosia että on opetettu ihmisille semmosta mikä pitää ihmiset hallinnassa, totuus ku saapuu ihmiseen ni ihmine on vapaa kaikesta. Nii paljo inhottaa ku ihmisiltä on pimitetty elämän tarkotus. Jos joku ei tiedä elämän tarkotusta ni siinä vaiheessa se ihmine on laitettu oppeihin mitkä hallitsee sitä ihmistä, hallitsee sitä ihmistä noudattaa tiettyä tapaa toimia.

        Vaikka ainut oikee tapa toimia on olla mukava ihmisille.
        Ei Jumala ketään tarkkaile, on jotain mitä kutsutaan karmaksi mutta se on vaan Jumalan työkalu.

        Koha Kuningas tulee takasi ni se kyllä selventää asiat ;)
        Kertoo ihmisille elämän tarkotuksen ja vapauttaa mailman vääristä hallinto elimistä niin että kaikki saa olla vapaita.

        Uskokaa vaan että ei oo ollu hyvällä asialla se kuka on hallinnan tarkotuksissa liikkunu, sen tarkotus ei oo ollu vapauttaa ihmisiä vaan alistaa ne valtansa alle... Jeesuksen kaltasena ei oo se liikkunu, ja se tapa millä se on opettanu et mailma toimii ja on on suurin syy sille miks ihmiset ei usko Jumalaan... Vaikka Jumalasta kertoo se liiga puhuvansa...


      • jaikal.se
        Varoitan... kirjoitti:

        Demoneita on olemassa. Mä pyydän uskokaa..
        Heillä on kiire viedä sieluja, pian heidät heitetään ikuisesti tulijärveen iänkaikkisesti.
        he ovat vieneet satoja tuhansia saatanan palvojia helvettiin kärsimään. Helvetissä on ollut satoja vuosia
        kidutettavana Saatanan palvojia. Heillä on suuria voimia saada ihmiset harjoittamaan noituutta ja
        muuta.

        Demoneilla on ollut aikaa muutamia tuhansia vuosia tutkia ja opiskella ihmistä. Niillä on ollut aikaa hienohioa ihmisen saamista pois Jumalasta ja synnin tekemiseen. Emme voi vastustaa demoneja omilla voimillamme emmekä omalla viisaudellamme. Heillä on yliote tässä mielessä. Emmehän me ole voineet tutustua demoneihin juuri ollenkaan. Ne jotka ovat tutustuneet demoneihin ja niiden toimintoihin ovat tehneet sitä vain muutamia vuosia. Demonit ovat tutkineet ihmistä tuhansia vuosia. Me olemme kaikki samanlaisia heikkoja ihmisiä.

        Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan nimessä ja Hänen pyhässä sovintoveressään meillä on suoja demoneja vastaan. Mutta meidän tulee pysyä Jumalan valtakunnan alueella. Toisen valtakunnan alueella menetämme suojaa ja olemme vaarassa.
        Jos matkustat Ruotsiin, sinä et enää ole Suomen lain alainen. Sinua koskee Ruotsin valtoin laki. Näin on hengellisestikin. Tässä astuu pyhitys suureen arvoon. Pyhitys on Jumalalle antautumista ja synnistä pois pyrkimistä ja sitä vastaan taisetelemista. Pysykäämme siis vanhurskaudessa ja uskossa Jeesukseen Kristukseen ja Hänen armossaan. Näin pysymme sisällä Jumalan valtakunnassa ja Kristuksessa Jeesuksessa, väkevässä punkkerissa ja pelastuksessa.


      • Oikeest
        tiedonpuhujaolen kirjoitti:

        "Mielummin minä saatanaa palvon ku sinun paskasia jumalias. Jos demoneita tulee nii minä pidän juhlat "


        Et tiedä mistä puhut.
        - jos demonit tulee luoksesi, juhlat kyllä loppuu just silloin, eikä viidestoista päivä.

        Usko oikeesti niitä on olemassa,
        Et voi vain pettää jumalaa ja et voi sanoa
        Että palvot saatanaa


      • Anonyymi
        Qqebui kirjoitti:

        Mielummin minä saatanaa palvon ku sinun paskasia jumalias. Jos demoneita tulee nii minä pidän juhlat

        Palvot sun vihaajaa. Saatana ja demonit vihaa sua ja joo ne haluaa pitää sun kanssa kekkerit, jossa kidutuksen kohteena olet sä


    • Kyllä niitä on. Omakohtainen kokemukseni on varhaiselta 1980-luvulta. Eräänä yönä tunsin aivan selvästi pahan hengen läsnäolon. En kuullut enkä nähnyt sitä, mutta tiesin että se oli aivan vieressä. Olo oli kammottava. Sanoin kolme kertaa: "Jeesus, aja paha pois". Sitten tilanne oli ohi.

      Muutaman viikon kuluttua siitä annoin elämäni Jeesukselle, eikä tuollainen kammottavuus ole toistunut.

      Tiedoksi vielä, minulla ei koskaan ole ollut mielenterveyden ongelmia, enkä ole käyttänyt suuremmin päihteitä enkä lääkkeitä. Tuon tapahtuman aikana olin täysissä järjissäni.

      • TietoinenHaluamatta

        Pohdin aikoinani joskus nuoruudessa saatanan olemassa oloa. Sain kokea 6kk tuskan/helvetin, kun se valtasi minut. JA TÄMÄ on totta. En halua enää koskaan joutua kokemaan samaa.

        Uskon Jumalaan, mutta en ole ruvennut uskovaiseksi. Jos uskoo Jumalaan uskoo Saatanaan. Ei voi uskoa vaan toiseen, koska aina on olemaas hyvä ja paha.

        Olen hyväksynyt molempien olemassa olon, mutta en halua enää ylittää henkimaailmaan rajaa.

        Saan elää rauhassa, kun en mieti. Tiedän kuitenkin että molemmat ovat olemassa.


      • Qqebui

        sä valehtelet, sä käytät aineita, sä käytät päihteitä, sullo päässä vikaa, hankkiudu hoitoon


      • Saatanan työ
        Qqebui kirjoitti:

        sä valehtelet, sä käytät aineita, sä käytät päihteitä, sullo päässä vikaa, hankkiudu hoitoon

        Tyypillinen maailman ihminen.. Ei vaan kestä kuulla totuutta. On aika hassua että saatana on onnistunu ajaa ihmisen tommosee tilaa että ei pystytä uskomaa mitään. Toi sun litannias ei oo lähtösin susta vaa se on saatanan työtä. Kaikki halutaa kieltää epätoivosesti. Ilman perusteita, tottakai.


    • Jumala antoi enkeleilleenkin vapaan tahdon tehdä valintojaan Jumalan rakkauden suhteen. On olemassa pahoja voimia jotka vaikuttivat jo paratiisissa syntiinlankeemuksen yhteydessä. (1 Moos 3)

      Nämä pahat voimat ovat demoneita, langenneita enkeleitä, jotka viettelevät ihmistä kaikkeen Jumalan tahdon vastaiseen toimintaan. (Ef 2:2, 2 Kor 11:14) Nämä voimat kautta aikojen hyökänneet Jumalan siveyslakia vastaan. (Matt 5:17-18, Luuk 16:17, Jaak 2:10-12, 1 Joh 2:3-5, 3:4, 5:3)

      Jo aikojen alussa kolmasosa enkelikuntaa lankesi pois Luciferin johdolla. (Hes 28:12-15, Jes 14:12-14, Ilm 12:7-18, Luuk 10:18) Luciferin valtapyyteiden seuraukset sytyttivät taivaassa sodan, ja lohikäärme langenneiden enkeleiden kanssa syöstiin maan päälle. Ne ovatkin vaivaamassa ja kiusaamassa ihmisiä maan päällä. (Ilm 12:7-9, Luuk 10:18, 2 Piet 2:4)

      Ihminen joutuu taistelemaan jatkuvasti näitä pahoja voimia vastaan. (Ef 6:11-12, 2 Kor 12:7) (Kol 1:13, 2:15, Ef 1:21)

      Paholainen esiintyy mielellään "valon enkelinä." (2 Kor 11:14) Jeesus kuvaili pimeyden ruhtinaan olemusta ja toimintaa; (Joh 8:44, Matt 13:24-30, Luuk 8:12) Raamattu kutsuu päävastustajaa mm. "ärjyväksi leijonaksi" ja "lohikäärmeksi." (1 Piet 5:8, Ilm 12:9)

      Ihmiselle luvattiin vapautus paholaisen vallasta Kristuksessa jo Eedenissä, joka on en- simmäinen profetia Jeesuksesta. ( 1 Moos 3:15, 1 Joh 3:8) Kun ihminen alistuu Jumalan alaisuuteen, ja vastustaa paholaista, se lakkaa ahdistamasta. (Jaak 4:7)

      Voiton pimeyden valloista takaa Karitsan veri. (Ilm 12:11, Room 8:37)

      Saatanan ja sen enkeleiden kohtalona on ikuisen tulen rangaistus. (Matt 25:41, Ilm 20:10)

      jari

      • tietä

        Minulla on sellainen näkemys omankin kokeman kautta,että demonit pysyttelevät visusti poissa kunhan vaan ei ala kiinnostua Jeesuksen pelastavasta voimasta.Siinä vaiheessa kun alat sydämestäsi pyytää Jeesusta elämääsi,alkavat ne viimeisen räpyttelynsä saadakseen sinut pois tolaltasi ja voivat peräti paljastaa kasvonsa.Itse koin tämän niin voimakkasti aikoinani,kun tulin uskoon ,että olisin ehkä ampunut itseni,jos olisi ollut ase.Ihan oikeasti huusin Jeesusta avuksi ja Hän tuli.Sain välittömästi myös vastauksen Raamatusta,joka aukeni itsestään kuin tuulen voimasta.Se oli Mark14.33-34.Tänään nuo henkivallat eivät enää pysty minua pelottamaan koska Jeesus on kilpeni ja suojani.Olen kuullut myös usean nykyisen evankelistan kertovan vastaavista hyökkäyksistä.Toisaalta jos tällaista on kokenut ,ei kannata ihan kaikille kertoa.Uudestisyntynyt kristitty varmasti ymmärtää,mistä on kyse,mutta on myös psyykkisiä häiriötiloja,joka on sitten ihan eri kategoriaa.


      • JuuliaMaria*
        tietä kirjoitti:

        Minulla on sellainen näkemys omankin kokeman kautta,että demonit pysyttelevät visusti poissa kunhan vaan ei ala kiinnostua Jeesuksen pelastavasta voimasta.Siinä vaiheessa kun alat sydämestäsi pyytää Jeesusta elämääsi,alkavat ne viimeisen räpyttelynsä saadakseen sinut pois tolaltasi ja voivat peräti paljastaa kasvonsa.Itse koin tämän niin voimakkasti aikoinani,kun tulin uskoon ,että olisin ehkä ampunut itseni,jos olisi ollut ase.Ihan oikeasti huusin Jeesusta avuksi ja Hän tuli.Sain välittömästi myös vastauksen Raamatusta,joka aukeni itsestään kuin tuulen voimasta.Se oli Mark14.33-34.Tänään nuo henkivallat eivät enää pysty minua pelottamaan koska Jeesus on kilpeni ja suojani.Olen kuullut myös usean nykyisen evankelistan kertovan vastaavista hyökkäyksistä.Toisaalta jos tällaista on kokenut ,ei kannata ihan kaikille kertoa.Uudestisyntynyt kristitty varmasti ymmärtää,mistä on kyse,mutta on myös psyykkisiä häiriötiloja,joka on sitten ihan eri kategoriaa.

        Juuri näin. Eihän Paholaisen tarvitse taistella sellaisesta, joka jo kuuluu hänelle. Sitten vasta tulee kiire, kun ihminen aikoo vaihtaa "puolta" Jeesuksen puolelle.

        Mutta Paholainen tietää, että hänet on jo voitettu. Jeesus on voittanut Golgatalla kuoleman ja pahan vallan. Jeesuksella on valtava voima ja valta. Yksistään hänen nimensä saa pahan katoamaan. Jeesus on voittaja.

        Kun ihminen on kiinnostunut uskonasioista, tulee kaikenlaisia ongelmia ja mutkia matkaan. Yksi miettii, että "mitähän muut ihmiset sanovat", toinen miettii, että "ne varmaan vie mun kaikki rahat", kolmas miettii, että "mun elämä loppuu siihen, jos annan elämäni Jeesukselle" ym. ym. Tuttua? Kyllä!

        Ollaan kiinnostuneita, mutta Paholainen kyllä tietää konstit, millä sekoittaa "pakan". Sellaisen ihmisen puolesta, joka on kiinnostunut uskosta pitäisikin rukoilla ihan hurjan paljon. Paastota ja rukoilla. Ihminen luulee, että hän menettää jotakin, jos menee kasteelle ja tulee uskoon. Mitä ihmisellä on menetettävää? Ei kerrassaan mitään! Tämä elämä, joka meillä on lahjana Jumalalta voi loppua huomenna - ja entäs sitten? Mitä Jeesus on luvannut, hän on luvannut meille kaiken, elämän ja yltäkylläisyyden.

        Meidän pitää vaan "hypätä", pitää tehdä uskon hyppy ja me tiedämme kyllä, kuka on vastassa: hän, joka ei petä: Jeesus!


      • tietä kirjoitti:

        Minulla on sellainen näkemys omankin kokeman kautta,että demonit pysyttelevät visusti poissa kunhan vaan ei ala kiinnostua Jeesuksen pelastavasta voimasta.Siinä vaiheessa kun alat sydämestäsi pyytää Jeesusta elämääsi,alkavat ne viimeisen räpyttelynsä saadakseen sinut pois tolaltasi ja voivat peräti paljastaa kasvonsa.Itse koin tämän niin voimakkasti aikoinani,kun tulin uskoon ,että olisin ehkä ampunut itseni,jos olisi ollut ase.Ihan oikeasti huusin Jeesusta avuksi ja Hän tuli.Sain välittömästi myös vastauksen Raamatusta,joka aukeni itsestään kuin tuulen voimasta.Se oli Mark14.33-34.Tänään nuo henkivallat eivät enää pysty minua pelottamaan koska Jeesus on kilpeni ja suojani.Olen kuullut myös usean nykyisen evankelistan kertovan vastaavista hyökkäyksistä.Toisaalta jos tällaista on kokenut ,ei kannata ihan kaikille kertoa.Uudestisyntynyt kristitty varmasti ymmärtää,mistä on kyse,mutta on myös psyykkisiä häiriötiloja,joka on sitten ihan eri kategoriaa.

        Juuri näin. vrt;

        Jaak 4:7 on tärkeä. Kyllä täämä touhu aikamoista Jaakobin painia on.

        jari


      • Soppiihantuotaeppäil
        tietä kirjoitti:

        Minulla on sellainen näkemys omankin kokeman kautta,että demonit pysyttelevät visusti poissa kunhan vaan ei ala kiinnostua Jeesuksen pelastavasta voimasta.Siinä vaiheessa kun alat sydämestäsi pyytää Jeesusta elämääsi,alkavat ne viimeisen räpyttelynsä saadakseen sinut pois tolaltasi ja voivat peräti paljastaa kasvonsa.Itse koin tämän niin voimakkasti aikoinani,kun tulin uskoon ,että olisin ehkä ampunut itseni,jos olisi ollut ase.Ihan oikeasti huusin Jeesusta avuksi ja Hän tuli.Sain välittömästi myös vastauksen Raamatusta,joka aukeni itsestään kuin tuulen voimasta.Se oli Mark14.33-34.Tänään nuo henkivallat eivät enää pysty minua pelottamaan koska Jeesus on kilpeni ja suojani.Olen kuullut myös usean nykyisen evankelistan kertovan vastaavista hyökkäyksistä.Toisaalta jos tällaista on kokenut ,ei kannata ihan kaikille kertoa.Uudestisyntynyt kristitty varmasti ymmärtää,mistä on kyse,mutta on myös psyykkisiä häiriötiloja,joka on sitten ihan eri kategoriaa.

        Ihan kuin omasta suustani tämä juttu.
        Vuosia Jumalaa etsineenä, ei minulle ollut sattunut
        oikeastaan mitään ihmeellistä.Ilmeisesti olin aika hukassa siinä asiassa...
        Vasta kun älysin Jeesuksen roolin koko uskon asiassa, alkoivat ne käydä päälle.
        Heillä oli/on kova hinku saada ihminen kieltämään Jeesus ja elämään
        erossa Jumalasta.
        Tein heti selväksi heille, että ennemmin kuolen kuin kiellän Jeesuksen.
        Eikä minua pelottanut ollenkaan.Eikä pelota vieläkään.

        Myös tuo Raamatusta vastauksien saaminen on hämmästyttänyt. :)


      • tasapaino
        tietä kirjoitti:

        Minulla on sellainen näkemys omankin kokeman kautta,että demonit pysyttelevät visusti poissa kunhan vaan ei ala kiinnostua Jeesuksen pelastavasta voimasta.Siinä vaiheessa kun alat sydämestäsi pyytää Jeesusta elämääsi,alkavat ne viimeisen räpyttelynsä saadakseen sinut pois tolaltasi ja voivat peräti paljastaa kasvonsa.Itse koin tämän niin voimakkasti aikoinani,kun tulin uskoon ,että olisin ehkä ampunut itseni,jos olisi ollut ase.Ihan oikeasti huusin Jeesusta avuksi ja Hän tuli.Sain välittömästi myös vastauksen Raamatusta,joka aukeni itsestään kuin tuulen voimasta.Se oli Mark14.33-34.Tänään nuo henkivallat eivät enää pysty minua pelottamaan koska Jeesus on kilpeni ja suojani.Olen kuullut myös usean nykyisen evankelistan kertovan vastaavista hyökkäyksistä.Toisaalta jos tällaista on kokenut ,ei kannata ihan kaikille kertoa.Uudestisyntynyt kristitty varmasti ymmärtää,mistä on kyse,mutta on myös psyykkisiä häiriötiloja,joka on sitten ihan eri kategoriaa.

        tietä nimimerkki kirjoitti:
        "Minulla on sellainen näkemys omankin kokeman kautta,että demonit pysyttelevät visusti poissa kunhan vaan ei ala kiinnostua Jeesuksen pelastavasta voimasta.Siinä vaiheessa kun alat sydämestäsi pyytää Jeesusta elämääsi,alkavat ne viimeisen räpyttelynsä saadakseen sinut pois tolaltasi ja voivat peräti paljastaa kasvonsa.Itse koin tämän niin voimakkasti aikoinani,kun tulin uskoon ,että olisin ehkä ampunut itseni,jos olisi ollut ase.Ihan oikeasti huusin Jeesusta avuksi ja Hän tuli.Sain välittömästi myös vastauksen Raamatusta,joka aukeni itsestään kuin tuulen voimasta.Se oli Mark14.33-34.Tänään nuo henkivallat eivät enää pysty minua pelottamaan koska Jeesus on kilpeni ja suojani.Olen kuullut myös usean nykyisen evankelistan kertovan vastaavista hyökkäyksistä.Toisaalta jos tällaista on kokenut ,ei kannata ihan kaikille kertoa.Uudestisyntynyt kristitty varmasti ymmärtää,mistä on kyse,mutta on myös psyykkisiä häiriötiloja,joka on sitten ihan eri kategoriaa."


        Eikö ole niin että suuri hyvä vetää puoleensa suurta pahaa, ja suuri paha vastavoimakseen suurta hyvää? Jeesuksen lähelläkin hääri koko ajan itse perkele.


      • +++
        jarlau kirjoitti:

        Juuri näin. vrt;

        Jaak 4:7 on tärkeä. Kyllä täämä touhu aikamoista Jaakobin painia on.

        jari

        Jaak.4:7

        "Taipukaa siis Jumalan alaisuuteen, mutta vastustakaa Paholaista, niin se lakkaa ahdistamasta teitä. "


      • Anonyymi

        "Jo aikojen alussa kolmasosa enkelikuntaa lankesi pois Luciferin johdolla. (Hes 28:12-15, Jes 14:12-14, Ilm 12:7-18, Luuk 10:18) Luciferin valtapyyteiden seuraukset sytyttivät taivaassa sodan, ja lohikäärme langenneiden enkeleiden kanssa syöstiin maan päälle. Ne ovatkin vaivaamassa ja kiusaamassa ihmisiä maan päällä. (Ilm 12:7-9, Luuk 10:18, 2 Piet 2:4)"

        Vanha postaus, mutta tästä halusin kysyä. Onko tosiaan niin että heidät on jo syösty maan päälle vaan onko se vasta tulossa ahdistuksen aikana? Saatanahan käy syyttämässä pyhiä Jumalan edessä tänäkin päivänä, taivaassa. Entä jos Lucifer ja co. syöstiinkiin johonkin alempaan atmosfääriin taivaasta missä Jumala istuu mutta ei kuitenkaan vielä maan päälle? Sitä voi vaan kuvitella miten kauheaa maan päällä on sitten kun ne todellakin heitetään tänne, kun nyt jo on kauheaa.

        7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, 8 mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa. 9Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa. 10 Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos. 11 Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti. 12 Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"
        --------------------------
        Eli, jos ne olisi heitetty alas jo aikojen alussa, milloin paholainen olisi sitten syyttänyt pyhiä? Jakeessa sanotaan syyttäjä on heitetty ulos, joka yöt ja päivät syytti (imperfekti) heitä meidän Jumalamme edessä.

        Efesolaiskirjeessä luvussa 6:12 sanotaan heidän asuinpaikakseen taivaan avaruudet: "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."

        Se ainakin on varmaa, että Saatana kulkee nyt maan päällä, kuten jo Jobin (Job 1:7) aikoina ja hänellä on myös pääsy vielä Jumalan eteen syyttämään, näin minä sen käsitän.


    • Yksi ikävä kokija

      Kyllä minullakin on omakohtaisia kokemuksia demonimaailmasta ja demonin yöllisestä hyökkäyksestä.

      Nuorena koin valtavaa kärsimystä elämässäni alkoholin ym. aineiden käytössä ja rukoilin Jeesusta auttamaan siinä ja hän auttoi - rupesin pillittämään kuin lapsi ja tuli valtavan hyvä olo ja uskon asiat rupesivat kiinnostamaan oikeasti.

      Jonkin aikaa tämän jälkeen heräsin eräänä yönä aivan valtavaan pelko tilaan ja joku/jokin kuristi minua kurkusta niin kovin, etten saanut henkeä ( olen 100kg ja punttia nostellut ) ja en voinut liikuttaa eväänikään. Se kauhun tunne oli jotain aivan VALTAVAA ! ( ei koskaan pitkän ryyppyputken loppumisen tärinät tai muut ole lähelläkään tätä kokemusta ) en kunnolla erottanut tämän demonin kasvoja, mutta kuulin oikein murinan ja vaistosin valtavan vihan minua kohtaan. Lopulta sain hihkaistua Jeesus auta! ja hyvin nopeasti olo helpotti ja näin vain jonkun valtavan kirkkauden tulevan ja ajavan tämän hirviön pois.

      Huone oli pilkkopimeä ja olin vielä kauhusta jäykkänä ties kuinka kauan, koska jollain tavalla tajusin vasta kunnolla liikkua suojaus asennosta kun aamu aurinko alkoi paistaa huoneeseen.

      Jollain tavalla vaistosin tuon hyökkäyksen johtuneen yhteydenotosta ja lähentymisestä Jeesuksen puoleen. saatana koetti vain pelotella minua lopettamaan Kristinuskoon lähentymisen.

      Tuo on täysin totta, että miksi demonit kiusaisivat niitä jotka ovat jo menossa kadotukseen?! Vain ne ovat ongelma, jotka yrittävät kääntyä toiselle puolelle.

      Yhtälailla satanisti kuin ateisti menevät kadotukseen, elleivät käänny ennen kuolemaansa Kristuksen puoleen.

      Muistakaa, että Jeesus on kuitenkin ylivoimainen vastustaja Saatanalle ja hän puolustaa omiaan.

      • JESHUAN TURVAOHJEITA

        Tunsin hengessäni että kirjoitit sitä mitä olet todellisuudessa kokenut.

        Minulle on Jeshuan seuraamisen alkuaikana tapahtunut samankaltaisesti.

        Joku todellinen paha ja viha oli yöllä sängyn vieressäni. Vain rukouksessa Jeshuan nimessä ja golkatan veressä se lähti pois. Rukoilin Jeesusta auttamaan minua.
        Se paha ei heti jättänyt rauhaan, vaan se kokeili muutamia kertoja uudelleen tulla lähelleni. Voi ne vieläkin tulla mutta, nyt kyyäkin harvemmin.
        Olen huomanut Herran Jeshuan auttaneen minua pientä lastaan.

        Ei niille pimeyden henkivalloille itse mitään voi, jollei Jeshua auta ja vartioi lastaan. Uskosta osatonta he ei mielellään päästä Jeshuan lähelle ja sinne jossa rukoillaan Jeshuaa avuksi! Kirkkojen ja uskontojen edustajien keskuudessa on pimeyden voimia, uskonnollisuuden henki! Sitä kannattaa varoa, siitä uskonnollisuuden henkivallasta kertoo Ilmestyskirja (Ilm.17-18).
        Kannattaa etsi rukousavuksi vanhempia uudestisyntyneitä Jeshuan sisaria tai veljiä, he osaa neuvoa miten pitää toimia ja miten rukoilla.


        OHJEITA...

        1. Kannattaa rukouksessa antaa elämänsä Jeshualle (rukoilla syntisen rukous).
        2. Pyyytää syntejään anteeksi ( tehdä parannusta synneistä).
        3. Rukouksessa kätkeytyä golkatan veren suojaa.
        4. Ja pyytää päälle vanhurskauden sotaasua (ef.6:12).
        5. Pyytää yölle ja elämälleen Jeshuan suojausta ja varjelua.
        6. Etsiä Jeshuan seuraajien yhteyttä jotka voi rukoilla puolesta.
        7. Rukoilla kodinpuolesta ja pyhittää koti Herralle Jeshua HaMashiach:lle
        8. Illalla ennen nukkumaan menoa pyytää syntejä anteeksi, kätkeytyä Jeshuan veren suojaan, rukouksessa sitoa pimeyden henkivallat ja käskeä niiden väistymäänkodista ja talosta.
        9. Pyydä Jeshuaa lähettämään suojelusenkeleitää turvaksesi, Jeshuan enkeleitä kulkemaan edelläsi jotta saisit kulkea edellä valmistetuissa teoissa.
        10...
        11...
        12. kerro sinä lisää :)

        ps.Tänään rukoilen Herran Jeshua HaMashiach nimessä, en oikein käytä nimeä Herra Jeesus Kristus.

        http://www.punkaharjunhelluntaisrk.net/Kuinka_voit_tulla_uskoon/Kuinka_voit_tulla_uskoon.htm

        Syntisen rukous

        Rukoile näin:

        Herra Jeesus Kristus.
        Minä [oma nimesi] olen syntinen ihminen.
        Haluan tunnustaa Sinulle kaikki väärät tekoni.
        Kadun kaikkia pahoja tekojani.
        Anna minulle kaikki pahat tekoni anteeksi ja ota minut lapseksesi.
        Haluan kääntyä nyt pois kaikesta siitä, minkä tiedän vääräksi.
        Uskon, että Sinä olet Jeesus Kristus, Jumalan ainoa Poika, ja että Sinä kuolit syntieni puolesta Golgatalla.
        Haluan seurata Sinua Jeesus.
        Haluan tunnustaa Sinut herrakseni myös ihmisten edessä.
        Täytä minut Pyhällä Hengelläsi.
        Avaa ymmärrykseni niin, että ymmärrän Sinun Sanasi, Raamatun Sanan.
        Kiitos, että kuolit syntieni puolesta Golgatalla niin, että voin saada anteeksiantamuksen ja vapauden.
        Auta minua elämään niin, että pääsen kerran luoksesi taivaaseen.


        Amen.

        TAI
        http://koti.mbnet.fi/jterinen/flash alku/Jumalan seurakunta/slide3.html

        SYNTISEN RUKOUS!
        RAKAS TAIVAALLINEN ISÄ
        Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

        Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.

        Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.

        Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.

        Pane minuun kalliin veresi merkki.

        Halua antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.

        Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.

        Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.
        Jeesus sanoo:
        "...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"


    • On niitä ilkeitä ihmisiä ja pelkoja ja sen semmoista olemassa, mutta se perkeleenpelko ja demonien pelko on aiheeton.

      Kristiusko menettää myös vapahtajansa jos se menettää demoninsa, se on hyvä muistaa syynä siihen miksi siitä niistä meuhkataan ja ihmisiä pelotellaan.
      Demonien alkulähde on ylläri ylläri Raamatun sijaan eräiden platonikkojen teokset, joiden
      v e r t a u s k u v a t
      eivät kristillisille kirkkoisille( mm. Augustinus) liene oikein auenneet.

      ps, helvetillä ja demoneilla, perkeleellä (jne),, siis yleesnä uskonnolla pelottelu olisi saatava vihdoin lakiin kiellettyjen asioiden listalle.
      Vaikka nimikkeellä 'aiheeton uhkaaminen' tai jotain sellasta?
      Tuhannet ihmiset menettävät jopa järkensä älyttömien ja turhien uskonnollisten saarnaajien luomien pelkojen vuoksi.

      • cyberangel

        Hassua miten joku voi olla oikeassa ja väärässä ja jopa oikein väärässä samaan aikaan.

        On totta että demoneilla on peloteltu turhan paljon
        Silti Raamatussa, Jumalan Pyhässä Ilmoituksessa
        kerrotaan Jeesuksen ajaneen ulos riivaajia, jopa monta

        Vastaus: on olemassa


      • cyberangel kirjoitti:

        Hassua miten joku voi olla oikeassa ja väärässä ja jopa oikein väärässä samaan aikaan.

        On totta että demoneilla on peloteltu turhan paljon
        Silti Raamatussa, Jumalan Pyhässä Ilmoituksessa
        kerrotaan Jeesuksen ajaneen ulos riivaajia, jopa monta

        Vastaus: on olemassa

        Niinhän siellä Raamatussa kerrotaan ja paljolti juuri siksi saatana ja demoni sanojen merkitys on sitä mitä se tänään on.
        Merkitykset ovat yleistyneet juuri siihen suuntaan mihin kristityt ovat painokkaasti sanoilla uskomuksia ajaneet.
        Demoni ja saatana käsitysten juurista tai niiden alkuperäisestä merkityksestä ennen niiden mystifointia kristiuskon mukaiseksi ei uskovilla taida olla hajuakaan?
        Sen voin tässä yleisesti todeta(menemättä tarkemmin historiaan) että mitään itsenäisiä olioita ei missään konteksteissa saatana ja demonit oikeasti ole, sillä ne ovat alunperin aivan jotain muuta kuin mitä kristityt ovat niillä alkaneet tarkoittaa.

        Maailmassa tapahtuu toki pahoja asioita, tuota faktaa vastaan ei ole vataan paneminen, mutta miksi niitä tapahtuu selittyy muilla pohja-syillä kuin kristiuskon ulkoistamilla saatana ja demoni vaikutuksilla.

        Jos taas R a a m a t u n antaman pohja-syyn kautta mietitään sitä miksi ihminen vaikkapa tappaa, niin Raamatun se perus-syy on perisyntisyys.
        Vai eikö sinusta Raamattuun uskovana perisynnillä ole maailman pahuudessa roolia?

        Tuo perisyntisyys on väärän-valinnan-determinismissä (silloin kun se on tehty) oleellinen.
        Vastuuntuntoinen ihminen kantaa toki vastuun teoistaan, mutta loogisesti ihminen ottaa silloin vastuuta myös Jumalan töistä ja adamin rikoksesta, koska kaikki hänen tekonsa pohjimmiltaan johtuvat (Saatanakin on Jumalan luoma)Jumalan valinnoista mikäli k r i s t i o p i n "logiikkaan" on uskominen.

        Unohda tässä nyt se subjetiivinen ajattelusi(ja moralisoint) ja keskity asiaan loogisen ajattelun kautta ja yleisesti laajemman ajatuksen kautta.


      • Eikövaan

        Tässä on kristittyjen uskovien vainon siemen.


      • mrnoubody
        Eikövaan kirjoitti:

        Tässä on kristittyjen uskovien vainon siemen.

        Kyllä vaan, se on yksi siemenen vainoon. Kristityt ovat saaneet paljolti syyn melskata juuri tuosta opista prsoonalliseen saatanaan, siis syyn vihaan ja vainoon "jumalattomia" kohtaan kuin myös keskenäisiin vainoihin.
        Vaikka saatanahan on itse-asiassa kristinuskon suojelus-pyhimys. Jos kristinusko kieltäisi persoonallisen saatanan niin se poistaisi pohjan dogmaattisesta rakennelmastaan.
        saatana-oppi(pelko) siis kannattelee myös hartioillaan jeesus-pelastus-oppia, taivasta ja niin edelleen.

        Muinaisille antiikin viisaille kuten Platonille(jonka filosofioista kristiuskon oppeja on myös väännelty) mm. typhoon oli vastavoima, oli siis pahimmillaankin vain vahinkoa aikaansaava luonto(myrsky, tulva jne).
        Platon ei tunnustanut sinänsä hyvää eikä pahaa itsenäisiksi peroonallisiksi voimiksi, vaan kaikki lähti ikuisesta jumalallisesta täydellisyydestä ja kummankin alkusynty on puhtaasta Valosta, joka tiivistyi muodoksi, aineeksi joka mahdollisti luonnossa esiintyvät voimat, niin vastustavan persoonattoman voiman kuin Luojan suuren persoonattoman vasta-tahdon.
        Itse-asiassa Platon piti materiaa itsessään ongelmana juuri materian mahdollistamisen vuoksi.
        Nuo käsitykset olivat myös alku-kritisllisyydessä esillä kunnes aluperin luonnon persoonattomat voimat personallistettiin ja syntyi kristiuskon suunnissa se mitä se nytkin on. Kehitelty jeesus-pelastus ja muu tarpeisto elää juuri persoonallisesta saatanasta.
        Uskontoa käytetään bisneksen ja vallan välineenä tänäänkin, kuten ennen vanhaan ja erillaisten suuntien "rakastavat kristityt" ja kannattajat vainoavat niin toisiaan kuin jumalattomia ja jopa tappavat tänään, kuten tappoivat uskonveljiään opilisen eroavaisuuksien vuoksi myös menneisyydessä puolustaessaan kristusta saatanaa vastaan.


      • Uskova ei vainoa
        mrnoubody kirjoitti:

        Kyllä vaan, se on yksi siemenen vainoon. Kristityt ovat saaneet paljolti syyn melskata juuri tuosta opista prsoonalliseen saatanaan, siis syyn vihaan ja vainoon "jumalattomia" kohtaan kuin myös keskenäisiin vainoihin.
        Vaikka saatanahan on itse-asiassa kristinuskon suojelus-pyhimys. Jos kristinusko kieltäisi persoonallisen saatanan niin se poistaisi pohjan dogmaattisesta rakennelmastaan.
        saatana-oppi(pelko) siis kannattelee myös hartioillaan jeesus-pelastus-oppia, taivasta ja niin edelleen.

        Muinaisille antiikin viisaille kuten Platonille(jonka filosofioista kristiuskon oppeja on myös väännelty) mm. typhoon oli vastavoima, oli siis pahimmillaankin vain vahinkoa aikaansaava luonto(myrsky, tulva jne).
        Platon ei tunnustanut sinänsä hyvää eikä pahaa itsenäisiksi peroonallisiksi voimiksi, vaan kaikki lähti ikuisesta jumalallisesta täydellisyydestä ja kummankin alkusynty on puhtaasta Valosta, joka tiivistyi muodoksi, aineeksi joka mahdollisti luonnossa esiintyvät voimat, niin vastustavan persoonattoman voiman kuin Luojan suuren persoonattoman vasta-tahdon.
        Itse-asiassa Platon piti materiaa itsessään ongelmana juuri materian mahdollistamisen vuoksi.
        Nuo käsitykset olivat myös alku-kritisllisyydessä esillä kunnes aluperin luonnon persoonattomat voimat personallistettiin ja syntyi kristiuskon suunnissa se mitä se nytkin on. Kehitelty jeesus-pelastus ja muu tarpeisto elää juuri persoonallisesta saatanasta.
        Uskontoa käytetään bisneksen ja vallan välineenä tänäänkin, kuten ennen vanhaan ja erillaisten suuntien "rakastavat kristityt" ja kannattajat vainoavat niin toisiaan kuin jumalattomia ja jopa tappavat tänään, kuten tappoivat uskonveljiään opilisen eroavaisuuksien vuoksi myös menneisyydessä puolustaessaan kristusta saatanaa vastaan.

        Luuk 6:27 Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat, 28 siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden edestä, jotka teitä parjaavat.


    • +++

      On olemassa, mutta ihmisellä ei ole mitään mahdollisuutta Pahaa vastaan ilman Jeesusta, ilman Pyhää Henkeä. Eivät edes enkelit uskalla vastustaa heitä, ainoastaan Jumala! "Vaikka enkelitkään, jotka väkevyydeltään ja voimaltaan ovat suuremmat, eivät lausu heitä vastaan herjaavaa tuomiota Herran edessä."

      2. Piet. 2:9-11 kirjoittaa näin:

      "Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät, ja varsinkin ne, jotka lihan jäljessä kulkevat saastaisissa himoissa ja ylenkatsovat herrauden.

      Nuo uhkarohkeat, itserakkaat eivät kammo

      herjata henkivaltoja,

      vaikka enkelitkään, jotka väkevyydeltään ja voimaltaan ovat suuremmat, eivät lausu heitä vastaan herjaavaa tuomiota Herran edessä."

      Varokaa siis, ei kannata leikkiä demonien kanssa!!

      • --------------------

        Jeesus on jo voittanut Paholaisen ja hän tietää sen. Jeesus sanoi näin:

        (Joh. 14:30-31 alkuosa)

        "Paljon en kanssanne enää puhu, sillä

        Tämän Maailman Ruhtinas (=Paholainen) on jo tulossa.

        Mitään valtaa ei hänellä minuun ole,

        mutta tämän täytyy tapahtua, jotta maailma tietäisi, että minä rakastan Isää ja teen niin kuin Isä on minun käskenyt tehdä.."


      • elitepvpers

        Paha on ihmisestä kiinni, jotkut ihmiset ovat pahoja koska heidät on ahneus kasvattanut.
        Ei ole pahoja henkiä, on vain valinta siitä palveleeko itseään vai kaikkia. Ja tähän valintaan vaikuttaa isien synnit, mitä ahneemmat (pahan vallassa, ,) kasvattajat sitä ahneempi lapsi koska vanhemmat ovat alusta asti lapselleen opettaneet ahneuden hyväksymistä. Tämä on se isien synnit ja se miten ne synnit periytyvät.

        Jeesus on tämän planeetan kunigas.


      • elitepvpers
        elitepvpers kirjoitti:

        Paha on ihmisestä kiinni, jotkut ihmiset ovat pahoja koska heidät on ahneus kasvattanut.
        Ei ole pahoja henkiä, on vain valinta siitä palveleeko itseään vai kaikkia. Ja tähän valintaan vaikuttaa isien synnit, mitä ahneemmat (pahan vallassa, ,) kasvattajat sitä ahneempi lapsi koska vanhemmat ovat alusta asti lapselleen opettaneet ahneuden hyväksymistä. Tämä on se isien synnit ja se miten ne synnit periytyvät.

        Jeesus on tämän planeetan kunigas.

        Tämä mailma on eksytetty suuresti.


    • joojoo joo

      Luultavasti mielenvikaisuudesta johtuu. Ei kannata kaikenmaailman satujuttuihin uskoa.

    • Hei

      Demonien olemassaolo perustuu siihen että kysymyksessä on langenneet enkelit.

      Jumala antoi kaikille luoduille vapaan tahdon koska Jumalan järjestyksessä oikeassa hengellisyydessä ja kristillisyydessä on kyse rakkaudesta.
      Jos olisi kyse pakosta, pakkovallasta ei kyseessä olisi enää rakkaus.

      Enkeleistä osa lankesi pois, ja ovat sitten itse Luciferin johdolla, itte piru siis
      ns. demoneita.
      Langenneita enkeleitä.

      Juud 6, Hes 28:13-17, 2 Piet 2:4, Ilm 12:7-11.

      yst. jari

    • Olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva eivätkä mitkään voimat. Room 8:3
      toinen kohta on Näin myös avaruuden henkivallat ja voimat tulevat seurakunnan välityksellä tuntemaan Jumalan viisauden kaikessa moninaisuudessaan. Ef.3:10
      Ei ihan henkilökohtaisia,mutta muussa tilanteessa,ne voiva sarastutta ihmisiä.

    • Minä

      Kyllä demoneita todellakin. Kaikki pahat teot joita ihminen tekee sekä itselleen että muille ihmisille on lähtöisin Saatanasta. Hänellä on omat palvelijansa jotka yrittävät ottaa vallan ihmisistä. Ne käyvät jopa Jeesukseen uskovien päälle. Esim. olen kyllä kuullut tapauksista joissa uskovaa ihmistä yöllä nukkuessa on tultu kuristamaan niin ettei henkilö ole saanut hengitettyä ja kun on sanonut "Jeesus auta!" on ote hellittänyt. Saatana saattaa käskeä ihmistä juomaan tai käyttämään huumeita, tai tappamaan itsensä ym ym.. Saatana ei koskaan ikinä halua ihmiselle mitään hyvää ei ikinä. Hän vihaa ihmistä ja kaikkea sitä mitä Jumala on maailmaan luonut. Siksi kehotan jokaista kääntymään Jeesuksen puoleen ja ottamaan hänet vastaan. Pyhä henki muuttaa ihmisen sydämen ja saa ihmisen luopumaan monista tuhoavista asioista kuten vaikkapa päihteistä.

    • tempmil

      Demonit ja riivaajat ovat kaksi eri asiaa. Riivaajat ovat henkiä jotka ovat kuolleita mutta kieltäytyvät menemästä haudan lepoon. Demonit tekevät itseasiassa työtä Jumalalle. He tekevät sitä synkempää henkistä työtä. Riivaajat ovat henkiä jotka pitäisi saattaa hautaansa, mutta jotka eivät sinne halua mennä. Hankala tilanne, niitä kun saattaa olla tämän kokoisessa maailmassa paljonkin.

      • Jeesuson Herra

        Raamatullisesti olet väärässä. "Kuolleet eivät tiedä mitään".
        Demoni ja riivaaja ovat yksi ja sama asia.
        Ainakin yksi asia tulee mieleen miten voidaan havaita riivaaja, toisen ihmisen hallitseminen.
        Ensin syytin olosuhteita, etten saanut apua mistään, usein olikin näin että kukaan ei tehnyt mitään he vain katselivat.
        Myös yksin jäätyäni oli selvästi vaikeaa toimia terveen järjen mukaan, henkilö joka otti väkivalloin yliotteen, hallitsi minua ja sai halveksimaan itseäni.
        Älkää uskoko ja puhukaa itsensä hallitsemisesta, mutta puhun totta.
        Jollain ihmisellä voi olla epäinhimmillisen voimakas ote, en tarkoita hypnoosia.
        Jeesus voi ottaa väkivaltaisen ihmisen paikan.
        Huomatkaa ettei tämä ihminen omasta mielestään ole lainkaan paha.
        Valvetilassakin mieletön pelko voi hallita psykologisessa otteessa olevaa.


    • Ainoastaan usko

      Terve,

      Seuraava kirjoitukseni on omasta kokemuksestani, uskoontulostani, muiden kokemuksista ja Raamatun kautta vahvistettua.

      1. Pyydä Jumalalta anteeksi syntisi Kristuksen sovituksen tähden ja pyydä Jeesus Kristus sydämesi Herraksi!
      2. Jos vielä luet tätä, niin usko Jeesukseen oman itsesi todistuksen- ja miljoonien samoilla sanoilla todistavien tähden.
      3. Asiaan tulen vasta nyt, saatuasi tietää Väkevän Puolustajan eli Pyhän Hengen olevan sinua varten.
      4. Henkivallat ovat tosiasia, siitäkin huolimatta, että ne ovat jo tuomitut iänkaikkiseen kadotukseen, sillä Raamattu ilmoittaa Helvetin olevan valmistettu niitä varten, kuten Luciferiä, eli saatanaa varten, sekä ... varten (lue itse).
      5. Huuda Herraa avuksesi hädässä, Hänen nimensä on Jeesus.
      6. Vältä kaikkea pahaa, varsinkin "pahan persoonallista olemusta", sillä se on todella pahaksi jo tässä ajassa ja tulevassa.
      7. Rukoile, älä pelkää.

      Siunaten,

      M

    • Jeesuksen opetus

      on aivan selvä: "Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu. Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys! Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa." (Matteus 6:22-24)

      Kenellä on korvat kuulla kuulkoon ja ymmärtäköön sen herran, joka tarjosi Jeesukselle näitä Mammonan hallinnassa olevia asioita. Pedon merkki tulee sen Jeesuksen vastustajan käyttöön ja samoin kuva tuosta miekanhaavasta parantuvasta pedosta. Kuka ymmärtää ei ole lihasta ja verestä vaan Isän Jumalan Hengen siunausta.

    • INHOTTAVAA

      HELEVETIN MOLOPÄÄT TAJUATTEKO TE YHTÄÄN ETTÄ SOTKETTE USKONNON MUKAAN TÄHÄN PASKAAN?!!!! JOS DEMONEITA OLISI NIIN KYLLÄ TUTUT TULISIVAT ITKUKURKUSSA SIITÄ SANOMAAN!!. IHAN VAAN TIEDOKSI ÄÄLIÖT ETTÄ LAPSETKIN LUKEE NÄITÄ SIVUJA OMA LAPSENI ON LUKENUT JA EI VOI NUKKUA ÖISIN KUN PELKÄÄ DEMONEJA ONKO TÄMÄ OIKEIN ETTÄ VALEHTELETTE LAPSILLE SEKÄ NUORILLE ETTÄ AIKUISILLEKKIN DEMONIA EI OLE ENNENKÄÄN KÄYTETTY KUN VAIN KAUHU ELOKUVISSA JA KAUHUA HERÄTTÄVISSÄ SARJOISSA MINÄ SANON JÄRKEVÄNÄ IHMISENÄ TEILLE JOS ETTE OIKEASTI OLE NÄHNEET DEMONEITA NIIN KERTOKAA SE TÄÄLLÄ ETTÄ PIENET LAPSET VOIVAT NUKKUA EI PIENET LAPSET PÄRJÄÄ ILMAN UNTA EIKÄ ISOMMATKAAN LAPSET DEMONI ON SAATANA VIEKÖÖN SATU OLENTO JOS SEMMOISIA NÄKEE TÄYTYY OLLA MIELISAIRAS.PAHASTI PSYYKKISESTI SAIRAS IHMINEN NYT SAATTE LOPETTAA VAIN POSITIIVISIÄ KIRJOOITUKSIA KIITOS ETTÄ LAPSENI SAA TAAS UNEN!!!!!!!!

      • Hei katso tämä

        TV7 ohjelmassa tälläviikolla ohjelmassa "Jumalan juoksutyttönä" jakso 31.
        Haastatelu Glory Bacman kertoi nähneensä ovensa edessä kaksi tummaa "demoni" hahmoa jotka keskusteli hänestä.

        http://www.tv7.fi/vod/
        Jumalan juoksutytöt
        http://www.tv7.fi/vod/series/?series=526

        Ensilähetys: 15.1.2012 21:30 Jaksonumero: 31
        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=15710
        Jumalan juoksutytöt : Vieraana Glory Backman

        Mikä on salaisuus, että säilyttää rakkauden Kristukseen? Glory Backman on evankelista, joka on miehensä kanssa kiertänyt julistamassa kaikissa maanosissa.

        Sarja suomalaista naisista, jotka ovat tarttuneet auraan ja lähteneet kutsuttuina Jumalan työhön. Ristin tuki ry:n toiminnanjohtajan, Mirja Ojareksen keskusteluohjelma.

        Mirja Ojares tapaa Jumalan juoksutyttöjä eli naisia, jotka ovat rohkeasti tarttuneet auraan ja lähteneet Jumalan kutsumina Jumalan työhön. *Kerran kuussa Su klo 21:30, uusinta To klo 17:00*


      • Sick and tired
        Hei katso tämä kirjoitti:

        TV7 ohjelmassa tälläviikolla ohjelmassa "Jumalan juoksutyttönä" jakso 31.
        Haastatelu Glory Bacman kertoi nähneensä ovensa edessä kaksi tummaa "demoni" hahmoa jotka keskusteli hänestä.

        http://www.tv7.fi/vod/
        Jumalan juoksutytöt
        http://www.tv7.fi/vod/series/?series=526

        Ensilähetys: 15.1.2012 21:30 Jaksonumero: 31
        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=15710
        Jumalan juoksutytöt : Vieraana Glory Backman

        Mikä on salaisuus, että säilyttää rakkauden Kristukseen? Glory Backman on evankelista, joka on miehensä kanssa kiertänyt julistamassa kaikissa maanosissa.

        Sarja suomalaista naisista, jotka ovat tarttuneet auraan ja lähteneet kutsuttuina Jumalan työhön. Ristin tuki ry:n toiminnanjohtajan, Mirja Ojareksen keskusteluohjelma.

        Mirja Ojares tapaa Jumalan juoksutyttöjä eli naisia, jotka ovat rohkeasti tarttuneet auraan ja lähteneet Jumalan kutsumina Jumalan työhön. *Kerran kuussa Su klo 21:30, uusinta To klo 17:00*

        Joopa joo... heidän edesottamuksistaan voisi sanoa paljon muutakin, mutta olkoon nyt kun kuitenkin haluaisivat sen poistettavaksi.


      • Anonyymi

        Millä todistat väitteesi?


    • HERRAN TURVAOHJEET

      ON NIITÄ OLEMASSA!

      Minulle on Jeshuan seuraamisen alkuaikana tapahtunut...

      Joku todellinen paha ja viha oli yöllä sängyn vieressäni. Vain rukouksessa Jeshuan nimessä ja golkatan veressä se lähti pois. Rukoilin Jeesusta auttamaan minua. Kodissani oli silloin pieni traktaatti kortti sitä luin kun en muusta tiennyt (Arvokortti henkivakuutus Joh.3:16). Herra kuuli rukoukseni ja antoi Rauhansa :) Kiitos Herralle Jeshualle :)

      "ARVOKORTTI
      HENKIVAKUUTUS
      JOH. 3: 16
      http://www.uskojarukous.net/phpBB2/viewtopic.php?t=3787
      http://www.kotisatamankauppa.fi/?sid=30003&tuoteid=9931&luokkaid=176&from=?sid=30000&luokkaid=176&a=50
      Etukäteen maksettu. Ei voida mitätöidä.
      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi
      ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo,
      hukkuisi, vaan hänellä olisi IANKAIKKINEN ELÄMÄ!

      Vakuutusehdot
      JEESUS SANOI
      "Tulkaa MINUN tyköni kaikki työtätekeväiset
      ja raskautetut, niin MINÄ
      annan teille LEVON".
      ÄLÄ KOSKAAN UNOHDA että Jeesus
      rakastaa Sinua juuri sellaisena kuin
      Sinä olet. Ei mikään voi erottaa Sinua
      Hänen rakkaudestaan.
      JUMALA ON ISÄSI! Hän, joka on
      luonut koko maailmankaikkeuden, on
      myös luonut Sinut. Hänellä on suunnitelma
      kaikkea varten. Niin kauan
      kuin Sinä pysyt Jumalan suunnitelman
      ulkopuolella elämäsi suhteen, et
      koskaan tule onnelliseksi.
      Sinun täytyy tulla sovintoon Isän
      kanssa. Käänny Hänen puoleensa ja
      rukoile anteeksiantamusta.
      SINUN ON SYNNYTTÄVÄ UUDESTI,
      YLHÄÄLTÄ! JOH. 3: 3"

      Se paha ei heti jättänyt rauhaan, vaan se kokeili muutamia kertoja uudelleen tulla lähelleni. Voi ne vieläkin tulla mutta, nyt kyyäkin harvemmin.
      Olen huomanut Herran Jeshuan auttaneen minua pientä lastaan.

      Ei niille pimeyden henkivalloille itse mitään voi, jollei Jeshua auta ja vartioi lastaan. Uskosta osatonta he ei mielellään päästä Jeshuan lähelle ja sinne jossa rukoillaan Jeshuaa avuksi! Kirkkojen ja uskontojen edustajien keskuudessa on pimeyden voimia, uskonnollisuuden henki! Sitä kannattaa varoa, siitä uskonnollisuuden henkivallasta kertoo Ilmestyskirja (Ilm.17-18).
      Kannattaa etsi rukousavuksi vanhempia uudestisyntyneitä Jeshuan sisaria tai veljiä, he osaa neuvoa miten pitää toimia ja miten rukoilla.


      OHJEITA...

      1. Kannattaa rukouksessa antaa elämänsä Jeshualle (rukoilla syntisen rukous).
      2. Pyyytää syntejään anteeksi ( tehdä parannusta synneistä).
      3. Rukouksessa kätkeytyä golkatan veren suojaa.
      4. Ja pyytää päälle vanhurskauden sotaasua (ef.6:12).
      5. Pyytää yölle ja elämälleen Jeshuan suojausta ja varjelua.
      6. Etsiä Jeshuan seuraajien yhteyttä jotka voi rukoilla puolesta.
      7. Rukoilla kodinpuolesta ja pyhittää koti Herralle Jeshua HaMashiach:lle
      8. Illalla ennen nukkumaan menoa pyytää syntejä anteeksi, kätkeytyä Jeshuan veren suojaan, rukouksessa Herran Jeshua HaMashiach nimessä sitoa pimeyden henkivallat ja käskeä niiden väistymäänkodista ja talosta.
      9. Pyydä Jeshuaa lähettämään suojelusenkeleitää turvaksesi, Jeshuan enkeleitä kulkemaan edelläsi jotta saisit kulkea edellä valmistetuissa teoissa.
      10...
      11...
      12. kerro sinä lisää :)

      ps.Tänään rukoilen Herran Jeshua HaMashiach nimessä, en oikein käytä nimeä Herra Jeesus Kristus.

      http://www.punkaharjunhelluntaisrk.net/Kuinka_voit_tulla_uskoon/Kuinka_voit_tulla_uskoon.htm

      Syntisen rukous

      Rukoile näin:

      Herra Jeesus Kristus.
      Minä [oma nimesi] olen syntinen ihminen.
      Haluan tunnustaa Sinulle kaikki väärät tekoni.
      Kadun kaikkia pahoja tekojani.
      Anna minulle kaikki pahat tekoni anteeksi ja ota minut lapseksesi.
      Haluan kääntyä nyt pois kaikesta siitä, minkä tiedän vääräksi.
      Uskon, että Sinä olet Jeesus Kristus, Jumalan ainoa Poika, ja että Sinä kuolit syntieni puolesta Golgatalla.
      Haluan seurata Sinua Jeesus.
      Haluan tunnustaa Sinut herrakseni myös ihmisten edessä.
      Täytä minut Pyhällä Hengelläsi.
      Avaa ymmärrykseni niin, että ymmärrän Sinun Sanasi, Raamatun Sanan.
      Kiitos, että kuolit syntieni puolesta Golgatalla niin, että voin saada anteeksiantamuksen ja vapauden.
      Auta minua elämään niin, että pääsen kerran luoksesi taivaaseen.


      Amen.

      TAI
      http://koti.mbnet.fi/jterinen/flash alku/Jumalan seurakunta/slide3.html

      • >ON NIITÄ OLEMASSA!>

        Toden totta, täällä ollaan.

        >Herra Jeesus Kristus>

        Herra Jeesus Kristus

        >Kiitos, että kuolit>

        Ja maihin jäit.

        >Amen>

        Amen.


    • Raakel

      Lapsia kannattaa suojata oikealla opetuksella. Iris Delgado, joka on kasvatustieteen tri, neuvoo kirjassaan "Lastani et saa" miten lasta tulee opettaa turvautumaan Jumalaan pimeän pelossa, painajaisissa yms. Lapsen voi opettaa laulamaan "Jeesus mua rakastaa". Demonit eivät pidä Jumalan ylistämisestä. Huoneeseen voi jättää hiljaiselle soimaan ylistysmusiikkia yöksi, jos lapsella on peloista johtuvia univaikeuksia.

      Oma kokemukseni, jonka aikuiset voivat lukea.

      Ollessani ensimmäistä yötä tulevan mieheni kodissa nukuimme eri huoneissa. Mieheni oli leskeytynyt ja hänen ensimmäinen vaimonsa oli menehtynyt oman käden kautta. Yöllä heräsin siihen, että joku suuri tumma hahmo riippuu vuoteeni yläpuolella kuin narusta. Aloin heti rukoilla. Vasemmalta puoleltani joku paha voima koetti hyökätä painostamaan minua, mutta rukoukseni esti sitä. Taistelua keskti jonkun aikaa, kunnes paha hellitti ja voidakseni rauhottua aloin kuunnella korvalappustereoilla ylistysmusiikkia. Vähitellen kauhukokemus alkoi laantua.

      Juuttelin myöhemmin mieheni kanssa asiasta. Hän on nykyinen aviomieheni. Uskon, että kohtasin tuossa hetkessä itsemurhanhengen. Entinen vaimo oli kerran yrittänyt itsemurhaa lääkkeilä kotona ollessaan. Sain sen tietää keskusteluissamme.

      Myös kristityt ovat alttiita hyökkäyksille erityisesti, jos he ovat rikkoneet Jumalan sanaa vastaan ja alkaneet elää jossakin synnissä. Siksi meitä kehoitetaan valvomaan ja pukeutumaan efosolaiskirjeessä Jumalan taisteluvarustukseen. Meidän vihamiehemme eivät ole liha ja verta vaan käymme taistelua henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan.

      Jumalan sana antaa vahvan suojan pahaa vastaa sille joka ottaa sanan todesta!

      • >Yöllä heräsin siihen, että joku suuri tumma hahmo riippuu vuoteeni yläpuolella kuin narusta. Aloin heti rukoilla. Vasemmalta puoleltani joku paha voima koetti hyökätä painostamaan minua, mutta rukoukseni esti sitä. Taistelua keskti jonkun aikaa, kunnes paha hellitti ja voidakseni rauhottua aloin kuunnella korvalappustereoilla ylistysmusiikkia. Vähitellen kauhukokemus alkoi laantua.>

        Ei pidä aliarvioida ihmisen oman mielikuvituksen merkitystä tällaisissa tapauksissa. Miksi muuten moniin muihinkin uskontoihin kuuluvat ihmiset kertovat näitä täsmälleen samanlaisia vapautumiskokemuksia?
        Mitä sinä sanoisit esimerkiksi Jehovan todistajalle, joka vastaavalla tavalla vapautui "yliluonnollisesta riivaajastaan" rukoilemalla, vaikka ei käyttänyt Jeesuksen nimeä? Kuka hänet mahtoi vapauttaa?

        >Meidän vihamiehemme eivät ole liha ja verta vaan käymme taistelua henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan>

        Älä turhaan pelkää, ei me niin kamalia oikeasti olla.

        >Jumalan sana antaa vahvan suojan pahaa vastaa sille joka ottaa sanan todesta!>

        Mutta eikö Jumalan sana itsekin sisällä paljon pahuutta? Luehan vaikka tästä:

        "Autuas se, joka ottaa sinun pienet lapsesi ja murskaa ne kallioon!" - Ps. 137:9

        "Heidän pienet lapsensa murskataan heidän silmäinsä edessä, heidän talonsa ryöstetään, ja heidän vaimonsa raiskataan." - Jes. 13:16

        "Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni." - Luuk. 19:27

        Raamattu on ihmisten kirjoittama kirjakokoelma, jonka avulla massoja hallitaan. Ei sen enempää, ei sen vähempää.


      • MUA PELOTTAA OON 13 VUOTIAS EIHÄN DEMONIT TUU LAPSIA KIUSAAMAAN? MITÄ PITÄÄ TEHDÄ? JOS DEMONI TULEE MENEN HEPOSTI SHOKKIIN JA ALAN HUUTAMAAN VANHEMPIA MITÄ TAPAHTUU JOS HUUTAA ÄITIÄ JA ISÄÄ KUN DEMONIT OVAT HUONEESSA RIIVAAMASSA? JA KUN ÄITI JA ISÄ TULEE HUONEESEEN HUOMAAVATKO HE DEMONEITA? VIEVÄTKÖ HE PAHAN POIS? SUOJELEEKO ENKELI LAPSIA? KERTOKAA MITÄ PITÄÄ TEHDÄ =(


      • Säynävä
        essi.lehmusahde kirjoitti:

        MUA PELOTTAA OON 13 VUOTIAS EIHÄN DEMONIT TUU LAPSIA KIUSAAMAAN? MITÄ PITÄÄ TEHDÄ? JOS DEMONI TULEE MENEN HEPOSTI SHOKKIIN JA ALAN HUUTAMAAN VANHEMPIA MITÄ TAPAHTUU JOS HUUTAA ÄITIÄ JA ISÄÄ KUN DEMONIT OVAT HUONEESSA RIIVAAMASSA? JA KUN ÄITI JA ISÄ TULEE HUONEESEEN HUOMAAVATKO HE DEMONEITA? VIEVÄTKÖ HE PAHAN POIS? SUOJELEEKO ENKELI LAPSIA? KERTOKAA MITÄ PITÄÄ TEHDÄ =(

        Huudat kovalla äänellä "JEESUS AUTA!". Jeesus on luvannut auttaa kaikkia, jotka huutavat Häntä avuksi. Puhu jonkun turvallisen aikuisen kanssa pelostasi. Älä jää yksin miettimään.


    • Jokaisen kannattaa

      Herran Jeesuksen nimessä anoa apuaan ja kiittää ja kunnioittaa sen saatuaan, sillä kaikki valta on Jeesuksella, mutta ihmiset saattavat sekaantua pimeyden voimiin erinäisistä syistä. Ei tule leikkiä pahuuden valtojen mukaan vaan polttaa kaikki okkultiset kirjat eikä mitään yhteyttä pitää sellaiseen.

      Saamme kiittää ja kunnioittaa Isää Jeesuksen nimessä ja pitää meistä huolta ja päästyämme perille voittajina saamme sen hyvä mikä on pyhinään meillekin luvattu. Varotaan kaikkea huonoa ja pahaa ja valheellista ja saastaista varsinkin haureutta ja okkultistista ja valheellista ja Jumalaa kiroavaa ja halventavaa.

      Älköön kukaan leikkikö Jumalan armolla, sillä sen tähden tulee Jumala viha tottelemattomille. Herra Jeesus on hyvä ja armonsa ja totuutensa kasvattaa pyhitykseen eli eroon laittomuudesta ja maailmallisuudesta.

      • >päästyämme perille voittajina saamme sen hyvä mikä on pyhinään meillekin luvattu>

        Minne sinä olet oikein matkalla, toveri hyvä? Taivaaseenko?
        Ei Jeesus siellä ole, vaan maan mullissa. Samoin kuin varhaiset seuraajansakin, kuten Paavali. Hänkin odotti Jeesuksen lupauksen täyttymystä omana aikanaan:

        "Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa." - 1. Tess. 4:15-17

        Vaan eipä tullut Jeesus tempomaan Paavalia yläilmoihin tämän omana elinaikana, vaan Paavali valitettavasti kuoli myöhemmin täällä telluksen pinnalla kuten kaikki muutkin kuolevaiset ovat aina tehneet.

        "Sillä ihmislasten käy niinkuin eläintenkin; sama on kumpienkin kohtalo. Niinkuin toiset kuolevat, niin toisetkin kuolevat; yhtäläinen henki on kaikilla. Ihmisillä ei ole mitään etua eläinten edellä, sillä kaikki on turhuutta. Kaikki menee samaan paikkaan. Kaikki on tomusta tullut, ja kaikki palajaa tomuun." - Saarnaaja 3:19, 20


      • Maruanne*
        demon_of_dawn kirjoitti:

        >päästyämme perille voittajina saamme sen hyvä mikä on pyhinään meillekin luvattu>

        Minne sinä olet oikein matkalla, toveri hyvä? Taivaaseenko?
        Ei Jeesus siellä ole, vaan maan mullissa. Samoin kuin varhaiset seuraajansakin, kuten Paavali. Hänkin odotti Jeesuksen lupauksen täyttymystä omana aikanaan:

        "Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa." - 1. Tess. 4:15-17

        Vaan eipä tullut Jeesus tempomaan Paavalia yläilmoihin tämän omana elinaikana, vaan Paavali valitettavasti kuoli myöhemmin täällä telluksen pinnalla kuten kaikki muutkin kuolevaiset ovat aina tehneet.

        "Sillä ihmislasten käy niinkuin eläintenkin; sama on kumpienkin kohtalo. Niinkuin toiset kuolevat, niin toisetkin kuolevat; yhtäläinen henki on kaikilla. Ihmisillä ei ole mitään etua eläinten edellä, sillä kaikki on turhuutta. Kaikki menee samaan paikkaan. Kaikki on tomusta tullut, ja kaikki palajaa tomuun." - Saarnaaja 3:19, 20

        demon_of_dawn

        Jeesus oli haudassaan vain ne kolme päivää, Hän on noussut ylös taivaaseen. Mutta muut ovat kyllä maan mullassa ja vasta Jeesuksen tullessa nousevat taivaaseen, kuten 1. Tess. 4:15-17 kirjoittaa.

        EI DAAVID ITSE NOUSSUT TAIVAISIIN!
        Ap. t. 2:30-35
        30 Mutta Daavid oli profeetta, ja Jumala oli valalla vannoen luvannut asettaa Daavidin valtaistuimelle hänen oman jälkeläisensä. Daavid tiesi tämän
        31 ja näki ennalta Kristuksen* ylösnousemuksen. Sitä hän tarkoitti sanoessaan, ettei Herra hylkää häntä tuonelaan eikä hänen(Jeesuksen) ruumiinsa maadu.
        32 Tämän Jeesuksen on Jumala herättänyt kuolleista; me kaikki olemme sen todistajia.
        33 Jumala on korottanut hänet oikealle puolelleen, ja hän on ottanut vastaan Isän lupaaman Pyhän Hengen lahjan ja vuodattanut sen, niin kuin te voitte nähdä ja kuulla.

        ***34 Ei Daavid itse noussut taivaisiin. Hänhän sanoo: -- Herra sanoi minun herralleni: Istu oikealle puolelleni. ***

        35 Minä kukistan vihollisesi, panen heidät korokkeeksi jalkojesi alle.


    • Jeesus on Herra....

      On demoneita olemassa. On omakohtaista kokemusta. Olen nähnyt demoneja, olen kuullut niiden puhuvan, olen nähnyt niiden paiskovan tavaroita, olen ajanut niitä ulos Jeesuksen Kristuksen nimessä.
      Kyllä niitä on. Sitä on turha kenenkään kieltää. Mutta ei niistä kannata huolehtia, ne vaan yrittävät pelotella ihmisiä. Kun sinulla on henkilökohtainen usko Jeesukseen Kristukseen Herranasi ja Vapahtajanasi, olet voittajan puolella. Älä siis pelkää demoneita.

      Mika

      • Anonyymi

        Mutta ymmärrämme, etteivät kaikki synnit ja ihmiselämän vaivat johdu riivaajista. On osattava erottaa ”lihan teot” (Gal. 5:19-21) henkien vaikuttamista teoista. Tosin molemmat vetävät puoleensa toisiaan. Esim. alkoholismin tai haureuden riivaustila alkaa siitä, ettei käytetä itsehillintää, vaan annetaan lihan mielelle ja synnille periksi. Seurauksena on lopulta henkien valtaan joutuminen, riivatuksi tuleminen.
        Mutta Jeesus on täynnä armoa ja totuutta. Joh. 1:14. Hän etsii kadonneita ja syntien sekä henkivaltojen orjuudessa eläviä. ”Kadonneet minä tahdon etsiä, eksyneet tuoda takaisin.” Hes. 34:16. Uskovina olemme Hänen työtovereitaan (2 Kor.6:1) ja tahdomme auttaa langenneetkin takaisin armon tielle. Matt.5:44.

        Katso lisää.

        https://jeesuspelastaa.com/2021/07/05/onko-pahoja-henkia-ja-demoneita-olemassa/


    • Demonit veks

      Uskon myös, että demoneita on ja ne vaikuttaa aina ihmisiin negatiivisella tavalla.
      Oma äitini, joka raivoaa ja solvaa jatkuvasti muita, sitten yht'äkkiä purskahtaa itkuun, joka näyttää siltä kuin hän kärsisi sisäisestä demonistaan. Ruokoilkaa hänen puolesta. Kiitos. Herran varjelusta kaikille.

      Miten olet nähnyt tuon tavaran paiskomisen? Tai mitä ne on puhunut?

      • Jeesus pelastaaa

        "Raamattu on ihmisten kirjoittama kirjakokoelma, jonka avulla massoja hallitaan. Ei sen enempää, ei sen vähempää"

        Hyvinhän ne sitten hallitsee, mutta kerropa miksi illuminaatti ja hallitukset sitten
        toteuttaa näitä raamatun ennustuksia? Itse uskon vahvasti Jumalaan ja Jeesukseen pelastajanani.


      • Jeesus on Herra....

        Omilla silmilläni olen nähnyt. Kova homma oli siivota niitten jäljet. Ja korvillani kuullut niitten tavaroiden jysähtelyn ja särkymiset. Niiden puheet on lähinnä pyrkimystä pelotteluun ja epäuskon lietsomista. Niitä nyt ei tämmösellä palstalla kannate sen enenpi pyöritellä. Ei niitten puheet ketään rakenna. Parempi on kun käskee ne ulos eikä jää juttelemaan.
        Jotkut ihmiset sekoittavat asioita ja näkevät demoneita kaikissa ja kaikessa. Ylireagointia on paljon. Ei ole mitään syytä lietsoa paniikkia. Kyllä demoneita on, mutta ei niihin kannata keskittyä. Kannattaa keskittyä Jeesukseen Kristukseen. Ei ole olennaista, oletko nähnyt demoneita, tai kokenut muuta yliluonnollista, olennaista on vain se, uskotko sinä, että Jeesus Kristus kuoli puolestasi ristillä ja sovitti sinun syntisi Jumalan kanssa?
        Kun uskot Jeesukseen Kristukseen Herranasi ja Vapahtajanasi, olet voittajan puolella, eikä millään demoneilla ole sinuun mitään valtaa.

        Mika


    • Jeesus tahtoo

      varjella ihmisiä kaikesta pahasta ja vanhurskauttaan annetaan hyvää anoville ja siinä vaeltaa tahtoville. Kannattaa lukea Raamatusta Jumalan hyvä tahto ihmisiä kohtaan ja tehdä opetuksensa mukaan, niin myös saa lupauksien täyttymisen kautta armoliitossa vaeltaa Jeesuksessa ja Totuuden Hengessä. Kiitetään ja kunnioitetaan Jeesuksen Isää ja Jumalaa, sillä se on otollista kaikille ihmisille ilman erotusta. Jokainen joka hyvään pyrkii, myös sen saa, kunhan rakastaa totuutta valheiden ja ulkokultaisuuden sijaan.

      Anotaan elävää vettä Jeesuksen nimessä ja annetaan Jumalan elävän Sanan meitä vanhurskauttaa ja pyhittää ja totuuteen kaikessa johdattaa, niin pysymme myös vaikeissa ahdistuksissa ja koetuksissa uskollisina. Ollaan vähässä uskollisia ja silloin kestämme suuremmissakin. Tuotetaan hyvää hedelmää Jeesuksessa opetustaan rakastaen ja tehden.

    • Ihan sama mistä

      pahat asiat tulevat, mutta ihmisen on tärkeää Jeesuksessa voittaa kaikki huonot hedelmät ihan rehellisesti pyrkien Jumalan valtakunnassa ja vanhurskaudessa vaeltamaan totuudessaan ja armoliitossaan. Jeesuksen veri ja vesi ja Henki todistaa näistä katoamattomista arvokkaista Uuden Liiton asioista.

    • Voidaan kysyä:

      "Onko rahan halua olemassa?" Rahan halu on epäjumalanpalvelusta.

      • Rahan halu on

        kaiken pahan alku ja juuri. Rahan halun takia täällä murhataan ja tapetaan ja valehdellaan ja petetään ja vihataan ja kilpaillaan ja kouluttaudutaan ja haetaan työpaikkoja ja veikataan ja myydään ja eletään itsekkäästi ja muutakin huonoa. Hedelmistään puut tunnetaan!


    • Jeesus on herra

      Jostain luin, että jokaisella on mukanaan demoni tai/ja suojelusenkeli, ja vapaa tahto päättää sitten mitä valintoja tulee tehtyä. Jos ihmistä vietellään ja houkutellaan, niin pelissä on demoni, ja apuun rientää suojelusenkeli, VAIN jos ihminen päättää hyljätä nämä houkutukset.

      • Jeesus on herra

        "Onko rahan halua olemassa?" Rahan halu on epäjumalanpalvelusta.

        Olet oikeassa. Ihmisten ei pitäis ahnehtia, siitä seuraa vaan kaikkea pahaa.
        Itselläni on ihan sama onko tilillä euroa tai miljoona, kunhan on ruokaa, vaatteita ja lämpöä.


    • bfghu

      en ole varma et onko demoneita edes olemassa koska niitä ei näy ikinä!!!

      • +++

        Demonit eli langenneet enkelit, paholaisen "joukot" ovat henkiolentoja kuten enkelitkin.


      • -
        +++ kirjoitti:

        Demonit eli langenneet enkelit, paholaisen "joukot" ovat henkiolentoja kuten enkelitkin.

        Olen melko varma että demoneita on olemassa. Lukekaapa tuosta:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Epilepsia#Oireet
        ^ "Vakavammissa tapauksissa oireita ovat esimerkiksi kaatuminen, koko vartalon ja raajojen kouristelu minuuttien ajan tai kirkuminen. Usein suusta erittyy myös vaahtoa."

        - Ja yksi ihmisjoukosta vastasi hänelle: ”Opettaja, minä toin poikani sinun luoksesi, koska hänessä on puhumaton henki, ja missä se vain käy hänen kimppuunsa, se paiskaa hänet maahan, ja hän erittää vaahtoa ja kiristelee hampaitaan ja menettää voimansa. Ja minä pyysin opetuslapsiasi ajamaan sen ulos, mutta he eivät pystyneet.” Vastaukseksi hän sanoi heille: ”Oi uskoton sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän kanssanne? Kuinka kauan minun täytyy kestää teitä? Tuokaa hänet minun luokseni.” Niin he toivat hänet hänen luokseen. Mutta nähdessään hänet henki syöksi heti lapsen kouristuksiin, ja kaaduttuaan maahan hän kieriskeli ympäriinsä ja eritti vaahtoa. Ja hän kysyi hänen isältään: ”Kauanko tätä on tapahtunut hänelle?” Hän sanoi: ”Lapsuudesta asti, (Markus 9:17-21)
        - Kun Jeesus nyt huomasi, että paikalle oli rientämässä ihmisjoukko, hän nuhteli epäpuhdasta henkeä sanoen sille: ”Sinä puhumaton ja kuuro henki, minä käsken sinua: lähde ulos hänestä äläkä enää mene häneen.” (Markus 9:25)
        - Ja hän sanoi heille: ”Tämä laji ei voi lähteä ulos millään muulla kuin rukouksella.” (Markus 9:29)

        AIVAN SELKEÄT TODISTEET SIITÄ ETTÄ DEMONEITA ON OLEMASSA!
        TIETEEN KAUTTA YRITETÄÄN PEITELLÄ ASIAA!


    • Jokainen huono

      ja valheellinen näennäisen hyväkin ajatus on pimeyden herrasta ja ihmisestä itsestään, koska ihminen itsessään on paha.

      Vain uudestisyntymällä elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä Jeesukseen voimme saada sitä totuudellista ja hyvää elävästä Jumalasta ja näin pyhittyä totuudessa eli Jumalassa eli Jeesuksessa eli Pyhässä Hengessä.

      Vain Jumalan Henki meissä voi kuolettaa sen pahan, joka on itsessään kaikissa ihmisissä ihan syntymästään saakka.

      Toki voi olla kuten nuo 144 000 jotka Jumalan armosta saavat elää syntymästään Jumalan armossa ja totuudessa sen valinnan mukaan, jonka Jumala on suonut.

      Varotaan ulkokultaisuutta, sillä on pahasta.

    • hyperhyypiö

      on olemas mutta ei se ole Raamatun sanoma vaan se että Jeesus on Herra.-

    • notw

      Olen nähnyt demonin. Eli minulta jos kysytään niin, kyllä niitä on olemassa.

      • Rajatapaus?

        Miltä näytti ja miten on mahdollista että näit henkiolennon tuonpuolisesta? Eikö ne ole näkymöttömiä, vai kävitkö rajalla?


    • Nimim. komemusta on

      On olemassa yliluonnollinen Hyvä eli Isä, Poika ja Pyhä Henki sekä yliluonnollinen Paha Henki eli paholainen demoneineen!
      Jokainen, joka haluaa ottaa Jeesuksen Kristuksen Herrakseen tulee vapautumaan demoneista eli riivajista!

    • HusHusDemonit

      Tämä on täysin totta. Minua vaivasi pitkään pahat herjaavat ajatukset, mutta nyt ne tuntuvat olevan tipo tiessään. Pyysin myös rukosapua tälle asialle useaan kertaan. Ajatukset vaivasivat lähes vuoden. Pitkälle pääsee kun koittaa luottaa Jumalaan ja tehdä hänen tahtoaan. Siinä lähtee pelot ym. Millaisia kokemuksia teillä on? Äitini sisällä asuu paha demoni, jota ei saa sitten millään pois. Sama myös isoveljessäni.
      Siunausta teille kaikille ja positiivista mieltä vaikeina aikoina. Amen :)

    • K

      On olemassa. Olen nähnyt. En tiedä liittyvätkö yhteen mutta olen ilmeisesti jo lapsena saanut Henkien erottamisen armolahjan. Olennot joita muut eivät nähneet olivat pieniä noin 3-v lapsen kokoisia kyttyräisiä pahat pälyilevät silmät, liikkuivat syöksähtelevästi. Olen nähnyt myös leijonan näköisen pahan ison olennon mutta se ei pystynyt tai pysty satuttamaan vaikka yritti tulla lähelleni. Olen Jeesuksen oma ja Jeesuksen veren kautta turvassa. Isämeidän rukous on voimakas, ne eivät kestä kuulla sitä.

    • Olen nähnyt

      vaikutuksia mutta en henkiä ja hankala on henkiä erottaa. Kaikki totuus on Jeesuksessa ja tämän maailman pimeyden herrasta ovat kaikki valheet, ja ihmiset sitten uskovat joko totuutta tai valheita. Pietarista näemme kuinka sai tunnustukset Jeesukselta taivaallisen Isän ilmoituksesta ja siitä kuin helposti saatanana tahtoi suojella Jeesusta tämän maailman ruhtinaan murhasta ja vainosta.

      Henkivalloista on vaikea esittää varmoja asioita, kun ei Raamatussakaan ole kovin paljon eikä systemaattisesti vaan ikäänkuin hajallaan. Lisäksi aika moninaisia ovat pahan vaikutukset myös ihmisten keskuudessa, ja tekee vaikeaksi myös sen arvioinnin, missä on ihminen eksyksissä ja missä mahdolliset demonit taustalla. Jeesus opetti että epäuskoisilta saatana on temmannut sen uskon vaikka ovat todistuksen Jeesuksesta saaneet kutsuttuinaan, joten ei eksytä. Pimeyden herra taitaa olla ihan kaikkialla ja vain Jeesuksen valo sitä valheen pimeyttä poistaa tämän maailman käsityksistä.

    • Jeesus vapauttaa

      kaikesta pahasta, ja tietysti on riivaajia ja ihmisten sairauksia myös, mutta miten Jumala antaa pahan ja sairauksien ihmisessä olla tai vaikuttaa, on mielenkiintoinen kysymys. Nykyään on bakteereita ja viruksia ja myös muita asioista voidaan päätellä geeneissä ja hormooneissa ja kaikessa ihmisissä vaikuttavissa valkuaisaineissa ja muissa. Ihminen on hyvin monimuotoinen ja ihmeellinen Jumalan luomus kuvakseen.

      Ajaltelkaa mitä syntyy kun siittiö hedelmöittää munasolun naisessa? Ihan ihmeellistä on kaikki kasvu ja sen pysähtyminen ja vanheneminen ja kuolemankin ymmärtäminen hengen ja sielun ja ruumiin osalta ei ole ihmiselle mikään helppo asia, jos ei pidä kaikkea lähes itsestään selvänä, mitä ei todellakaan ole sillä kaikkea ohjataan tiedolla ja osoittaa Älyllisestä ja Viisaasta Jumalasta Luojana, sillä tietoa ei voi itsestään syntyä koskaan vaan aina on tietoa vain älyllisen tuomana.

    • Demonilla paskat hou

      Demonilla meni paskat housuun kun ei uskaltanut tulla luokseni kun menin suihkuhun ja kusaasin suuhuni ja pieraisin. Aika paskahousuja ovat demonit, ihan mamiksia ristus ! Eivät tulleet harrastamaan kanssani pissaleikkejä. Ristuksen mamikset !

    • Hei !


      Demonit ovat langenneita enkeleitä. Juud 6, Hes 28:13-17, 2 Pt 2:4, Ilm 12:7-11.
      Osa taivaallisesta joukosta luopui Luojastaan. Jumala on rakkauden vuoksi antanut kaikille vapaan tahdon, sillä alistaminen ja pakkovalta ei olisi rakkautta.
      Rakkaus voi olla vain vapaaehtoista ollakseen rakkautta.

      Sairauksista on ensin ymmärrettävä niiden fysiologinen laatu.
      Mutta demonit ihmistä kiusaavat, Jumala ei ketään kiusaa itse.
      Nämä on erotettava toisistaan. Kyllä pahoja henkiä, siis demoneita olemassa on ja nekin voivat aiheuttaa sairauden kaltaista, mutta niitä ei saisi sekoittaa biologisiin sairauksiin, fysiologisiin.
      Masennus esim. on sekin biokemiallinen asia. Keskushermoston aineenvaihduntahäiriö jota korjataan nykyisin lääkityksellä. Serotoniinin takaisinoton salpaajalla.

      Minua on itte piru kiusannut ja olen käyttänyt uupumusta aina seuraavaan masennuksee serotoniinin takaisin oton salpaajaakin.
      Uupumusta seuraa aina masennus. Jos uupumus jatkuu pitkään, laukaisee pitkäkestoinen stressi usein masennuksen jonkinasteisen. Stressi voi johtua mitä moninaisimmista syistä.

      Ei pirukaan aina tiedä kummasta on kyse ihmisten kohdalla kulloinkin.

      http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/16

      Yst. t. Jari Laurila

    • pelkuri petro2

      joo no mä kuulin sellasta et jos teleother camelotilla viedään camelottiin niin king demon spawnaa et kyl se on ihan aito se demoni et kyl sun kannattaa pelätä

      ja kyllä se asia on niin että jos sää et maksa niitä kotka kOSHAOSHAOSHAOSHAOSHANAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSMHAOSHATOSHAOSHAOSHAOSIHAOSHAOSHAOSHAOSHANOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOSHAOTSHAOSHAOSHDAOSHAOSHAOSHAvvvJOSHAU ontteja niin jammu setyuub7 shit shit guyyuub thjeyhell yeah DUN TS KA TS DUN TS KA TS DUJOSHACYA SPASTIC LMaf000000000000000000000000000000000000000000000000000

    • pahuus.

      Onko sosiaalisten tilanteiden pelko vieraiden ihmisten kanssa sitten demonin aiheuttamaa, tuskin kuitenkaan eihän kaikki niin sosiaalisia vain luonnostaan ole. ?

    • hulluksi tulossa.

      Eikö ne johda mielenterveydellisiin ongelmiin jos niitä aletaan ajattelemaan työkseen? Sillon kyllä todella tuntee itsensä riivatuksi, kun alkaa miettimään näitä kertomuksia ja tapauksia ja kuvittelee olevansa itsekin riivattu, vakavia psykoosejakin varmasti aiheuttaa, eikä tunne itseään turvalliseksi saapi koko ajan pelätä, sittenhän alkaa siinä pelätessään ja tuskissaan kuvittelemaan niitä demoneja ympäristöön ja näkemään niitä ja kuulemaan niiden puhetta, kohta joutuu mielisairaalaan näiden pelkojen vuoksi.

    • ++9+907789778574

      Voiko Jumala Pyhä armahtaa maanpäällistä pahuutta?
      Riittääkö pelkkä usko jotta pääsisi taivaaseen?
      Miten on mielenterveydelliset ongelmat tässä usko asiassa?
      Totta että ei saisi elää samanlaista nuoruutta kuin muut, ainut keino siis järjestää tämä elämä kärsimykseksi ja työksi, jotta pelastuisi?

    • Hei!

      Jumala antoi enkeleilleenkin vapaan tahdon tehdä valintojaan. Pahat voimat vaikuttivat jo paratiisissa syntiinlankeemuksen yhteydessä. (1 Moos 3)
      Jo aikojen alussa osa enkelikuntaa lankesi pois Luciferin johdolla. (Hes 28:12-15, Jes 14:12-14, Ilm 12:7-18, Luuk 10:18) Luciferin valtapyyteiden seuraukset sytyttivät taivaassa sodan. Lohikäärme langenneiden enkeleiden kanssa syöstiin maan päälle. Kolmasosa taivaan enkeleistä lankesi pois Jumalan tahdosta. (Ilm 12:4) Langenneet enkelit johtajanaan saatana perkele ovatkin vaivaamassa ja kiusaamassa ihmisiä maan päällä. (Ilm 12:7-9, Luuk 10:18, 2 Piet 2:4)

      Langenneita enkeleitä kutsutaan joskus myös ”demoneiksi” jotka viettelevät ihmistä kaikkeen Jumalan tahdon vastaiseen toimintaan. (Ef 2:2, 2 Kor 11:14) Pahat voimat ovat kautta aikojen hyökänneet Jumalan siveyslakia vastaan. (Matt 5:17-18, Luuk 16:17, Jaak 2:10-12, 1 Joh 2:3-5, 3:4, 5:3) Ilm 16:13-14. Taistelu laista käydään ajan loppuun asti. Ilm 12:17, 14:12.
      Ihminen joutuu taistelemaan jatkuvasti pahoja voimia vastaan. (Ef 6:11-12, 2 Kor 12:7) (Kol 1:13, 2:15, Ef 1:21)


      Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

    • Hei!

      Jumala antoi enkeleilleenkin vapaan tahdon tehdä valintojaan. Pahat voimat vaikuttivat jo paratiisissa syntiinlankeemuksen yhteydessä. (1 Moos 3)
      Jo aikojen alussa osa enkelikuntaa lankesi pois Luciferin johdolla. (Hes 28:12-15, Jes 14:12-14, Ilm 12:7-18, Luuk 10:18) Luciferin valtapyyteiden seuraukset sytyttivät taivaassa sodan. Lohikäärme langenneiden enkeleiden kanssa syöstiin maan päälle. Kolmasosa taivaan enkeleistä lankesi pois Jumalan tahdosta. (Ilm 12:4) Langenneet enkelit johtajanaan saatana perkele ovatkin vaivaamassa ja kiusaamassa ihmisiä maan päällä. (Ilm 12:7-9, Luuk 10:18, 2 Piet 2:4)

      Langenneita enkeleitä kutsutaan joskus myös ”demoneiksi” jotka viettelevät ihmistä kaikkeen Jumalan tahdon vastaiseen toimintaan. (Ef 2:2, 2 Kor 11:14) Pahat voimat ovat kautta aikojen hyökänneet Jumalan siveyslakia vastaan. (Matt 5:17-18, Luuk 16:17, Jaak 2:10-12, 1 Joh 2:3-5, 3:4, 5:3) Ilm 16:13-14. Taistelu laista käydään ajan loppuun asti. Ilm 12:17, 14:12.
      Ihminen joutuu taistelemaan jatkuvasti pahoja voimia vastaan. (Ef 6:11-12, 2 Kor 12:7) (Kol 1:13, 2:15, Ef 1:21)


      Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

    • Hei!

      Jumala antoi enkeleilleenkin vapaan tahdon tehdä valintojaan. Pahat voimat vaikuttivat jo paratiisissa syntiinlankeemuksen yhteydessä. (1 Moos 3)
      Jo aikojen alussa osa enkelikuntaa lankesi pois Luciferin johdolla. (Hes 28:12-15, Jes 14:12-14, Ilm 12:7-18, Luuk 10:18) Luciferin valtapyyteiden seuraukset sytyttivät taivaassa sodan. Lohikäärme langenneiden enkeleiden kanssa syöstiin maan päälle. Kolmasosa taivaan enkeleistä lankesi pois Jumalan tahdosta. (Ilm 12:4) Langenneet enkelit johtajanaan saatana perkele ovatkin vaivaamassa ja kiusaamassa ihmisiä maan päällä. (Ilm 12:7-9, Luuk 10:18, 2 Piet 2:4)

      Langenneita enkeleitä kutsutaan joskus myös ”demoneiksi” jotka viettelevät ihmistä kaikkeen Jumalan tahdon vastaiseen toimintaan. (Ef 2:2, 2 Kor 11:14) Pahat voimat ovat kautta aikojen hyökänneet Jumalan siveyslakia vastaan. (Matt 5:17-18, Luuk 16:17, Jaak 2:10-12, 1 Joh 2:3-5, 3:4, 5:3) Ilm 16:13-14. Taistelu laista käydään ajan loppuun asti. Ilm 12:17, 14:12.
      Ihminen joutuu taistelemaan jatkuvasti pahoja voimia vastaan. (Ef 6:11-12, 2 Kor 12:7) (Kol 1:13, 2:15, Ef 1:21)

      Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

    • NoOnhanNiitä

      On kyllä ja kerran sairaalassa ollessani sain tuosta esi makua niin sanotusti.
      Nimittäin rukoilin iltarukouksessani siinä sängyssä maatessani siunaista koko sairaalalle ja potilaille voimia yms.
      Sitten nukahdin ja näin painajaista pahasta hengestä, joka yritti kuristaa minut ja sanoi, että jos et kiellä Jumalaasi, minä kuristan sinut ja minä huusin, että en kiellä ja samassa ajattelin, että enhän minä nyt kuolemani kynnyksellä Jumalaa kiellä tai olen kohta helvetissä.
      Uskoin siis kuolevani ja ilma oli loppumassa, kun yhtäkkiä ajattelin, että eihän tämä ole onneksi totta, vaan unta, jolloin kuulin unessani jonkun sanovan inhottavalla äänellä, että " hä hä häää, vai ei ole totta, aukaiseppa silmäsi ja katsoppa vaatekaappisi ovea, niin huomaat, että se on auki.
      No, minähän heräsin siihen ja katsoin kaappini ovea, joka tosiaankin oli auki. Huh huj, äkkiä napsautin yövalot päälle ja hetkeni piti siinä tasaantua ja rukoilla ennen unien jatkamista.
      en ruukaa jättää kaappien oveja auki, että semmottii...

    • TämmöistäKokenut

      Olin lapaena n. 13v nukkumassa huoneessani, kun heräsin outoon tunteeseen, kuin joku olisi huoneessa tai pyrkimässä sinne.
      Kuulostelin siinä hämärässä huoneessa maaten paikoillani, kun aivan kuin ikkunalautaan olisi joku rapistellut ja hangannut.
      Painostava ja uhkaava tunne vain kasvoi ja rapina koveni. Minähän aloin pelkäämään ja lähdin toiseen huoneeseen katsomaan, josko voisin mennä sinne muiden kanssa nukkumaan.
      Mitä vielä, kun aukaisin iven, porukka pelasi siellä spiritismiä!! En ollut osannut odottaa edes tuollaista. En tiennyt, että kotonani harrastettiin moista.
      No lopettivat sen peluun, kun tulin ja alettiin nukkumaan, kunnes yöllä heräsin taas siihen tunteeseen ja huomasin avonaisen oven luona mustan hahmon, ihmisen muotoisen, mutta aivan mustan.
      Yritin katsoa ja katsoa peiton raosta ja siinä se vain pysyi. En uskaltanut liikkua, rukoilin vain koko ajan Jumalaaja, että Jumala varjelee, ei ole mitään hätää, Jumalan suojassa ei ole mitään hätää, auta Jumala jne jatkoin vain hokemista, kunnes tuo hahmo häipyi.
      Nukahdin sitten ja heräsin aamulla yksin, kun muut olivat lähteneet.
      Olin ainoa uskovanien perheessämme.

      • TämmöistäKokenut

        Ja tuosta ei mennyt kauaa, kun yhtenä yönä heräsin taas siihen tunteeseen ja aukaisin silmäni, niin aivan sänkyni vieressä oli samanmoinen hahmo.
        En uskaltanut liikkua. Katsoin vain ja ajattelin, että tuo ei ole totta, tuollaista ei ole, en voi nähdä tällaista, kun tuollaista ei ole, kunnes pikku hiljaa tajuntaani meni, että kyllä siinä on tuollainen täysin musta hahmo taas.
        Tuli tunne, että sekin ihmetteli minua ja oli tullut muka katsomaan minua.
        Ei muuta, kuin äitiä parkumaan paikalle hirveässä hädässä ja, kun äiti tuli, häipy tuo hahmokin.
        Loppu siinä talossa spiritismin peluu.
        Tuohon aikaan iltaisin siunasin aina kotiamme ja rukoilin isä meidän rukouksen ja Herran siunauksen.
        sänkyni vieressä oli pieni taulu, jossa oli Herran siunaus kultaisin kirjaimin.
        Lauloin myös hengellisiä lauluja, josta joskus veljeni saattoi vähän naurahtaa, sisareni eivät sanoneet mitään, eikä äitini.
        sain kotona vapaasti olla uskovainen.
        Nykyään äitini on uskossa ja yksi sisaristani. Rukoilemme muunkin perheen jäseniemme ottavan Jeesuksen vastaan vapahtajanaan.
        Jumala on suuri! Ylistys ja kaikki kunnia hönelle! Mitkään henkivallat ei voi mitään hänen seuraajilleen.


      • TämmöistäKokenut
        TämmöistäKokenut kirjoitti:

        Ja tuosta ei mennyt kauaa, kun yhtenä yönä heräsin taas siihen tunteeseen ja aukaisin silmäni, niin aivan sänkyni vieressä oli samanmoinen hahmo.
        En uskaltanut liikkua. Katsoin vain ja ajattelin, että tuo ei ole totta, tuollaista ei ole, en voi nähdä tällaista, kun tuollaista ei ole, kunnes pikku hiljaa tajuntaani meni, että kyllä siinä on tuollainen täysin musta hahmo taas.
        Tuli tunne, että sekin ihmetteli minua ja oli tullut muka katsomaan minua.
        Ei muuta, kuin äitiä parkumaan paikalle hirveässä hädässä ja, kun äiti tuli, häipy tuo hahmokin.
        Loppu siinä talossa spiritismin peluu.
        Tuohon aikaan iltaisin siunasin aina kotiamme ja rukoilin isä meidän rukouksen ja Herran siunauksen.
        sänkyni vieressä oli pieni taulu, jossa oli Herran siunaus kultaisin kirjaimin.
        Lauloin myös hengellisiä lauluja, josta joskus veljeni saattoi vähän naurahtaa, sisareni eivät sanoneet mitään, eikä äitini.
        sain kotona vapaasti olla uskovainen.
        Nykyään äitini on uskossa ja yksi sisaristani. Rukoilemme muunkin perheen jäseniemme ottavan Jeesuksen vastaan vapahtajanaan.
        Jumala on suuri! Ylistys ja kaikki kunnia hönelle! Mitkään henkivallat ei voi mitään hänen seuraajilleen.

        En ole kertonut noista tapahtumista, kuin äidilleni. Nyt tänne kirjoitin varoitukseksi, että kaikenlainen spiritismin yms harjoittaminen on oikeasti vaarallista!
        Vaikka en itse osallistunut tuohon toimintaan, jouduin sivusta osalliseksi siitä.
        Ei jäänyt isompia pelkotiloja. Moneen vuoteen en edes muistanut noita tapahtumia, enkä muistele.
        Sekä hyvä, että paha on olemassa.


    • jokulivaan

      On olemassa, kuten jo moni aiemminkin on kirjoittanut.
      Valitettavasti vaan luulen, että erittäin älykkäinä henkiolentoina he eivät ole aivan niin yksinkertaista porukkaa mitä usein kuvataan.
      Niitähän on toki eri lajeja, ja ilmeisesti niiden heikoimpien valta ja äly eivät riitä juuri muuhun kuin ihmisen päänsisäisen elämän ja tunne-elämän häiritsemiseen.
      En halua edes ajatella mitä voimakkaat demonit kykenevät tekemään, demonit jotka ovat vastuussa viihdeteollisuuden suuntauksista, internetin tarjonnasta, mediasta.
      Summasummarum, jos koet sellaisen kohtaavasi, huuda Jeesusta, siis jos olet uskossa, jos et taas ole, niin tuskin koskaan sinua siten häiritsevät, että tunnistat häiriön lähteen demoniseksi.
      Joku kirjoitti jostain kuristus unesta josta ulospääsy oli ainoastaan Jeesuksen nimessä. Minä olen kokenut saman unen, joka todellisuudessa tapahtui kyllä unen maailmassa, mutta oli täysin todellinen tapahtuma, jossa minusta käytiin taistelua, tai sanotaanko, minä kävin taistelua ja Jeesus voitti sen. Uni ei ollut visuaalinen.
      Sellasta.

      • IkäväJeesusta

        Näin kuristus unen, mutta taka-alalla oli koko ajan pienoinen varmuus siittä, että Jeesus auttaa.
        Tiesin tavallaan, että voin turvata häneen Sata prosenttisesti ja kun teen niin, pelastun.
        Minun ei tarvinnut kamppailla tavallaan, vaan Jeesus kamppaili puolestani.
        Luotin siihen, että kuoleminennkestää vain hetken ja sitten saan olla aina Jeesuksen kanssa.
        Hännyeki tuön puolestani, minun ei tarvinnut, kuin antautua hänen varaansa.
        Siksi uni ei ollut niin ahdistava, kuin olisi voinut kuvitella.
        Jeesus on niin ihana. Rakastan häntä koko sydämestäni!
        Hänen rakkautensa on niin valtava. Voi, kun jokainen ihminen saisi kokea sen!


      • Anonyymi

        Olet oikeassa minun laisia on erillaisia
        On punaisia ja harmaita ja sitten 10käskyä
        Jotka ovat tappaneet jumalattaria jos kuvitellaan punainen syö sieluja vihreä tappaa ihmisiä ja 10käskyä voivat tuhota koko maailman


    • On kokemuksia vaikka minkälaisista asioista , kysy toki niin vastaan parhaani mukaan sen perusteella mitä itse olen kokenut .

    • Anonyymi

      Demoneja on olemassa ja minä olen
      Aito esimerkki aina kun sutun ihminen tukehtuu
      Aina kun nauran ihminen murhaa itsensä
      Ja aina kun itken ihminen katoaa
      ( Älä siis missään nimessä kutsu minua koska etsin sinut ja loputjo tiedät ) tämä ei ole vitsi
      Terveisin Lucifer ( sori sori oli vitsi mutta silti demoneja on olemassa

    • Anonyymi

      On, ja ehdottomasti on! Asunut vuosia kellarissa asunottomana" pahin siihen asti ja nämä kuulema iskee tiettyihin ihmisiin vaan. Henkilökohtaisesti en usko Jumalaaan vaan enemmän että jotain meni päin helvetti siellä ylhäällä.. Yksin yöllä yritän nukkua, cd levyistä korissa, (siitä aikaa?) niin heijastaa valoa ja no se ei asian ydin, vaan kellarissa myös (naurakaa pois) todella vanha rouva, vihertävä ja vihreä "aura", vilkutti mulle, ei pelottavaa vaan päinvastoin tyynesti ja eihän kukaan näitä usko mutta oli jotain mitä harva näkee jos näkee, skwpitidiä oäidoootteja nykyään.. Se omi mun juttuni Ja tuon ku olisi videolle saanut nii täydellistä! Eli uskon ja tiedän että on. - L

      • Anonyymi

        "todella vanha rouva, vihertävä ja vihreä "aura"

        Olen nähnyt saman "rouvan", kun huoneistossa oli kuollut nainen, jonka tunsimme. Muutimme tuohon huoneistoon, ja eräänä iltana vaistosin jonkun olevan läsnä ja huomasin naisen oviaukolla.


    • Tämä on taas tätä kun sairaat ihmiset yritetään demonisoida.
      Psyykkiset sairaudet johtaa illuusioihin tai tajuttomuuteen jne ja se on selvää lääketiedettä.

      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Taitaa olla joku pätkä kauhuelokuvasta, eikös vaan?

        Ei ollut. Ja tiedät sen itsekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut. Ja tiedät sen itsekin.

        Tuollaisia huijauksia on valtava määrä.
        Joillakin on jalat pantu vesiastiaan ja uskoteltu, että kaikki synti ja pahuus katoaa sitä kautta. Vesi on alkanut mustumaan ja jotkut ovat nielleet tuon syntijutun selityksenä.


    • Saatanan 2 kertaa nähnyt.
      Kohdannut saastaisia henkiä.
      Raamatussa voidaan huomata että Jeesuksen ollessa maanpäällä riivaajien poisajaminen oli normiarkea.
      Se kuuluu kristityn elämään ajaa ihmisistä saastaisia henkiä pois ja esim you tubesta voi katsoa videoita jotka ei ole huijausta.
      Se on ällistyttävää kuinka paljon saastaisia henkiä on ihmisissä kaduilla.
      Siksi tämä maailma menee tuhoon ja kaikki raamatun enteet pahuudesta..raakuudesta tulee nyt esiin.
      Eikä tyhmät ihmiset tajua koska ovat hylänneet Jumalan joka suojeli ihmisiä.

    • Kyllä riivariraiskasi minut. Vaupaudun jos lupaat työntää 69metrisen dildon sun perseeseen

    • Anonyymi

      olen satanisti. toimin saatanan nimissä. demoneita on maanpäällä.

    • demonit ovat langeinta enkeleitä,jot syötiin maanpäälle.

    • Henki vallat ova pahoisen ohjauksessa, langeita enkeleitä jota syöstiin alas yhtessä pahoisen kannsa.

    • Anonyymi

      Nyksät näkys kaivetun sodoomasta ja gomorrasta kun on ihan haluttu.

    • Demonit ovat henkivaltoja, jotka ovat paholaisen alamaisia, hän niitä johtaa eksyttämään ihmistä eroon Jeesusen yhteydestä.

    • Anonyymi

      Ei pakanmaat ole niitä, joissa demoneja on ihmisessä. Täällä kristillisyys on niin laimeaa ettei ne tule esille. Missä seurakunnassa olet kuullut opetusta milloin olet sidottu demoneihin tai maailam alkeisvoimiin? On todella huvittavaa jos ei ymmärrä Raamatusta tiedämme ,että niitä on. Yksi harha oppi on se ettei uskovassa voi olla demoneja,henkivaltoja -joita varten on henkien -erottamisen armolahja. Missä armolahjat sitten toimivat, no siellä missä Pyhä Henki sen tahtoo toimivan. Seurakunnasa, myös mutta mysö uskovien kokoontuessa rukoilemaan missä ja milloin vain. Moni sotkee henkien erottamisen armlahjan ja uskovat sen olevan itsellään kun vaistoavat tai aistivat niin olevan. No missä he sitten aistivat? Takana päin puheissa , tai kentioes aistit ovat harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta. Minkä ? Tuo on hyvä tuo paha. Hepr. 5:13 -14 Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi; mutta vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, niitä varten, joiden aistit tottumuksesta ovat harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.
      Olemmeko siis lapsia ja siksi tilanne on tämä missä nyt olemme. Luulemme olevamme
      aikusia . Tuttavan Niilo päätti kysyä että Herra miten kasvanut minä olen? Hän nimittäin sai tai näki näkyjä ja kertoi niistä. Sitten hänelle näytettiin näky jossa leilli lapiolla hiekkalaatikolla. No kyllä se kolautti luuloja pois ja kyseli ,miten sitten kasvaa aikuiseksi ja täysi ikäiseksi. Siinäpä oli Herralle lie päänvaivaa päästä ymmärtämään mitä on vahva ruoka. No ainakin Kristuksen opin alkeet olisi jo ollut syytä jättää. Miksi sitten uskovan on vastustavat perkelettä ellei se pyrkisi häneen. Kun minussa vain on Pyhä Henki ei minuun voi tulla mitään !! Kyse on siitä että emme ymmärrä, mikä on henki ja käsitys siitä en tiedä onko avautunut kovinkaan monelle. Jos ei avudu ei voi mitään, silloin soudetaan aina samaa paattia ja reittiä. Jos joku kolautta sitä soutaja hiljentää sellaisen. Ja usein se hiljentäjä on johto henkilö, joka asmansa takia ajattelee olevansa käsityksineen tässä asiassa,esi,erkiksi henkivalta kysmyksissä oikeassa. Käsitys on jo päätetty isomalla foorumilla ja siitä on pidetävä kiinni. Mikä valta sitoi juutalaisia jotka tappoivat Jeesuksen ? Sehän ei ollut riivaaja, mutta valta joka vastusti Jeesusta ja lopulta niin että Roomalaisten kätten kautta naulittin ristille. Se valta tietysti sitoi yksilöitä jotka oliat laille kuuliasita. No tämä on sivu kysymys. Entä sitten kristitty joka on kateellinen , katkera tai ylpeä ? Onko ne hengellisyyttä ja ja PYhästä Hengestä. Jopa riidasta Paavali sanoo että se on riivaijaain viisatta, Kuinka mosnesti iita repii serakuntaa ja luetaan ja rukoillan sillä missä kaksi tai kolme on koolla nimessäni siellä minä olen heidän kesksllään. Mutta onko jos riivajain viisaus pääsee uskovaan. No olihan Herra ilmestyskirajan seurakunankin keksellä jka sanoi oksentavnsa sen suustaan ulos. Kaikki heistä sanoo ei minuun voi tulla kun minussa on Pyhä Hneki ja riita saa sotimaan toiaan vastaan ja seurakunta jakantuu. Miksi??

    • Anonyymi

      Korsossa niitä näkyy kapakoiden sulkemis aikaan.

    • Anonyymi

      > onko demoneita olemassa?

      Raamatun perusteella on. Mutta, jotta voisi arvioida asiaa, pitäisi sitten tietää mikä demoni oiekastaan on. Ei välttämättä jotain mitä ihmiset yleensä ajattelee.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe