Myydään Vuonis!! Kiirreellisesti!

*''''**'*'**

Elikkäs vuonohevos ori, kääntyy kolme vuotiaaksi. Pysyy lankatarhassa, on tarhattu ruunien kanssa.

Kuljetukset, vuolut yms onnistuu hyvin! Kiltti. Hp.2500e

Yhteyttä voi ottaa, kerron lisää
[email protected] tai 0400568941/Anne

12

1787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjordis

      voi eikö tämä poika ole vieläkään löytänyt uutta kotia? :( Oletko kokeillut löytyisikö ulkomaan markkinoilta kiinnostuneita ostajaehdokkaita, esim. ruotsista? hintapyyntösi ei kuitenkaan ole niidenkään hintatasoja katsoen ainakaan minusta liikaa, voisi onnistaa? :)

    • Crille(Maria)

      Vaikuttaa kivalta hevoselta saisi varmaan aika pian ostajan! Äiti, minä, ja kaksi siskosta ratsastaa mutta isä ei. Olemme vähän miettineet hevosen hankitnaa mutta ei ihan vielä....joten onnea sinulle!

    • vuonisfani

      ihana ja super söpö

    • jassuq

      Olisin kiinnostunut tästä(-: vielä myynnissä lähetin sähköpostiakin(:!

      • jassuuqq

        onko siis vielä myynnisssä? meinasin(:


    • Pollefani12

      Miksi myytte ettekö viitta poneista miltä tuntuu ponilta kun menettää omistajan minä ainakin jos oisin te niin laittaisin sen jonkun hoito poniksi.

      • ...

        Se, että myy poninsa/hevosensa ei tarkoita sitä ettei sitä rakastaisi, mutta hevosen omistaminen kun ei ole niin yksinkertaista ja joskus myyminen on se paras vaihtoehto. Olisiko parempi esimerkiksi viedä hevonen teuraaksi kuin uuteen kotiin?


    • kikka pikka

      Pollefani12 oon samaa mieltä en minä ainakaan myisi ponia aninakin jos rakastaisin en mutta jos se on jonkun ja se haluasi sen takaisin niin antaisin mutta ei me puhuta siitä vaan myynnistä, sanon samaa että sopiiko lapsille?23

    • Rakasta kaivaten <3

      Itsekkin olen joskus oman hevosen myynyt. Ja se oli sille ehdottomasti paras ratkaisu ! (: olihan se kova paikka itse kullekkin.. 8( ikävä ! Mutta ilinen siitä, että löysi uuden ja rakastavan kodin

    • Hevosrakas98
    • vuonis haku

      Moi! haluaisin ostaan nyt vuoniksen 2013 joulu lahjaksi vuonoponin ja olen ettiny vieläkin haluaisi semmosen joka on tamma tai ruuna ja kilttti ja rauhallinen ratsu ja voi ajaa haluan 3v

    • vuonistyttö

      minkäs värinen ja löytyykö jostain kuvia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe