Elikkäs vuonohevos ori, kääntyy kolme vuotiaaksi. Pysyy lankatarhassa, on tarhattu ruunien kanssa.
Kuljetukset, vuolut yms onnistuu hyvin! Kiltti. Hp.2500e
Yhteyttä voi ottaa, kerron lisää
[email protected] tai 0400568941/Anne
Myydään Vuonis!! Kiirreellisesti!
12
1862
Vastaukset
- fjordis
voi eikö tämä poika ole vieläkään löytänyt uutta kotia? :( Oletko kokeillut löytyisikö ulkomaan markkinoilta kiinnostuneita ostajaehdokkaita, esim. ruotsista? hintapyyntösi ei kuitenkaan ole niidenkään hintatasoja katsoen ainakaan minusta liikaa, voisi onnistaa? :)
- Crille(Maria)
Vaikuttaa kivalta hevoselta saisi varmaan aika pian ostajan! Äiti, minä, ja kaksi siskosta ratsastaa mutta isä ei. Olemme vähän miettineet hevosen hankitnaa mutta ei ihan vielä....joten onnea sinulle!
- vuonisfani
ihana ja super söpö
- jassuq
Olisin kiinnostunut tästä(-: vielä myynnissä lähetin sähköpostiakin(:!
- jassuuqq
onko siis vielä myynnisssä? meinasin(:
- Pollefani12
Miksi myytte ettekö viitta poneista miltä tuntuu ponilta kun menettää omistajan minä ainakin jos oisin te niin laittaisin sen jonkun hoito poniksi.
- ...
Se, että myy poninsa/hevosensa ei tarkoita sitä ettei sitä rakastaisi, mutta hevosen omistaminen kun ei ole niin yksinkertaista ja joskus myyminen on se paras vaihtoehto. Olisiko parempi esimerkiksi viedä hevonen teuraaksi kuin uuteen kotiin?
- kikka pikka
Pollefani12 oon samaa mieltä en minä ainakaan myisi ponia aninakin jos rakastaisin en mutta jos se on jonkun ja se haluasi sen takaisin niin antaisin mutta ei me puhuta siitä vaan myynnistä, sanon samaa että sopiiko lapsille?23
- Rakasta kaivaten <3
Itsekkin olen joskus oman hevosen myynyt. Ja se oli sille ehdottomasti paras ratkaisu ! (: olihan se kova paikka itse kullekkin.. 8( ikävä ! Mutta ilinen siitä, että löysi uuden ja rakastavan kodin
- Hevosrakas98
Onko jo löytänyt kodin? Ellei ole niin laita s-postia [email protected]
- vuonis haku
Moi! haluaisin ostaan nyt vuoniksen 2013 joulu lahjaksi vuonoponin ja olen ettiny vieläkin haluaisi semmosen joka on tamma tai ruuna ja kilttti ja rauhallinen ratsu ja voi ajaa haluan 3v
- vuonistyttö
minkäs värinen ja löytyykö jostain kuvia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232478- 1341915
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631256Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151251Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351112En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451059HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241056Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831019Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57963