Monta kertaa oon lukenut tästä puhuttavan, mutta en ole täysin varma tarkasta sijainnista ja luulen, että kovin moni muukaan mies ei ole :) Eli voisiko joku auttaa hieman tietämätöntä? Suuseksin aikana työnsin sormet hitaasti sisälle ja tunsin emättimen etuseinämässä n. 5cm syvyydessä pienen kohdan (aika tarkalleen kuvan kohdassa 4, http://fi.wikipedia.org/wiki/G-piste ), joka tuntui sormen päässä hieman "karhealta/ruttuiselta". Oonko nyt löytäny sen paljon puhutun g-pisteen? Nainen ainakin piti kun varovasti hyväilin siitä kohden :)
Naisen G-piste
5
1318
Vastaukset
- tahtoo tietää
mä oon myös havainnut samassa paikassa samantyylisen kohdan ja miettiny, että miks siinä on semmone :D miten on naiset?
- Sofi¨
Siinä on naisen G-piste!
Klitoriksen nuoleminen G-pisteen stimulointi kahdella sormella "tule tänne"-sormiliikkeen kanssa on mitä mahtavinta. Hitto mitkä väristykset. Ja jos onni on myöten, niin nainen saa kokea myös voimakkaan orgasmin :)
G-piste kun on oikeasti klitoriksen yksi kohta. Klitorishan on oikeasti paljon suurempi, kuin mitä ulospäin näyttää. Se, mitä näemme naisen klitoriksesta, on siitä vain pieni osa! Klitoris jatkuu naisen sisälle vielä useita senttejä, se on aika isokin elin, ja G-piste stimuloi klitorista nimenomaan naisen SISÄLTÄ päin. G-pisteen koskettelu täytyy aina aloittaa rauhallisesti, hieman hyväillen. Vasta, kun nainen on oikein märkä, voi aloittaa ronskimman liikuttelun kahdella sormella! Ja siinä vaiheessa se ronski ote tuntuukin tosi hyvältä :) - Sofi¨
Miehille aina toimiva vinkki:
oli kyse peniksestä tai sormista - ajatelkaa, että yritätte osua naista sisältäpäin hänen häpyluun kohdalle/häpykummun kohdalle. Koska g-piste sijaitsee nimenomaan häpykummun alla!! Eli sinne kun osuu, niin nainen ei voi olla pitämättä. Se tuntuu tosi hyvältä. Kaikki naiset eivät ole edes tietoisia tästä ihanasta kohdasta, joka tuottaa lisänautintoa. Se on sääli :( :)- baskast
Kannattaa lukea tästä:
http://www.cosmopolitan.fi/suhteet-ja-seksi/seksi/art603-G-piste-kadoksissa-.html - G-kielimies
baskast kirjoitti:
Kannattaa lukea tästä:
http://www.cosmopolitan.fi/suhteet-ja-seksi/seksi/art603-G-piste-kadoksissa-.htmlKielellä posliinipillua ja klitorista sormella ja kullilla g-pistettä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839