kommarieta!!!
Joskus täältä MIEHET lähti sotaan nyt vaan tehtaisiin!!!
Hämeenkyrös
7
369
Vastaukset
- iso iii
opettele juntti(jyväjemmari) kirjoittamaan oikein,ihme kun oot saanu viestis tänne kun se vaatii niin valtavan hyvän päässälaskutaidon tuo varmistus,varmaan taisit käyttää laskukonetta.
- aito porvari
Molempien jutut ovat ihan perseestä joten tasapeli tuli teille molemmille.
Yritys hyvä kymmenen mutta tuli täys nolla.
- josif sta
sodasta tultiin paskat housuissa takaisin kun oli kommareita vastassa heh heh heee
- 11+20
ei o komarieta ollenkaa. Ne on Nokialla niiku me kaikki muukki tosin kohta oomma.
- veteraani x
ettei silloin miehet lähteneet tehtaista sotaan???? KUSIPÄÄ
- Hermanez
sukupuolielinten nimitykset
--------------------------------------------------------------------------------
Karaokeee!!!
--------------------------------------------------------------------------------
mie en oo mikkään kopioija
katsoppa britneyn videoita
mie ossoon pyörittää lannettakkii
laulelen vaikka espanjaksii
enkä oo christina aquilera
jestamandeera, heti sen näkkee
miulla on tanssikuvioita
palajon enemmän pakaroita
en oo, en oo, en oo
no en ole kopioo
mie oon sakiira
en jennifer lopez
kertosäe:
kopiio, kopiio,
mie en mikkään oo kopiio
vaekkaa oonkin runsaanlaenen
britney spears on erilainen
ilimoo, ilimoo,
ilimoo ee oo piässä
tissilöiset silikoonii
biisi hiukan coco jambo
jos tässä kuuluu coco jambo
sehän ol joskus rahasampo
mut en mie taho kelleen pahhaa
naaman lehteen ja paljon rahhaa- on lääkkeet
loppu! Tuokaa heti lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703