No..saitteko jouluna lahjuksia, vai jäittekö edelleen lahjattomiksi...?...;o)...
Mua niin kovin kiinnostaa..ko olen uteliaan sorttinen ja kamalan materialistinen..eli sen tavaran perrään niin ahane...;o)...
Mut ensvuonna muutun...ihan varmasti muutun...;o)...
Olis tällästa maallista asiaa...
70
359
Vastaukset
mukin, suklaata, kirjan( Maria Peura, Valon reunalla).
Ja pari cd-levyä, jotka itse ostin...ennen joulua 400 euroa rahaa, ne tuhlasin kyllä lasten lahjoihin.:DDD- MuisQuuuuu
Vaik kirja on ehdottomasti paras lahja mitä tiedän ;o)...
Musiikkia, suklaata, vintä ja satiinia sain..Ai niin..ja villasukkia..koko ensi vuodeksi..tai..varmaankin seuraaviks kymmeneks vuodeks..;o)...
http://www.youtube.com/watch?v=0_uRop6xDfI
Tossa näyte musasta, jota sain..;o)... - Satumainen....
MuisQuuuuu kirjoitti:
Vaik kirja on ehdottomasti paras lahja mitä tiedän ;o)...
Musiikkia, suklaata, vintä ja satiinia sain..Ai niin..ja villasukkia..koko ensi vuodeksi..tai..varmaankin seuraaviks kymmeneks vuodeks..;o)...
http://www.youtube.com/watch?v=0_uRop6xDfI
Tossa näyte musasta, jota sain..;o)...ne villasukat ja viinipullon jo.:D
Villasukat jalassa ja viinipullo jo juotu.;) - MuisQuuuuu
Satumainen.... kirjoitti:
ne villasukat ja viinipullon jo.:D
Villasukat jalassa ja viinipullo jo juotu.;)ko niin nuuka olen, etten ole raaskinu maistella...Nuuhkinu vaan...vähän...;o)...
- Alien-8
jonkinverran.Rupesin eilen ajankulukseni laskemaan niitten rahallista arvoa,ja sain tulokseksi n.290€.
Ensi jouluna taidankin kirjoittaa pukille,että tuo kaikki lahjukset ns.käteisenä,tai pistää suoraan pankkitililleni.Säästyy pakettien tuomisen vaiva,ja turhalta käärepaperikrääsältäkin vältytään.- MuisQuuuuu
Ja pukin ei tarvitse edes väkertää Sulle lahjoja..Olet kyl tosi ajattelevainen..;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
Ja pukin ei tarvitse edes väkertää Sulle lahjoja..Olet kyl tosi ajattelevainen..;o)...
Pörröiset aamutossut ja aamutakki ja kolmet korvikset ihania lahjoja
- MuisQuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
kilttinä, kun noin paljon lahjuksia sait..etkä yhtään risukimppua...;o)...
sammakko17 kirjoitti:
- MuisQuuuuu
niin ne soikin..ja lämmittää myöskin..kovin..;o)...
- R3portteri
-Lahjattomiksi? Hmm, miten sen ny ottaa? Saatiin täysuntuvapeitot ja henkilökohtaisesti sain piikkimaton, sellaisen fakiireille tarkoitetun....
- MuisQuuuuu
väittää..et olisin muka oveluus..No en kyl ole..Ihan viaton ja pulmukainen..;o)...
Huijuih..piikkimatto..Sehän lävistää ihon...:o/... - R3portteri
MuisQuuuuu kirjoitti:
väittää..et olisin muka oveluus..No en kyl ole..Ihan viaton ja pulmukainen..;o)...
Huijuih..piikkimatto..Sehän lävistää ihon...:o/...-ihosta sentään lävitse,, no, tiät millaisesta on kyse varmaankin. Oli tän joulun hitti ,-)
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1722854
-just tollanen se onpi.... - MuisQuuuuu
R3portteri kirjoitti:
-ihosta sentään lävitse,, no, tiät millaisesta on kyse varmaankin. Oli tän joulun hitti ,-)
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1722854
-just tollanen se onpi....Kyl mä ton tiesin..ton piikkimaton...Silti aika hurjalle kapistukselle tuntuu..Tosin mun duunikaverit, joilla se on..ovat sitä kehuneet kovasti..;o)...
Miehille en kyl sitä suosittele vatsalla maaten..ei ainakaan ihan alastomana..;o)... - R3portteri
MuisQuuuuu kirjoitti:
Kyl mä ton tiesin..ton piikkimaton...Silti aika hurjalle kapistukselle tuntuu..Tosin mun duunikaverit, joilla se on..ovat sitä kehuneet kovasti..;o)...
Miehille en kyl sitä suosittele vatsalla maaten..ei ainakaan ihan alastomana..;o)...-pitää varmaan sekin testata? Tiä kuinka höpöä tekee ;-)) ps.sää ny huijaat aina mua, mutta näen ne aikas hyvin....
- MuisQuuuuu
R3portteri kirjoitti:
-pitää varmaan sekin testata? Tiä kuinka höpöä tekee ;-)) ps.sää ny huijaat aina mua, mutta näen ne aikas hyvin....
kun aina näät mun läpi..Mut minkäs teet, kun isukki oli lasimestari..;o)...
Usko pois..höpöä tekkee..luulisin..auts..Elä kokeile..pliis..laita vaikkast käsi alle..suojaks...;o)... - R3portteri
MuisQuuuuu kirjoitti:
kun aina näät mun läpi..Mut minkäs teet, kun isukki oli lasimestari..;o)...
Usko pois..höpöä tekkee..luulisin..auts..Elä kokeile..pliis..laita vaikkast käsi alle..suojaks...;o)...-toisen käden tietoa nyt ilmeisesti välität;-)) Ukkos jo kokeili?
- MuisQuuuuu
R3portteri kirjoitti:
-toisen käden tietoa nyt ilmeisesti välität;-)) Ukkos jo kokeili?
kun suurena empaatikkona voin tuntea sen tuskan, mitä se aiheuttaa..;o)...
- R3portteri
MuisQuuuuu kirjoitti:
kun suurena empaatikkona voin tuntea sen tuskan, mitä se aiheuttaa..;o)...
-tällä kertaa sitten väliin sitten ;-) uskottava on, noin vakuuttavaa empatiaa....
-Hullu huilumies,, Andersson.. Kävin viime keväänä Tulliklubilla kattomassa livenä.. Upeaa oli,-))
-Kuuskymppinen ukko toikin jo..
http://www.youtube.com/watch?v=rSgfHjLmmj8&feature=related - MuisQuuuuu
R3portteri kirjoitti:
-tällä kertaa sitten väliin sitten ;-) uskottava on, noin vakuuttavaa empatiaa....
-Hullu huilumies,, Andersson.. Kävin viime keväänä Tulliklubilla kattomassa livenä.. Upeaa oli,-))
-Kuuskymppinen ukko toikin jo..
http://www.youtube.com/watch?v=rSgfHjLmmj8&feature=relatedhienolle..sharmikkaalle...jne..Niinhän se viinikin paranee ikääntyessään..;o)...
- R3portteri
MuisQuuuuu kirjoitti:
hienolle..sharmikkaalle...jne..Niinhän se viinikin paranee ikääntyessään..;o)...
-osaa ottaa yleisönsä, vaikka on klubi keikalla ja sillä rahansa tienaileepi nykyään.... Heillä ei tosin oo pikkurahan puutetta, mutta, kuin bändin yhden kaverin kanssa pääsin sanan, pari vaihtaan,,, tekevät enää tuota ajankuluksi ;-))
http://www.youtube.com/watch?v=EW-TahDGhsY&feature=related - R3portteri
R3portteri kirjoitti:
-osaa ottaa yleisönsä, vaikka on klubi keikalla ja sillä rahansa tienaileepi nykyään.... Heillä ei tosin oo pikkurahan puutetta, mutta, kuin bändin yhden kaverin kanssa pääsin sanan, pari vaihtaan,,, tekevät enää tuota ajankuluksi ;-))
http://www.youtube.com/watch?v=EW-TahDGhsY&feature=related-on "tuhma" soitin, kuin nahkafagottikin? ;-))
- MuisQuuuuu
R3portteri kirjoitti:
-on "tuhma" soitin, kuin nahkafagottikin? ;-))
hitusen seksikäs vain...;o)...
- R3portteri
MuisQuuuuu kirjoitti:
hitusen seksikäs vain...;o)...
-mites toi sitten,, tuo tuuba? No, ei sentään, ;-))
- MuisQuuuuu
R3portteri kirjoitti:
-mites toi sitten,, tuo tuuba? No, ei sentään, ;-))
jo överiks...:o/...
- R3portteri
MuisQuuuuu kirjoitti:
jo överiks...:o/...
"ammattilaisten" soitin ainoastaan ,-) Vaatii tilaa, jne....
- MuisQuuuuu
R3portteri kirjoitti:
"ammattilaisten" soitin ainoastaan ,-) Vaatii tilaa, jne....
Mä olen enemmän noita "foni" diggareita..;o)...
- R3portteri
MuisQuuuuu kirjoitti:
Mä olen enemmän noita "foni" diggareita..;o)...
-silloin lähtee laulu soimaan, jne?
http://www.youtube.com/watch?v=5bYT9hL1uDY&feature=PlayList&p=E93C1C41468A93A4&playnext=1&playnext_from=PL&index=1 - MuisQuuuuu
R3portteri kirjoitti:
-silloin lähtee laulu soimaan, jne?
http://www.youtube.com/watch?v=5bYT9hL1uDY&feature=PlayList&p=E93C1C41468A93A4&playnext=1&playnext_from=PL&index=1Eput..Aina noi purasee...;o)...
- R3portteri
MuisQuuuuu kirjoitti:
Eput..Aina noi purasee...;o)...
http://www.youtube.com/watch?v=EYs22diuCTg&feature=related
-ei oo henkilökohtaista, vaan mukava kipale...
- sola"
..no en tosiaankaan. Ostan itte ittelleni jatkuvasti kaikkee ihqutaataa.. ;))))
Sain mä melkosen summan rahhaa, (en viihti kertoo kuinka paljon, kun verottaja innostuis) ja espresso-keittimen ..ja murulilta kultaa ja rubiinin :)
Sovittiin kavereitten kanssa, ettei lahjota toisiamme, joten pitää heti huomenna lähtee ostamaan lahjoja itelle alennusmyynneistä. Hmm..muutes..Minkä hintasta lahjaa sä et mulle ostanu??? Mä en ostanu sulle 500 kirjalahjakorttia, joten voit itte käyä hommaamassa sen ittelles heti kun kerkeet haluamastasi paikasta... ;)- MuisQuuuuu
kärkipäässä aatoksissani, ko tuota lahjattomuutta kehtasin epäillä..;o)...
Juuh..kirjalahjusta en ajatellu Sulle ostaa..en ainakaan sellasta kalliinpaa...;o)... Huoh..ai rubiineja ja kultaa..mä ihan vaan pässinpökkimiä...mummolta...;o)... - sola"
MuisQuuuuu kirjoitti:
kärkipäässä aatoksissani, ko tuota lahjattomuutta kehtasin epäillä..;o)...
Juuh..kirjalahjusta en ajatellu Sulle ostaa..en ainakaan sellasta kalliinpaa...;o)... Huoh..ai rubiineja ja kultaa..mä ihan vaan pässinpökkimiä...mummolta...;o).....juu...vähäks käy kateeks, kun en saanu kans pässinpökkimii.. :/
sola" kirjoitti:
..juu...vähäks käy kateeks, kun en saanu kans pässinpökkimii.. :/
*selailee keltaisilta sivuilta pässinsarvivuokraamoja*
- MuisQuuuuu
sola" kirjoitti:
..juu...vähäks käy kateeks, kun en saanu kans pässinpökkimii.. :/
Mä lahjotan Sinulle niistä yhdet..sellaset ihanan kirjavat ja iloset...:o)...
- sola"
MuisQuuuuu kirjoitti:
Mä lahjotan Sinulle niistä yhdet..sellaset ihanan kirjavat ja iloset...:o)...
..vaikka tässä ei viimeaikoina ole palellutkaan stragedisia mestoja, otan erittäin kiitollisna lahjan vastaan:)
- MuisQuuuuu
sola" kirjoitti:
..vaikka tässä ei viimeaikoina ole palellutkaan stragedisia mestoja, otan erittäin kiitollisna lahjan vastaan:)
Saat oikian savolaismummukan kutomat villaiset sukat..:o)...
- mounlex
Eikö tässä aloituksessaka haukutakaan ketään?...No vitsi vitsi:)
- MuisQuuuuu
pääs tuo joulumieli jäämään niin kovin päälle, et nyt ei jaksa..ei kykene haukahtelemaan..
Mut voin mä yrittää Sun vuakses...
Hauh...haaaaaaaaaaauh..vuff..Hitsit miten työlästä..:o/... - sola"
..oo koiraa.. ;))
Mietin tossa just yks päivä, kun menin duuniin,että mut haukutaan jo ennen ku ees ovesta sissään pääsen...siellä on nääs 5 koiraa.. :DD - MuisQuuuuu
sola" kirjoitti:
..oo koiraa.. ;))
Mietin tossa just yks päivä, kun menin duuniin,että mut haukutaan jo ennen ku ees ovesta sissään pääsen...siellä on nääs 5 koiraa.. :DDees koiraakaan..Siks on ihan itte sekin virka hoijettava..:o/...
viattomien lasten päivä. Siksipä uskallan pukeutua pukilta saamaani asusteeseen työpaikalla. Eivät ne ainakaan rautoihin voi pistää.
- nakertaja
sehän sopii? :)
- MuisQuuuuu
hmm...alusasua, kuin mä...;o)...
- latelätsä*
MuisQuuuuu kirjoitti:
hmm...alusasua, kuin mä...;o)...
Et arvaakkaan...kuinka kaunis on aasin asu,, rekvi'siitoineen' ? ;-))
--------
http://www.youtube.com/watch?v=EiUt_4Dctto&feature=related - MuisQuuuuu
latelätsä* kirjoitti:
Et arvaakkaan...kuinka kaunis on aasin asu,, rekvi'siitoineen' ? ;-))
--------
http://www.youtube.com/watch?v=EiUt_4Dctto&feature=relatedjos sellaisesta pitää..eläimellisestä..hehehehe...heeh...;o)...
- aasihattu*
MuisQuuuuu kirjoitti:
jos sellaisesta pitää..eläimellisestä..hehehehe...heeh...;o)...
-ainaj´kin elimellisestä,,,,
- MuisQuuuuu
aasihattu* kirjoitti:
-ainaj´kin elimellisestä,,,,
niinpäs taitaakin olla..kirjaimellisesti...;o)...
- ?()?
Ovela bunapää:))Muisku sulle liero...
- MuisQuuuuu
.. Itte uskottelette vaan jääneenne iliman lahjoja...;o)...
ja vaik ite iham lahjaton olenki nii olen silti ollu kiltti (oikeana aikana).
Suklaatia 2,5kg, tuki tärkeä ilmaston pilaamiseen tarkoitetut pillit , jota poletaan parvekkeella, (lapset ovat oppineet mikä iskälle on tärkeätä).
Aussi sarja The Chaser's War On Everything ja tärkein lahja, kaikki lapset paikalla.
Vävy nukahti tuon uutuuden piikkimaton päälle, väitti että niinolis ku untuvapetis koisinu.
Nyt ei muuta kun odottamaan seuraavaa joulua.- MuisQuuuuu
Joulusi kuulosti erityisen onnelliselle...Sitä jaksaa taas odotella seuraavaa;o)...
- impi-lempi
suklaata, joulumukin, muumi-paitulin ...ja sänkyyn kaikenlaista ...
Olen ollut kiltti tyttö !! ;)- gymi
mulkerot
- MuisQuuuuu
muistit varmaan antaa...;o)...
- aivo?
gymi kirjoitti:
mulkerot
taas kerran ? Et muuta osaa rullatuoli potilas? ,)
- impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
muistit varmaan antaa...;o)...
Antamisen ilo lähtee sydämestä...ja samalla , kun antaa ,saa itsekin...hyvän mielen esimerkiksi ;)
- opettele ABC
aivo? kirjoitti:
suomenkielestä poistettu sana. On pyörätuoli ja jos siihen lisätään potilas, ne kirjoitetaan yhteen ääliö!
Samoin kusiaivo on yhdys-sana! - MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
Antamisen ilo lähtee sydämestä...ja samalla , kun antaa ,saa itsekin...hyvän mielen esimerkiksi ;)
tämän elämää suuremman totuuden...:o)...
- MuisQuuuuu
opettele ABC kirjoitti:
suomenkielestä poistettu sana. On pyörätuoli ja jos siihen lisätään potilas, ne kirjoitetaan yhteen ääliö!
Samoin kusiaivo on yhdys-sana!Niin puhutaan liikuntarajoitteisesta ihmisestä..Näkörajoitteisesta, kuulorajoitteisesta..yms..Potilaita..tai asiakkaita on vain sairaalassa..;o)...
- gymi
aivo? kirjoitti:
molopää runkkari!
- gymi
aivo? kirjoitti:
älä hauku pyörätuolipotilaita,ettet itse joutus pyörätuoliin.
- gymi
MuisQuuuuu kirjoitti:
tämän elämää suuremman totuuden...:o)...
mulkerot
- ---0,0----
gymi kirjoitti:
mulkerot
ulosantisi on vessan tasolla.Pylly kertoo kaiken?Aivokääpiö!
- GYMI
---0,0---- kirjoitti:
ulosantisi on vessan tasolla.Pylly kertoo kaiken?Aivokääpiö!
kii tai se turpoo kii!
Vastaus: ehkäpä kyllä
- niih...
tulenpunaset aluhousut ja liian isot liivit, joten kasvaa pitää tänä vuonna...
Joulussa on tärkeintä lahjat ja ystävät, olet oikeilla jäljillä. Mie sain pari viina-/likööripulloa (lääkinnälliseen käyttöön, tietty) ja rahaa muutaman sata euroa. Enpä oikein hirveitä tosin toivonutkaan - muttei voi saada antamatta, joten lahjoin muita musiikkilevyillä, työkalusarjoilla, kirjoilla ja ostin eräälle moccamasterin :] Harras kahvinkuluttaja tuo viimeisin lahjansaaja... :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924567
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723597Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1282953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292514- 422105
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648