joten nyt voi keskustella asiallisesti.
Kun ei jaksa lukuisiin yöllä jätettyihin viesteihin kommentoida, niin tehdään nyt sitten uusi aloitus.
Laitoin tuonne yhteen ketjuun, kun nämä pyörätuoliinvalidit meuhkaavat, jotta ihan yhtä paljon sattuu moneen äijään, kun jotakuta haukutaan nysäksi.
Tuli vastauksia, että nysän sydänystävä oli tuon termin keksinyt. Oikeuttaako se muita käyttämään sitä?
Kun laitoin, että jumalahan on nysän luonut, ei äijä sille itte mitään voi, niin sitte aukes taivaat ja tulikiveä tuli niskaan.
Tehtäköön myös selväksi, että vaikka Kotkan kanssa tuttuja ollaan, niin en minäkään hyväksy kaikkea hänen kirjoittamaansa. Mutta ymmärrän.
Naurettava ajatus, että täällä pitäisi johonkin leiriin kuulua sen perusteella, mitä sanoja käyttää omissa viesteissään.
Toivottavasti aikuiset puskat ymmärtävät edes jotain tuosta, peruskoululaisten älyn varaan en laske mitään.
Joulurauha on ohi.......
50
365
Vastaukset
- ?()?
Kaikkihan me ollaan nysä tai näsä Matteja,Vasta kun joku kaunokainen saa sen vaadittavaan kovuuteen ja on
tyytyväinen niin se on suorittanut miehentyön:)Muuten kai ollaan tumputtajia naistenkin silmissä..- k.n
ei siinä merkitse koko vaan se koko mies..
millanen se on...
kun rakastaa ei oo muulla väliä ,
kuin ettei loukkaa toista ..
jokainen on erilainen..
kaikki kärsitään jostain mikä on arka kohta..
mutta tuo nimittely ei kuulu fiksun tapoihin...
jos tulee rumia nimiä ei voi suhde jatkua ...
vaikka viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä..
ei ole puolustus..
- MuisQuuuuu
se on nyt niin, et Joulurauha jäi päällensä...Juuh..Näin pääs käymään..
Ehdottomasti ei leirejä..ei puolueita..Vaikka "ystiksiä" ollaankin..Keles..ihmisillä on ajatusmaailmassa käynyt joku karmea nyrjähdys..joka nyt sitten kapeuttaa ajattelua ja sitä sanavarastoa..;o)... - TheEagles
No ei tuo nysä nimitys ketään loukkaa, ainakaa minua. Totuus on toista:)
Eikä sitä ole keksinyt kuin muu kuin puskat.
Tämä muutamien puskien käyttäytyminen on mennyt jo alle arvostelun, jopa allekirjoittaneen kommenttien. Antaa huudella ei haukku haavaa tee ja muutenkin, mitä he toisten elämästä tietävät? Ei yhtään mitään.
Mistä hitosta meikäläinenkään tietää onko joku vammainen vai ei? Ja mitä sitten. Jos muistellaan mistä sekin asia lähti niin joskus ihmettelin kuten sinäkin, että miten jollain voi olla aikaa olla koneella 24/7?
Ei se vammaisuuskaan anna oikeutta huudella yksipuolisesti. Tunnen itse vammaisia ihmisiä ja ovat ihan normaaleja, mutta nämä herneet nenään vetävät raukat huutelijat näköjään ottavat kaiken niin henkilökohtaisesti.
Vammaisilla on muutenkin parempi huumorintaju kun meillä "mulle kaikki heti"- muka normaaleilla. Tosin täällä on myös niitä, jotka haluavat vain ylläpitää riitaa ja epäsopua, onhan se nähty. Teki sitten millaisen aloituksen tahansa niin paskaa tulee niskaan. Anteeksi voin pyytää syyttömiltä normaaleilta ja vammaisilta mutten koskaa näiltä älämölö tyypeiltä.
Niin että jos joku haluaa vielä mussuttaa ja haastaa niin siitä vaan, itselleen tekee vain pahaa oloa.
Hyvää loppuvuotta. :D- k.n
ei ne huutelijat ole kuin henkisesti vammaisia.
suomessa ei ole tarpeeksi yksinäisille sairaille ihmisille hoito paikkoja...
sitä voidaan kehittää ja parantaa - !!
-nysä on lähtöisin sadun ja jarmon riitaketjusta joka poistettiin! Satu sanoi että jarmolla on vaan nysä yms. Miksi puimuria käynnistää oljen vuoksi oli myös toisessa...tai koko uunia lämmittää nakin vuoksi oli toisessa ketjussa!! Selittelyjä täynnä koko kotka.
- k.n se oikea...
!! kirjoitti:
-nysä on lähtöisin sadun ja jarmon riitaketjusta joka poistettiin! Satu sanoi että jarmolla on vaan nysä yms. Miksi puimuria käynnistää oljen vuoksi oli myös toisessa...tai koko uunia lämmittää nakin vuoksi oli toisessa ketjussa!! Selittelyjä täynnä koko kotka.
katsokaa omiin housuihin ja sillä sipuli..
- lintulintu
sinä kotko ja satumainen olette vammaisia, sillä te olette täällä aina.
Olen itse mielessäni miettinyt mikä tekee jostain palstasta niiiiiiiin arvokkaan, että aikuiset ihmiset viitsii käydä "sotaa sen herruudesta"...sillä se on huuhaata jos jokin.
Koitetaan ajaa toisia pois ja luullaan että itsellä on oikeus olla?
Moitit muita samasta riidanhaastamisest ym. mitä itsekin teet?
Ettekö KOSKAAN mene peilin eteen ja katso mitä itse teette? !! kirjoitti:
siinä vielä, eipä ollut edes minun sanoma se lause, kunhan et itse huudellut puskista tapasi mukaan?
Sieltä puskista ne paskahuudot lähtee.lintulintu kirjoitti:
Olen itse mielessäni miettinyt mikä tekee jostain palstasta niiiiiiiin arvokkaan, että aikuiset ihmiset viitsii käydä "sotaa sen herruudesta"...sillä se on huuhaata jos jokin.
Ettekö KOSKAAN mene peilin eteen ja katso mitä itse teette?taidat olla se päivystäjä palstalla, ei me nikilliset.
Minä en taistele mistään palstan herruudesta millään vitun huuhaa-palstalla.:)
Ketkähän ne joka ketjuun tulee vittuilemaan, aloittipa vaikka kuinka asiallisen ketjun?- [#]
Satumainen.Nainen kirjoitti:
siinä vielä, eipä ollut edes minun sanoma se lause, kunhan et itse huudellut puskista tapasi mukaan?
Sieltä puskista ne paskahuudot lähtee.Älä viitti valehdella, itse menit puskaan ja kyllä sen jokainen lukija huomasi kenen koneelta ne lähti, luulet vaan että olemme kaikki niin tyhmiä ettemme ymmärrä, väärin.
- +
sitä saa mitä tilaa.Koskaan en voi unohtaa sanomaasi oli se niin pöyristyttävää .
- Kyllästynyt sinuun!
[#] kirjoitti:
Älä viitti valehdella, itse menit puskaan ja kyllä sen jokainen lukija huomasi kenen koneelta ne lähti, luulet vaan että olemme kaikki niin tyhmiä ettemme ymmärrä, väärin.
Pidä jo vihdoin se turpasi kiinni ääliö!
- Kyllästynyt sinuun!
lintulintu kirjoitti:
Ettekö KOSKAAN mene peilin eteen ja katso mitä itse teette?Miksi sinä nytkin pidät riitaa yllä? Vastaa siihen kysymykseen äläkä selitä ja jankuta tuota paskaa koko ajan!
- Kotka;)
+ kirjoitti:
sitä saa mitä tilaa.Koskaan en voi unohtaa sanomaasi oli se niin pöyristyttävää .
vedä vaikka vittu päähäs ja pakene vuorille! Vittu, että halveksin tuollaisia pikkusieluja! Kaiken olet ansainnut mitä olet elämältäsi saanut paska!
- Kyllästynyt sinuun
Kotka;) kirjoitti:
vedä vaikka vittu päähäs ja pakene vuorille! Vittu, että halveksin tuollaisia pikkusieluja! Kaiken olet ansainnut mitä olet elämältäsi saanut paska!
halvelsin tosiaan tuollaista luuseripaskaa!
- Kyllästynyt...
Kyllästynyt sinuun! kirjoitti:
Pidä jo vihdoin se turpasi kiinni ääliö!
sekopäinen hullu!
- k.n
Ai jaahas Laardi ja Kotka ovat munattomia aivokääpiöitä:D
vetämään tommosten kääkkien poistamiseksi maapallolta.
Toivottavat jälkeenjääneet eunukit r.y.- k.n
ei k.n puhunoin.
- -----------------
LaardiBee kirjoitti:
vetämään tommosten kääkkien poistamiseksi maapallolta.
Toivottavat jälkeenjääneet eunukit r.y.----------------
- Kotka;)
k.n kirjoitti:
ei k.n puhunoin.
en laittanut, eikä ole tapana esiintyä muina, että paina se mieleesi! Puskissa on muutama ääliö jotka ruokkivat tätä riitaa koko ajan.
- Yöäk!
----------------- kirjoitti:
----------------
Olet kuvottava tapaus!
- Parempasi
Yöäk! kirjoitti:
Olet kuvottava tapaus!
äitylis syliin;)
- k.n
Kotka;) kirjoitti:
en laittanut, eikä ole tapana esiintyä muina, että paina se mieleesi! Puskissa on muutama ääliö jotka ruokkivat tätä riitaa koko ajan.
jos alat ilkeileen mulle
meni koko mies sukupuolesta luotto kokonaan.. :))) - pentu on rekattu
Yöäk! kirjoitti:
Olet kuvottava tapaus!
..
- R3portteri
-vaan?
Miksi pilata mukava päivä riidellen? Kuunnellaas, vaikka toi :))
http://www.youtube.com/watch?v=O_vMEvcPDGs ihan selvä lumipallo efekti :)) Tuon pelin jatkuessa on ihan selvä, että perässähiihtäjät ei ainakaan vähene, jos ei itse lopeta heidän kanssa hiihtelyään.
Sinäkin olet nähnyt useammilla palstoilla porukoiden leireilyt ja mitä siitä seuraa :( Sitähän täälläkin on tapahtunut jo pidemmän aikaa. Ne jotka ei ota kantaa asiaan kummankaan puolesta on kyllästyneet palstalla vallitsevaan tilanteeseen ja vaihtaneet kirjoittelupaikkaa, sillä suurin osa viesteistä on tuota iänikuista saman lässytyksen toistoa ja ketä sellainen kiinnostaa, muuta kuin noita asianomaisia, jotka sitä jatkavat päivittäin :(
Bannien jako ois tietysti helpoin konsti hoitaa asia, mutta sekään ei näytä toteutuvan. Tällä menolla täältä katoaa viimeisetkin asialliset kirjoittelijat muutamassa kuukaudessa, mutta ainahan voi siirtyä muualle heittämään hömppää :)- k.n
eikä oo ihan asiallista keskustelua on gaabriel..
kyllä se kuule niin on että ei ei siinä koko eikä ikä ei mikään merkitse jos rakastuu..
rakastumiseen ei tarvi olla ikärajoja..
niin ja joku kulkee ja ja puhuu minuna tuo jo v.....a
joku oliko aloittaja - R3portteri
-tuolla Apache foorumilla on aikas haaskaa sakkia ainakin, ei sinänsä tääkään viä oo menetetty saitti, mutta pitää vaan yrittää olla neutraali, eikä provoihin ottaa kantaa lain...
http://www.apachefoorumi.net/index.php - k.n se oikea..
R3portteri kirjoitti:
-tuolla Apache foorumilla on aikas haaskaa sakkia ainakin, ei sinänsä tääkään viä oo menetetty saitti, mutta pitää vaan yrittää olla neutraali, eikä provoihin ottaa kantaa lain...
http://www.apachefoorumi.net/index.phpnuo kaksi muuta..
meen ulos ettiin sitä uros sutta. - R3portteri
k.n se oikea.. kirjoitti:
nuo kaksi muuta..
meen ulos ettiin sitä uros sutta.varmasti laardi? En oikein uskois hänestä?
-Nyt vaan mennään näillä, mitä on olemassa.... ,-) - k.n
R3portteri kirjoitti:
varmasti laardi? En oikein uskois hänestä?
-Nyt vaan mennään näillä, mitä on olemassa.... ,-)älä huoli kyllä pärjään...
kuhan vain tajuutte koska olen minä.. - R3portteri
k.n kirjoitti:
älä huoli kyllä pärjään...
kuhan vain tajuutte koska olen minä..rekata? Ei ole iso vaiva mielestäni?
Galleriaan ei tarvi mitään kirjoittaa ja senhän voi sulkeakin ulkopuolisilta, jos on niin ujo? ;-D - jihuuuuuuuuuuuuuuu
R3portteri kirjoitti:
varmasti laardi? En oikein uskois hänestä?
-Nyt vaan mennään näillä, mitä on olemassa.... ,-)mää vai?
k.n se oikea.. kirjoitti:
nuo kaksi muuta..
meen ulos ettiin sitä uros sutta.minä en ilkeile..... ja toiseksi... ei sulla ole mitään nikkiä.
Paskaa osaat kyllä puhua, joten ehkä parempi, ettet rekkaudu.k.n kirjoitti:
älä huoli kyllä pärjään...
kuhan vain tajuutte koska olen minä..K.N.Että rekkautuisit tiedettäs kuka olet ei tartte kuulla joka vit...suunnasta että sammakko sitä ja taas täällä en asu puskissa ..Ole nainen jos olet Mutta älkää mua sotkeko ton k.n.sotkuihin
- ++++++
LaardiBee kirjoitti:
minä en ilkeile..... ja toiseksi... ei sulla ole mitään nikkiä.
Paskaa osaat kyllä puhua, joten ehkä parempi, ettet rekkaudu.tiedetään että laardi päivisin on k.n
ressukka
sillon tylsää.
vielä veeranakin
olis kotka
ei uskalla
naisille uhoo ++++++ kirjoitti:
tiedetään että laardi päivisin on k.n
ressukka
sillon tylsää.
vielä veeranakin
olis kotka
ei uskalla
naisille uhooSilipa? Ei kai vain puskassa. Taas.
- Ikävä kyllä!
LaardiBee kirjoitti:
Silipa? Ei kai vain puskassa. Taas.
harrastaa tuota puskailua aikalailla myös;) Ei myönnä mutta niin vaan on. Saa siinä moni rekkautunutkin välillä nenilleen kun silipa avaa sanallisen arkkunsa:)))
Ikävä kyllä! kirjoitti:
harrastaa tuota puskailua aikalailla myös;) Ei myönnä mutta niin vaan on. Saa siinä moni rekkautunutkin välillä nenilleen kun silipa avaa sanallisen arkkunsa:)))
emmää nyt tiiä.
- matolakki*
LaardiBee kirjoitti:
minä en ilkeile..... ja toiseksi... ei sulla ole mitään nikkiä.
Paskaa osaat kyllä puhua, joten ehkä parempi, ettet rekkaudu.Et osaa koskaan käyttäytyä? Huoh,,,
- Huuhaa innanen hihihhihi
On tampereelta kuten toni_tampere???
matolakki* kirjoitti:
Et osaa koskaan käyttäytyä? Huoh,,,
tuo ämmä rupes soittamaan poskeaan. Vastasin hänelle niin kohteliaasti kuin pystyin. Siinä meni helmiä sialle.
- R3portteri
LaardiBee kirjoitti:
tuo ämmä rupes soittamaan poskeaan. Vastasin hänelle niin kohteliaasti kuin pystyin. Siinä meni helmiä sialle.
varmasti, ettei joku "juuso" kuseta sua ja kirjoita sen nikillä?
Tätä noi tekee piruuttaan jatkuvasti.. Ongelma on siinä, ettei viittitä rekkautua jostain syystä? LaardiBee kirjoitti:
Silipa? Ei kai vain puskassa. Taas.
sinun näemmä taas minua ikävä, muiskis...
Kirjoitit että puskailen, *hymy ja toinen muiskis...*- k.n
kävin ostoksilla oli paljon kivaa hyvä kun sain kotiin..
no niin sitä on miehenhurmaus vaatteita yllinkyllin...
kiitos ku oli mun puolel..
olen lapista lähtenyt asunut ulko mualimassakin...
kylä osaan pitää puoleni ..
minä kun en ole ilkeä..
siinä se mun vikani onkiin.. - k.n se oikee
R3portteri kirjoitti:
varmasti, ettei joku "juuso" kuseta sua ja kirjoita sen nikillä?
Tätä noi tekee piruuttaan jatkuvasti.. Ongelma on siinä, ettei viittitä rekkautua jostain syystä?enkä rekkaudu ja otan sut henkivartijaksi vaikket ees alkas..:))
ongelma on ratkaistu hihiii - k.n se oikea...
LaardiBee kirjoitti:
että saat minua moittia jopa nimitellä mikä köppänä oo thy..
ota kotkan nikki kato miten käy.. - R3portteri
k.n se oikee kirjoitti:
enkä rekkaudu ja otan sut henkivartijaksi vaikket ees alkas..:))
ongelma on ratkaistu hihiii-kattellaas ny, miten asiat eteneepi ,-D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1394046Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212012Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos461729Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3421584Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201433Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi441390Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801214Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211086Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1361042- 76957