Älkää antako höynäyttää itseänne

Kukamika

Lapset, älkää antako vanhempienne ja opettajienne höynäyttää itseänne. Ei jumalaa ole olemassa. Kaikki uskonnot ovat täyttä humpuukia.

10

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskon.

On jotenkin inhottavaa katsoa, kun laisesi ihmiset yrittävät SAMALLALAILLA änkätä lasten päähän sitä, että Jumalaa ei olisi, kuin häneen uskovat että on.

Itse olen 12 vuotias, (< nyt jos alat selittämään 'nuori ja tyhmä' rataa, niin sanon vain että ikäni ei ole tässä se olennainen asia) ja koko sukuni on ateisteja.
      Minä uskon.
      Minä olen NÄHNYT sen, että Kristus auttaa meitä.

Ja oikeasti, omasta mielestä asiallisesti tulin esittämään oman kantani, sulla on omasi.
      Ihan sama.

Kiitän ja kumarran.

• Yks-tämmönen

Olet omassa ikäryhmässäsi tärkeällä paikalla. Voit ihan jo omalla elämälläsi todistaa Jeesuksesta ja aina jos on kiinnostusta, niin voit olla myös kylväjän paikalla. Jumalan Sana ei tyhjänä palaja, vaan se tekee aina sen työn, mitä varten se on lähetetty.
        Kukaan ei voi katsoa sinun nuoruuttasi ylen. Jumala tulee meille juuri niin todelliseksi, kuin itse tahdomme.
        Ja uskossa on aina hyvä olla nuori, siis uudistua joka päivä.

Herra Jeesus sinua siunatkoon.

• Ylistys Kuninkaalle!
        Yks-tämmönen kirjoitti:

Olet omassa ikäryhmässäsi tärkeällä paikalla. Voit ihan jo omalla elämälläsi todistaa Jeesuksesta ja aina jos on kiinnostusta, niin voit olla myös kylväjän paikalla. Jumalan Sana ei tyhjänä palaja, vaan se tekee aina sen työn, mitä varten se on lähetetty.
        Kukaan ei voi katsoa sinun nuoruuttasi ylen. Jumala tulee meille juuri niin todelliseksi, kuin itse tahdomme.
        Ja uskossa on aina hyvä olla nuori, siis uudistua joka päivä.

Herra Jeesus sinua siunatkoon.

Eivät jumalankieltäjät tiedä, mitä heiltä puuttuu - siksi meidän velvollisuutemme on kertoa se heille, levittää Sanaa, hyvää sanomaa. Sana tuli lihaksi Kristuksessa, meidän kaikkien Vapahtajassa.

• kärsivä
        Ylistys Kuninkaalle! kirjoitti:

Eivät jumalankieltäjät tiedä, mitä heiltä puuttuu - siksi meidän velvollisuutemme on kertoa se heille, levittää Sanaa, hyvää sanomaa. Sana tuli lihaksi Kristuksessa, meidän kaikkien Vapahtajassa.

olen ylistänyt ja ennenkaikkea kiittänyt vaan siunausta emme saaneet. meidät jätettiin heitteille. on talvi ja lunta .meilläkin. on pakko selvitä ilman sähköä ja vettä koska rahaa ei yksinkertaisesti ole. ei ruokaa ei mitään. köyhän kuten minun ainoa lohtu on Jumala tosin tiedän,että Hän on vain ikäänkuin ihmisten sydämet avaava väli. vaan toisin on kovassa maailmassa. olkoon ikuinen helvetti minä en yksinkertaisesti jaksa enää kantaa tätä kärsimyksen lahjaa mikä minulle on suotu. on vain kysymys miksi ?? mitä pahaa olen tehnyt, että minua voi itse hyvyys rangaista näin??

• 16
        kärsivä kirjoitti:

olen ylistänyt ja ennenkaikkea kiittänyt vaan siunausta emme saaneet. meidät jätettiin heitteille. on talvi ja lunta .meilläkin. on pakko selvitä ilman sähköä ja vettä koska rahaa ei yksinkertaisesti ole. ei ruokaa ei mitään. köyhän kuten minun ainoa lohtu on Jumala tosin tiedän,että Hän on vain ikäänkuin ihmisten sydämet avaava väli. vaan toisin on kovassa maailmassa. olkoon ikuinen helvetti minä en yksinkertaisesti jaksa enää kantaa tätä kärsimyksen lahjaa mikä minulle on suotu. on vain kysymys miksi ?? mitä pahaa olen tehnyt, että minua voi itse hyvyys rangaista näin??

Toimii tietskarisi ainakin. Ole siitä kiitollinen.

• velvollisuus
        Ylistys Kuninkaalle! kirjoitti:

"siksi meidän velvollisuutemme on kertoa se heille, levittää Sanaa, hyvää sanomaa"

Paremminkin tuntuu siltä että tunnette velvollisuudeksenne panna vahingon kiertämään.

• ...

ei mitään lisättävää, näin se vaan on!

• Maruan-ne

Varokaa jumalankieltäjiä, heidän osansa on tulijärvi. Eikä heillä täällä maan päälläkään ole rauhaa missään.

Mutta Jumalaan uskoville on tarjolla jo täällä maan päällä kaikki taivaan rikkaudet:

Ps. 126:3

Totta! Suuret ovat meidän Herramme teot, niistä me saamme iloita.

Ps. 145:6

Miten valtavia, miten pelottavia ovatkaan sinun tekosi, kerrottakoon niistä kaikille. Minä julistan sinun suuruuttasi.

Sananl. 1:4

Kokemattomat saakoot niistä viisautta, nuoret tietoa ja harkintaa.

Taivaan enkeleitä sinullekin eteen, taakse ja sivuille!

• qeds

Maailmassa on miljoona uskontoa, joista jokainen väittää olevansa se ainoa "oikea".
        Joku harvinaisen tyhmä uhminen sen raamatun,jumalan,jeesuksen ja muun olemattoman on kesinyt.

• qeds kirjoitti:

Maailmassa on miljoona uskontoa, joista jokainen väittää olevansa se ainoa "oikea".
        Joku harvinaisen tyhmä uhminen sen raamatun,jumalan,jeesuksen ja muun olemattoman on kesinyt.

Missä jumala on kun puhutaan mielenterveys ongelmista? Sanokaa te uskovaiset kun kerran niin hyvin tiedätte. Onko Jumala määrännyt minulle itselleni tämän kärsimyksen vai olenko tehnyt jotain pahaa? Voin ilmaista oman mielipiteeni: Jumalaa ei ole tai sitten on, mutta saatana hallitsee maata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7543
    2. 105
      5523
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5037
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      138
      4412
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3140
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2813
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2759
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2377
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2344
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1946
    Aihe