Vuokrahevonen.APUAAA!!!

Tonttu-haluaa vuokra

Haluan hankkia vuokrahevosen ensi kesäksi mutta olenko valmis 8 vuoden hevosten kokemuksella.Minulla olisi aikuinen joka on ollut paaaaaljon hevosten kanssa tekemisessä tarvittaessa auttamassa.Osaan ratsastaa vaikeimmillakin hevosilla ja jos hevonen ontuu tai muuten näyttää huonovointiselta näen sen kyllä heti sillä olen hyvin tarkka.Osaan käsitellä hevosia ja osaan jotenkin ruokkiakkin ohjeitten kanssa hevosen ja aikuinen olisi melkein aina katsomassa kun annan hevoselle ruuat mutta ei välttämättä silloin kun olen varma että osaan.Tiedän kuinka kauan hevosella saisi ratsastaa ja tiedän milloin pitäisi loimittaa ym.Osaan tottakai myös ne perusasiat.Olenko valmis hankkimaan ensi kesäksi vuokahevosen?Saa kyselläkkin ja vastaan mielelläni.

5

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonttu-haluaa...

      Nyt unohtu tuo ruoka hommeli tuosta mihin oikeasti apua tarvitsen...


      Elikkä olenko valmis.

      Mutta onko tämä hevoselle hyvä tarha:

      -Tarhassa ei ole kunnon ruohoa pelkkiä plänttejä joissa hyvin lyhyttä ruohoa.Tarhassa kasvaa mustikoita ja marjamättäitä.Saako hevonen olla tuollaisessa tarhassa/kannattaako laittaa hevonen tuollaiseen tarhaan jos ei ole muuta?Voiko hevoselle antaa juotavaksi järvivettä?

      Vastausta?

      • vuokraaja itsekin

        ota vaan vuokrapolle:) mutta... ite en antais järvivettä. nooo... kai tuo tarha kelpaa, parempi kuin ei mtn:)


    • varmasti!

      Ota pois! Taitoa ja tietoa löytyy tuon perusteella tarpeeksi. Minä olen sitä mieltä että ensi kesästä tulee elämäsi heppakesä!

      P.S. ONNEA MATKAAN!

    • mlkhuv

      Asia on sillä lailla että jos nettiin tullaan etsimään vastauksia kysymyksiin "Olenko valmis..?" "Olenko tarpeeksi kokenut?" yms. et ole vielä valmis. Jos tuntisit itsesi tarpeeksi valmiiksi, et tulisi kysymään sitä ulkopuolisilta.

      • vastaaaaja

        mieluummin kysyy epävarmana... parempi näin ku että ei kysyis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe