Kertokaa te jotka olette saaneet apua fysioterapiasta selässä olevaan pullistumaan. Keneltä ja millä keinoilla?
Voiko tuore OMT-fysioterapeutti olla yhtä pätevä kuin vuosia kokemusta hankkinut?
Suositelkaa!!!
Tampereen seudun paras fysioterapeutti?
5
5585
Vastaukset
- hyvä minulle
aika lapsellista, eikä kannata kysyä sentään ortopediltä, ketä hän suosittelee jne.
- Camilla
Ihan huvikseni kyselin, ku omalääkäri ei sen paremmin mainitse ketään joka kykenis auttamaan. Ja jokainen tietenkin itseään mainostaisi mutta jos hieman totuuttakin täältä löytyisi . Pelkkä mainos toiminnasta ei vielä paljoa kerro. Melkein vuoden tuo välilevyn pullistuma seurannu mukana ja olisi oikeasti kiva saada hieman apua -muualta ku tohtorin veitsestä.
Eli edelleen toivon hyviä vinkkejä tosi-auttajista!- Anonyymi
Mä kävin varmaan kymmenellä, mut sitten löytyi. Hyvä fysioterapeutti, joka sai mun alaselän kuntoon on J Eerola! Kun ei saa mainostaa ni googleta: hyvä fysioterapeutti Tampere ni löydät Eerolan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kävin varmaan kymmenellä, mut sitten löytyi. Hyvä fysioterapeutti, joka sai mun alaselän kuntoon on J Eerola! Kun ei saa mainostaa ni googleta: hyvä fysioterapeutti Tampere ni löydät Eerolan :)
Ai SE J.E.? En minä ainakaan mene toista kertaa. Yks hyvä on ainakin Sanelma Terveystalolla.
- Anonyymi
Miten vertaillaan kuka on paras🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779