Myydään Vuonis!! Kiirreellisesti!

*''''**'*'**

Elikkäs vuonohevos ori, kääntyy kolme vuotiaaksi. Pysyy lankatarhassa, on tarhattu ruunien kanssa.

Kuljetukset, vuolut yms onnistuu hyvin! Kiltti. Hp.2500e

Yhteyttä voi ottaa, kerron lisää
[email protected] tai 0400568941/Anne

12

1874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjordis

voi eikö tämä poika ole vieläkään löytänyt uutta kotia? :( Oletko kokeillut löytyisikö ulkomaan markkinoilta kiinnostuneita ostajaehdokkaita, esim. ruotsista? hintapyyntösi ei kuitenkaan ole niidenkään hintatasoja katsoen ainakaan minusta liikaa, voisi onnistaa? :)

• Crille(Maria)

Vaikuttaa kivalta hevoselta saisi varmaan aika pian ostajan! Äiti, minä, ja kaksi siskosta ratsastaa mutta isä ei. Olemme vähän miettineet hevosen hankitnaa mutta ei ihan vielä....joten onnea sinulle!

• vuonisfani

ihana ja super söpö

• jassuq

Olisin kiinnostunut tästä(-: vielä myynnissä lähetin sähköpostiakin(:!

• jassuuqq

onko siis vielä myynnisssä? meinasin(:

• Pollefani12

Miksi myytte ettekö viitta poneista miltä tuntuu ponilta kun menettää omistajan minä ainakin jos oisin te niin laittaisin sen jonkun hoito poniksi.

• ...

Se, että myy poninsa/hevosensa ei tarkoita sitä ettei sitä rakastaisi, mutta hevosen omistaminen kun ei ole niin yksinkertaista ja joskus myyminen on se paras vaihtoehto. Olisiko parempi esimerkiksi viedä hevonen teuraaksi kuin uuteen kotiin?

• kikka pikka

Pollefani12 oon samaa mieltä en minä ainakaan myisi ponia aninakin jos rakastaisin en mutta jos se on jonkun ja se haluasi sen takaisin niin antaisin mutta ei me puhuta siitä vaan myynnistä, sanon samaa että sopiiko lapsille?23

• Rakasta kaivaten <3

Itsekkin olen joskus oman hevosen myynyt. Ja se oli sille ehdottomasti paras ratkaisu ! (: olihan se kova paikka itse kullekkin.. 8( ikävä ! Mutta ilinen siitä, että löysi uuden ja rakastavan kodin

• Hevosrakas98
    • vuonis haku

Moi! haluaisin ostaan nyt vuoniksen 2013 joulu lahjaksi vuonoponin ja olen ettiny vieläkin haluaisi semmosen joka on tamma tai ruuna ja kilttti ja rauhallinen ratsu ja voi ajaa haluan 3v

• vuonistyttö

minkäs värinen ja löytyykö jostain kuvia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe