minulla on käteistä 10 000e miten siihen saisi nollia perään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????
Vastaukset 6
- Sherlock Holmes
Vaihda Indonesian rupioiksi:
=136 183 359.00 rupiaa - Kalle-2334
Eihän toi tarvii kun kaksi nollaa perään.
Laita yritys pystyyn. Näyttäis suurin osa Suomalaisista yksityishenkilöistä olevan aika hintatiedottomia, joten helppo ottaa rahat pois. - kerro mullekkin
ylimääräinen raha ei tekis yhtään pahaa
Pääsis edes lyhentää omia velkoja- GFDFS
laita kaikki musta kasille 1:100 panoksella tulis vähän enemmän ku pyydät:D(JOS TUURI KÄY)
- 2356789l
Pistä pankkiin korkoa kasvamaan, ja lisäät sinne sillin tällöin ylimääräset rahat.
- Viisas osaa
minulla on käteistä 10 000e miten siihen saisi nollia perään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????
eli muokkaat sitä alla olevan mukaisesti
minulla on käteistä 1 000 000e
Ole hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546