Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä tallista? Tunnetaan myös nimellä Kirkkonummen ratsastajat. Millaista opetusta ja millaisia hevosia siellä on? Entäs ihmiset? Kertokaa rehellisesti mielipiteitä. Tallin vaihto mielessä ja olen tätä harkinnut.
Jorvaksen talli
4
2203
Vastaukset
- ponii
Vakituisia tuntiheppoja ei näytä kyllä paljoa olevan noitten esittelysivujen mukaan.
- Jorvaksesta...
Vakituisia tuntihevosia ei ole kuin pari, kun talli toimii enemmänkin myyntitallina. Myynnissä olevat hevoset käyvät sitten myös tunneilla. Tallilla ei ole maneesia, mutta kenttä on ihan ok. Tai ainakin näin asiat olivat kun minä olen siellä viimeksi käynyt. Opetus on ihan hyvätasoista. Tallilla on myös mahdollisuus kokeilla valjakkoajoa ammattilaisten opettamana. Kulkuyhteydet ovat myös suht lähellä. Junat ainakin pysähtyvät käsittääkseni melko lähelle. Ihmisetkin siellä ovat ihan mukavia. Käy ihmeessä vaikka kerran irtotunnilla tutustumassa talliin! :)
- paikalla käynyt
En suosittele
- perusteluita
Miksi et?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197