Kertokaa te jotka olette saaneet apua fysioterapiasta selässä olevaan pullistumaan. Keneltä ja millä keinoilla?
Voiko tuore OMT-fysioterapeutti olla yhtä pätevä kuin vuosia kokemusta hankkinut?
Suositelkaa!!!
Tampereen seudun paras fysioterapeutti?
5
5707
Vastaukset
- hyvä minulle
aika lapsellista, eikä kannata kysyä sentään ortopediltä, ketä hän suosittelee jne.
- Camilla
Ihan huvikseni kyselin, ku omalääkäri ei sen paremmin mainitse ketään joka kykenis auttamaan. Ja jokainen tietenkin itseään mainostaisi mutta jos hieman totuuttakin täältä löytyisi . Pelkkä mainos toiminnasta ei vielä paljoa kerro. Melkein vuoden tuo välilevyn pullistuma seurannu mukana ja olisi oikeasti kiva saada hieman apua -muualta ku tohtorin veitsestä.
Eli edelleen toivon hyviä vinkkejä tosi-auttajista!- Anonyymi
Mä kävin varmaan kymmenellä, mut sitten löytyi. Hyvä fysioterapeutti, joka sai mun alaselän kuntoon on J Eerola! Kun ei saa mainostaa ni googleta: hyvä fysioterapeutti Tampere ni löydät Eerolan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kävin varmaan kymmenellä, mut sitten löytyi. Hyvä fysioterapeutti, joka sai mun alaselän kuntoon on J Eerola! Kun ei saa mainostaa ni googleta: hyvä fysioterapeutti Tampere ni löydät Eerolan :)
Ai SE J.E.? En minä ainakaan mene toista kertaa. Yks hyvä on ainakin Sanelma Terveystalolla.
- Anonyymi
Miten vertaillaan kuka on paras🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263