minulla on käteistä 10 000e miten siihen saisi nollia perään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????
miten saisi ekan miljoonan
6
910
Vastaukset
- Sherlock Holmes
Vaihda Indonesian rupioiksi:
=136 183 359.00 rupiaa - Kalle-2334
Eihän toi tarvii kun kaksi nollaa perään.
Laita yritys pystyyn. Näyttäis suurin osa Suomalaisista yksityishenkilöistä olevan aika hintatiedottomia, joten helppo ottaa rahat pois. - kerro mullekkin
ylimääräinen raha ei tekis yhtään pahaa
Pääsis edes lyhentää omia velkoja- GFDFS
laita kaikki musta kasille 1:100 panoksella tulis vähän enemmän ku pyydät:D(JOS TUURI KÄY)
- 2356789l
Pistä pankkiin korkoa kasvamaan, ja lisäät sinne sillin tällöin ylimääräset rahat.
- Viisas osaa
minulla on käteistä 10 000e miten siihen saisi nollia perään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????
eli muokkaat sitä alla olevan mukaisesti
minulla on käteistä 1 000 000e
Ole hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111332
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45942
- 45884
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44746
- 46676