omituinen olo ei niin nukuta ...
jotenkin tuntuu siltä että jollain toisella myös ..
olisko ketään kuulolla ...
huhuu
no niin moikkelis kaikki jotka olette viel hereillä ;/
78
416
Vastaukset
- ...pppp
ihan tyhmää kaikki luulee nukkuvansa
kotiin, noilta mun bongailu reissuilta. Yks ainoa Hirvi vain näyttäytyi, mutta päivällä sentään törmäsin Ilveksen jälkiin :)
- k.n
nyt huijaat minua tyhmää
- k.n
en oo sammakko
k.n kirjoitti:
nyt huijaat minua tyhmää
liikkuu enimmäkseen pimeällä, kuten eläimetkin. Mulla kuitenkin yli 20 näköhavaintoa jopa Sudesta, viimeisen kymmenen vuoden ajalta :) Paras kuitenkin Kesältä 2003, kun sudenpentu tuli haistelemaan saappaitani ollessani hillassa. Pantasusi Herkules vieraili myös Oulussa 2006, Siirtolapuutarhoilla, josta palas takas merenjäälle, josta matkasi Pohjoista kohti ja suuntasi Toppilan takaa Ylikiiminkiin ja sieltä Sanginjoen kautta Muhokselle, missä lähetin pimeni :(( Jotta nythän mä vasta huijaankin, kun tuollaista kerroin :))
- k.n
kerbiili62 kirjoitti:
liikkuu enimmäkseen pimeällä, kuten eläimetkin. Mulla kuitenkin yli 20 näköhavaintoa jopa Sudesta, viimeisen kymmenen vuoden ajalta :) Paras kuitenkin Kesältä 2003, kun sudenpentu tuli haistelemaan saappaitani ollessani hillassa. Pantasusi Herkules vieraili myös Oulussa 2006, Siirtolapuutarhoilla, josta palas takas merenjäälle, josta matkasi Pohjoista kohti ja suuntasi Toppilan takaa Ylikiiminkiin ja sieltä Sanginjoen kautta Muhokselle, missä lähetin pimeni :(( Jotta nythän mä vasta huijaankin, kun tuollaista kerroin :))
kuules kun minä olin sellanen pikkulikka
ja en sitten pelänny liikkua yksin pimeelläkään..
rakastin ylikaiken koiria niin ja kaikki kylänkoirat minua..
isä varotteli että kymmenen kilometrin päässä oli susi nähty..
aamulla taivalsin kouluun .
tuli vastaani metsätiellä ison koiran näköinen hurtta vasentapuolta..
minä tuijotin tietysti ja ihmettelin että ei tule liki vaan siirtyy tien laitaan
ja häntä alhaalla koko ajan...
sekunnin murto osa tajusin että olin suden kanssa vastatusten..
susi kääntyi pois minusta ja minä jakoin matkaa ..
koirat ulvo pirusti..
no oli jotenkin kummallinen olo siinä kun koulubussia odottelin..
en oikein uskonut mutta kyllä oli susi... k.n kirjoitti:
kuules kun minä olin sellanen pikkulikka
ja en sitten pelänny liikkua yksin pimeelläkään..
rakastin ylikaiken koiria niin ja kaikki kylänkoirat minua..
isä varotteli että kymmenen kilometrin päässä oli susi nähty..
aamulla taivalsin kouluun .
tuli vastaani metsätiellä ison koiran näköinen hurtta vasentapuolta..
minä tuijotin tietysti ja ihmettelin että ei tule liki vaan siirtyy tien laitaan
ja häntä alhaalla koko ajan...
sekunnin murto osa tajusin että olin suden kanssa vastatusten..
susi kääntyi pois minusta ja minä jakoin matkaa ..
koirat ulvo pirusti..
no oli jotenkin kummallinen olo siinä kun koulubussia odottelin..
en oikein uskonut mutta kyllä oli susi...Itärajalla asu, vaikka olen mä sielläkin paljon liikkunut. Kyllä mie ihan P-Pohjanmaalla asustelen ja en edes hirmu kaukana merenrannasta :)
Ai sullakin tuollainen tapaaminen vihatuimman Petomme kanssa. Ennen olikin Susi melkoinen harvinaisuus näissä maisemissa, eikä niitä juuri ollut kuin Itä-Suomessa. Vuodet -63-67 Suomi oli Susista vapaa, jos on uskominen Susipulliaista ja miksei olis. Olen Erkin kanssa ollut monesti samassa tilaisuudessa, eivätkä ne ole olleet vaalitilaisuuksia :))- k.n
kerbiili62 kirjoitti:
Itärajalla asu, vaikka olen mä sielläkin paljon liikkunut. Kyllä mie ihan P-Pohjanmaalla asustelen ja en edes hirmu kaukana merenrannasta :)
Ai sullakin tuollainen tapaaminen vihatuimman Petomme kanssa. Ennen olikin Susi melkoinen harvinaisuus näissä maisemissa, eikä niitä juuri ollut kuin Itä-Suomessa. Vuodet -63-67 Suomi oli Susista vapaa, jos on uskominen Susipulliaista ja miksei olis. Olen Erkin kanssa ollut monesti samassa tilaisuudessa, eivätkä ne ole olleet vaalitilaisuuksia :))ei täällä ihmiset puhu..
kun et ole näillä nurkilla sytynyt niin on kova työ saaada ystäviä..
ihan vain muutama..
mutta aiheeseen ...
muutama vuosi sitten kävin kotiseudullani kyllä jälkeenkin päin olen siellä käynyt..
systerin kera kierrettiin pitkää lenkkiä viljelystietä airosvaara taisi olla lähin maamerkki.
tien sivussa oli karhun tassun jäljet otin kameralla kuvan ja näytin pojalleni,
joka sen jälkeen ei tohtinut menä puuseehen yksin.
sitä pelotti oli jo neljätoista silloin...
minä olen tottunut elämään sovussa luonnon kanssa jo pienestä..
opetettiin jos tällasia törmäyksiä sattuu..
malttia ja tuulen alapuolelle.. ja pois.... k.n kirjoitti:
ei täällä ihmiset puhu..
kun et ole näillä nurkilla sytynyt niin on kova työ saaada ystäviä..
ihan vain muutama..
mutta aiheeseen ...
muutama vuosi sitten kävin kotiseudullani kyllä jälkeenkin päin olen siellä käynyt..
systerin kera kierrettiin pitkää lenkkiä viljelystietä airosvaara taisi olla lähin maamerkki.
tien sivussa oli karhun tassun jäljet otin kameralla kuvan ja näytin pojalleni,
joka sen jälkeen ei tohtinut menä puuseehen yksin.
sitä pelotti oli jo neljätoista silloin...
minä olen tottunut elämään sovussa luonnon kanssa jo pienestä..
opetettiin jos tällasia törmäyksiä sattuu..
malttia ja tuulen alapuolelle.. ja pois....sillä nyt väliä, mistä kukin on kotoisin tai missä asuu. Tunnen kuitenkin nää seudut kuin omat taskuni :) Karhut on myös yleistyneet melkoisesti näissä maisemissa ja Pääsiäisenä 2006 olin mukana Karhujahdissa, jossa ammuttiin erääseen P-Pohjanmaan kaupunkiin eksynyt Karhu Poliisiluvalla.
Mie oon kans polvenkorkuisesta ollut sinut luonnon kanssa ja samaa perintöä koitan opettaa pikkuhiljaa myös omille pojilleni :)
Mut nyt alkaa hyppyrotan silmiä karvasteleen siihen malliin, että on katseltava makuus jostain kuusenperseestä ja koitettava ottaa pienet tirsat välillä :))
Hyvät Yöt Sinulle ja kiitos juttutuokiosta taas kerran :))- k.n
kerbiili62 kirjoitti:
sillä nyt väliä, mistä kukin on kotoisin tai missä asuu. Tunnen kuitenkin nää seudut kuin omat taskuni :) Karhut on myös yleistyneet melkoisesti näissä maisemissa ja Pääsiäisenä 2006 olin mukana Karhujahdissa, jossa ammuttiin erääseen P-Pohjanmaan kaupunkiin eksynyt Karhu Poliisiluvalla.
Mie oon kans polvenkorkuisesta ollut sinut luonnon kanssa ja samaa perintöä koitan opettaa pikkuhiljaa myös omille pojilleni :)
Mut nyt alkaa hyppyrotan silmiä karvasteleen siihen malliin, että on katseltava makuus jostain kuusenperseestä ja koitettava ottaa pienet tirsat välillä :))
Hyvät Yöt Sinulle ja kiitos juttutuokiosta taas kerran :))juu vaikka laavulla sitäkin on tullut tehtyä..
- k.n
kerbiili62 kirjoitti:
Itärajalla asu, vaikka olen mä sielläkin paljon liikkunut. Kyllä mie ihan P-Pohjanmaalla asustelen ja en edes hirmu kaukana merenrannasta :)
Ai sullakin tuollainen tapaaminen vihatuimman Petomme kanssa. Ennen olikin Susi melkoinen harvinaisuus näissä maisemissa, eikä niitä juuri ollut kuin Itä-Suomessa. Vuodet -63-67 Suomi oli Susista vapaa, jos on uskominen Susipulliaista ja miksei olis. Olen Erkin kanssa ollut monesti samassa tilaisuudessa, eivätkä ne ole olleet vaalitilaisuuksia :))joko sauna lämmin..
miten jniksen jäljet... - k.n
k.n kirjoitti:
joko sauna lämmin..
miten jniksen jäljet...-------------------------
- Gaabriel
k.n kirjoitti:
joko sauna lämmin..
miten jniksen jäljet...jo kahdeksan maissa ja ompa tullut saunattuakin tälle aamulle :)
Sen verta tuiskuttanut lunta aamusta ja vieläkin satelee, että ei näy Jäniksen jäljet tässä kelissä :)) Mutta ehkä iltayösta taas tulee jotain käytyä katteleen, jos en erehdy "kujakoppeloita tai katukottaraisia" lähteä bongaamaan tonne maalikyliin :)) - k.n
Gaabriel kirjoitti:
jo kahdeksan maissa ja ompa tullut saunattuakin tälle aamulle :)
Sen verta tuiskuttanut lunta aamusta ja vieläkin satelee, että ei näy Jäniksen jäljet tässä kelissä :)) Mutta ehkä iltayösta taas tulee jotain käytyä katteleen, jos en erehdy "kujakoppeloita tai katukottaraisia" lähteä bongaamaan tonne maalikyliin :))katukottaraisia :)
puhut nyt levottomia ..
ei sitä urossutta sieltä päivällä löytynyt .. :/
ei sitä oo mulle luotu:/ - k.n se oikea
Gaabriel kirjoitti:
jo kahdeksan maissa ja ompa tullut saunattuakin tälle aamulle :)
Sen verta tuiskuttanut lunta aamusta ja vieläkin satelee, että ei näy Jäniksen jäljet tässä kelissä :)) Mutta ehkä iltayösta taas tulee jotain käytyä katteleen, jos en erehdy "kujakoppeloita tai katukottaraisia" lähteä bongaamaan tonne maalikyliin :))siinä olit sinäkin ..
apua
- Ben_Sjatkel
Oulun muija ei sopeudu Oulun pimeään.... Yöhön.
Vaan saapi omituisen olon, hähä...
Ei nukuta, ei muutakaan, vaan on sillä omituinen olo, hähähää
bngt- k.n
tietysti saunassa jotain jaloja juomia...
vai mitäs lie..
on niin omituinen olo ei oo viel pääsiäinen eihän..
- pipsa pippuri
täällä toinen uneton...näpyttelen nettiä , kun se Nukkumatti on mennyt toista reittiä tänä yönä
- k.n
pussin vai otanko matin ja laitan sulle sen hiekan.. :)
- BÖÖÖÖ
galleriavalon ja toinen samppi tuli heti tilalle.))))))Ei ihme jos on kummallinen olo kun äkkiä pitää yrittää keksiä jutuntynkää vähän erilailla)))
- reporankka*
kerkisit olla piaf? Uni on yli arvostettua ;-))
http://www.youtube.com/watch?v=kFRuLFR91e4
pitää kirjautua...kriäh...;-))- k.n
mee nukkuun huomiseen
- R3portteri
k.n kirjoitti:
mee nukkuun huomiseen
välikualemasta ;-))
- R3portteri
k.n kirjoitti:
mee nukkuun huomiseen
-komennella,, heh, otan wiskyn ny ;-)))
- k.n
R3portteri kirjoitti:
-komennella,, heh, otan wiskyn ny ;-)))
olisko se yksi rommitoti nyt hyvä
- R3portteri
k.n kirjoitti:
olisko se yksi rommitoti nyt hyvä
-Ilmeisen ihanaa, kun saa itse päättää, koska totinsa naattii? ;-))) Mun ei oo tarvinnu koskaan kysyä keltään,, hmm, enkä tähän ikään tulleena tule kyseleenkään .. Black Velvet on nyt myrkyn nimi :)))
http://www.youtube.com/watch?v=O_vMEvcPDGs
- kukkuu....
kukkuu
- R3portteri
riähkyy? ;-))
- R3portteri
Älä muuta sano, kun äsken heräsin?? Oli, kuin pommituksen jälkeen,, ;))))
-Noh, uni teki terää....- k.n
taisi jutut olla siellä toisessa päässä..
- R3portteri
k.n kirjoitti:
taisi jutut olla siellä toisessa päässä..
Soo, mitä sen on väliä? No, fate, say english man ? ;-D Pitää kai käydä poistamassa, tai onko sillä mitään välii?
-Oon kännissä kuin käki, sen tonttuväki jo näki,,,,, kriäh... - k.n
R3portteri kirjoitti:
Soo, mitä sen on väliä? No, fate, say english man ? ;-D Pitää kai käydä poistamassa, tai onko sillä mitään välii?
-Oon kännissä kuin käki, sen tonttuväki jo näki,,,,, kriäh...mitenkä se sattuikaan
- R3portteri
k.n kirjoitti:
mitenkä se sattuikaan
-somaa, joutavaa, haaskaa, tai muuten turhaa jorinaa? Oottelen hetken, ja naukun teen ny taas...
http://www.youtube.com/watch?v=le1of4BQNZU - k.n
R3portteri kirjoitti:
-somaa, joutavaa, haaskaa, tai muuten turhaa jorinaa? Oottelen hetken, ja naukun teen ny taas...
http://www.youtube.com/watch?v=le1of4BQNZUlue tuolta ylhäältä kerroin gaabrielille ..
oon valkoinen susi - R3portteri
k.n kirjoitti:
lue tuolta ylhäältä kerroin gaabrielille ..
oon valkoinen susi-peura? Vanha suomalainen filkka, heh.. Onk's sussa shamaanin vikaa? Aattelin vaan,,,
- k.n
R3portteri kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=le1of4BQNZUnuku hyvin silmä luppasee.
sie sammuit.. - R3portteri
k.n kirjoitti:
nuku hyvin silmä luppasee.
sie sammuit..-se, joka ny simahti? ;-)) Mulla on vuosien kokemus tästä lajista,, hih,,,
- k.n
R3portteri kirjoitti:
-peura? Vanha suomalainen filkka, heh.. Onk's sussa shamaanin vikaa? Aattelin vaan,,,
nuku hyvin
- --------------
----------------
- voi voi sua
kun ehdit taas kirjoittelemaan keskellä yötä?
- TuomariXP
sinäkö se perkele..n portti olet tämän saanu aikaseksi k.n se oikea28.12.2009 01:42
pukki kaalimaan vartijana
varsinainen paskapöksy olet . sinä se vasta oot pölijä
NAine o nii mustasukkane, että ei eteensä näe.
Täältäkö sä polone kuvittelet miehen iskeväs?
Ei taida olla mikään suhde jos pari sanaa ruudullajoku sun kanssas vaihtaa.
Joku on sulle kilttinni sä roikut kuin räkä rinnuksilla heti ja nimittelet muut ihmiset.
Ei iha terve tuollane.- k.n
EMPÄ VIITTI EES KOMMENTOIDA AINOO JONKA EHKÄ HUOMIOISIN OLIS HYPPYROTTA
SE SIKSI ETTÄ OLEN ITSEKIN LUONTOIHMINEN
TÄMÄ MIES ROIKKU KINTEREILLÄNI TESTASIN MIKÄ POIKA ON
KYLLÄ OLI TOSI MIES
EDELLEENKÄÄN EN REKKAUDU VAIKKA KUINKA SEKOILISITTE - Tuomari XP
k.n kirjoitti:
EMPÄ VIITTI EES KOMMENTOIDA AINOO JONKA EHKÄ HUOMIOISIN OLIS HYPPYROTTA
SE SIKSI ETTÄ OLEN ITSEKIN LUONTOIHMINEN
TÄMÄ MIES ROIKKU KINTEREILLÄNI TESTASIN MIKÄ POIKA ON
KYLLÄ OLI TOSI MIES
EDELLEENKÄÄN EN REKKAUDU VAIKKA KUINKA SEKOILISITTEkukaan roiku.Sinä roikut äijissä, tai yrität.
HAukut kaikki naiset jotka on sinua kauniinpia - k.n
Tuomari XP kirjoitti:
kukaan roiku.Sinä roikut äijissä, tai yrität.
HAukut kaikki naiset jotka on sinua kauniinpiaHÖPSISTÄ LUIN JUURI KAIKKI LUONTOA KOSKEVAT KIRJOITUKSET KERBIILIN JUTTUJA ..
EI OLE KYLLÄ KÄYNYT VIELÄ MIELESSÄ ETTÄ LUEN MIEHEN VUOKSI.
ENHÄN TIENNYT ETTÄ A-V OLI VARANNUT JONKUN PORTIN JA KUVITTELI MINUT VASTAANSA ..
MAHTOIKO OLLA SATUMAINEN VAI OLIKO KOTKA OLENHAN AINA KOTKAA PUOLUSTANUT MUTTA SE SIITÄ
ON VARA TARKISTAA KANTOJA .
NAINEN KUITENKIN ON TÄMÄ YLITUOMARI JOKA SOTKEE SAMAKKO MIKÄ LIE KUN TÄÄLLÄ NIITÄ ON PALJON.. - k.n
k.n kirjoitti:
HÖPSISTÄ LUIN JUURI KAIKKI LUONTOA KOSKEVAT KIRJOITUKSET KERBIILIN JUTTUJA ..
ENHÄN TIENNYT ETTÄ A-V OLI VARANNUT JONKUN PORTIN JA KUVITTELI MINUT VASTAANSA ..
MAHTOIKO OLLA SATUMAINEN VAI OLIKO KOTKA OLENHAN AINA KOTKAA PUOLUSTANUT MUTTA SE SIITÄ
NAINEN KUITENKIN ON TÄMÄ YLITUOMARI JOKA SOTKEE SAMAKKO MIKÄ LIE KUN TÄÄLLÄ NIITÄ ON PALJON..yleensä olen kirjoitellut aamuisin ja jerikon jutuissa ja näin teen vieläkin..
tarkoituksella suututin jerikon eilen jotta estin riitaa...
oli kotka paikalla ..
mutta se siitä itse jouduin hampaisiin..
ja kirjoitukset loppuu tältä päivältä...
palaillaan k.n kirjoitti:
HÖPSISTÄ LUIN JUURI KAIKKI LUONTOA KOSKEVAT KIRJOITUKSET KERBIILIN JUTTUJA ..
NAINEN KUITENKIN ON TÄMÄ YLITUOMARI JOKA SOTKEE SAMAKKO MIKÄ LIE KUN TÄÄLLÄ NIITÄ ON PALJON..sä oot pihalla ku männävuotinen, tunkioon heitetty sianpotka.
Reportteri EI oo varattu mulle eikä kenellekään muullekaan täällä. Edelleenkin korostaisin sulle sitä ettei tää oo mikään senssipalsta eikä täällä tehdä varauksia.- TuomariXP
k.n kirjoitti:
yleensä olen kirjoitellut aamuisin ja jerikon jutuissa ja näin teen vieläkin..
oli kotka paikalla ..
palaillaansyytää paskaa palstalle.
Kuinka tyhminä sinä ihmisiä pidät?
Esiinnyt hyväntekijänä ja samalla haukut palstan naiset.
Mutta sua on kiva vinguttaa
ÄLÄ VIITTI.
Tempuistas menee viestii ylläpitoon.
Moninikkisyydestä bannataan. - voi voi sua
k.n kirjoitti:
yleensä olen kirjoitellut aamuisin ja jerikon jutuissa ja näin teen vieläkin..
oli kotka paikalla ..
palaillaaneikku on nyt noin kiukkuinen?
- valk.susi-09
a-v kirjoitti:
sä oot pihalla ku männävuotinen, tunkioon heitetty sianpotka.
Reportteri EI oo varattu mulle eikä kenellekään muullekaan täällä. Edelleenkin korostaisin sulle sitä ettei tää oo mikään senssipalsta eikä täällä tehdä varauksia.oliko vielä jotain k.n jää varjoksi mun sisälleni.
särjitte k.n nimimerkin valk.susi-09 kirjoitti:
oliko vielä jotain k.n jää varjoksi mun sisälleni.
särjitte k.n nimimerkinRiittää kun sanon asian niinku se on. Ja itte sä ton k.n:n pilasit.. seuraavaksi pilaat nikkisi.
- valk.susi-09
a-v kirjoitti:
Riittää kun sanon asian niinku se on. Ja itte sä ton k.n:n pilasit.. seuraavaksi pilaat nikkisi.
sen sinä vielä opit...
- Vilma.
valk.susi-09 kirjoitti:
oliko vielä jotain k.n jää varjoksi mun sisälleni.
särjitte k.n nimimerkinsusi on oikeen passeli sulle----oot näköjään yöllä raadellu täällä
nyt suojautukaa---------ja ko mulla on tuo lasikaappi niin kerään kaikki komistukset sinne suojaan - innokas.
valk.susi-09 kirjoitti:
sen sinä vielä opit...
minäkään en tunne sua. opinko myös.
- Vilma.
valk.susi-09 kirjoitti:
sen sinä vielä opit...
A-V.een ei tarvii ko katsoa sua pahasti niin oot kanttuvei
ja katsominen ei ole rikos valk.susi-09 kirjoitti:
sen sinä vielä opit...
mut mä tunnenkin vaan sellasia jotka kiinnostaa mua. Sä et kuulu siihen porukkaan eli tuskin tulen tuntemaan.
Vilma. kirjoitti:
A-V.een ei tarvii ko katsoa sua pahasti niin oot kanttuvei
ja katsominen ei ole rikosVilma säikyttele..;)
Vilma. kirjoitti:
susi on oikeen passeli sulle----oot näköjään yöllä raadellu täällä
nyt suojautukaa---------ja ko mulla on tuo lasikaappi niin kerään kaikki komistukset sinne suojaansilkkaa sairaalloista uteliaisuuttani kysyn et montas sulla siellä jo on?;)
- voi voi sua
valk.susi-09 kirjoitti:
sen sinä vielä opit...
ja tiedän mikä sä olet.
- Vilma.
a-v kirjoitti:
silkkaa sairaalloista uteliaisuuttani kysyn et montas sulla siellä jo on?;)
sää saat koskeekkin mutta tuo k.n siis kaatunu naikkonen ei edes saa katsoo
ei muuten nappase niitä---nii hyvässä tallessa on - TuomariXP
voi voi sua kirjoitti:
ja tiedän mikä sä olet.
ja tunnetaan jo.
Ja me ihanat naiset viedään kaikki miehet, voit suosiolla etsii ittelles jonku muun palstan.Tai mee vaikka sättiin, jos joku erehtys.. Vilma. kirjoitti:
ei muuten nappase niitä---nii hyvässä tallessa onpikkasen käpälöin, ihan vaan toisella (vasemmalla) kädellä..
Tuskin tolla nyt muutenkaan olis mahkuja.. en jaksa uskoo;)- TuomariXP
Vilma. kirjoitti:
ei muuten nappase niitä---nii hyvässä tallessa onviis palstan miehistä jo talutusnarussa.Ne ei k.n vilkaisekkaan.
Ei ne halua lähiöruusua .. TuomariXP kirjoitti:
viis palstan miehistä jo talutusnarussa.Ne ei k.n vilkaisekkaan.
Ei ne halua lähiöruusua ..Oot sitte ikäänkuin kuorinu kermat päältä? Ja mä en oo vielä edes alottanu.. on mulla kyllä yks aika makee valmiiks katteltuna..;)
- voi voi sua
TuomariXP kirjoitti:
ja tunnetaan jo.
Ja me ihanat naiset viedään kaikki miehet, voit suosiolla etsii ittelles jonku muun palstan.Tai mee vaikka sättiin, jos joku erehtys..vai tiedät, sä et tiedä musta mitään.
Ja mä olen sillä palstalla millä haluan, ei tää ole kenenkään teidän omistuksessa. - valk.susi-09
a-v kirjoitti:
sä oot pihalla ku männävuotinen, tunkioon heitetty sianpotka.
Reportteri EI oo varattu mulle eikä kenellekään muullekaan täällä. Edelleenkin korostaisin sulle sitä ettei tää oo mikään senssipalsta eikä täällä tehdä varauksia.sitä minä olen teille yrittäny sanoa että ei ole
mutta se ei estä täältä poistumasta vai kuinka..
lupaan en vie kaikkia ei pidä hätäillä ..
jotainhan teille on vastattava ,
kun ootte niin hädissään ..
miehiä syntyy uusia maalimaan otetaan vain iisisti ny.. valk.susi-09 kirjoitti:
sitä minä olen teille yrittäny sanoa että ei ole
mutta se ei estä täältä poistumasta vai kuinka..
lupaan en vie kaikkia ei pidä hätäillä ..
jotainhan teille on vastattava ,
kun ootte niin hädissään ..
miehiä syntyy uusia maalimaan otetaan vain iisisti ny..ettet vie kaikkia..? Heeheeheeeeee;)
- Miesmalli
a-v kirjoitti:
ettet vie kaikkia..? Heeheeheeeeee;)
olet minun unelmanaiseni!
Rakastan lukea juttujasi ja sinun takiasi minä tällä palstalla pysyn.
Salainen ihailijasi - Miesmalli
a-v kirjoitti:
Oot sitte ikäänkuin kuorinu kermat päältä? Ja mä en oo vielä edes alottanu.. on mulla kyllä yks aika makee valmiiks katteltuna..;)
pitänyt itseni sinulle varattuna.
Odotteeln että se ukkos eksyis maailmalle! - Miesmalli
Vilma. kirjoitti:
ei muuten nappase niitä---nii hyvässä tallessa onvalikoimiisi.Voin lähettääprivana kuvia, ei tarvitse hävetä seuraani?
- Miesmalli
TuomariXP kirjoitti:
ja tunnetaan jo.
Ja me ihanat naiset viedään kaikki miehet, voit suosiolla etsii ittelles jonku muun palstan.Tai mee vaikka sättiin, jos joku erehtys..sinä seksikäs nainen.
Piiloluolaan sinut veisin ja hyvänä pitäisin.
Kun kuvittelenkin seksikkäitä sääriäsi... Miesmalli kirjoitti:
olet minun unelmanaiseni!
Rakastan lukea juttujasi ja sinun takiasi minä tällä palstalla pysyn.
Salainen ihailijasiMut et sä nyt enää niin kovin salainen ole kun tulit ilmottautumaan;)
Näin meidänkesken voin kertoo et säkin oot aivan ihana, sä oot se prinssi jota mä odotan auringonlaskusta seuraavaan ja taas uudestaan;)- Vilma.
a-v kirjoitti:
12.00 puoleenpäivään
Miesmalli kirjoitti:
pitänyt itseni sinulle varattuna.
Odotteeln että se ukkos eksyis maailmalle!Sitäpaitsi.. mähän oon neiti-ihminen nykyään..;)
- Miesmalli
a-v kirjoitti:
Mut et sä nyt enää niin kovin salainen ole kun tulit ilmottautumaan;)
Näin meidänkesken voin kertoo et säkin oot aivan ihana, sä oot se prinssi jota mä odotan auringonlaskusta seuraavaan ja taas uudestaan;)jo sen saada selville ,)
Joskus on miehen rohkaistava itsensä ja lähdettävä haluamansa perään. Miesmalli kirjoitti:
jo sen saada selville ,)
Joskus on miehen rohkaistava itsensä ja lähdettävä haluamansa perään.mut oikein rohkee saa jotain vielä parempaa;)
- Miesmalli
a-v kirjoitti:
mut oikein rohkee saa jotain vielä parempaa;)
*katselee ahnaasti a-v:n kinkkua*
- *reps*
a-v kirjoitti:
on saanut tuon sekopään sekoamaan lopullisesti...ootte te ihania....)))))))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1394046Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212012Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos461729Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3421584Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201433Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi441390Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801214Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211086Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1361042- 76957