Onko tietoa, että onko jossain Tikkurilan lähistöllä uudenvuoden aattona ns. lasten ilotulituspaikkaa?
Eli alkuillasta (kuuden jälkeen...).
Joskus aikoinaan on ollut Simonkylässä, mut onkohan enään?
Lasten ilotulitus Vantaalla
4
1479
Vastaukset
- fafafafaa
Aivan samaa olen itse yrittänyt etsiä! Olisiko kellään tietoa?
- vantaalla kanssa
31.12.2009 Koko perheen Uuden Vuoden juhla klo 18–22.30
Heurekan Uuden Vuoden juhlassa esitetään lastenelokuva Helinä-keiju ja kadonnut aarre kello 18 ja 20 auditorio Virtasessa. Esityksiin on vapaa pääsy. Auditorioon mahtuu kerralla 220 henkilöä ja paikat sinne jaetaan saapumisjärjestyksessä. Elokuvan kesto on 77 minuuttia. Juhla huipentuu perinteiseen suureen ilotulitukseen kello 22.00 Heurekan pihalla. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Heureka, Vantaan kaupungin Tikkurilan aluetoimikunta sekä Vantaan Kulttuuripalvelut.
- puolivitsi
saa ampua edes papatteja! Vai tarkoititko että lapseen laitetaan ilotulitusraketti ja ammutaan taivaan tuuliin! Siis vain yli 18 v saavat ampua ilotulitusraketteja!
- nakka-rillekin
Tixissä ei oo vuosiin enää paukkunu muu kun poski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483