Kirjoitanpa nyt univajaisena mutta kuitenkin ja vähän samoja juttuja mitä aiemminkin tiivistellen.
Siis nythän on asia niin että miesten sanotaan tykkäävän naisista ja päinvastoin.
Sitten taas sanotaan että naisen seksuaalisuus on paljon heikompi ja välillä sanotaan (kummallisin perustein) että naisen seksuaalisuus on paljon voimakkaampi. Sitten myös sanotaan että naisen seksuaalisuus (halut) on yhtä voimakkaat kuin miehet mutta ne nyt vain kohdistuvat hyvin tarkasti määriteltyihin miehiin.
Olen välillä miettinyt sitä onko naisen tuntemukset tavallisen miehen nähdessään samanlaiset kuin miehen tuntemukset tavallisen miehen nähdessään, eli täysin olemattomat. Sitten on tietysti miedosti biseksuaalisia miehiä joilla voi joskus joku ajatus olla kuten että joku mies on 'komea' ja voisi ehkä miehen kanssa olla jos hän pyytäisi. Tuo on ehkä lähempänä perusnaista.
Oli tässä juuri keskustelu yhden ulkomaisen ystäväni kanssa siitä miten on kertynyt (hänelle) nuorempana joitakin homoseksuaalisia kokemuksia (ei mitään äärimmäistä) ihan sen takia kun hän ei kehdannut kieltäytyä ja miehet joihin hän törmäsi olivat kohteliaita. Monesti konservatiiviset naiset ja miksei miehet teinityttöjen seksielämästä puhuessa tykkäävät sanoa että tyttöjen aktiivinen seksielämä on vain poikien miellyttämistä eikä heille mitään nautintoa. Vaikka tuo on tavallaan julmaa sanoa molempia osapuolia kohtaan niin mietin että tällä laillakohan monet suhteet ja kokemukset naisille kertyvät?
Ei siis välttämättä siksi etteivät he uskaltaisi sanoa "ei" (pienessä osassa tapauksista varmaan kyllä) vaan enemmänkin siksi kun he enemmänkin istuvat aidalla eikä heillä ole muutakaan tekemistä. Voi yhtä hyvin katsoa mitä tuollakin nyt on annettavana ja sitten vaikka rupatella kavereiden kanssa kokemuksista.
Joka tapauksessa ei ole sopivaa sanoa että naiset tykkäävät miehistä siinä missä naiset miehistä katsellessa onnellista paria jos ei oteta huomioon niitä tekijöitä mitkä ovat näiden ihmisten kiehnäykseen johtaneet. Tai mikä sen pitää yhdessä.
Jos nainen on passiivinen ja mies on joutunut kategorisesti tekemään aloitteen ja synnyttämään naiselle mielenkiinnon niin kyse ei ole tasa-arvoisesta arvostuksesta.
Miesten kiinnostus naisia kohtaan on sisäsyntyistä kun taas naisten kiinnostus miestä kohtaan on verrattavissa vähän samaa sukupuolta olevien ystäväsuhteisiin. Joku koetaan mukavaksi ja turvalliseksi kun tämä henkilö pitkällisen tutustumisen jälkeen osoittautuu hauskaksi ja luotettavaksi ja ollaan sitten valmiita tekemään uhrauksia hänen eteen, vaikka sellaisiakin jotka aluksi tuntuisivat oksettavilta. Parisuhdemaailma on vain sikäli raaempi että pelkkä hauskuuskaan ja empaattisuus ei riitä vaan miehellä pitää luultavasti olla myös ulkonäköä joka ei niin ystävyyssuhteissa merkkaa.
-
Tätä ehkä naiset/tytöt tarkoittavat sitten kun sanovat että näkevät jonkun komeana kun 'rakastuvat'. Kun piirittää tarpeeksi sinnikkäästi ja muitakaan ei ole näkyvissä, voi nainen/tyttö ihastua siihen haluttuna olemisen fantasiaan vaikka mies/poika itsessään ei olisi herättänyt mitään täpinöitä.
-
Samainen ystäväni oli myös saanut rahaa ja lahjoja ankarasti piirittävältä homomieheltä ja suostunut oleskelemaan miehen kanssa jonkun verran. Seksiä he eivät luonnollisestikkaan harrastaneet. Ajattelisin että naiselle kynnys harrastaa seksiä olisi alhaisempi, siis se olisi mielekkäämpi kuin miehelle miehen kanssa seksin harrastaminen ihan biologisistakin syistä mutta vain vähän mielekkäämpää ja tietysti yksi tekijä on myös se ettei naisen miehen kanssa oloa stigmatisoida sosiaalisesti kuten miehen miehen kanssa oloa.
Naisille 'se' juttu on se että heitä ihaillaan ja he sitten tarjoavat itseänsä lahjana jos pitävät ihailijaa tarpeeksi hyvänä. Mies ei voi koskaan tarjota itseään lahjana eikä mies saa ikinä tietää miltä tuntuu olla todella himoittu kuten nainen. Lähin vaihtoehto on (leikisti) ruveta homoksi tai sitten teeskennellä naista jossain sellaisessa yhteydessä missä todellisuus ei paljastu. Kun nainen himoaa miestä, kyse on enemmänkin siitä mitä naisen egoa kohottavia reaktioita kerjääjän asemassa olevassa miehessä nainen voi aiheuttaa kuin miehen ihastelemisesta sinänsä.
-
Sanat ja eleet joita naiset ja miehet käyttävät toistensa hyvänä pitämiseen voivat siis olla samanlaisia mutta lähtökohdat ja tavoitteet kuitenkin erilaiset.
Käsitykseni naisen seksuaalisuudesta.
102
2302
Vastaukset
- aivot ensin?
Kyllä sinun pitäisi ihan oikeasti käydä hakemassa apua jostakin, ei tuo jankkaaminen ole enää millään lailla normaalia.
Ihmiset on nähtävä yksilöinä, koska ihmiset ovat yksilöitä. - aögäc
Sinäänsä ihan hauskaa se miten paljon ja lopulta niin vähän ihmiset näitä asioita pohtivat.
''Monesti konservatiiviset naiset ja miksei miehet teinityttöjen seksielämästä puhuessa tykkäävät sanoa että tyttöjen aktiivinen seksielämä on vain poikien miellyttämistä eikä heille mitään nautintoa. Vaikka tuo on tavallaan julmaa sanoa molempia osapuolia kohtaan niin mietin että tällä laillakohan monet suhteet ja kokemukset naisille kertyvät?''
- Se mitä yhteiskunta tekee naisille on ennen kaikkea määrittelee meidän, naisen, seksuaalisuuden puolestamme ennen kuin me ehdimme edes tutustua siihen. Siksi seksielämä tuntuu pitkälti miesten miellyttämiseltä kuin aidolta ja todelliselta yhteiseltä nautinnolta, hyvin pitkään siis.
Ja juu kyllä valitettavasti näin ne kokemukset kertyvät, kunnes lopulta alamme valittaa seksielämästämme ja niin pois päin. Parasta mitä mies voi tehdä on yrittää antaa naisen rentoutua, ennen kuin mennään koko seksiaktiin. Näin voisi arvella.
Tässä kohtaa siis tulisi ennemminkin kyseenalaistaa yhteiskunnan vaikutusta naisiin ja mun mielestä feminismin neljäs aalto olisi paikallaan.
''Jos nainen on passiivinen ja mies on joutunut kategorisesti tekemään aloitteen ja synnyttämään naiselle mielenkiinnon niin kyse ei ole tasa-arvoisesta arvostuksesta.''
- Tässä on taas eräs asia, mihin feminismin on puututtava. Yhteiskunta myös passivoi meitä naisia, mikä on erittäin harmillista. Sen sijaan, että tutustumme johonkin mukavaan mieheen, josta ajan myötä huomaa, ettei hän koskaan satuttaisi naista ja hän todella arvostaa naisia (huom. ei antamalla lahjoja, ynm skeidaa. vaan pitämällä naista tasavertaisena kumppanina yksinkertaistettuna) niin me tutustumme kusipäihin, koska he ovat niin aktiivisia, että hoitavat meille kuuluvan aktiivisuuden meidän puolestamme.
Tässä on jälleen yksi epäkohta, omasta mielestäni siis..
''Naisille 'se' juttu on se että heitä ihaillaan ja he sitten tarjoavat itseänsä lahjana jos pitävät ihailijaa tarpeeksi hyvänä. Mies ei voi koskaan tarjota itseään lahjana eikä mies saa ikinä tietää miltä tuntuu olla todella himoittu kuten nainen.''
- Tuokin menee asian laidasta. Mies voi tarjota itseään lahjana kuten myös kuka tahansa muukin ihminen.
Ja mitä on olla himoittu? Itse himoitsen kumppaniani, koska hän on hyväsydäminen ja minusta tuntuu hyvältä olla sellaisen henkilön kanssa sängyssä.
Näin seksuaalisessa mielessä himoitsen hänen ylävartaloaan, kasvojaan kun ne tuntuvat jotenkin niin miehekkäiltä ja seksikkäiltä, vaikka ihan tavallisen näköisestä henkilöstä on kyse. - jozuli
Niin siis: sähän olet asian päättänyt, joten on ihan sama mitä sulle vastataan, et sä hyväksy vastauksiksi muuta kuin omaa teoriaasi tukevat kommentit. Koitetaan nyt silti...
En tarkkaan tiedä mitä ajat takaa, mutta minä sain sen vaikutelman, että kuvittelet etteivät naiset tunne seksuaalisia tunteita miehiä kohtaan.
(Koska en ole mies, en voi titää miten mies reagoi nähdessään toisen miehen, enkä siksi voi tietää sitäkään reagoiko nainen samoin vai eri tavalla.)
Totuus on kuitenkin, että heteronainen reagoi eri tavalla mieheen kuin naiseen. Jos olen sinkku, ja etsin suhdetta, tsekkaan miehet "sillä silmällä". Valtaosa ei aiheuta mitään kummempaa kiinnostusta, mutta joihinkin tuntee seksuaalista vetoa melko nopeasti tutumisvaiheessa. Usein olen ihastunut niin sanotusti ensi silmäyksellä. Minulle ei ole koskaan käynyt niin, että "ystävyys kypsyi rakkaudeksi". Se on joko tai tilanne. Mukavaa miestä kohtaan tuntee heti joko ystävyyttä tai romanttista kiinnostusta. Tilanne ei muutu pitkän tuttavuuden kuluessa.
Naisella siis voi olla hyvinkin voimakkaita seksuaalisia tunteita miestä kohtaan, mutta ne käyvät aina käsi kädessä emotionaalisten tunteiden kanssa. Toisin kuin miehet, naiset (monet muutkin kuin minä) tuntevat seksuaalista vetoa vain ihastuksensa kohteeseen, ei siis todellakaan keneen tahansa mieheen.
"Jos nainen on passiivinen ja mies on joutunut kategorisesti tekemään aloitteen ja synnyttämään naiselle mielenkiinnon niin kyse ei ole tasa-arvoisesta arvostuksesta." Mitäs tuo tarkoittaa? Minulle se kertoo vain sinun omasta passiivisuudestasi. Koska et itse uskalla tehdä aloitteita, naisten pitäisi mielestäsi tehdä niitä sinulle.- Mies1988
aloitteita yhtään muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Miksi syyllistät aloittajaa passiivisuudesta vain siksi koska hän on mies, kun fakta on että yli 90 prosenttia kaikista maailman aloitteista kaikkina aikoina ovat olleet, ovat yhä ja tulevat olemaan miesten tekemiä naisille eikä päinvastoin?
- mieheltä.
olen eri mieltä tästä:
"Toisin kuin miehet, naiset (monet muutkin kuin minä) tuntevat seksuaalista vetoa vain ihastuksensa kohteeseen, ei siis todellakaan keneen tahansa mieheen."
Lauseesi sisältää oletuksen, että mies tuntisi seksuaalista vetoa kehen tahansa. Itse en ainakaan koe sellaista. Heti kättelyssä putoavat pois selvästi keskenkasvuiset ja liian vanhat. Potentiaalisen ikäisistä osa on sellaisia, että viisari ei värähtäisi sitten millään (ulkonäkö, roima ylipaino, käytöksen epämiellyttävyys tms. syyt). Pussipäähän-hoidot ovat tosiasiassa enimmäkseen miesten keskistä läppää.
Seuraava ryhmä ovat sitten ne, joissa ehkä on tämä ero miehen ja naisen välillä, eli naiset, jotka eivät muuten erityisesti sytytä, mutta jotka voi kokea haluttaviksi kun olosuhdetekijät napsauttavat mieshormonit hyrräämään (seksuaalisesti virittynyt mielentila, mies on juonut naisen riittävän kauniiksi, nainen osaa käyttäytyä viettelevästi...).
Ja kolmas ryhmä ovat sitten ne naiset, jotka saavat aikaan reaktioita housujen etumuksessa muutenkin kuin em. tilanteessa ja tähän liittyy paitsi ulkonäkö, myös yleinen haluttavuus jota en osaa sen tarkemmin eritellä, varmaan siihen vaikuttaa naisen eleet, puhetapa, katse, ajatuksenkulku...). Ns. seksikäskään nainen ei minulla pääse tähän ryhmään, jos jokin muu ihmisessä tökkii pahasti vastaan (esim. kaikenlaiset bimbohennat ja martinat). Samaten se "vain söpö" naapurintyttö voi jyrätä tässä matsissa kloonibarbit 6-0 kunhan ne muut haluttavuusaspektit naksahtavat kohdalleen. Ehkä tämä on se ryhmä jonka naisetkin vastakkaisessa sukupuolessa noteeraavat - mutta vain ja ainoastaan sen. - jozuli.
mieheltä. kirjoitti:
olen eri mieltä tästä:
"Toisin kuin miehet, naiset (monet muutkin kuin minä) tuntevat seksuaalista vetoa vain ihastuksensa kohteeseen, ei siis todellakaan keneen tahansa mieheen."
Lauseesi sisältää oletuksen, että mies tuntisi seksuaalista vetoa kehen tahansa. Itse en ainakaan koe sellaista. Heti kättelyssä putoavat pois selvästi keskenkasvuiset ja liian vanhat. Potentiaalisen ikäisistä osa on sellaisia, että viisari ei värähtäisi sitten millään (ulkonäkö, roima ylipaino, käytöksen epämiellyttävyys tms. syyt). Pussipäähän-hoidot ovat tosiasiassa enimmäkseen miesten keskistä läppää.
Seuraava ryhmä ovat sitten ne, joissa ehkä on tämä ero miehen ja naisen välillä, eli naiset, jotka eivät muuten erityisesti sytytä, mutta jotka voi kokea haluttaviksi kun olosuhdetekijät napsauttavat mieshormonit hyrräämään (seksuaalisesti virittynyt mielentila, mies on juonut naisen riittävän kauniiksi, nainen osaa käyttäytyä viettelevästi...).
Ja kolmas ryhmä ovat sitten ne naiset, jotka saavat aikaan reaktioita housujen etumuksessa muutenkin kuin em. tilanteessa ja tähän liittyy paitsi ulkonäkö, myös yleinen haluttavuus jota en osaa sen tarkemmin eritellä, varmaan siihen vaikuttaa naisen eleet, puhetapa, katse, ajatuksenkulku...). Ns. seksikäskään nainen ei minulla pääse tähän ryhmään, jos jokin muu ihmisessä tökkii pahasti vastaan (esim. kaikenlaiset bimbohennat ja martinat). Samaten se "vain söpö" naapurintyttö voi jyrätä tässä matsissa kloonibarbit 6-0 kunhan ne muut haluttavuusaspektit naksahtavat kohdalleen. Ehkä tämä on se ryhmä jonka naisetkin vastakkaisessa sukupuolessa noteeraavat - mutta vain ja ainoastaan sen.Mutta sinun ei tarvitse olla ihastunut yhteenkään noista naisista jotka saavat viisarisi värähtämään.
Sitä minä tarkoitin. Nainen voi siis olla "kuka tahansa" minun näkökulmastani katsottuna.
(Kuvittelet omituisia, jos luulit minun tarkoittavan että nuoret miehet kiihottuvat mummoista tai jotain muuta yhtä pervoa.) - jozuli
Mies1988 kirjoitti:
aloitteita yhtään muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Miksi syyllistät aloittajaa passiivisuudesta vain siksi koska hän on mies, kun fakta on että yli 90 prosenttia kaikista maailman aloitteista kaikkina aikoina ovat olleet, ovat yhä ja tulevat olemaan miesten tekemiä naisille eikä päinvastoin?
Hän sanoi:
"Jos nainen on passiivinen ja mies on joutunut kategorisesti tekemään aloitteen ja synnyttämään naiselle mielenkiinnon niin kyse ei ole tasa-arvoisesta arvostuksesta."
En ymmärrä miten "tasa-arvoista arvostusta" voisi löytyä mukamas enemmän sellaisesta tilanteesta, jossa passiivinen mies pillunhimossaan lähtee aloitteen tehneen naisen matkaan, vaikka ei ko. naisesta itsestään välitä pätkääkään.
Jomman kumman se aloite on joka tapauksessa tehtävä. Se, miten tasa-arvoisesti henkilöt sitten toisiaan arvostavat, ei riipu yhtään siitä kumpi sen aloitteen teki. Ap:kin tietää tämän. Siksi tuo hänen lauseensa vaikuttaa pelkältä valitukselta. - Mies1985
Kyllähän jos mieskin ihastuu...siis oikeasti ihastuu niin muuta naiset eivät hänelle merkkaa. Ei se tarkoita että muut naiset alkaisivat näyttää vastenmielisiltä mutta mies ei enää niin jännitä heidän seurassaan eikä heidän suosionsa ole niin merkityksellistä.
- Mies1985
jozuli kirjoitti:
Hän sanoi:
"Jos nainen on passiivinen ja mies on joutunut kategorisesti tekemään aloitteen ja synnyttämään naiselle mielenkiinnon niin kyse ei ole tasa-arvoisesta arvostuksesta."
En ymmärrä miten "tasa-arvoista arvostusta" voisi löytyä mukamas enemmän sellaisesta tilanteesta, jossa passiivinen mies pillunhimossaan lähtee aloitteen tehneen naisen matkaan, vaikka ei ko. naisesta itsestään välitä pätkääkään.
Jomman kumman se aloite on joka tapauksessa tehtävä. Se, miten tasa-arvoisesti henkilöt sitten toisiaan arvostavat, ei riipu yhtään siitä kumpi sen aloitteen teki. Ap:kin tietää tämän. Siksi tuo hänen lauseensa vaikuttaa pelkältä valitukselta.Se tasa-arvoisuusjuttu koskee siis niitä naisia joiden periaatteena on että mies tekee aloitteen eikä hän. Jos naisen aloitteettomuus johtuu vain sielua kalvavasta ujoudesta on se vähän eri asia.
Kyllä tuo pillunhimossa meneminen on minusta vähän imartelevampaa kuin se että huonoitsetuntoinen nainen tyrkyttää itseään ja saa kiksinsä vain siitä että mies huomioi hänet ja innostuu hänestä. "Mies saa seksiä ja nainen saa huomiota" sanotaan vaikka myös nainen saa seksiä mutta mies ei sillä lailla saa olla ihailun kohteena.
En toki voi tarkkaan tietää mitä tuolla pillunhimolla tarkoitat. Oletan että mies on kutakuinkin kiinnostunut naisen vartalosta kokonaisuudessaan eikä ole kovakourainen ja itsekäs. Sellaisiakin miehiä tietysti valitettavasti on.
-
Harvoinpa taitaa mennä niin päin että nainen kullinhimossaan lähtee aloitteen tehneen miehen matkaan vaikka ei ko. miehestä itsestään välitä pätkääkään. Siis miehellä ei ole edes sitä fyysistä 'esineen' arvoa. - Niinpä joo
jozuli. kirjoitti:
Mutta sinun ei tarvitse olla ihastunut yhteenkään noista naisista jotka saavat viisarisi värähtämään.
Sitä minä tarkoitin. Nainen voi siis olla "kuka tahansa" minun näkökulmastani katsottuna.
(Kuvittelet omituisia, jos luulit minun tarkoittavan että nuoret miehet kiihottuvat mummoista tai jotain muuta yhtä pervoa.)Miten määritellään ihastuminen? Eikö vaikka sitä voi laskea ihastumiseksi että naisen flirtti ja viettelevyys kolahtaa, eikä mene ohi vastakaikua herättämättä?
Mut ainakin on raahannut yöksi kotiinsa pari yh-naista, joilla tuskin oli mielessään ainakaan sen kummempaa ihastumista. - Nainen naimisissa
Mies1988 kirjoitti:
Olen nainen ja tein aloitteen ja pyysin treiffeille opiskeluaikana yhtä mukavaa miestä, johon tutustuin kavereiden opiskelijabileissä. Nykysin olemme jo naimisissa ja lapsiakin. Miten niin naiset eivä tee koskaan aloitetteita? Kyllä tekevät mutta ehkä se on se streotypia yhä voimissaan, että ne kunnolliset ja kiltit tytöt vain odottavat sitä unelmien prinssiä joka pyytää yllättäen treffeille joku kaunis päivä. Kuuluuko naisen sitten olla se passiivinen osapuoli? Minä otin ohjat omiin käsiini...mitä sitten...olisihan mieheni voinut kieltäytyäkin treffeistä kanssani mutta ei siihenkään kukaan kuole..pakkeja tulee ja menee ja lopulta onnistaa useimpia. Ainakin uskon niin.
- jozuli
Mies1985 kirjoitti:
Se tasa-arvoisuusjuttu koskee siis niitä naisia joiden periaatteena on että mies tekee aloitteen eikä hän. Jos naisen aloitteettomuus johtuu vain sielua kalvavasta ujoudesta on se vähän eri asia.
Kyllä tuo pillunhimossa meneminen on minusta vähän imartelevampaa kuin se että huonoitsetuntoinen nainen tyrkyttää itseään ja saa kiksinsä vain siitä että mies huomioi hänet ja innostuu hänestä. "Mies saa seksiä ja nainen saa huomiota" sanotaan vaikka myös nainen saa seksiä mutta mies ei sillä lailla saa olla ihailun kohteena.
En toki voi tarkkaan tietää mitä tuolla pillunhimolla tarkoitat. Oletan että mies on kutakuinkin kiinnostunut naisen vartalosta kokonaisuudessaan eikä ole kovakourainen ja itsekäs. Sellaisiakin miehiä tietysti valitettavasti on.
-
Harvoinpa taitaa mennä niin päin että nainen kullinhimossaan lähtee aloitteen tehneen miehen matkaan vaikka ei ko. miehestä itsestään välitä pätkääkään. Siis miehellä ei ole edes sitä fyysistä 'esineen' arvoa.Sinusta on siis imartelevampaa jos "Mies saa seksiä ja nainen saa huomiota", kuin että "mies saa seksiä ja nainen kokee itsensä hyväksikäytetyksi". Olen täysin eri mieltä tuossa asiassa.
- jozuli
Niinpä joo kirjoitti:
Miten määritellään ihastuminen? Eikö vaikka sitä voi laskea ihastumiseksi että naisen flirtti ja viettelevyys kolahtaa, eikä mene ohi vastakaikua herättämättä?
Mut ainakin on raahannut yöksi kotiinsa pari yh-naista, joilla tuskin oli mielessään ainakaan sen kummempaa ihastumista.kun se "ihastus" kohdalle osuu. Silloin et esimerkiksi halveksi kyseistä naista, ja haluat tavata hänet toistekin.
Luuletko, että ne yh:t halveksivat sinua? Itse epäilen, että kyseessä on ollut ainakin jonkunasteinen ihastus. - jozuli
jozuli kirjoitti:
Sinusta on siis imartelevampaa jos "Mies saa seksiä ja nainen saa huomiota", kuin että "mies saa seksiä ja nainen kokee itsensä hyväksikäytetyksi". Olen täysin eri mieltä tuossa asiassa.
Tuli nuo sitaatit väärinpäin tuossa äsken.
Sinusta siis imartelevampaa naiselle on sellainen tilanne jossa "mies saa seksiä ja nainen kokee itsensä hyväksikäytetyksi", kuin miehelle se, että "Mies saa seksiä ja nainen saa huomiota". Tästä olen eri mieltä. - Lukutaitoinen mies
Nainen naimisissa kirjoitti:
Olen nainen ja tein aloitteen ja pyysin treiffeille opiskeluaikana yhtä mukavaa miestä, johon tutustuin kavereiden opiskelijabileissä. Nykysin olemme jo naimisissa ja lapsiakin. Miten niin naiset eivä tee koskaan aloitetteita? Kyllä tekevät mutta ehkä se on se streotypia yhä voimissaan, että ne kunnolliset ja kiltit tytöt vain odottavat sitä unelmien prinssiä joka pyytää yllättäen treffeille joku kaunis päivä. Kuuluuko naisen sitten olla se passiivinen osapuoli? Minä otin ohjat omiin käsiini...mitä sitten...olisihan mieheni voinut kieltäytyäkin treffeistä kanssani mutta ei siihenkään kukaan kuole..pakkeja tulee ja menee ja lopulta onnistaa useimpia. Ainakin uskon niin.
Onko tätä palstaa lukevilla naisilla oikeasti lukihäiriötä tavallista enemmän? Lue ajatuksen kanssa mitä nimim. Mies1988 kirjoitti:
"mut eihän naiset tee aloitteita yhtään muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Miksi syyllistät aloittajaa
passiivisuudesta vain siksi koska hän on mies, kun fakta on että yli 90 prosenttia kaikista maailman aloitteista kaikkina aikoina ovat olleet, ovat yhä ja tulevat olemaan miesten tekemiä naisille eikä päinvastoin?" - Nainen naimisissa
Lukutaitoinen mies kirjoitti:
Onko tätä palstaa lukevilla naisilla oikeasti lukihäiriötä tavallista enemmän? Lue ajatuksen kanssa mitä nimim. Mies1988 kirjoitti:
"mut eihän naiset tee aloitteita yhtään muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Miksi syyllistät aloittajaa
passiivisuudesta vain siksi koska hän on mies, kun fakta on että yli 90 prosenttia kaikista maailman aloitteista kaikkina aikoina ovat olleet, ovat yhä ja tulevat olemaan miesten tekemiä naisille eikä päinvastoin?"Et sinäkään näytä osaavan lukea muiden kirjoituksia yhtään paremmin joten turha marista. Hohoijaa! vai olet oikein lukutaitoinen mies.... :D Ihan sama sun kanssasi....et tainnut kyllä lukea minunkaan kirjoitustani ajatuksen kanssa tai sitten me todellakin ajattelemme asioista vain eri tavalla. Ehkä tämä on sitten sitä miehen logiikka ja naisen logiikka, jossa molemmat mielestään kertovat selkeästi ja hyvin asiansa ja kumpikaan ei ymmärrä toista.
- Anonyymi
Olet viisas henkilö ;)
- Anonyymi
Mies1988 kirjoitti:
Koittakaa ymmärtää, mies tekee aloitteen koska se on vanha tapa, kuten naisen alistaminenkin on vanha tapa joka kertoo tyhmyydestä ja ylimielisyydestä.
- Anonyymi
Lukutaitoinen mies kirjoitti:
passiivisuudesta vain siksi koska hän on mies, kun fakta on että yli 90 prosenttia kaikista maailman aloitteista kaikkina aikoina ovat olleet, ovat yhä ja tulevat olemaan miesten tekemiä naisille eikä päinvastoin?"Miten kehtaat syyttää naisia kaikesta? Isätön ukko. Hullu mies
- Mies1988
"Mies ei voi koskaan tarjota itseään lahjana eikä mies saa ikinä tietää miltä tuntuu olla todella himoittu kuten nainen."
Olen heteromies ja juuri tuosta kertomastasi syystä en koe saavani parisuhteesta naisen kanssa tarpeeksi irti ja siksi pysyn sinkkuna. Miehen ja nainen välinen parisuhde on seksuaalisella tasolla aina epätasa-arvoinen: mies kiihottuu naisesta ja nainen taas kiihottuu siitä että mies kiihottuu hänestä.
"Kun nainen himoaa miestä, kyse on enemmänkin siitä mitä naisen egoa kohottavia reaktioita kerjääjän asemassa olevassa miehessä nainen voi aiheuttaa kuin miehen ihastelemisesta sinänsä."
Juuri niin eli typistetysti sanottuna nainen kiihottuu siitä, että mies kiihottuu hänestä. Eli nainen alkaa haluamaan "miestä" vaikka oikeasti nainen ei halua miestä itsessään vaan hänen huomiotaan.- hmm...
"..mies kiihottuu naisesta ja nainen taas kiihottuu siitä että mies kiihottuu hänestä."
Tuosta tilanteesta et siis saa juuri mitään itsellesi. Saisitko enemmän jos tyttöystäväsi himoitsisi miehiä samalla tavalla kuin miehet himoitsevat naisia? Toisin sanoen: tietäisit että hän himoitsee jokaista vastaan tulevaa komeaa miestä (ja varsinkin kaikkia sinua komeampia). Silloinko olisit parisuhteessasi onnellinen? - Mies1988
hmm... kirjoitti:
"..mies kiihottuu naisesta ja nainen taas kiihottuu siitä että mies kiihottuu hänestä."
Tuosta tilanteesta et siis saa juuri mitään itsellesi. Saisitko enemmän jos tyttöystäväsi himoitsisi miehiä samalla tavalla kuin miehet himoitsevat naisia? Toisin sanoen: tietäisit että hän himoitsee jokaista vastaan tulevaa komeaa miestä (ja varsinkin kaikkia sinua komeampia). Silloinko olisit parisuhteessasi onnellinen?"Tuosta tilanteesta et siis saa juuri mitään itsellesi. Saisitko enemmän jos tyttöystäväsi himoitsisi miehiä samalla tavalla kuin miehet himoitsevat naisia? Toisin sanoen: tietäisit että hän himoitsee jokaista vastaan tulevaa komeaa miestä (ja varsinkin kaikkia sinua komeampia). Silloinko olisit parisuhteessasi onnellinen?"
Taidat olla nainen? Mietipä vastauksesi logiikkaa. Te naiset ette voisi elää ilman miehiltä saamaanne seksuaalista ihailua ja toisinaan jopa palvontaa, te elätte siitä. Ilman tätä miesten huomiota teidän ei enää tekisi mieli seksiä. Masentuisitte ja tappaisitte itsenne jopa. - hmm...
Mies1988 kirjoitti:
"Tuosta tilanteesta et siis saa juuri mitään itsellesi. Saisitko enemmän jos tyttöystäväsi himoitsisi miehiä samalla tavalla kuin miehet himoitsevat naisia? Toisin sanoen: tietäisit että hän himoitsee jokaista vastaan tulevaa komeaa miestä (ja varsinkin kaikkia sinua komeampia). Silloinko olisit parisuhteessasi onnellinen?"
Taidat olla nainen? Mietipä vastauksesi logiikkaa. Te naiset ette voisi elää ilman miehiltä saamaanne seksuaalista ihailua ja toisinaan jopa palvontaa, te elätte siitä. Ilman tätä miesten huomiota teidän ei enää tekisi mieli seksiä. Masentuisitte ja tappaisitte itsenne jopa.Miksi "susirumat", "jokinorsut", 40 naiset sitten vielä ovat hengissä? Kuinka se on mahdollista?
- kerpele5
hmm... kirjoitti:
Miksi "susirumat", "jokinorsut", 40 naiset sitten vielä ovat hengissä? Kuinka se on mahdollista?
No näiden poikasten mielestä me susirumat 40v ei ees olla naisia.. Ne laskee naisiksi vaan ne /-20 nätit (ja mieluiten siis hoikat) tyttöset.
Sitähän voi luoda mielessään ihan millaisen kuvan maailmasta (tai juuri naisista) vaan haluaa kun elää siinä ruudun äärellä ja jää se oikea elämä netin/tv:n varjoon.. Näidenkin tyyppien (tai toisen, vai onko sama mies kyseessä?) muistelen ihan oikeasti kertoneen jostain tv-sarjojen naishahmoista ihan oikeina naistyyppeinä, huoh..
Jos nämäkin joskus ihan oikeaan live-elämään eksyisivät niin voi sitä hämmästyksen suurta määrää :O - SiXsaXSex
Tässä tasa-arvoisessa yhteiskunnassa on sentään yksi asia onneksi missä mies on mies eikä nainen voi ja osaa samaa asiaa eikä se edes ole onneksi mahdollista ja hyvä myös että samassa asiassa nainen on nainen eikä mies voi ja kykene asettumaan tässä naiseksi. Todennäköisesti juuri tuo erilaisuus on sitä mitä toinen himoitseekin toisessa ja se erilaisuus synnyttää sen seksuaalisen kemian meidän välille.
Minun mieheni on erittäin mielissään että olen nainen juuri tuolla osa-alueella koska minun mieheni on heteromies. Osa minun naisellisuuttani on se että kiihotun eri asiasta hänessä kuin hän kiihottuu minussa.
Mieheltä kieltämättä vaaditaan aika paljon ja hyvä että joku mies tämän ymmärtää eikä edes oleta että sama tepsii minuun mikä tepsii häneen. Tai...näin joulun aikana minulta vaaditaan kait kuitenkin sitä itsekuria enemmän sillä tiedän että miehelleni yksi seksuaalisuuden kiihokkeista on kaunis vartaloni. Mikäli kykenen pitämään sen houkuttavana tiedän olevani haluttu. Ei niin helppoa mutta yksinkertaista kyllä. ok...tämä ei päde mieheen ja hän voi mähkiä vähän miehekkäämmin sillä hänen kiinostavuutensa minun silmissäni ei laske parista lisäkilosta mikäli hän kuitenkin vielä pesee itseänsä.
Tosin pitääkseen minun mielenkiintoni yllä hänen on oltava vakaampi, vahvempi, viisaampi, itsevarmempi ja hauskempi. Ennen kaikkea hänen on jaksettava keskustella kanssani silloin kun haluan keskustella. Hänen on haastettava minut ja minun mielipiteeni sillä mies joka on omaa mieltänsä asioista eikä nöyristele on kiihottava. Hänen on myös joskus osattava lukea minun ajatuksiani edes vähän ja se ei varmasti ole helppoa mutta mies joka sen tekee on kaikista haluttavin. Eli kun sinkkuna tapasin baareissa miehiä niin se kenen kanssa lähdin jatkoille osasi jollakin tavoin lukea minua, halujani ja toiveitani ilman että niistä juurta jaksain kerroin. Oma mieheni osasi tämän taidon parhaiten ja siksi hän on nyt mieheni ja siksi häntä edelleen himoitsen. Hän ei vain olettanut minun haluavan samaa kuin kaikki muutkin naiset haluavat vaan hän oli vilpittömästi valmis tutustumaan minuun ja minun sisimpääni ja minun seksuaalisuuteeni.
(Sikäli vähän ihmeellinen mies koska hän aikoinaan on toljottanut pornoa enemmän kuin tarpeeksi mutta jostakin syystä ei onneksi ole omaksunut sieltä vain tätä yksipuolista käsitystä naisesta)
No...minä kiihotun siis todellakin siitä että hän vie ja minä menen mukana sillä usein ainakin minun kiihottuminen vaatii miehen aloitteen ja sen minun lämittämiseni hänen sanoillaan ja teoillaan ja sillä seksuaalisella haulla mitä hän minulle osoittaa.
Hän on lämmennyt ilmeisesti siitä kun pyörin puolialastomana olojuoneessa? (minä en lämpene siitä jos hän pyörii puolialastomana nurkissa).
Mikäli mies haluaa sytyttää minut hän todellakin tarvitsee siihen enemmän työkaluja kuin minä sytyttääkseni hänet. Kun hän on sen tehnyt himoitsen häntä varmasti yhtä paljon kuin hän minua.
Himoitsen häntä vielä sen jälkeenkin kun hän ei enään himoitse minua.
Tosi on kuitenkin ainakin meillä että minä naisena voin myös antautua ilman omaa seksuaalista tarvetta miehelleni käytettäväksi sillä hänen tarpeensa on voimakkaampi. Joskus innostun ja joskus en mutta mitä väliä sillä on jos toista rakastaa? Onneksi hän ei edes silloin odota että minä olisin mukana täysillä mutta arvostaa että annan tämän lahjan hänelle "paremman puutteessa." MiInä voin olla esine hänelle mutta vain siksi että tiedän olevani muutakin. Hän saa luvan olla silloin helvetin itsekäs ilman syyllisyyttä.
Hän voi auttaa minua käsillään silloin kun minä tarvitsen ja hän ei halua seksiä mutta tätä tilannetta ei ole tullut vastaan vielä viiden vuoden aikana. - Komea mies
SiXsaXSex kirjoitti:
Tässä tasa-arvoisessa yhteiskunnassa on sentään yksi asia onneksi missä mies on mies eikä nainen voi ja osaa samaa asiaa eikä se edes ole onneksi mahdollista ja hyvä myös että samassa asiassa nainen on nainen eikä mies voi ja kykene asettumaan tässä naiseksi. Todennäköisesti juuri tuo erilaisuus on sitä mitä toinen himoitseekin toisessa ja se erilaisuus synnyttää sen seksuaalisen kemian meidän välille.
Minun mieheni on erittäin mielissään että olen nainen juuri tuolla osa-alueella koska minun mieheni on heteromies. Osa minun naisellisuuttani on se että kiihotun eri asiasta hänessä kuin hän kiihottuu minussa.
Mieheltä kieltämättä vaaditaan aika paljon ja hyvä että joku mies tämän ymmärtää eikä edes oleta että sama tepsii minuun mikä tepsii häneen. Tai...näin joulun aikana minulta vaaditaan kait kuitenkin sitä itsekuria enemmän sillä tiedän että miehelleni yksi seksuaalisuuden kiihokkeista on kaunis vartaloni. Mikäli kykenen pitämään sen houkuttavana tiedän olevani haluttu. Ei niin helppoa mutta yksinkertaista kyllä. ok...tämä ei päde mieheen ja hän voi mähkiä vähän miehekkäämmin sillä hänen kiinostavuutensa minun silmissäni ei laske parista lisäkilosta mikäli hän kuitenkin vielä pesee itseänsä.
Tosin pitääkseen minun mielenkiintoni yllä hänen on oltava vakaampi, vahvempi, viisaampi, itsevarmempi ja hauskempi. Ennen kaikkea hänen on jaksettava keskustella kanssani silloin kun haluan keskustella. Hänen on haastettava minut ja minun mielipiteeni sillä mies joka on omaa mieltänsä asioista eikä nöyristele on kiihottava. Hänen on myös joskus osattava lukea minun ajatuksiani edes vähän ja se ei varmasti ole helppoa mutta mies joka sen tekee on kaikista haluttavin. Eli kun sinkkuna tapasin baareissa miehiä niin se kenen kanssa lähdin jatkoille osasi jollakin tavoin lukea minua, halujani ja toiveitani ilman että niistä juurta jaksain kerroin. Oma mieheni osasi tämän taidon parhaiten ja siksi hän on nyt mieheni ja siksi häntä edelleen himoitsen. Hän ei vain olettanut minun haluavan samaa kuin kaikki muutkin naiset haluavat vaan hän oli vilpittömästi valmis tutustumaan minuun ja minun sisimpääni ja minun seksuaalisuuteeni.
(Sikäli vähän ihmeellinen mies koska hän aikoinaan on toljottanut pornoa enemmän kuin tarpeeksi mutta jostakin syystä ei onneksi ole omaksunut sieltä vain tätä yksipuolista käsitystä naisesta)
No...minä kiihotun siis todellakin siitä että hän vie ja minä menen mukana sillä usein ainakin minun kiihottuminen vaatii miehen aloitteen ja sen minun lämittämiseni hänen sanoillaan ja teoillaan ja sillä seksuaalisella haulla mitä hän minulle osoittaa.
Hän on lämmennyt ilmeisesti siitä kun pyörin puolialastomana olojuoneessa? (minä en lämpene siitä jos hän pyörii puolialastomana nurkissa).
Mikäli mies haluaa sytyttää minut hän todellakin tarvitsee siihen enemmän työkaluja kuin minä sytyttääkseni hänet. Kun hän on sen tehnyt himoitsen häntä varmasti yhtä paljon kuin hän minua.
Tosi on kuitenkin ainakin meillä että minä naisena voin myös antautua ilman omaa seksuaalista tarvetta miehelleni käytettäväksi sillä hänen tarpeensa on voimakkaampi. Joskus innostun ja joskus en mutta mitä väliä sillä on jos toista rakastaa? Onneksi hän ei edes silloin odota että minä olisin mukana täysillä mutta arvostaa että annan tämän lahjan hänelle "paremman puutteessa." MiInä voin olla esine hänelle mutta vain siksi että tiedän olevani muutakin. Hän saa luvan olla silloin helvetin itsekäs ilman syyllisyyttä.
Hän voi auttaa minua käsillään silloin kun minä tarvitsen ja hän ei halua seksiä mutta tätä tilannetta ei ole tullut vastaan vielä viiden vuoden aikana.Toisin sanoen miehesi ei ole kiinnostunut sinusta persoonana vaan olet hänelle pelkkä tissit ja perse. Samaan aikaan sinä rakastat häntä täysillä. Eli sinä annat hänelle sielusi ja hän on kiinnostunut sinusta vain pilluna. Ei kovin imarteleva tieto noin naisnäkökulmasta! :D
- Mies1985
SiXsaXSex kirjoitti:
Hän voi auttaa minua käsillään silloin kun minä tarvitsen ja hän ei halua seksiä mutta tätä tilannetta ei ole tullut vastaan vielä viiden vuoden aikana.Epätasa-arvoisuus kelpaisi minullekkin että naiselta vaadittaisiin enemmän, nainen kiihottuisi puolialastomuudesta ja että nainen näyttäisi ettei voisi vastustaa minua vaikka minua ei niin huvittaisikaan...niin ja lukisi ajatuksiani myös.
Ei tarvitse minua kahta kertaa vakuutella että se kelpaa naisille enemmän kuin hyvin.
Etkä selvästikkään pelkää että miehesi pakottaisi sinut tekemään mitään mitä et halua tai muuta inhottavaa ja miehellä tuo pelko olisi voimaerojen takia vielä pienempi. - Tottakai kelpaa
Mies1985 kirjoitti:
Epätasa-arvoisuus kelpaisi minullekkin että naiselta vaadittaisiin enemmän, nainen kiihottuisi puolialastomuudesta ja että nainen näyttäisi ettei voisi vastustaa minua vaikka minua ei niin huvittaisikaan...niin ja lukisi ajatuksiani myös.
Ei tarvitse minua kahta kertaa vakuutella että se kelpaa naisille enemmän kuin hyvin.
Etkä selvästikkään pelkää että miehesi pakottaisi sinut tekemään mitään mitä et halua tai muuta inhottavaa ja miehellä tuo pelko olisi voimaerojen takia vielä pienempi.Miksi pitäisi pelätä? Haluaisitko olla oikeasti naisen asemassa ja koetko nyt että se olisi sinulle sopivampi? Hei maailmassa on paljon maskuliinisia naisia jotka toimivat ja käyttäytyvät miesten lailla. He ehkä kiihottuvat sinun
puolialastomuudesta en tiedä ja ymmärtävät miehen ajatuksia ja puheita samalla tasolla???
Rekkakuskit? Raksamimmit jotka ovat arjessa miesten kanssa tekemisissä?
Mitä enemmän olet kiinnostunut vastakkaisen sukupuolen ajatuksista ja hyväksyt sen erilaisuuden ja pidät sitä enemmän rikkautena ja haasteena niin taatusti ajatusten luku onnistuu.
Täytyyhän meidän naistenkin omata yliluonnollisia kykjä kuitenkin miesten kanssa mutta ei tehdä sitä yhtä romanttisesti. Se nimittäin ei tehoa miehen seksuaalisuuteen samoin. - HyväHyvä
Komea mies kirjoitti:
Toisin sanoen miehesi ei ole kiinnostunut sinusta persoonana vaan olet hänelle pelkkä tissit ja perse. Samaan aikaan sinä rakastat häntä täysillä. Eli sinä annat hänelle sielusi ja hän on kiinnostunut sinusta vain pilluna. Ei kovin imarteleva tieto noin naisnäkökulmasta! :D
Minähän olen miehelleni just sitä mitä tunnen olevani eikö niin? Jos tunnen olevani muutakin kuin se tissit ja perse(mitä kyllä olen kieltämättä tuntenutkin aikaisemassa elämässäni olevani mutta en tämän miehen kanssa)
niin vain se merkitsee. Miehelläni on näemmä hyvä kyky saada minut tuntemaan itseni tärkeäksi? Mitä väliä sillä on jos hän toisin tuntee? Hänhän elää itse sen asian kanssa en minä.
Minä voin huoletta antaa sieluni ja rakastaa ja antaa perseen ja tissitkin. Arvaa kuinka monelta se tässä maailmassa onnistuu avoimesti ja rehellisesti ja arvaa kuinka harva luottaa edes niihin johon oikeasti voisi luottaa kun pitää epäillä kaikkea ja kaikkia?
Ei kai uskominen ja luottaminen ole väärin koskaan? Se on kyky.
Valehteleminen on helppoa mutta uskon että valheessa eläminen (viisi vuotta?) ei ole.
Jos mieheni ajattelee ja tuntee noin kuten sinä uskot hän ainakin tekee sen hyvin =)
Harva mies jaksaa näinkään kauaa keskutella vain tissin ja perseen kanssa ?
Mutta sillä seksipuolella ne varmasti ovat insipiroivia juttuja hänelle ja hyväksyn sen. - Mies1985
hmm... kirjoitti:
Tuosta tilanteesta et siis saa juuri mitään itsellesi. Saisitko enemmän jos tyttöystäväsi himoitsisi miehiä samalla tavalla kuin miehet himoitsevat naisia? Toisin sanoen: tietäisit että hän himoitsee jokaista vastaan tulevaa komeaa miestä (ja varsinkin kaikkia sinua komeampia). Silloinko olisit parisuhteessasi onnellinen?Jos olet nainen, niin tuollako tavalla sinä siis kiihotut? Kiihotut vain mieheltä saamastasi huomiosta? Annoit juuri ymmärtää niin kun sanoit hieman vihaisesti että niin sen pitääkin olla.
Tuo puhe kaikkien himoitsemisesta on taas naurettavaa kärjistystä ja harhaanjohtavaa.
Yksinkertaisesti kun OK näköinen nainen tulee vapaan miehen lähipiiriin niin mies alkaa lähtökohtaisesti ajatella positiivisia ajatuksia hänestä ja toivoo että hän paljastuisi myös luonteelta kivaksi ja vastaanottavaiseksi. Sen suurempia vaatimuksia ei ole.
-
Naisen näköpiiriin tuleva mies taas ei herätä naisessa mitään tuntemuksia ennen kuin mies todistaa itsensä kelpoiseksi.
-
Mies ei 'himoa' tuntematonta naista vaan pitää vain kauniina ja mielenkiintoisena. Siinä kaikki. Kunnollisen varatun miehen silmissä vieraat naiset eivät herätä senkään vertaa tuntemuksia vaikka tietysti esteettisiä ovatkin.
Siis miksi ei voisi olla niin että mies ja nainen himoitsevat toisiaan samoilla kriteereillä ja vaikka sitten myönnytyksenä varattu nainenkin saisi pitää vieraita miehiä esteettisinä mutta ei menisi ehdotellemaan? - Öö tuota...
Mies1988 kirjoitti:
"Tuosta tilanteesta et siis saa juuri mitään itsellesi. Saisitko enemmän jos tyttöystäväsi himoitsisi miehiä samalla tavalla kuin miehet himoitsevat naisia? Toisin sanoen: tietäisit että hän himoitsee jokaista vastaan tulevaa komeaa miestä (ja varsinkin kaikkia sinua komeampia). Silloinko olisit parisuhteessasi onnellinen?"
Taidat olla nainen? Mietipä vastauksesi logiikkaa. Te naiset ette voisi elää ilman miehiltä saamaanne seksuaalista ihailua ja toisinaan jopa palvontaa, te elätte siitä. Ilman tätä miesten huomiota teidän ei enää tekisi mieli seksiä. Masentuisitte ja tappaisitte itsenne jopa.Mä en ole koskaan saanut miehiltä huomiota, enkä silti ole masentunut tai harkinnut itseni tappamista. Ja lisäksi "joudun" tyydyttämään itseni säännöllisesti.
Ja mitä tulee aiempiin sanomisiisi, niin tuhat kertaa mieluummin olisin haluttu siksi, että minä olen minä kuin siksi, että minä olen nainen. - mummomuori*
Mies1988 kirjoitti:
Taidat olla nainen? Mietipä vastauksesi logiikkaa. Te naiset ette voisi elää ilman miehiltä saamaanne seksuaalista ihailua ja toisinaan jopa palvontaa, te elätte siitä. Ilman tätä miesten huomiota teidän ei enää tekisi mieli seksiä. Masentuisitte ja tappaisitte itsenne jopa.Yritetääs vastata
Olen nainen. Minulla on ollut ja on yhä edelleen seksuaalisia haluja. Ne halut ovat, vaikkei olisi miestä näköpiiriisikään. Tekee siis mieli saada ”munaa”, eli on halu yhdyntään. Miksi? No, siksi että olen oppinut että se on parhain tapa saada tuo halu asettumaan ja olo rauhoittumaan. Miksikö pitää rauhoittua? No siksi, että voi taas tehdä jotain muutakin, kuin ajatella Sitä!
Kun olin sinkku toimin niin, että lähdin etsimään sitä mahdollista urosta, joka olisi voinut tyydyttää tuon tarpeeni. Toki oli jotain luottomiehiä, mutta eiväthän he ole aina valmiita kuin partiopojat, joten oli lähdettävä uusin vesille. Ei se partnerin löytyminen ole niin yksinkertaista kuin luulisi.
No, sitten oli tilanteita jolloin ei ollut kovaa tarvetta (koska olin ”hoitanut” sen alta lähtiessäni) ja ajatuksena oli että jos nyt tapaisi Sen unelmien tyypin. Silloin ei kannata olla kovin kiihottuneessa tilassa, koska voi tehdä virhearviointeja liian helposti. Yleensä tapasi ihan kivoja ja mukavia tyyppejä, mutta ei heitä jotka olisivat herättäneet syvempää kiinnostusta.
Niin, ei ne heidänkään heppinsä kovin tanakoituneet, jotka eivät olleet minusta kiinnostuneita, kuten ei minunkaan housuni kostuneet. Miksi ei? Jos ympärillä pyörii kymmeniä eri mahdollisuuksia, olisi kaikkien olo ollut hyvin tukalaa. Jokainen kuitenkin etsi jotain ”omanlaistaan”.
Ihmisistä voi tykätä ja paljonkin, vaikkei ne elimet heti turpoakkaan ensi katseesta. Mukavaa voi olla, vaikkei kaikki naikaan kaikkien kanssa.
Joku voi olla ihastunut sinuun, mutta kuinka voi pakottaa itseään ihastumaan takasin? Näitä ihailijoita tapasin, mutta kummalista ettei minun housuni heistä kostuneet? No, ehkä sinä pystyt tähän, mutta luulen että useimmat eivät.
Kun löytyi se, jonka kanssa syntyi yhteisymmärrys, niin ei kuin toimeen. Naisen tulee olla vähän ovela joillekin miehille, sillä miehet haluavat olla niitä valloittajia. Osa oli virheitä, eli pösilöitä ja osa todella hyviä valintoja.
No, nyt olen parisuhteessa. Edelleen homma toimii niin, että minulla syntyy ihan omia aikojaan halu. lähden kokeilemaan kepillä jäätä, saanko miehen innostumaan. Joskus onnistuu ja joskus ei. Jos mies haluaa, kuuntelen ensin itseäni ja sitten joko vastaan tai en – aivan kuten hänkin tekee.
Sitä en vain voi ymmärtää, miksi minun tulisi kiihotuttua kaikenlaisista miehistä? Tai mahdollisemman monen miehen minusta? Eikö se jo häiritse kaikkea normaalia kanssakäymistä ja tekemistä, kun vain yhdyntä on mielessä?
Kyllä, suurin osa naisista voi elää ihan normaalia elämää vain siksi että heillä on ihmisiä jotka välittävät heistä. Samoin moni nainen elää ilman partneria siksi että eivät enää jaksa katsella noita pelkkiä hepin heiluttajia. Kun heillä tekee mieli seksiä, he etsivät sitä itse – joko joltain mieheltä tai dildolta. Ja kyllä, tämä maa on täynnä yksinäisiä naisia, jotka elävät mielekkäämpää ja onnellisempaa elämää kuin ne yksinäiset miehet.
Juu, ei munan puute tai sen että miehet eivät juokse soiro suorana aja naista itsemurhaan. Vaan se ettei enää kukaan rakasta ja välitä, kuten lapset ja ystävät - se musertaa kenen tahansa. - n-78-
mummomuori* kirjoitti:
Yritetääs vastata
Olen nainen. Minulla on ollut ja on yhä edelleen seksuaalisia haluja. Ne halut ovat, vaikkei olisi miestä näköpiiriisikään. Tekee siis mieli saada ”munaa”, eli on halu yhdyntään. Miksi? No, siksi että olen oppinut että se on parhain tapa saada tuo halu asettumaan ja olo rauhoittumaan. Miksikö pitää rauhoittua? No siksi, että voi taas tehdä jotain muutakin, kuin ajatella Sitä!
Kun olin sinkku toimin niin, että lähdin etsimään sitä mahdollista urosta, joka olisi voinut tyydyttää tuon tarpeeni. Toki oli jotain luottomiehiä, mutta eiväthän he ole aina valmiita kuin partiopojat, joten oli lähdettävä uusin vesille. Ei se partnerin löytyminen ole niin yksinkertaista kuin luulisi.
No, sitten oli tilanteita jolloin ei ollut kovaa tarvetta (koska olin ”hoitanut” sen alta lähtiessäni) ja ajatuksena oli että jos nyt tapaisi Sen unelmien tyypin. Silloin ei kannata olla kovin kiihottuneessa tilassa, koska voi tehdä virhearviointeja liian helposti. Yleensä tapasi ihan kivoja ja mukavia tyyppejä, mutta ei heitä jotka olisivat herättäneet syvempää kiinnostusta.
Niin, ei ne heidänkään heppinsä kovin tanakoituneet, jotka eivät olleet minusta kiinnostuneita, kuten ei minunkaan housuni kostuneet. Miksi ei? Jos ympärillä pyörii kymmeniä eri mahdollisuuksia, olisi kaikkien olo ollut hyvin tukalaa. Jokainen kuitenkin etsi jotain ”omanlaistaan”.
Ihmisistä voi tykätä ja paljonkin, vaikkei ne elimet heti turpoakkaan ensi katseesta. Mukavaa voi olla, vaikkei kaikki naikaan kaikkien kanssa.
Joku voi olla ihastunut sinuun, mutta kuinka voi pakottaa itseään ihastumaan takasin? Näitä ihailijoita tapasin, mutta kummalista ettei minun housuni heistä kostuneet? No, ehkä sinä pystyt tähän, mutta luulen että useimmat eivät.
Kun löytyi se, jonka kanssa syntyi yhteisymmärrys, niin ei kuin toimeen. Naisen tulee olla vähän ovela joillekin miehille, sillä miehet haluavat olla niitä valloittajia. Osa oli virheitä, eli pösilöitä ja osa todella hyviä valintoja.
No, nyt olen parisuhteessa. Edelleen homma toimii niin, että minulla syntyy ihan omia aikojaan halu. lähden kokeilemaan kepillä jäätä, saanko miehen innostumaan. Joskus onnistuu ja joskus ei. Jos mies haluaa, kuuntelen ensin itseäni ja sitten joko vastaan tai en – aivan kuten hänkin tekee.
Sitä en vain voi ymmärtää, miksi minun tulisi kiihotuttua kaikenlaisista miehistä? Tai mahdollisemman monen miehen minusta? Eikö se jo häiritse kaikkea normaalia kanssakäymistä ja tekemistä, kun vain yhdyntä on mielessä?
Kyllä, suurin osa naisista voi elää ihan normaalia elämää vain siksi että heillä on ihmisiä jotka välittävät heistä. Samoin moni nainen elää ilman partneria siksi että eivät enää jaksa katsella noita pelkkiä hepin heiluttajia. Kun heillä tekee mieli seksiä, he etsivät sitä itse – joko joltain mieheltä tai dildolta. Ja kyllä, tämä maa on täynnä yksinäisiä naisia, jotka elävät mielekkäämpää ja onnellisempaa elämää kuin ne yksinäiset miehet.
Juu, ei munan puute tai sen että miehet eivät juokse soiro suorana aja naista itsemurhaan. Vaan se ettei enää kukaan rakasta ja välitä, kuten lapset ja ystävät - se musertaa kenen tahansa.oli kaikista paras. Tämä oli mielestäni aika realistisesti kuvattu, että kyse on fyysisestä tarpeesta, mutta just toi, että naisen ja miehen erottaa siinä, että naiset eivät tee itsemurhaa siksi, kun eivät saa "sitä", vaan siksi, ettei kukaan enää rakasta.
- Mies1985
n-78- kirjoitti:
oli kaikista paras. Tämä oli mielestäni aika realistisesti kuvattu, että kyse on fyysisestä tarpeesta, mutta just toi, että naisen ja miehen erottaa siinä, että naiset eivät tee itsemurhaa siksi, kun eivät saa "sitä", vaan siksi, ettei kukaan enää rakasta.
Miehen on tyytyminen siihen että saa edes "sitä" ja naisen ehdoilla.
Nainen saa omilla ehdoillaan "sitä" tai rakkautta.
Miehen on tyytyminen siihen että:
1. Nainen on vastaanottavainen...ja siinä kaikki. Miehen pitää iloita ja mielikuvituksensa voimalla riuhtoa itsensä hurmokseen siitä että nainen esim.suostuu treffeille "öö...no joo, ei mulla vissiin muutakaan tekemistä sillon lauantaina niinku oo."
Nainen taas vaatii että:
1. Mies ei pysty hillitsemään itseään himosta ja ihastuksesta ja nainen tuntee itsensä jumalattareksi.
2. Mies pyrkii muutenkin hauskuuttamaan naista kusi sukassa.
Mies joutuu rakastamaan omaa fantasiaansa ja naisen lahnaruumista. Nainen taas sitä mitä mies hänelle tuottaa. - fgklfk
Mies1985 kirjoitti:
Miehen on tyytyminen siihen että saa edes "sitä" ja naisen ehdoilla.
Nainen saa omilla ehdoillaan "sitä" tai rakkautta.
Miehen on tyytyminen siihen että:
1. Nainen on vastaanottavainen...ja siinä kaikki. Miehen pitää iloita ja mielikuvituksensa voimalla riuhtoa itsensä hurmokseen siitä että nainen esim.suostuu treffeille "öö...no joo, ei mulla vissiin muutakaan tekemistä sillon lauantaina niinku oo."
Nainen taas vaatii että:
1. Mies ei pysty hillitsemään itseään himosta ja ihastuksesta ja nainen tuntee itsensä jumalattareksi.
2. Mies pyrkii muutenkin hauskuuttamaan naista kusi sukassa.
Mies joutuu rakastamaan omaa fantasiaansa ja naisen lahnaruumista. Nainen taas sitä mitä mies hänelle tuottaa."Nainen taas vaatii että:
2. Mies pyrkii muutenkin hauskuuttamaan naista kusi sukassa."
Olet sivuraiteella. Nainen voi puheilla lietsoa tällaista mielikuvaa, mutta mun mielestä naiset ovat eniten ihastuneita/rakastuneita, kun mies on heidän mielestään puoleensavetävä ja loistava tyyppi (ja mielellään pirun hyvännäköinen). Toki miehen pitää olla aktiivinen myöskin, mutta se menee helposti epätoivoisen puolelle. Mun mielestä mitään erityistä hauskuuttamista tai valtavaa ihastusta ei näissä tapauksissa tarvita. - yeah.
fgklfk kirjoitti:
"Nainen taas vaatii että:
2. Mies pyrkii muutenkin hauskuuttamaan naista kusi sukassa."
Olet sivuraiteella. Nainen voi puheilla lietsoa tällaista mielikuvaa, mutta mun mielestä naiset ovat eniten ihastuneita/rakastuneita, kun mies on heidän mielestään puoleensavetävä ja loistava tyyppi (ja mielellään pirun hyvännäköinen). Toki miehen pitää olla aktiivinen myöskin, mutta se menee helposti epätoivoisen puolelle. Mun mielestä mitään erityistä hauskuuttamista tai valtavaa ihastusta ei näissä tapauksissa tarvita."kusi sukassa" hauskuttamista! Yäk mikä turn off olisi sellainen pelkuri!
- Tyydyttävämpää
Miehen seksuaalisuus on uima-allas ja naisen on valtameri.
Näin luki jossain ja pitänee paikkansa.
Miehelle se on porno, pimppi, perse ja tissit. Orkku tulee näistä ja runkkaamiseen tarvitaan aina ainakin mielikuva jos ei konkreettinen kuva naisesta. (porno)
Naiselle se on koko paketti mihin missä miehen persoonallisuus, älykkyys, ulkonäkö ja status ovat kiihokkeita omien mielikuvien ja stimuaalition ( dildo joka ei edes muistuta penistä) lisäksi.
Nainen kykenee nauttimaan seksuaalisuudesta monien asioiden kautta. Orgasmiin ei tarvita välttämättä miestä. Omasta vartalosta nauttiminen riittää tarvittaessa.
Naisen seksuaalisuus on niin monipuolinen juttu ei välttämättä vahvempi kuin miehen mutta värikkäämpi ja tarjoaa enemmän mahdollisuuksia tyydytykseen.- Mies1985
Vähän niin kuin monesti sukupuolikohtaisessa terveys/seksuaali/kehovalistuksessa miehen kehoa brutalisoidaan kansanomaisilla ja jopa pilkkaavilla ilmaisuilla ja tytöille puhutaan hennosti poliittisen korrektisti niin samoin on jo kauan sitten muodostunut tämä tapa toitottaa naisen seksuaalisuuden ihmeellisyyttä,monimutkaisuutta ja (välillisesti vihjaillen) 'paremmuutta'. Näin vähättelevästi ei ikinä puhuttaisi naisen seksuaalisuudesta ja nautintopotentiaalista (paitsi vitseissä joiden on tarkoitus naurattaa älyttömyytensä kautta) mutta tämä feministinen näkemys naisen seksuaalisuuden rikkaudesta on tiukassa kuten sinun vastauksestasi näkee.
-
Miehen tunteita ei säästellä kun puhutaan vähättelevästi miehen orgasmista ja naisen muka niin monipuolisista tyydytysmahdollisuuksista.
Tietysti subjektiivisia tuntemuksia sen suhteen miltä itsestä tuntuu on mahdoton kumota mutta tosiaankin minusta naisen seksuaalisuus on kaikessa 'monipuolisuudessaan' aika heikko ja osittain ne jutut mitkä lasketaan naisen seksuaalisuuteen ja kiihotukseen ovat tavallaan keinotekoisia ja ainoastaan miehen kovalla työllä rakentamia illuusioita jotka virheellisesti tulkitaan naiselliseksi himoksi.
Siis tavallaan miehen seksuaalisuus on 'monipuolisempi' koska mies voi kiihottua niin hyvin vähästä (vähemmän hienostuneet ehdottelut ja 'asiaan' meneminen) sekä neitseellisen ujosta ja poikamaisen häpeilevästä kosiskelusta (jota mies ei tietenkään osakseen saa) mutta nainen kiihottuu vain super-hyper-motherfucking-ultra kosiskelusta ja hänen pitää nähdä miehen silmien pyörivän päässään ja tuntea miehen haavoittuvaisuus.
Siis tässä mielessä naisen seksuaalisuus on 'köyhempi' koska kiihottuminen miehen kautta tuntuu olevan naiselle niin 'vaikeaa' mikä tietysti pistetään miehen heikkoudeksi.
-
Jotkut naiset väittävät että eivät ikinä edes masturboi. Naiset yleensäkkin väittävät tekevänsä niin paljon vähemmän. Tämä huolimatta siitä että media glorifioi naisen sukuelinten ihmeellistä ja ylivertaista nautintopotentiaalia.
Miestä ja naista voi pitää tasoissa seksiä ja läheisyyttä haluavina vasta sitten kun naisenkin himot herävät ilman epäsuhtaista miehen aktiivisuutta. Naiset sanovat että miehille ei taas kelpaa rumempi nainen mutta on hyvä muistaa että siinä missä miehet 'syntymärumina' (naisten silmissä) kuitenkin tavallisesti näkevät luontaisista avuistaan huolimatta vaivaa naisen eteen niin suuri osa vähän vaatimattomamman näköisistä naisista taas luultavasti näin ei tee. Samalla tavalla nainenkin voi rakentaa miehelle 'halut' kehumalla miehen maasta taivaisiin ja nostamalla miehen itsetuntoa 100% palvomalla maata miehen jalkojen alla.
-
Tosin ilmeisesti edelleen mennään paljolti eläinmaailman lakien mukaan ja naisten ajatus miehen hurmaamisesta riippumatta omasta ulkomuodostaan tai miehen luonteesta on tarjota itseään sellaisenaan yrittämättä todistaa kelpoisuuttaan. Tämä asetelma on siis edelleen naisen egoa hivelevä ja muuten samankaltainen kuin eläimillä paitsi astuttavaksi asettuva hirvi tai koira ei oletettavasti saa samanlaisia psykologisia kiksejä ja tärkeyden tunnetta tilanteesta kuin nainen.
-
Tosin ihmiselle on suotu suurehko kognitiivinen puoli ja näin ollen nainen joka periaatteessa kiihottuu juuri yllä olevalle tavalla voi kuitenkin niin tahtoessaan ottaa 'miehisen' roolin päälle ja lähestyä miestä varovasti ja ikäänkuin kelpoisuuttaan todistellen, kuten mies tavallisesti tekee naisen kanssa. Siis nainenkin voi hurmata persoonallisuudella, älykkyydellä, ulkonäöllä ja statuksella mutta jos naiselle on mahdollisuus mennä itsekkäästi täysin omien fantasioiden mukaan pelkällä ulkonäöllä esimerkiksi niin on ymmärrettävää miksi moni valitsee sen. Siis sen vaihtoehdon lisäksi ettei muita hyviä ominaisuuksia ole.
-
Kai tätä voisi verrata siihen miten elämässä hyvin pärjäävä siisti mies tapaa kadulla pultsarin näköisen miehen ja hienolla miehellä kestää pitkä aika luottaa ja nähdä pultsarin rähjäisen ulkokuoren alta paljastuvan fiksun ja elämää rikastuttavan ystävän.
Siis tavismies on tavallaan naiselle se haiseva pultsari joka nöyryydellään kuitenkin lopulta saa naisen luovuttamaan viinaa tai ruokaa.
Mieskin voi nauttia omasta vartalostaan. Tosin miehellä ei ole juurikaan samanlaista mahdollisuutta psykologiseen tyydytykseen ja kiihotukseen kuin naisella koska miehen on käytettävä enemmän mielikuvitusta tunteakseen itsensä tärkeäksi ja halutuksi. Nainen voi kuvitella näkemiään miesten hyväksyviä ja ihailevia katseita ja miehen 'kädelle' ryhtyessään miehen pitää katsella ylpeän näköisiä kuvien naisia ja miettiä josko voisi vaikka realistisesti kuvitella jonkun lähipiiristään tunteman naisen olevansa hänen kanssaan. - Plyboy
Mies1985 kirjoitti:
Vähän niin kuin monesti sukupuolikohtaisessa terveys/seksuaali/kehovalistuksessa miehen kehoa brutalisoidaan kansanomaisilla ja jopa pilkkaavilla ilmaisuilla ja tytöille puhutaan hennosti poliittisen korrektisti niin samoin on jo kauan sitten muodostunut tämä tapa toitottaa naisen seksuaalisuuden ihmeellisyyttä,monimutkaisuutta ja (välillisesti vihjaillen) 'paremmuutta'. Näin vähättelevästi ei ikinä puhuttaisi naisen seksuaalisuudesta ja nautintopotentiaalista (paitsi vitseissä joiden on tarkoitus naurattaa älyttömyytensä kautta) mutta tämä feministinen näkemys naisen seksuaalisuuden rikkaudesta on tiukassa kuten sinun vastauksestasi näkee.
-
Miehen tunteita ei säästellä kun puhutaan vähättelevästi miehen orgasmista ja naisen muka niin monipuolisista tyydytysmahdollisuuksista.
Tietysti subjektiivisia tuntemuksia sen suhteen miltä itsestä tuntuu on mahdoton kumota mutta tosiaankin minusta naisen seksuaalisuus on kaikessa 'monipuolisuudessaan' aika heikko ja osittain ne jutut mitkä lasketaan naisen seksuaalisuuteen ja kiihotukseen ovat tavallaan keinotekoisia ja ainoastaan miehen kovalla työllä rakentamia illuusioita jotka virheellisesti tulkitaan naiselliseksi himoksi.
Siis tavallaan miehen seksuaalisuus on 'monipuolisempi' koska mies voi kiihottua niin hyvin vähästä (vähemmän hienostuneet ehdottelut ja 'asiaan' meneminen) sekä neitseellisen ujosta ja poikamaisen häpeilevästä kosiskelusta (jota mies ei tietenkään osakseen saa) mutta nainen kiihottuu vain super-hyper-motherfucking-ultra kosiskelusta ja hänen pitää nähdä miehen silmien pyörivän päässään ja tuntea miehen haavoittuvaisuus.
Siis tässä mielessä naisen seksuaalisuus on 'köyhempi' koska kiihottuminen miehen kautta tuntuu olevan naiselle niin 'vaikeaa' mikä tietysti pistetään miehen heikkoudeksi.
-
Jotkut naiset väittävät että eivät ikinä edes masturboi. Naiset yleensäkkin väittävät tekevänsä niin paljon vähemmän. Tämä huolimatta siitä että media glorifioi naisen sukuelinten ihmeellistä ja ylivertaista nautintopotentiaalia.
Miestä ja naista voi pitää tasoissa seksiä ja läheisyyttä haluavina vasta sitten kun naisenkin himot herävät ilman epäsuhtaista miehen aktiivisuutta. Naiset sanovat että miehille ei taas kelpaa rumempi nainen mutta on hyvä muistaa että siinä missä miehet 'syntymärumina' (naisten silmissä) kuitenkin tavallisesti näkevät luontaisista avuistaan huolimatta vaivaa naisen eteen niin suuri osa vähän vaatimattomamman näköisistä naisista taas luultavasti näin ei tee. Samalla tavalla nainenkin voi rakentaa miehelle 'halut' kehumalla miehen maasta taivaisiin ja nostamalla miehen itsetuntoa 100% palvomalla maata miehen jalkojen alla.
-
Tosin ilmeisesti edelleen mennään paljolti eläinmaailman lakien mukaan ja naisten ajatus miehen hurmaamisesta riippumatta omasta ulkomuodostaan tai miehen luonteesta on tarjota itseään sellaisenaan yrittämättä todistaa kelpoisuuttaan. Tämä asetelma on siis edelleen naisen egoa hivelevä ja muuten samankaltainen kuin eläimillä paitsi astuttavaksi asettuva hirvi tai koira ei oletettavasti saa samanlaisia psykologisia kiksejä ja tärkeyden tunnetta tilanteesta kuin nainen.
-
Tosin ihmiselle on suotu suurehko kognitiivinen puoli ja näin ollen nainen joka periaatteessa kiihottuu juuri yllä olevalle tavalla voi kuitenkin niin tahtoessaan ottaa 'miehisen' roolin päälle ja lähestyä miestä varovasti ja ikäänkuin kelpoisuuttaan todistellen, kuten mies tavallisesti tekee naisen kanssa. Siis nainenkin voi hurmata persoonallisuudella, älykkyydellä, ulkonäöllä ja statuksella mutta jos naiselle on mahdollisuus mennä itsekkäästi täysin omien fantasioiden mukaan pelkällä ulkonäöllä esimerkiksi niin on ymmärrettävää miksi moni valitsee sen. Siis sen vaihtoehdon lisäksi ettei muita hyviä ominaisuuksia ole.
-
Kai tätä voisi verrata siihen miten elämässä hyvin pärjäävä siisti mies tapaa kadulla pultsarin näköisen miehen ja hienolla miehellä kestää pitkä aika luottaa ja nähdä pultsarin rähjäisen ulkokuoren alta paljastuvan fiksun ja elämää rikastuttavan ystävän.
Siis tavismies on tavallaan naiselle se haiseva pultsari joka nöyryydellään kuitenkin lopulta saa naisen luovuttamaan viinaa tai ruokaa.
Mieskin voi nauttia omasta vartalostaan. Tosin miehellä ei ole juurikaan samanlaista mahdollisuutta psykologiseen tyydytykseen ja kiihotukseen kuin naisella koska miehen on käytettävä enemmän mielikuvitusta tunteakseen itsensä tärkeäksi ja halutuksi. Nainen voi kuvitella näkemiään miesten hyväksyviä ja ihailevia katseita ja miehen 'kädelle' ryhtyessään miehen pitää katsella ylpeän näköisiä kuvien naisia ja miettiä josko voisi vaikka realistisesti kuvitella jonkun lähipiiristään tunteman naisen olevansa hänen kanssaan."Mieskin voi nauttia omasta vartalostaan. Tosin miehellä ei ole juurikaan samanlaista mahdollisuutta psykologiseen tyydytykseen ja kiihotukseen kuin naisella koska miehen on käytettävä enemmän mielikuvitusta tunteakseen itsensä tärkeäksi ja halutuksi"
Voi kuule. Kyllä mieskin voi päästä kokemaan naisen halujen kohteena olemisen ihanuuden ja se on varmasti yksi ns. pelimiehiä ajavista voimista. Se on aika makea tunne, kun huomaat että nainen alkaa olla kypsää kauraa ja silmistä paistaa vuoron perään halu ja tilanteen mokaamisen kauhu, mutta puheissa koettaa vielä pitää "sä isket mua ja mä päätän miten tässä käy"-julkisivua yllä. Silloin on kiva vähän härnätä naista ja heittää vaikka kevyttä sivuflirttiä toisaalle. Lopuksi toki pitää vapauttaa kiimainen naaras tuskistaan ;) - Onko muita
Mies1985 kirjoitti:
-
-
-
-
-
Mieskin voi nauttia omasta vartalostaan. Tosin miehellä ei ole juurikaan samanlaista mahdollisuutta psykologiseen tyydytykseen ja kiihotukseen kuin naisella koska miehen on käytettävä enemmän mielikuvitusta tunteakseen itsensä tärkeäksi ja halutuksi. Nainen voi kuvitella näkemiään miesten hyväksyviä ja ihailevia katseita ja miehen 'kädelle' ryhtyessään miehen pitää katsella ylpeän näköisiä kuvien naisia ja miettiä josko voisi vaikka realistisesti kuvitella jonkun lähipiiristään tunteman naisen olevansa hänen kanssaan.Mä en tiedä olenko erilainen nainen vai mikä olen mutta kun olen ihan rentoutunut vaikka kauneushoitolassa naamiot naamallani niin laukean ihan siitä rennosta fiiliksestä. Tekemättä ja ajattelematta yhtään mitään...
tai ehkä palmuja meren äärellä ja hiekkarantaa saatan ajatella.
En ajattele miestä en sen katseita enkä tunne kenenkään palvontaa tai ihailua itsessäni. Kukaan ihminen ei ole siinä haluamassa minua.
Yhtäkkiä vaan että zädäm ja pam! vau.
Onko muita naisia tai miehiä jotka saavat seksuaalisen tyydytyksen näin vähän kuin ajatuksen voimalla?
Kuitenkin valveilla eikä unessa? - --------
Onko muita kirjoitti:
Mä en tiedä olenko erilainen nainen vai mikä olen mutta kun olen ihan rentoutunut vaikka kauneushoitolassa naamiot naamallani niin laukean ihan siitä rennosta fiiliksestä. Tekemättä ja ajattelematta yhtään mitään...
tai ehkä palmuja meren äärellä ja hiekkarantaa saatan ajatella.
En ajattele miestä en sen katseita enkä tunne kenenkään palvontaa tai ihailua itsessäni. Kukaan ihminen ei ole siinä haluamassa minua.
Yhtäkkiä vaan että zädäm ja pam! vau.
Onko muita naisia tai miehiä jotka saavat seksuaalisen tyydytyksen näin vähän kuin ajatuksen voimalla?
Kuitenkin valveilla eikä unessa?Kukaan ei saa orgasmia ilman fyysistä stimulointia.
- SEED.
-------- kirjoitti:
Kukaan ei saa orgasmia ilman fyysistä stimulointia.
Ihan tosi on.
Ei sitä kukaan huomaa muusta kun poskien punotuksesta voi aavistaa jotain.
Ja tarkennukseksi että tiedän saavani kun se on sama tunne kuin seksissäkin.
Aika hienoo eiks. Ensi kerran koin sen kuudennella luokalla ja siit on kauaaaaan - -----------
SEED. kirjoitti:
Ihan tosi on.
Ei sitä kukaan huomaa muusta kun poskien punotuksesta voi aavistaa jotain.
Ja tarkennukseksi että tiedän saavani kun se on sama tunne kuin seksissäkin.
Aika hienoo eiks. Ensi kerran koin sen kuudennella luokalla ja siit on kauaaaaanKukaan ei saa orgasmia ilman fyysistä stimulointia.
- jankkaaja
----------- kirjoitti:
toteaa setämieskin sivusta. Ei maailma ole mustavalkoista eikä luokkia ja lokeroita pelkästään, vaan kaikkea väliltäkin löytyy. Jopa orgasmikin ilman rannetulehdusta...
- --------------
----------- kirjoitti:
kuullut esim. uniorgasmista. Toisille se orgasmin saanti kun ei ole työtä ja tuskaa. Aina olen helpolla saanut ja usein monta peräkkäin.
- home...
oikeesti, vitun lapsellista juttua. Mee ny jo hoitoon.
- ´+0987yut
Höpön löpön. Kaverisi on homo, eikä uskalla myöntää sitä jostain syystä. Muuten hän ei haluaisi edes olla miehen "ihailun" kohteena. Mitään "vähän homoja juttuja" ei ole, vaan hänellä on ollut siis seksuaalisia kokemuksia miehen kanssa. Jep, homo on, ehkä biseksuaali, mutta homo kun homo. Mutta hyvin sait senkin homouden nyt seliteltyä. Ihan turhaan, kyllä homoja saa olla.
Mun miehet tietää kyllä mitä on olla himoittu, lahjottu, ja palveltu, niin tiedän kyllä minäkin.
Mä meinasin vastata pitemminkin, mutta kun ei jaksa. Ei vaan jaksa nää sun vitun oudot pohdinnat kiinnostaa, sä olet kun pakkomielteinen. Alkasit sinäkin elämään ja nussimaan oikeesti, niin lakkais toi turhanpäivänen paskan jauhanta. Nussi, hyvä mies, oikeasti, etsi nainen, iske nainen, hanki nainen, kyllä sä olet teoretisoinu jo kaikki muumioiksi: ja nussi aivosi pellolle! - Mies1985
Tiivistäen, mies voi kiihottua siitä että:
-Nainen on vastaanottavainen
Nainen taas siitä että:
-Miehellä on halut pinnassa
-Mies on valmis palvomaan naista
-Mies noudattaa pitkää ja huolellista kosiskelu ja/tai -kiihotuskaavaa
Toki miehellekkin parhaan tyydytyksen toisi se että naisessa täyttyisi kaikki nuo kolme naisen vaatimaa juttua.
Mies haluaa naisen vartaloa visuaalisesti sekä kosketellen riippumatta siitä mitä reaktioita se naisessa aiheuttaa. Nainen taas enemmänkin miehen vartaloa sen tähden mitä reaktioita se voi miehessä aiheuttaa. Äärimmäinen negatiivinen muoto tuosta miehen halusta on raiskaus. Ja positiivisella puolella toki mieskin nauttii siitä että nainen tykkää.
Miehen elämässä on seuraavat ongelmat:
-halutuksi tulemisen vaikeus (erityisesti naisten 'sarjassa'; kriteereillä)
-naisen kiihottamisen/tyydyttämisen vaikeudesta johtuva epävarmuus ja pahoinvointi
Jälkimmäinen on se ongelma kun mies ei voi hirveän tarkkaan tietää mistä nainen tykkää ja naisen kiihottaminen ja tyydyttäminen on normaaleilla tavoilla hankalaa, toisinaan melko toivotonta. Tämäkin vaihtelee naisten välillä. Siis sen lisäksi että mies ei tunne naisen haluavan häntä hänen itsensä takia niin mies ei myöskään voi kovin turvallisin mielin toivoa pystyvänsä tuottamaan naiselle suurempaa mielihyvää mikä entisestään pahentaa ja lisää eriarvoisuuden ja alemmuuden tunnetta. Mies tuntee itsensä typeräksi ja voimattomaksi kun yrittää epätoivoisesti miellyttää jumalolentoa.
-
Vaikka nainen olisikin 'sängyssä' melko huono pystyy hän kuitenkin melko herkästi kiihottamaan miestä ihan vain näyttämällä siltä että haluaa ja yrittää. - Mies1985
Muutamia faktoja.
1.-Keskimäärin miehen kehon pinta-ala on suurempi kuin naisen.
2.-Naisten kehoja glorifioidaan ja 'ylierotisoidaan' suhteessa miesten kehoihin.
3.-Naisen sukuelimet ovat 'minimaalisemmat' kuin miehen ja tällä asialla on käytännön seurauksia.
Ja tämä tarkoittaa:
1. Naisen kehossa on vähemmän näkemistä ja koskettamista kuin miehen. Tämä ei kuitenkaan ole mikään miesten eduksi laskettava asia. Miehen keho saa kuitenkin vähemmän kosketusta ja katseita kuin naisen.
2. Esimerkki tästä on se miten miehen ylävartaloa pidetään arkisena ja epäseksuaalisena mutta naisen A-kupin rintoja pidetään pyhinä ja seksuaalisina ja kategorisena 'lisäarvona' tai extrana suhteessa mieheen mikä tarjoaa naisille mystisyyden auraa ja lisäarvoa jota mies ei lihaksillaan saa.
3. Naisen sukuelinten pienuudesta ja peittyneisyydestä seuraten naisen stimulointi on vaivalloisempaa ja yksitoikkoisempaa kuin vivahteikkailla liikkuvilla osuvilla varustetun miehen. Tästä syystä miehen tulee potentiaalisesti olla kekseliäämpi kuin naisen. Naiselle taas jää enemmän vaihtoehtoja, keinoja, pinta-alaa ja visuaalista tarjontaa mikä helpottaa naisen urakkaa, potentiaalisesti kiihottaa naista ja helpottaa miehen stimulointia mikä taas puolestaan saa naisen näyttämään entistä mahtavammalta ja hyväilee naisen itsetuntoa.
Mieheltä vaaditaan kuitenkin paljon taitoa ja tarkkuutta ja mies koulitaan uskomaan naisen alapään ylivertaisuuteen jota mies ei voi yksinkertaisesti ymmärtää. (Kärjistys).- mummomuori*
käsittämätöntä.
Vaikka itse viljelet sanaa fakta, niin et kuitenkaan hyväksy mitään niistä tiedoista, joita näemmä tarvitsisit. Kyhäät omaa ”teoriaasi” pönkittämään omaa egoasi?
Ihailet itseäsi ja omaa kroppaasi. Sinulle on tullut pahamieli siitä, kun et omasta mielestäsi saa sitä ihailua ja palvontaa, mitä tunnut kipeästi kaipaavan? Oikeasti haluaisit olla nuori tyttö, jota miehet palvoen kuolaa – ihan kuin ne tytöt videolla? Kiihottako sinua ajatus siitä, että miehet ympäri maailman istuvat sohvillaan kalu kädessä ja palvovat sinua kun keikistelet itseäsi?
Harva meistä kaipaa palvontaa. Meille riittää se että meistä tykätään, ihan noin ihmisinä. Palvonnasta innostuvat vain ne, joilla kehitys on jäänyt lapsen asteelle eivätkä he ole saaneet sitä välittämistä ja rakastamista vanhemmiltaan, jota jokainen lapsi tarvitsee.
Ennen sanottiin sinunlaisista miehistä että ”nestepinta” on päässyt nousemaan yli turvarajan ja aivot luistavat liiasta ”öljystä”.
Hyvä mies 1985, olet luonut itsellesi oman todellisuutesi ja elät ”mikä mikä maassa”.
Ajattelusi ja ehkä käytöksesi herättää hämmennystä tuon johdosta. Se saa muut kavahtamaan sinua, ei se, että joudut elämään miehen ruumissa, vaikka nyt pelkään niin? Olet vieraannut itsestäsi ja etenkin tunteistasi.
Olet lakannut näkemästä ihmisen kokonaisuutena ja he ovat kuin ”laboratorio koe-eläimiä”. Joukko matelijoita, jotka ”reagoivat” ”ärsykkeisiin” ja ”stimuloituvat”, ”glorifioituvat” sekä ”tuottavat lisäarvoa” kokeakseen ”ylivertaisuutta” ja ”mahtavuutta”. Olet mustasukkainen jokaiselle, joka saa miehiltä ”himoa ja palvontaa”, ja haluaisit itse kenties olla tuon kohde – mitä se nyt sitten todellisuudessa olisikaan?
Etsit Helinäkeijua ja olet pettynyt, kun sitä ei tunnu löytyvän. Ehkä Hän on kätkeytynyt noiden nuorten naisten ja tyttöjen joukkoon?
Siksikö olet niin kiinnostunut lapsista ja nuorista? Siksikö pelkään aikuisia naisia? - Yksi huomio
mummomuori* kirjoitti:
käsittämätöntä.
Vaikka itse viljelet sanaa fakta, niin et kuitenkaan hyväksy mitään niistä tiedoista, joita näemmä tarvitsisit. Kyhäät omaa ”teoriaasi” pönkittämään omaa egoasi?
Ihailet itseäsi ja omaa kroppaasi. Sinulle on tullut pahamieli siitä, kun et omasta mielestäsi saa sitä ihailua ja palvontaa, mitä tunnut kipeästi kaipaavan? Oikeasti haluaisit olla nuori tyttö, jota miehet palvoen kuolaa – ihan kuin ne tytöt videolla? Kiihottako sinua ajatus siitä, että miehet ympäri maailman istuvat sohvillaan kalu kädessä ja palvovat sinua kun keikistelet itseäsi?
Harva meistä kaipaa palvontaa. Meille riittää se että meistä tykätään, ihan noin ihmisinä. Palvonnasta innostuvat vain ne, joilla kehitys on jäänyt lapsen asteelle eivätkä he ole saaneet sitä välittämistä ja rakastamista vanhemmiltaan, jota jokainen lapsi tarvitsee.
Ennen sanottiin sinunlaisista miehistä että ”nestepinta” on päässyt nousemaan yli turvarajan ja aivot luistavat liiasta ”öljystä”.
Hyvä mies 1985, olet luonut itsellesi oman todellisuutesi ja elät ”mikä mikä maassa”.
Ajattelusi ja ehkä käytöksesi herättää hämmennystä tuon johdosta. Se saa muut kavahtamaan sinua, ei se, että joudut elämään miehen ruumissa, vaikka nyt pelkään niin? Olet vieraannut itsestäsi ja etenkin tunteistasi.
Olet lakannut näkemästä ihmisen kokonaisuutena ja he ovat kuin ”laboratorio koe-eläimiä”. Joukko matelijoita, jotka ”reagoivat” ”ärsykkeisiin” ja ”stimuloituvat”, ”glorifioituvat” sekä ”tuottavat lisäarvoa” kokeakseen ”ylivertaisuutta” ja ”mahtavuutta”. Olet mustasukkainen jokaiselle, joka saa miehiltä ”himoa ja palvontaa”, ja haluaisit itse kenties olla tuon kohde – mitä se nyt sitten todellisuudessa olisikaan?
Etsit Helinäkeijua ja olet pettynyt, kun sitä ei tunnu löytyvän. Ehkä Hän on kätkeytynyt noiden nuorten naisten ja tyttöjen joukkoon?
Siksikö olet niin kiinnostunut lapsista ja nuorista? Siksikö pelkään aikuisia naisia?Vaikka 1985 jutut (hyvä nimi muuten kutsua, vähän kuin se kirja ;)) ovat aika ufoja on niissä asiaakin.
Esimerkiksi todellakin ihmistä ja ihmisiä voi tutkia matelijoina jotka reagoivat ärsykkeisiin.
Kaikki tässä maailmassa eivät ole arkielämän inhimillisiä arvoja sisältäviä järkijuttuja kuten mummomuori annat ymmärtää.
Uskoisin että 1985 yrittää tutkia omaa miehisyyttään sekä etsii sitä mystistä naisellisuutta josta hänen pitäisi viehättyä. Ylianalyyttisena ihmisenä hän ei kuitenkaan saa naisten huomiota.
Osa noista jutuista on itseasiassa varsin älykkäitä huomioita.
"Siksikö olet niin kiinnostunut lapsista ja nuorista? Siksikö pelkään aikuisia naisia? "
Se johtuu varmaan siitä ettei hän ole saanut aikuisen naisen hyväksyntää seksuaalisesti ja naisen pyrkimys mystifioida itseään sekä etäännys jota 1985 tuntee naisen ruumiista saa aikaan tietynlaisen harhan.
Toisaalta 1985 on oikeassa että mediassa ja naiset muutenkin yrittävät "voimauttaa" itseään rakentamalla myyttiä mystisestä naisellisesta kehosta samaan aikaan kun usein monia miehiä vähätellään mutta toisaalta joidenkin miesten upeutta idolisoidaan (urheilijat, rock-tähdet jne.).
"Harva meistä kaipaa palvontaa. Meille riittää se että meistä tykätään, ihan noin ihmisinä. Palvonnasta innostuvat vain ne, joilla kehitys on jäänyt lapsen asteelle eivätkä he ole saaneet sitä välittämistä ja rakastamista vanhemmiltaan, jota jokainen lapsi tarvitsee."
Olet väärässä. Avaa silmäsi ja katso kuinka moni varsinkin nuori nainen etsii palvontaa. Tykkääminen ihmisinä ei riitä nykyään yhtään mihinkään. Jonkinlaiseen tuttavuuteen mutta ei muuhun.
Sinä olet ehkä liian vanha ja kaiken "arkijärkeistänyt" että ymmärrät mistä tässä puhutaan. Oletat että suurin osa edes aikuisista ihmisistä toimii ja ajattelee tuolla tavoin kuin sinä ajattelet. - Kolmas mielipide
Yksi huomio kirjoitti:
Vaikka 1985 jutut (hyvä nimi muuten kutsua, vähän kuin se kirja ;)) ovat aika ufoja on niissä asiaakin.
Esimerkiksi todellakin ihmistä ja ihmisiä voi tutkia matelijoina jotka reagoivat ärsykkeisiin.
Kaikki tässä maailmassa eivät ole arkielämän inhimillisiä arvoja sisältäviä järkijuttuja kuten mummomuori annat ymmärtää.
Uskoisin että 1985 yrittää tutkia omaa miehisyyttään sekä etsii sitä mystistä naisellisuutta josta hänen pitäisi viehättyä. Ylianalyyttisena ihmisenä hän ei kuitenkaan saa naisten huomiota.
"Siksikö olet niin kiinnostunut lapsista ja nuorista? Siksikö pelkään aikuisia naisia? "
Se johtuu varmaan siitä ettei hän ole saanut aikuisen naisen hyväksyntää seksuaalisesti ja naisen pyrkimys mystifioida itseään sekä etäännys jota 1985 tuntee naisen ruumiista saa aikaan tietynlaisen harhan.
Toisaalta 1985 on oikeassa että mediassa ja naiset muutenkin yrittävät "voimauttaa" itseään rakentamalla myyttiä mystisestä naisellisesta kehosta samaan aikaan kun usein monia miehiä vähätellään mutta toisaalta joidenkin miesten upeutta idolisoidaan (urheilijat, rock-tähdet jne.).
"Harva meistä kaipaa palvontaa. Meille riittää se että meistä tykätään, ihan noin ihmisinä. Palvonnasta innostuvat vain ne, joilla kehitys on jäänyt lapsen asteelle eivätkä he ole saaneet sitä välittämistä ja rakastamista vanhemmiltaan, jota jokainen lapsi tarvitsee."
Olet väärässä. Avaa silmäsi ja katso kuinka moni varsinkin nuori nainen etsii palvontaa. Tykkääminen ihmisinä ei riitä nykyään yhtään mihinkään. Jonkinlaiseen tuttavuuteen mutta ei muuhun.
Sinä olet ehkä liian vanha ja kaiken "arkijärkeistänyt" että ymmärrät mistä tässä puhutaan. Oletat että suurin osa edes aikuisista ihmisistä toimii ja ajattelee tuolla tavoin kuin sinä ajattelet.Minä arvelen, että aloittaja on lievästi autistinen. Mikään muu ei selitä tuota touhua.
- mummomuori*
Yksi huomio kirjoitti:
Vaikka 1985 jutut (hyvä nimi muuten kutsua, vähän kuin se kirja ;)) ovat aika ufoja on niissä asiaakin.
Sinä olet ehkä liian vanha ja kaiken "arkijärkeistänyt" että ymmärrät mistä tässä puhutaan. Oletat että suurin osa edes aikuisista ihmisistä toimii ja ajattelee tuolla tavoin kuin sinä ajattelet.VOI tutkia ihmistä ihan miltä kantilta tahansa. Uskallan kuitenkin väittää, että suurin osa on ihan järjellä ymmärrettäviä, mikäli vain halua ymmärtämiseen on.
Niin, osa jutuista on varsin mielenkiintoisia, siinä olen samaa mieltä. Ikävä kyllä ne helmetkin hukkaantuvat johonkin mössöön lopulta. Kuten se että tiedän joidenkin nuorten naisten (sekä miesten) hakevan malleja virtuaalimaailmasta. Heille ei ilmeisesti ole opetettu medianlukutaitoa eikä kriittistä ajattelua kotona? He ovat joko kasvaneet yksinäisinä tai joutuneet huonon kasvatuksen uhreiksi. Tämä on ilkeää myönnän, mutta on aikuisia, jotka ovat kasvattaneet lapsensa lasikuplaan.
Lapsi ei ole saanut kokea rajojaan missään vaiheessa, häntä on suojeltu kaikelta, joten persoonallisuus on vääristynyt. Heille palvonta on elintärkeää sillä he ovat olemassa vain muiden ihmisten kautta, eivät omina itsenään eikä etenkään silloin kun ovat yksin. Toisin sanoen he eivät osaa rakastaa, eivätkä vastaanottaa rakkautta. Heille toiset ihmiset ovat vain sitä varten, että he tyydyttävät hänen tarpeitaan. Palvontaa, ihailua, palveluksia ja tavaraa. Eli pahasti elämästä vieraantuneita ihmisiä.
Tunnustan että näitäkin nuoria on, joilla maailmankuva ja ihmiskuva ovat vääristyneitä. Kuitenkin suurin osa nuorista (eli alle 20v) ovat ihan normaaleja. Heille, keitä tunnen, on tärkeää aito ja vilpitön tykkääminen. Se tikun nokkaan nostaminen (jalustalle) ja ulkokultainen nuoleskelu (palvominen) ei heitä kiinnosta.
En vain ymmärrä, miksi siitä olla kateellinen? Tyhjästä ja ontosta elämästä? - hyi sentään!
mummomuori* kirjoitti:
käsittämätöntä.
Siksikö olet niin kiinnostunut lapsista ja nuorista? Siksikö pelkään aikuisia naisia?Nimimerkin Mies1985 jutut ovat yleensä hyvin loogisia ja pureutuvat niihin tosiasioihin miesten ja naisten välillä, jotka ovat yleensä miehille liian kipeitä ja naisille taas liian arvokkaita jotta ne haluttaisiin tuoda päivänvaloon.
Eli miehet välttelevät puhumista näistä aiheista siksi koska tietävät että eivät kestäisi todellisuutta eli sitä että naisten silmissä miehen vartalo on yhtä arkinen kuin leipäpussi eikä aiheuta mitään suuria tunteita ja naiset taas välttelevät puhumista näistä aiheista koska haluavat säilyttää vallitsevan tilanteen joka suosii naisia ja tekee heistä kuningattaria miesten joutuessa kuhnurin rooliin. - mummomuori*
hyi sentään! kirjoitti:
Nimimerkin Mies1985 jutut ovat yleensä hyvin loogisia ja pureutuvat niihin tosiasioihin miesten ja naisten välillä, jotka ovat yleensä miehille liian kipeitä ja naisille taas liian arvokkaita jotta ne haluttaisiin tuoda päivänvaloon.
Eli miehet välttelevät puhumista näistä aiheista siksi koska tietävät että eivät kestäisi todellisuutta eli sitä että naisten silmissä miehen vartalo on yhtä arkinen kuin leipäpussi eikä aiheuta mitään suuria tunteita ja naiset taas välttelevät puhumista näistä aiheista koska haluavat säilyttää vallitsevan tilanteen joka suosii naisia ja tekee heistä kuningattaria miesten joutuessa kuhnurin rooliin.sitä logiikkaa saa kyllä välillä tikulla kaivaa.
Kun nyt vielä selität miksi toisen ihmisen vartalo EI saa olla arkista? Se ei siis ole mitään luonnollista ja kaunista sinällään vaan se täytyy aiheuttaa SUURIA tunteita? Kerrotko miksi?
Miksi yhtään kenenkään kroppaa tulisi palvoa? Miksi eri ihmiset EIVÄT saa viehättyä erilaisista asioista vaan kaikkien tulisi viehättyä ja, kuten täällä painotetaan, aiheuttaa seksuaalista kiihottumista eri syistä? Miksi ylipäätään TÄYTYY kiihottaa muita ihmisiä näyttämällä tietyltä?
Ihmisvartalo on omalla tavallaan kaunis. Kun sitä vertaa vaikka eri eläimiin, onhan siinä omat hassut piirteensä. Samoin naiset katselevat miehen vartaloa kuin miehet naisen. Esteettisyys on taas monen asian summa, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä seksin kanssa.
Siis, jotta ihmiset voisivat tehdä muutakin kuin olla sukuelimet turvoksissa, niin ehkä on parempi, ettei joka sällin ruumis innosta liikaa. Ei normaali ihmiset niin tee, paitsi murkkuikäiset, joille se vastakkainen sukupuoli on niin erikoista ja jännää.
Mielenkiintoista on että jos suhtautuu luonnollisesti alastomuuteen ja vastakkaiset sukupuolen kroppaan, siitä tehdään joku hillitön teoria, että kuin väärin se on.
- kh:olli
kyllä sinä aliarvioit nyt naista ja pahasti..kyllä nainen on ihan oikeasti seksuaalinen olento ja on niin monta parisuhdetta jossa nainen halauaisi enemmän seksiä kuin mies!huh!ne on tällaiset pikkutytöt jotka rakastuvat renttuihin jotka panee näitä seksuaalisuutta myyviä identiteetiltään kehittymättömiä ja itseensä alituiseen tyytymättömiä rassukoita.
- säälinsua
katkeruus naisia kohtaan on äärimmäisen epähaluttavaa...
- Mies1985
Olen alkanut oikeasti ajattelemaan että tuossa olisi tarpeeksi syytä olla nainen eikä mies. Viihdyn tavallaan miehen vartalossa mutta toisaalta kaikki se vähä hienous mitä miehen vartalossa olemiseen yhdistetään on samalla taakka ja miehen pitää kerätä ja ylläpitää miehuuspisteitään ja kirskutella hampaita dominantin aseman perässä.
-
Naisena voisi olla kaiken roikkua antava niityillä kirmailija joka voisi aina maailman haasteiden edessä käpristyä itseensä.
Tuo halutuksi tulemisen puute mikä miehenä olemiseen liittyy on riittävä peruste. Olen jopa haaveillut siitä että olisin miehen kanssa seurusteleva nainen mikä kuulostaa ehkä homolta ja siinä mielessä vierastuttavalta ajatukselta että näin normaalina miehenä en todellakaan haluaisi miehen kanssa olla mutta naisena ollessa mies sitten 'rakastuttaisi' minut itseensä ja oletettavasti tunteeni miestä kohtaan naisena olisivat edes vaikka 5% suuremmat kuin heteromiehenä. Tietysti voisin olla lesbo mutta siinä on monia ongelmia joita en jaksa tässä erotella.
Näin miehenä sitä aiemmin olen fantasioinut enimmäkseen naisen miellyttämisestä koska on vaikeaa realistina fantasioida saavani naiselta tasa-arvoista huomiota. Toisaalta jonkun mielestä saatankin olla piilevä narsisti fantasioidessani noin koska voitaisiin väittää että kuvittelen virheellisesti rakkauteni tuottavan nautintoa naiselle.- mummomuori*
…miehen pitää kerätä ja ylläpitää miehuuspisteitään ja kirskutella hampaita dominantin aseman perässä…
No, ehkä nuorten ja kehittymässä olevien on niin tehtävä, kun eivät osaa muutakaan? Se että ottaa oman elämän haltuunsa ja opettelee hoitamaan asioitaan, ei luulisi olevan noin vaikeaa? Ei tarvitse olla mikään dominantti, jos ei halua. Suurin osa miehistä ei ole, ovat vain itseensä luottavia ja näin saavat myös vastuita enemmän.
Miksi sinua täytyy haluta seksuaalisesti jotenkin erityisen paljon? Oletko miettinyt mikä on riittävä määrä naisia, joiden tulisi haluta sinua? Onko noille naisille jotain erityisvaatimuksia, vai riittäkö kuka tahansa nainen? Mistäs sinä muuten voit tietää, kenen päiväunissa milloinkin seikkailet? Miten se halu pitäisi näkyä, että se tyydyttäisi sinua?
”… fantasioinut enimmäkseen naisen miellyttämisestä…” No, tätä olen vähän ounastellut. Kun vielä siirrät oikeaan elämään nämä ilmeisesti Seksuaaliset fantasiasi, niin ehkä alat päästä jyvälle. Tuskin tarkoitat tällä jotain ihan tavallista miellyttämistä, kuten kohteliaisuutta, empatiaa, ilahduttamista tai ilahduttamista
” …kuvittelen virheellisesti rakkauteni tuottavan nautintoa naiselle…” Joo, tuota, äh – oletkohan nyt ymmärtänyt sanan rakkaus oikein vai tuliko valittua vahingossa väärä sana? Rakkaus on jotain mitä sinä itse annat toiselle, ihan vain siksi että sinä haluat tehdä niin. Sinä rakastat jotakuta toista ihmistä vain siksi, että hän on olemassa ja hän on juuri se joka on. Vastapuoli joko iloitsee siitä ja antaa sinulle samaa takaisin, mutta ei hän sinua rakasta siksi että sinä rakastat häntä. Oliko liian vaikeaa ymmärtää?
Ehkäpä olet vähän narsisti, muut ihmiset ovat sinulle peilejä jotka heijastavat takaisin oman ihailusi – kuten Narkissos rakastui itseensä nähdessään veden kalvossa omat ihanat kasvonsa.
Niin, miksi kenenkään pitäisi palvoa tai nostaa jalustalle toinen ihminen? - öööh.......
mummomuori* kirjoitti:
…miehen pitää kerätä ja ylläpitää miehuuspisteitään ja kirskutella hampaita dominantin aseman perässä…
No, ehkä nuorten ja kehittymässä olevien on niin tehtävä, kun eivät osaa muutakaan? Se että ottaa oman elämän haltuunsa ja opettelee hoitamaan asioitaan, ei luulisi olevan noin vaikeaa? Ei tarvitse olla mikään dominantti, jos ei halua. Suurin osa miehistä ei ole, ovat vain itseensä luottavia ja näin saavat myös vastuita enemmän.
Miksi sinua täytyy haluta seksuaalisesti jotenkin erityisen paljon? Oletko miettinyt mikä on riittävä määrä naisia, joiden tulisi haluta sinua? Onko noille naisille jotain erityisvaatimuksia, vai riittäkö kuka tahansa nainen? Mistäs sinä muuten voit tietää, kenen päiväunissa milloinkin seikkailet? Miten se halu pitäisi näkyä, että se tyydyttäisi sinua?
”… fantasioinut enimmäkseen naisen miellyttämisestä…” No, tätä olen vähän ounastellut. Kun vielä siirrät oikeaan elämään nämä ilmeisesti Seksuaaliset fantasiasi, niin ehkä alat päästä jyvälle. Tuskin tarkoitat tällä jotain ihan tavallista miellyttämistä, kuten kohteliaisuutta, empatiaa, ilahduttamista tai ilahduttamista
” …kuvittelen virheellisesti rakkauteni tuottavan nautintoa naiselle…” Joo, tuota, äh – oletkohan nyt ymmärtänyt sanan rakkaus oikein vai tuliko valittua vahingossa väärä sana? Rakkaus on jotain mitä sinä itse annat toiselle, ihan vain siksi että sinä haluat tehdä niin. Sinä rakastat jotakuta toista ihmistä vain siksi, että hän on olemassa ja hän on juuri se joka on. Vastapuoli joko iloitsee siitä ja antaa sinulle samaa takaisin, mutta ei hän sinua rakasta siksi että sinä rakastat häntä. Oliko liian vaikeaa ymmärtää?
Ehkäpä olet vähän narsisti, muut ihmiset ovat sinulle peilejä jotka heijastavat takaisin oman ihailusi – kuten Narkissos rakastui itseensä nähdessään veden kalvossa omat ihanat kasvonsa.
Niin, miksi kenenkään pitäisi palvoa tai nostaa jalustalle toinen ihminen?"Vastapuoli joko iloitsee siitä ja antaa sinulle samaa takaisin, mutta ei hän sinua rakasta siksi että sinä rakastat häntä. Oliko liian vaikeaa ymmärtää?"
Noinhan naiset just rakastuu: mies rakastaa naista ja nainen rakastuu siihen rakastettuna olemiseen. - mummomuori*
öööh....... kirjoitti:
"Vastapuoli joko iloitsee siitä ja antaa sinulle samaa takaisin, mutta ei hän sinua rakasta siksi että sinä rakastat häntä. Oliko liian vaikeaa ymmärtää?"
Noinhan naiset just rakastuu: mies rakastaa naista ja nainen rakastuu siihen rakastettuna olemiseen.ihastuvat tuolla tavoin ja molemmat sukupuolet. Se on ”harjoittelua” ja siitä voi tulla yksi (neuroottinen) muoto vältellä rakkautta ja rakastumista.
Mistähän muuten johtuu että nuoret tytöt ihastuvat helpommin poikiin kuin pojat tyttöihin? Mistä tulee naisten ikiaikainen pelko siitä, että miehet huijaavat omat tunteensa? Tähän ilmiöön perustuu mm. pettäminen. Se oli ennen vanhaan miehistä kun EI rakastanut tai ainakaan näyttänyt sitä.
Eiköhän tuossa yhteydessä olisi ollut rehellisempää käyttää sanaa ”valtapeli”. ”Kun olet kiltti niin saat palkinnon” – manipulointia ja jatkuvaa pelaamista. Sillä taas ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.
- 15
Naisten seksuaalisuus on yhtä voimakasta, ellei voimakkaampaakin kuin miesten, siinä vaiheessa kun ollaan petipuuhissa.
Muuten sitten miehet ovat keskimäärin selvästi kiimaisempia, etenkin nuoret miehet.
Halutuiksi voivat komeat, vetreät nuoret miehet tuntea itsensä "puumien" seurassa. - lillianni
Tulipa taas äärettömän tärkeää tietoa meille vajavaisille naisille. Meillä ei olisi mitään mahdollisuuksia ymmärtää omaa seksuaalisuuttamme, jollei kaltaisesi viisas ja kokenut mies jakaisi tietojaan.
*niiaa ja kiittää nöyrästi*- Sama täällä
Minäkin olen ihan häkeltynyt siitä tiedon määrästä, jota aloittaja on kerännyt. Hänhän on paljastunut kaiken aikansa koneensa ääressä viettäväksi nuorukaiseksi, jolla on poikuus visusti tallella. Ehkäpä siitä yhdestä vielä nuorempana saadusta suudelmasta irtoaa yhä noin valtavasti teoriaa?
- Alfa Uros
Sama täällä kirjoitti:
Minäkin olen ihan häkeltynyt siitä tiedon määrästä, jota aloittaja on kerännyt. Hänhän on paljastunut kaiken aikansa koneensa ääressä viettäväksi nuorukaiseksi, jolla on poikuus visusti tallella. Ehkäpä siitä yhdestä vielä nuorempana saadusta suudelmasta irtoaa yhä noin valtavasti teoriaa?
Juu on se vaan fiksu kaveri. On ihan hyvä että teille naisillekin joku kertoo millaisia te oikeasti olette ja onhan minunkin tämänlaisena uunona hyvä tietää mitä te naiset oikeasti koette kulkiessanne läpi nuoruutenne aikuisuuteen asti.
- Alfa Uros
Alfa Uros kirjoitti:
Juu on se vaan fiksu kaveri. On ihan hyvä että teille naisillekin joku kertoo millaisia te oikeasti olette ja onhan minunkin tämänlaisena uunona hyvä tietää mitä te naiset oikeasti koette kulkiessanne läpi nuoruutenne aikuisuuteen asti.
Tai siitä että millaista on olla raskaana. No siihen voitte sitten vastata kertomalla hänelle kaiken peniksestä, erektiosta ja mikä tuntuu kaikista miehistä parhaalle.
- *
Alfa Uros kirjoitti:
Tai siitä että millaista on olla raskaana. No siihen voitte sitten vastata kertomalla hänelle kaiken peniksestä, erektiosta ja mikä tuntuu kaikista miehistä parhaalle.
Oli mukava lukea, että miehiäkin kyllästyttää tuon tyyppinen "asiantuntemus".
- Alfa Uros
Vain sinun henkilökohtaisessa maailmassasi asiat ovat noin.
- nörtti vauhdissa
Googlaamalla löytää mielenkiintoisia saitteja feminismistä, menstruaatiosta, prostituution vastaisesta työstä sekä gynekologiasta.Naisen seksuaalisuus on muutakin kuin koreaa ulkonäköä.True.
Olen kokeillut bisseilyä koska halusin tietää mitä on nainen kohtaa toisen naisen,ilman estoja.
En usko että mies on raadollisempi seksihyväksikäyttäjä vaan köyhä nainenhan voi prostituution kautta hyväksikäyttää miestä niin seksuaalisesti kuin taloudellisestikin.Huijaamalla vuoteeseen,hamehelmojensa psykologiikalla.Porno on miehen sielun peilauskuva.Tai no..- 15 +
puhuu asiaa. Tosi osuvaa analyyisa. Miehen ja naisen "seksuaalisuus" eroaa hurjasti toisistaan. Naisille seksi itsessään on aika vähämerkityksistä. Mies voi nauttia ja nauttii pelkästä panosta vaikkei siihen liittyisi mitään suurempia tunteita. Vain harvat naiset kykynevät tähän. Vertaus tytöistä jotka antavat "kiltteyttää" eivät halusta on osuva. Jos naiset haluaisivat ja tarvitsisivat seksiä ja samalla tavalla ja yhtä paljon tai vaikkapa puolet siitä mitä miehet niin a) miehet saisivat enemmän seksiä b) halutuin seksipartneri olisi 18-30 v. mies, c) naiset tekisivät enemmän aloitteita jne. Nythän näin ei ole.
- Aikuinen sinkkuN
15 + kirjoitti:
puhuu asiaa. Tosi osuvaa analyyisa. Miehen ja naisen "seksuaalisuus" eroaa hurjasti toisistaan. Naisille seksi itsessään on aika vähämerkityksistä. Mies voi nauttia ja nauttii pelkästä panosta vaikkei siihen liittyisi mitään suurempia tunteita. Vain harvat naiset kykynevät tähän. Vertaus tytöistä jotka antavat "kiltteyttää" eivät halusta on osuva. Jos naiset haluaisivat ja tarvitsisivat seksiä ja samalla tavalla ja yhtä paljon tai vaikkapa puolet siitä mitä miehet niin a) miehet saisivat enemmän seksiä b) halutuin seksipartneri olisi 18-30 v. mies, c) naiset tekisivät enemmän aloitteita jne. Nythän näin ei ole.
"a) miehet saisivat enemmän seksiä b) halutuin seksipartneri olisi 18-30 v. mies, c) naiset tekisivät enemmän aloitteita jne."
Jaha.
a) Seksi on mielestäni mahtavaa ja haluan sekä laatua että määrää. En kuitenkaan missään tapauksessa halua seksiä monilta miehiltä enkä varsinkaan miehiltä, jotka eivät miellytä minua kaikin puolin. Yhtä hyvää kannattaa pitää vaikka muutama vuosi, ei siinä useampia tarvita, ja uuteen rakastajaan tottuminen vie aika aikansa ja vaivansa. Ja muutenkin, moninkertainen orgasmi kerran viikossa on ihan riittävästi, kun seuraavanakin päivänä vielä värisyttää selkäpiitä ja muita paikkoja ja pelkästään muistelemalla saattaa saada vielä uuden, pienehkön orgasmin.
b) Olen aina pitänyt 40-50-vuotiaista miehistä. Myös parikymppisenä tunsin vetoa itseäni selvästi vanhempiin miehiin, vaikken sellaisiin kuitenkaan sitten kajonnut; nyt nelikymppisenä ympärilläni on varsinainen namukauppa. Muistan kyllä alle kolmikymppisten olevan aikamoisia tumpeloita ja jyystäjiä, siis aika ikävää sänkyseuraa. Kaksikymppiset ovat ihan tunareita, vähän sama kuin yrittäisi seksiä rikkinäisen mutta hirveästi yrittävän kuumavesipumpun kanssa. En usko, että nettipornon helppo saatavuus olisi muuttanut nuorten miesten taitoja ja kuvitelmia parempaan suuntaan. Kokemus ja yhteisymmärrys hakkaa nuoren lihan mennen tullen, uskokaa pois.
c) Miksi ihmeessä tehdä aloitteita? Miehet tekevät niitä ihan itse, ja kaikkein helpointa on vain sanoa yhdeksällekymmenelleyhdeksälle "ei" ja sitä sadannetta harkita. Solidaarisuuttako tässä pitäisi osoittaa ja ruveta intiimiksi jonkun ei-miellyttävän kanssa vain sen vuoksi, että tämä on osoittanut kiinnostusta? Ehei, pojat, niin kauan kuin on tarjontaa (= naisille aina), saa olla juuri niin kranttu kuin tahtoo. Ja tosiaan, kuten a-kohdassakin, määrä ei ikinä korvaa laatua, mutta laatu totisesti korvaa määrän, kun oikein kohdalle osuu.
Ihan varmasti tässä perässä on aamuun mennessä liuta nuoria miehiä huutelemassa vanhoista akoista, läskeistä, siideristä ja ikärajoista. Se on sitä nuorten mustavalkoista maailmankuvaa vain, joka ei muutu muun kuin ajan kanssa. Huvittavaa se kyllä on. Me nelikymppiset nimittäin olemme itse olleet kaksikymppisiä ja muistamme oikein hyvin ne idealistiset ajat, mutta kaksikymppisillä ei ole aavistustakaan siitä, mitä täällä aikuisten maailmassa tapahtuu. ;) - 15 +
Aikuinen sinkkuN kirjoitti:
"a) miehet saisivat enemmän seksiä b) halutuin seksipartneri olisi 18-30 v. mies, c) naiset tekisivät enemmän aloitteita jne."
Jaha.
a) Seksi on mielestäni mahtavaa ja haluan sekä laatua että määrää. En kuitenkaan missään tapauksessa halua seksiä monilta miehiltä enkä varsinkaan miehiltä, jotka eivät miellytä minua kaikin puolin. Yhtä hyvää kannattaa pitää vaikka muutama vuosi, ei siinä useampia tarvita, ja uuteen rakastajaan tottuminen vie aika aikansa ja vaivansa. Ja muutenkin, moninkertainen orgasmi kerran viikossa on ihan riittävästi, kun seuraavanakin päivänä vielä värisyttää selkäpiitä ja muita paikkoja ja pelkästään muistelemalla saattaa saada vielä uuden, pienehkön orgasmin.
b) Olen aina pitänyt 40-50-vuotiaista miehistä. Myös parikymppisenä tunsin vetoa itseäni selvästi vanhempiin miehiin, vaikken sellaisiin kuitenkaan sitten kajonnut; nyt nelikymppisenä ympärilläni on varsinainen namukauppa. Muistan kyllä alle kolmikymppisten olevan aikamoisia tumpeloita ja jyystäjiä, siis aika ikävää sänkyseuraa. Kaksikymppiset ovat ihan tunareita, vähän sama kuin yrittäisi seksiä rikkinäisen mutta hirveästi yrittävän kuumavesipumpun kanssa. En usko, että nettipornon helppo saatavuus olisi muuttanut nuorten miesten taitoja ja kuvitelmia parempaan suuntaan. Kokemus ja yhteisymmärrys hakkaa nuoren lihan mennen tullen, uskokaa pois.
c) Miksi ihmeessä tehdä aloitteita? Miehet tekevät niitä ihan itse, ja kaikkein helpointa on vain sanoa yhdeksällekymmenelleyhdeksälle "ei" ja sitä sadannetta harkita. Solidaarisuuttako tässä pitäisi osoittaa ja ruveta intiimiksi jonkun ei-miellyttävän kanssa vain sen vuoksi, että tämä on osoittanut kiinnostusta? Ehei, pojat, niin kauan kuin on tarjontaa (= naisille aina), saa olla juuri niin kranttu kuin tahtoo. Ja tosiaan, kuten a-kohdassakin, määrä ei ikinä korvaa laatua, mutta laatu totisesti korvaa määrän, kun oikein kohdalle osuu.
Ihan varmasti tässä perässä on aamuun mennessä liuta nuoria miehiä huutelemassa vanhoista akoista, läskeistä, siideristä ja ikärajoista. Se on sitä nuorten mustavalkoista maailmankuvaa vain, joka ei muutu muun kuin ajan kanssa. Huvittavaa se kyllä on. Me nelikymppiset nimittäin olemme itse olleet kaksikymppisiä ja muistamme oikein hyvin ne idealistiset ajat, mutta kaksikymppisillä ei ole aavistustakaan siitä, mitä täällä aikuisten maailmassa tapahtuu. ;)a) ... Aivan, koska seksi ei ole naiselle yhtä tärkeää kuin miehelle sitä ilman oleminen ei ole naiselle mikään ongelma. Millaista sitten oikein on laadukas seksi ? Itse en muista seksikokemusta josta en olisi nauttinut. Nainen taas voi harjoittaa seksiä nauttimatta siitä itse yhtään. Miksi ? Miellyttääkseen miestä, saadakseen esim. kumppanin jne.
b) ... vanhemmat miehet. Vanhemmat miehet tarjoavat juuri niitä muita ei millään tavalla itse seksiin liittyviä asioita: turvallisuutta, varakkuutta, "miehekkyyttä" jne. Kokemuksen siis seksuaalisen kokemuksen merkitystä yliarvostetaan. Ei seksi ole mikään urheilusuoritus jossa nautinto riippuu siitä että toinen osapuoli osaa tehdä oikein ja oikeaan aikaan asioita. Ehei.
c) ... aivan. Koska nainen ei tarvitse seksiä hänen on helppo kieltäytyä siitä. Jos naisen seksuaalinen vietti olisi lähellekään yhtä voimakas kuin miehen, miehet ja naiset eivät jäisi ilman. Seksuaalinen kanssakäyminen olisi huomattavasti helpompaa ja mutkattomampaa. Koska evoluutio ei ole suosinut seksuaalisesti aktiivisia naisia näitä ei ole tai he ovat todella harvassa.
Aloittaja puhui asiaa, MOT
- Mies1985
Sä olet hiljainen ja
kovin synkkä kun sut varjoissa nään
kesäisen yön yksinään
Me luodut toisillemme oltiin niin luulit kai
katkerana välttelet nyt katsettain
Mua kaivata saat, katsoa saat
vaikka en ollutkaan se oikea
Naisen aloitetta sä oottaa saat
Vaikka päivies päähän koskaan et sellaista löydä
Naisen seksuaalisuutta ei ollutkaan
Vain pieniä hyviä hetkiä jotka sä itsekin kai nyt näät
Tän yhden viimeisen yön sulle antaa mä voin
huomaatko nyt katoavaa kaikki on.
Pian unohdat sinäkin toisen kanssa nää tiet kuljet ja me
hymyillään kun kohdataan
Kaivata saa, katsoa saa
vaikka ei enää me tunnetakaan - pensseliseetäää
..päällisin puolin läpi tuon seksianalyysisi kun kerran aloitin (ja yökahvit join)...
Aluksi tuli mieleen vaikkapa ilmaus: pompöösi horina (sorry, piti saada sanotuksi, mutta ei ollenkaan pahalla :D )
Kuitenkin oli jännä sekoitelma terävää, mutta joltain osin myös ontuvaa analyysiä. Siinä ei kai suoranaisesti kysytty mitään, joten mitään vastuuntuntoista ohjetta ei tarvii ees yrittää.
Keskeistä oli kaiketi halutuksi tulemisen ongelma. Kaipaat tasa-arvon nimikkeellä samanlaisuutta (tuntemusten ja käyttäytymisen symmetrisyyttä) puolin ja toisin. Kuitenkin on niin, kissa soikoon (ei ku pahus..), että miehet ja naiset eivät olekaan sillä tavalla samanlaisia (kuten huomaat).Vaikka näin on, tämä ei keskiarvoisesti aikojen saatossa ole ollut ongelma.
Nyt Sinä kaipaisit olla vaikkapa visuaalimalli (esim.alastonpiirustus) ja nauttia tilanteesta, piirtäjät mieluiten naisia. Mutta nautintosi täyttyisi ja olisi 'oikea' vasta sitten, kun voisit vakuuttua, että joka piirtäjällä on seksuaalinen vire päällänsa nimenomaan Sinusta. Onhan naisilla esteettisyyden ymmärrys siinä kuin miehilläkin (vrt kodin sisustus tai taidenäyttely), se vain ei yhdisty suoralla putkella seksiin (ääritapauksessa mies on tyytyväinen ateneumissa vasta kun taulussa seisoo tissit). Mies voi tuntea seksiviritteisyyttä muustakin makeesta, mistä on innostunut, esim.bemarin uudet tuunatut pölyvanteet ja puskurit (automiehet korjatkoot,jos jne.).
Varmaan haluaisit ajatella, että luonnonjärjestys on jotenkin vinoutunut. Ja naisilla geenivirhe, kun eivät välittömästi seksivirity siitä, kun lähimaastossa käppäileekin mies, johan tasa-arvokin sitä vaatii! Haikailit jossakin, mitähän olis naisena. Siitä lienet samaa mieltä, että luonto kokonaisuutena ei ole black/white-systeemiä, vaan kaikkea väliltäkin löytyy. Harvinainen ääritapaus on esim. että on miehen psyyke naisen raamissa tai toisin päin.
Ennen, kun mies/naisroolit olivat käytännön syistä selvät (luontaistalous esim.), tällaisia ongelmasi kaltaisia 'kevytahdinkoja' perussuomiäijä ei osannut edes ajatella ja tunnistaa. Miehellä oli merkityksensä suoraan 'luomusysteemillä'. Nykyinen hyvinvointi ja olosuhteet (verrattuna esim 100 vuoden takaisiin) mahdollistavat myös ns.itseaiheutetut (myös mediahömppäpohjaiset) pahoinvointi-ilmiöt. Nykyasukas voi miettiä päänsä kipeäksi (kerrostaloympäristössä esim.), että mistähän nyt valittais..
Tässäpä joitain pointteja mietittäväksi. Sanotaan vielä se, ettei pidä ymmärtää, että sata vuotta sitten kaikki oli hyvin..
Ps. Mies1985:a taitaa olla isompikin joukko, pomppivat kai mieslogiikan huuhaa-osastolta 8-|
Ps2. Sympatiaa herätti tuo tiktak-laulu; voisit sanoittaa kohdan "Naisen seksuaalisuutta ei ollutkaan.." uudestaan :)- Mies1985
Tuo nyt oli kyllä ihan silkkaa henkilökohtaisuuksiin menemistä ja en missään sanonut mielestäni että minä haluan ja vaadin sitä tai tätä että asioiden pitää olla juuri niin tai näin. Pyrin vain kuvailemaan sitä miten asiat mielestäni ovat ja ilmeisesti olet samaa mieltä. Ja kyllä totta sekin, kuten olen ilmaissutkin, että en ole täysin tyytyväinen omaan asemaan tässä myllyssä. Kuitenkin nuo "tasa-arvo vaatii" ym. jutut ovat ihan puhdasta vinoilua sinun puoleltasi ja ehkä kertovat naisellisesta ahdistuksesta tosiasioiden edessä.
- !
Mies1985 kirjoitti:
Tuo nyt oli kyllä ihan silkkaa henkilökohtaisuuksiin menemistä ja en missään sanonut mielestäni että minä haluan ja vaadin sitä tai tätä että asioiden pitää olla juuri niin tai näin. Pyrin vain kuvailemaan sitä miten asiat mielestäni ovat ja ilmeisesti olet samaa mieltä. Ja kyllä totta sekin, kuten olen ilmaissutkin, että en ole täysin tyytyväinen omaan asemaan tässä myllyssä. Kuitenkin nuo "tasa-arvo vaatii" ym. jutut ovat ihan puhdasta vinoilua sinun puoleltasi ja ehkä kertovat naisellisesta ahdistuksesta tosiasioiden edessä.
Onko "pensselisetä" mielestäsi nainen? Minun mielestäni tuo maskuliininen kirjoitustyyli jo paljasti hänet mieheksi.
- Mies1985
! kirjoitti:
Onko "pensselisetä" mielestäsi nainen? Minun mielestäni tuo maskuliininen kirjoitustyyli jo paljasti hänet mieheksi.
Siinä oli sama sarkastisen tyynnyttelevä sävy kuin monien naisten ja mummomuorin kirjoituksessa.
- -------------------
Mies1985 kirjoitti:
Siinä oli sama sarkastisen tyynnyttelevä sävy kuin monien naisten ja mummomuorin kirjoituksessa.
kaikki miesten aloittamat hyvät keskustelunaiheet vähättelemällä niitä ja juuri tyynnyttelemällä "no niin pojat, älkääs nyt höpsikö, kasvaa miehiksi ensin blaablaa blaa"
- !
Mies1985 kirjoitti:
Ja oletat, ettei mies voisikirjoittaa siihen sävyyn?
- O
Kuule annan sulle hyvän vinkin, kun pohdiskelet tosi paljon näitä naisiin liittyviä kysymyksiä;
Hommaa itselles nainen! :)
Sillä saat vastaukset kaikkiin kysymyksiis.
Ja mitä tulee naisen seksuaalisuuteen, nainen On hyvin, Hyvin seksuaalinen.
Se jää vaan miehen käsiin, ottaako naisen hallintaan ja valjastaa tämän seksuaalisuuden (omalla vahvalla olemuksellaan ja tahdollaan jota nainen niin auliisti miellyttää, seksuaalisesti) hyvään käyttöön, molemmille nautittavaksi, vaiko tukahduttaa sen olemalla itsekäs tai muuten vaan ei anna seksiä.
Naisen seksuaalisuus on riippuvainen miehen kyvystä olla Mies, ja ottaa se Käyttöön.
Naiset tykkää olla tuhmia tyttöjä sängyssä, mut jos nainen Itse ehdottaa sitä, se tekee hänestä lutkan (naisen omassa päässään), siten jää Miehen käsiin Tehdä naisesta se oma tuhma tyttönsä, jolloin nainen voi "luvan" kanssa ja tavallaan "pakotettuna" olla juuri se naisellinen, seksikäs pikku panotyttö jollaisena niin tykkää olla.
Kuka tahansa terve, hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tykkää kun miehellä on ohjakset käsissä sängyssä.
Kuka Tahansa Mies, voi olla se naisten Unelma-Mies, jos vain tietää Miehen ja Naisen erot.
Kuten jo jossain aiemmin kirjoitin, Miehen pitää olla Mies, jotta Nainen voi olla Nainen ; )- Mies1985
Siis toisin sanoen miehen on otettava vastuu siitä seksistä ja naiselle pitää tulla tunne että seksi vain 'tapahtuu' naiselle ja hän 'ajatuu' seksiin. Jos mies tekisi noin, luultavasti sitä pidettäisi usein pelkuruutena ja säälittävyytenä. Tuossa asetelmassa nainen siis jää emotionaalisesti ja sosiaalisesti vähemmän haavoittuvaisuuteen asemaan kun ei joudu suoraan tuomaan itseään peliin ja osoittavansa omatoimisesti halua ja tarvetta vaan sen hoitaa mies ja nainen ikäänkuin tekee 'palveluksen' miehelle suostumalla seksiin. Tosiaan voi olla vaikeaa sanoa milloin on kyse palveluksesta ja milloin siitä että nainen kiihottuu jossain määrin oikeasti siitä että on selvät ohjeet ja miehen ohjastus ja halut.
Siis voimme eristää kaksi naisten vaatimusta seksille:
-Se että mies ottaa vastuun siitä mitä ikinä tapahtuukin
-Se että mies yleensäkkin on se himoava osapuoli
Jälkimmäinen tavallaan johtaa ensimmäiseen. - lottamari
Mies1985 kirjoitti:
Siis toisin sanoen miehen on otettava vastuu siitä seksistä ja naiselle pitää tulla tunne että seksi vain 'tapahtuu' naiselle ja hän 'ajatuu' seksiin. Jos mies tekisi noin, luultavasti sitä pidettäisi usein pelkuruutena ja säälittävyytenä. Tuossa asetelmassa nainen siis jää emotionaalisesti ja sosiaalisesti vähemmän haavoittuvaisuuteen asemaan kun ei joudu suoraan tuomaan itseään peliin ja osoittavansa omatoimisesti halua ja tarvetta vaan sen hoitaa mies ja nainen ikäänkuin tekee 'palveluksen' miehelle suostumalla seksiin. Tosiaan voi olla vaikeaa sanoa milloin on kyse palveluksesta ja milloin siitä että nainen kiihottuu jossain määrin oikeasti siitä että on selvät ohjeet ja miehen ohjastus ja halut.
Siis voimme eristää kaksi naisten vaatimusta seksille:
-Se että mies ottaa vastuun siitä mitä ikinä tapahtuukin
-Se että mies yleensäkkin on se himoava osapuoli
Jälkimmäinen tavallaan johtaa ensimmäiseen.Ei tuo o tarkoittanut sitä, että miehen on otettava yksin vastuu sängyssä ja nainen on vain passiivisesti seksissä mukana, vaan miten mies saa naisen käyttäytymään sängyssä. Saako mies naisen syttymään vai sammumaan. Naisen omatoiminen halu on riippuvainen miehen kyvystä olla juuri se MIES, kuten o sen esitti. Kun, miehellä on taito ja oikeat otteet, niin naisen on helpompi heittäytyä aidosti haluten mukaan ja sen kyllä huomaa milloin nainen on oikeasti halukas, eikä vaan suorittamassa palvelusta miehelle.
- Mies1985
lottamari kirjoitti:
Ei tuo o tarkoittanut sitä, että miehen on otettava yksin vastuu sängyssä ja nainen on vain passiivisesti seksissä mukana, vaan miten mies saa naisen käyttäytymään sängyssä. Saako mies naisen syttymään vai sammumaan. Naisen omatoiminen halu on riippuvainen miehen kyvystä olla juuri se MIES, kuten o sen esitti. Kun, miehellä on taito ja oikeat otteet, niin naisen on helpompi heittäytyä aidosti haluten mukaan ja sen kyllä huomaa milloin nainen on oikeasti halukas, eikä vaan suorittamassa palvelusta miehelle.
En näe tuossa mitään uutta. Miehen on otettava ohjat/vastuu. Piste/period.
Naisen halukkuus tulee siitä että mies on aloitteellinen ja poistaa vastuun. Mies poistaa vastuun olemalla aloitteellinen. Sama juttu kuin parisuhteen kaikissa vaiheissa; kaikki voi lopulta olla miehen syy kun mies teki aloitteen ja nainen saa melkein marttyyrinviittan itselleen kun suostuu seurustelemaan, seksiin jne. Tämä on tietysti kärjistettyä mutta silloin kun yksi haluaa jotain toiselta niin välittömästi sille antajalle tulee validoitumisen ja hyväntekijän tunne. Tämän takia osaa naisista luultavasti hieman tympii tai suorastaan vituttaa se jos mies ei ilmaise halukkuuttaan tarpeeksi haavoittuvaisin sanoin ja tämän takia nainen voi seksin kontekstissa esim.kysyä "Mitä haluaisit että tekisin...tai mitä jos tekisin näin..." jne. eli esiolettaa että mies janoaa kosketusta ja huomiota jonka antaminen sitten validoi taas naisen vahvan aseman.
-
Jos mies kysyy "Hei, haluaisitko tavata minut joskus?" niin naisen vastaus voi olla jotain kyllästyneen ja epämääräisen kuuloista "Mmmhhhh, en mää tiiä, hmmhhmmh..." kun siinä joutuisi tulemaan liikaa vastaan. Toki en kiellä etteikö tähän vaikuta myös miehen viehättävyys naisen silmissä muutoin ja kuten toisaalla sanottua ja huomattua, tavismiehen viehättävyys on lähtökohtaisesti naisen silmissä melko alhainen.
Ainut uusi asia minkä sinua edellinen kirjoittaja toi tähän keskusteluun on tuo juttu siitä että aktiivisempi nainen tuntisi itsensä jollakin tunnetasolla lutkaksi. En kuitenkaan näe miksi tässä olisi tähän lutkahypoteesiin turvauduttava kun tuo mitä yllä sanoin mielestäni selittää asian paljon vähemmän mysteerisesti. - Jari-Petteri
lottamari kirjoitti:
Ei tuo o tarkoittanut sitä, että miehen on otettava yksin vastuu sängyssä ja nainen on vain passiivisesti seksissä mukana, vaan miten mies saa naisen käyttäytymään sängyssä. Saako mies naisen syttymään vai sammumaan. Naisen omatoiminen halu on riippuvainen miehen kyvystä olla juuri se MIES, kuten o sen esitti. Kun, miehellä on taito ja oikeat otteet, niin naisen on helpompi heittäytyä aidosti haluten mukaan ja sen kyllä huomaa milloin nainen on oikeasti halukas, eikä vaan suorittamassa palvelusta miehelle.
On tärkeää, miten nainen saa miehen käyttäytymään sängyssä. Saako nainen miehen syttymään vai sammumaan. Miehen omatoiminen halu on riippuvainen naisen kyvystä olla juuri se NAINEN. Kun, naisella on taito ja oikeat otteet, niin miehen on helpompi heittäytyä aidosti haluten mukaan ja sen kyllä huomaa milloin mies on oikeasti halukas, eikä vaan suorittamassa palvelusta naiselle.
- lottamari
Jari-Petteri kirjoitti:
On tärkeää, miten nainen saa miehen käyttäytymään sängyssä. Saako nainen miehen syttymään vai sammumaan. Miehen omatoiminen halu on riippuvainen naisen kyvystä olla juuri se NAINEN. Kun, naisella on taito ja oikeat otteet, niin miehen on helpompi heittäytyä aidosti haluten mukaan ja sen kyllä huomaa milloin mies on oikeasti halukas, eikä vaan suorittamassa palvelusta naiselle.
Kyllä, molempien täytyy osata sytyttää toisensa, mutta mies ei suorita palvelusta kovinkaan usein naiselle vain ollakseen tälle mieliksi kuten nainen. Uskon, että nainen ei ala seksiin miehen kanssa, jos kokee, ettei sytytä miestä. Sellainen seksi ei kiinnosta naista, jossa nainen ei ole yhtään haluttu. Miehen on helpompi vain tyydyttää halunsa oli nainen halukas tai ei. Nainen vetäytyy hommasta, jos huomaa, että miehessä ei ole yhtään kipinää.
Nainen saa kyllä miehen syttymään pienin keinoin, mutta naisen syttymiseen tarvitaan MIES.
http://www.youtube.com/watch?v=1zXtmtUrnfk - mummomuori*
Mies1985 kirjoitti:
En näe tuossa mitään uutta. Miehen on otettava ohjat/vastuu. Piste/period.
Naisen halukkuus tulee siitä että mies on aloitteellinen ja poistaa vastuun. Mies poistaa vastuun olemalla aloitteellinen. Sama juttu kuin parisuhteen kaikissa vaiheissa; kaikki voi lopulta olla miehen syy kun mies teki aloitteen ja nainen saa melkein marttyyrinviittan itselleen kun suostuu seurustelemaan, seksiin jne. Tämä on tietysti kärjistettyä mutta silloin kun yksi haluaa jotain toiselta niin välittömästi sille antajalle tulee validoitumisen ja hyväntekijän tunne. Tämän takia osaa naisista luultavasti hieman tympii tai suorastaan vituttaa se jos mies ei ilmaise halukkuuttaan tarpeeksi haavoittuvaisin sanoin ja tämän takia nainen voi seksin kontekstissa esim.kysyä "Mitä haluaisit että tekisin...tai mitä jos tekisin näin..." jne. eli esiolettaa että mies janoaa kosketusta ja huomiota jonka antaminen sitten validoi taas naisen vahvan aseman.
-
Jos mies kysyy "Hei, haluaisitko tavata minut joskus?" niin naisen vastaus voi olla jotain kyllästyneen ja epämääräisen kuuloista "Mmmhhhh, en mää tiiä, hmmhhmmh..." kun siinä joutuisi tulemaan liikaa vastaan. Toki en kiellä etteikö tähän vaikuta myös miehen viehättävyys naisen silmissä muutoin ja kuten toisaalla sanottua ja huomattua, tavismiehen viehättävyys on lähtökohtaisesti naisen silmissä melko alhainen.
Ainut uusi asia minkä sinua edellinen kirjoittaja toi tähän keskusteluun on tuo juttu siitä että aktiivisempi nainen tuntisi itsensä jollakin tunnetasolla lutkaksi. En kuitenkaan näe miksi tässä olisi tähän lutkahypoteesiin turvauduttava kun tuo mitä yllä sanoin mielestäni selittää asian paljon vähemmän mysteerisesti.Ei kai nyt sentään.
Sinä tunnut pohtivan vain sitä, miten mies saa kontaktin naiseen ja tältä seksiä. Et millään usko että tuohon vaiheeseen ei ole yhtä tekijää, vaan niitä on monta. Pohdit kovasti tietyn tyyppisen naisen olemusta, mutta ikävä kyllä laajennat sen koskemaan kaikkia naisia. Jos vähän tarkennat, niin ei puhuta asian ohi vaan juuri siitä mitä tarkoitat.
Parisuhteessa aloitteet voivat olla ihan miten vain, jopa niin että aloitteen tekijänä on nainen. Tosin on hyvä määritellä, mikä sitten on aloite ja mikä ei.
Kun ollaan tutustumassa toisiinsa, käydään ”vuoropuhelua” toisensa kanssa, kun yritetään selvittää millainen toinen on. Eli tässä vaiheessa ei voi tehdä mitään syvää luotaavia johtopäätöksiä naisenkaan seksuaalisesta käyttäytymisestä. Pyritään siis löytämään yhteistä ymmärrystä.
Yksi aloitteiden (huom. teemme niitä usein ja ei asioihin liittyen) merkitys voi olla se, että jos itse on kiinnostunut niin toinen vahvistaa (tai kieltää) välillä oman kiinnostuksensa. Siitä on helpompaa jatkaa eteenpäin.
Muista että käytämme paljon sanattomia muotoja viestiessämme ja niihin me reagoimme. Puhuttu tulkitaan noiden viestien perusteella. Me teemme ison joukon oletuksia ja meillä on omat ennakkoluulomme, eivätkä ne aina pidä paikkaansa. Nämä näkyvät meidän käytöksessä.
Seksiä voidaan käyttää yhtenä vallankäytön muotona eli aletaan pelata erilaisia pelejä. silloin ei voida puhua varsinaisesta suhteesta. Ikävä kyllä ihmiset eivät nykyään haluakkaan tuntea toista, vaan pelkästään pelata.
On miehiä jotka eivät suvaitse aktiivista naista. He kokevat ehkä tällaiset naiset tungettelevina ja uhkaavina. On miehiä jotka automaattisesti halveksivat aktiivista naista liian helppona nakkina. Puhutaan itsensä tyrkyttäjistä. Useimmat miehet tykkäävät sopivasti aktiivisista, ja havaintojeni mukaan nykynuoret naiset ovat hyvin aktiivisia etsiessään mies seuraa.
Eli meitä ohjaa myös kulttuuri jossa eletään, nyt se vahvasti kaksinaismoralistinen. Toisaalta sallitaan naiselle omaehtoinen seksuaalisuus ja toisaalta se kielletään. Vaikkapa väittämällä, että nainen tunne seksuaalista halua. Sehän on täyttä puppua. Se on kokonaan toinen juttu, saako nainen sitä ilmaista.
Tuohon miehenkysymykseen – eikö tuo ole aika selvä vastaus että ei ehkä kiinnosta? Se vain annetaan ”ystävällisessä” muodossa. Nykyjuttujen ongelma on että aina ollaan tuntemattomien kanssa tekemisissä ja syytä varovaisuuteen on. aikaa tutustumiseen ei käytetä tarpeeksi, se on totta. Toisaalta kaupungeissa pyörii paljon ihmisiä, joten tapaamme paljon muitakin. - Mies1985
lottamari kirjoitti:
Kyllä, molempien täytyy osata sytyttää toisensa, mutta mies ei suorita palvelusta kovinkaan usein naiselle vain ollakseen tälle mieliksi kuten nainen. Uskon, että nainen ei ala seksiin miehen kanssa, jos kokee, ettei sytytä miestä. Sellainen seksi ei kiinnosta naista, jossa nainen ei ole yhtään haluttu. Miehen on helpompi vain tyydyttää halunsa oli nainen halukas tai ei. Nainen vetäytyy hommasta, jos huomaa, että miehessä ei ole yhtään kipinää.
Nainen saa kyllä miehen syttymään pienin keinoin, mutta naisen syttymiseen tarvitaan MIES.
http://www.youtube.com/watch?v=1zXtmtUrnfkNyt on levy jäänyt päälle.
Mitä jos mieskin haluaa suuria keinoja ja NAISEN? Onko se väärin?
-
Voiko naiselle tulla omatoimisesti mieleen tehdä kaikkensa ja parhaansa eikä mennä aidan matalimmasta kohdasta? - Säälittäisi, mutta
Mies1985 kirjoitti:
Nyt on levy jäänyt päälle.
-
Voiko naiselle tulla omatoimisesti mieleen tehdä kaikkensa ja parhaansa eikä mennä aidan matalimmasta kohdasta?Niinpä on levy jäänyt päälle: montako sataa kirjoitusta sinä olet tänne työntänyt asiasta, josta sinulla ei ole vähäisintäkään kokemusta vaan pelkkää luulottelua ja yhtä ja samaa putkea pitkin kulkevan mielikuvituksen tuotosta naisten kollektiivisesta kieroilusta?
Missä ihmeen pullossa sinä oikein elät? Jos tekisit jotakin muutakin kuin vääntäisit tuota samaa roskaa keskustelupalstalla yöt ja päivät, saisit ehkä miespuolisia tuttuja, joiden kautta saisit pikkuhiljaa kontaktia useampiin eläviin, ajatuksiltaan erilaisiin ihmisyksilöihin ja ehkä oppisit käyttäytymään neutraalin luontevasti jopa naisten kanssa. Netistä metsästämällä sinä et löydä yhtään mitään, koska odotuksesi ovat aivan liian suuret ja ihan vääristyneet. Keskustelupalstalla jankuttaminen ei auta sinun asiaasi yhtään eikä näköjään edes helpota oloasi millään lailla.
Sinä herättäisit säälinsekaista sympatiaa, mutta perskärpäsmäinen nettiolemuksesi ja kornit käsityksesi ihmisistä klooneina saavat säälin vaihtumaan haluksi kehottaa äitiäsi antamaan sinulle oikein kunnolla piiskaa. - Toljake
lottamari kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=1zXtmtUrnfkNainen saa miehen syttymään pieninkin keinoin, totta, mutta aivan samoin kuin miehen kohdalla, ne pienetkin keinot on jossain vaiheessa koettu tuhat kertaa ja sitten ei kipinöikään enää. Silloin mielestäni katsellaan, onko nainen NAINEN ja/tai mies MIES, ainakin mitä tuohon toisen sytyttämiseen tulee. On nimittäin kokemusta siitä mitä tapahtuu, kun nainen ei osaakaan sytytellä, vaikken itsekään ole mikään velho sytyttelijänä. Tilanne kääntyi silloin stereotypiaan nähden nurinkuriseksi, mikä oli varsin mielenkiintoista ja opettavaista.
- lottamari
Toljake kirjoitti:
Nainen saa miehen syttymään pieninkin keinoin, totta, mutta aivan samoin kuin miehen kohdalla, ne pienetkin keinot on jossain vaiheessa koettu tuhat kertaa ja sitten ei kipinöikään enää. Silloin mielestäni katsellaan, onko nainen NAINEN ja/tai mies MIES, ainakin mitä tuohon toisen sytyttämiseen tulee. On nimittäin kokemusta siitä mitä tapahtuu, kun nainen ei osaakaan sytytellä, vaikken itsekään ole mikään velho sytyttelijänä. Tilanne kääntyi silloin stereotypiaan nähden nurinkuriseksi, mikä oli varsin mielenkiintoista ja opettavaista.
Matti ja Teppo ei saa syttymään muuta kuin mun nauruhermoni, muuten aika veijareita. No, et sinä pullossa ole kasvanut, nämä naiset eivät vaan ymmärrä sinun naisenlogiikkamaailmaasi. Kyllä se kipunointi vähenee ajan myötä, mutta sen voi myös aina silloin tällöin löytää uudestaan vaikka kuumempanakin, jos on oikein pyromaaniluonne ja osaa hommansa. Jostain se alamäki alkaa siihen stereotypiaan ja kiinnostuksen lopahtamiseen, normaalissa hyvävässä suhteessa kipunoi aika ajoin vallan tulisesti, kun ensin on tapeltu oikein olan takaa ja puhdistettu ilmaa, niin kohta jo halutaan hieroa selkää ja kiehnataan hakemassa sovintoseksiä. Sellaista se on,... parisuhde..välillä kipunoi, salamoi, hiillos savuaa ja meinaa sammua, mutta tuli palaa silti kuumana taas, kun siihen lyödään uutta sytykettä lisää.
Minua ei ainakaan kiehdo mies, jota joudun opettamaan sängyssä. Jos miehellä ei ole sytykkeitä omasta takaa, niin minun haluni kyllä lopahtavat siihen. Taitava rakastaja ei tee yhdestäkään naisesta stereotyyppistä tylsää naisenkorviketta, vaan todellisen nyfon, että sillai. - ajattelia
Mies1985 kirjoitti:
Nyt on levy jäänyt päälle.
-
Voiko naiselle tulla omatoimisesti mieleen tehdä kaikkensa ja parhaansa eikä mennä aidan matalimmasta kohdasta?Arvoitus: miten kävi heti, kun aasi meitä veti, puhvaloon..... ?
- ei perill' päästy juuu...
Entäs sitten?
1. -nii, jysähti paikalleen.. tein vappulaulun hei rullaati..
2. -kaik on mänt, KAIK on mänt.. myös aasi puhvaloon...
- himoitseva
Minä naisena en allekirjoita tuota, että naisena en himoitsisi miestä, siis todella haluaisi, himoitsisi. Itsessäni elän tuota himoa, halua todeksi ja niin, että se tuntuu fyysisenä kipuna, niin vahvana, että siihen on otettava särkylääkettä 1mg buranaa! Mies on varattu, toisen oma ja minun kokemukseni mukaan maailman sivu on pidetty äärimmäisenä pahuutena varsinkin naiselle tuntea, kokea himoa saati tunnustaa kokevansa, haluavansa! Niin kauan kun ihmiset tuomitsevat, hylkäävät ja kieltävät itsensä ja toisensa niin kauan tuota kokemusta ilman eletään!
- rakkaudella....
Kuka se taas täällä päätänsä aukoo
Ja suuria "totuuksia" naisista laukoo
Sinä et tiedä naisista mitään
Pitäisikö muuttaa suomesta itään?
Siellä ehkä saisit vähän pillua
Niin ei tarttisi täällä hillua
Taidatkin olla niitä nuoria
joille naiset on pelkkiä huoria
Pitäisikö sinun keksiä harrastus uusi
Niin voisit kerätä palstalta luusi
Kukaan ei kestä enää samaa paskaa
tuskinpa edes lukea jaksaa
Miksi teet ongelman tästä?
Helpommin selviät elämästä
Annat vaan asian olla
eikä rasitu sinunkaan polla
Ehkäpä joku sinullekkin pillua jakaa
kenties vielä edestä ja takaa
Ehkä olet pelkkä penikka vielä
koska et naisista mitään tiedä
Lutkutat vielä mamman tissiä
ja välillä taidat vaippoihin pissiä - puubää
"Mitä jos mieskin haluaa suuria keinoja ja NAISEN? Onko se väärin?
Voiko naiselle tulla omatoimisesti mieleen tehdä kaikkensa ja parhaansa..."
Esim.jos nainen menee armeijaan, ei ole väärin, mutta jos hän ei tee sitä, Sinun ei liene syytä olla tyytymätön. (Okei, näin on ulkoa säädetty, mutta miksi näin, siihen löytyy syvemmät syyt.) Kuitenkin ymmärrät pointin.
Jos nainen tekee kaikkensa ja suuret keinot eteesi, ei ole väärin, mutta jos hän ei tee sitä, et voine olla erityisen ärtynyt (kuin ehkä itsellesi). Ymmärtänet jotenkin pointin?
Jos et, laita peruste missä rinnastus ontuu - 000.
Itseihailusi näyttää tosiaan olevan melkoinen. Luuletko meidän muiden pitävän sinua jonain "Suurena Ajattelijana" siksi, että postaat näitä samoja aloituksia ympäri internettiä kaikille mahdollisille foorumeille?
Ei onnistu. Pidämme sinua vain yksinkertaisesti itserakkaana poikana. - Tsekatkaa
000. kirjoitti:
Itseihailusi näyttää tosiaan olevan melkoinen. Luuletko meidän muiden pitävän sinua jonain "Suurena Ajattelijana" siksi, että postaat näitä samoja aloituksia ympäri internettiä kaikille mahdollisille foorumeille?
Ei onnistu. Pidämme sinua vain yksinkertaisesti itserakkaana poikana.Jotenkin tulivat nämä miesvartalon ihailua peräävät keskustelut mieleeni, kun silmiini sattui tämän videon puolivälin tienoilta alkava sketsi:
http://www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/biisonimafia/video?32827
- sossamy
oon himoinnu aika montaa miestä ja halunnu useammin kuin miesfrendi....himoinnu nuorempii ja vanhempii miehii... joskin pakko sanoo et nytten 4-kymppisenä oon seksuaalisempi kuin 20-vuotiaana.
ehkä tapaamasi naiset van kehittyy eri tahtiin kuin sinä? oot niin nuori vielä.- sossamy
ja ehkä nainen on käytökseltään sellainen kuin on koska on pidättyvämmäksi kasvatettu. sama pätee puhumiseen (on poikkkeuksiakin, tietty).
Suomessa nyt mitään tunteita näytetä, muutenkaan.
no, en jaksanu lukee koko ketjuu.
Jostain syystä innostuin kahlaamaan koko ketjun lähestulkoon läpi ja on myönnettävä että samansuuntaisia ajatuksia itsellekin on tullut kuin Mies1985:lle.
Itse olen ihan tavallinen mies, joka on seurustellut, elänyt avoliitossa, on ollut yhden yön juttuja, puumanaista ja välillä pitkiä yksinäisiä jaksoja ihan sen takia että se seksi mitä olen itse kokenut on lähes poikkeuksetta ollut samalla tavalla "epätasa-arvoista" kuin aloittaja kuvailee. Olen tehnyt aloitteet, ollut aktiivinen ja huomioiva, mutta ilmeisesti en ole itse osannut vaatia tarpeeksi itselleni, koska kovin vähäiseksi on jäänyt minun seksuaalisuuden huomioiminen.
Olen ymmärtänyt niin että naiset kokevat olleensa täydellisiä sängyssä jos ovat A) "antaneet" seksiä ja B)mies on lauennut. Ilmeisesti naisten kollektiivinen käsitys on sitä luokkaa että miehen tarpeet ovat juurikin näin yksioikoisia ja fyysisiä.
Olen siis kunnialla suoriutunut tähänastisesta "urakastani", mutta mielessä on kyllä joskus käynyt se miltä tuntuisi jos minun seksuaalisuuteen suhtauduttaisiin yhtä kunnioittavasti ja ihaillen kuin naisten seksuaalisuuteen. - Anonyymi
Kiva sulle kun sait helposti 0-3 min.
T.Nainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262936Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252078Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121588- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71308Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102902