Se on ny

sillai et tämmönen yksinkertane sieluki rupee hempeilemää ku tääl kotokaupunkis on ilma ihan niinku nuorna miähenä, lunta on melkein nilkkaa asti eikä kaupunki äijät ol viäl pilannu maisemaa lanaamal.
Viimeks tämmöst tähä aikaa almanakast oli joskus 60 luvulla,
Jote anne ton punapää Tori Amoksen hoitaa toi joihkaus puoli, Winter laulullaa...

http://www.youtube.com/watch?v=KWmETxWM0h0

39

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilma.

      niih en mä hullu oo---kuhan sanoin vaan muuten

      • sialuntilaa ruppee ny mittaamaa ku mä kattelen noit haituvie lentämist täs akkuna ohi ja kyl mä me se tiärä et sää olet lady....
        Ja ihan varmaa mä sanosi sen muuteki vaik toi karhunpentele ei seisois seläntaka..


      • Vilma.
        bar.sinistra kirjoitti:

        sialuntilaa ruppee ny mittaamaa ku mä kattelen noit haituvie lentämist täs akkuna ohi ja kyl mä me se tiärä et sää olet lady....
        Ja ihan varmaa mä sanosi sen muuteki vaik toi karhunpentele ei seisois seläntaka..

        että moon älykäs lady---vaikka ei karhu seisoiskaan selantakana


      • Vilma. kirjoitti:

        että moon älykäs lady---vaikka ei karhu seisoiskaan selantakana

        nyt uskon Mikee. Se aina sanoo, että vilma se on aito Lady ja lähtee pyykkipussinsa kanssa. Olen kyllä miettinyt, että miksi mun ei koskaan tarvii silittää eikä edes pestä sen pyykkiä? Sä passat sitä aina.


      • junttikukko
        ainailonasi kirjoitti:

        nyt uskon Mikee. Se aina sanoo, että vilma se on aito Lady ja lähtee pyykkipussinsa kanssa. Olen kyllä miettinyt, että miksi mun ei koskaan tarvii silittää eikä edes pestä sen pyykkiä? Sä passat sitä aina.

        ???


      • junttikukko kirjoitti:

        ???

        kerro? Pitää sitä jotain pitää omanakin tietonaan.


      • ????????????????????
        ainailonasi kirjoitti:

        kerro? Pitää sitä jotain pitää omanakin tietonaan.

        Vai nainen?


      • ???????????????????? kirjoitti:

        Vai nainen?

        sulla kyselyikä vai muuten vaa tykkäät musta?


      • Vilma.
        ainailonasi kirjoitti:

        nyt uskon Mikee. Se aina sanoo, että vilma se on aito Lady ja lähtee pyykkipussinsa kanssa. Olen kyllä miettinyt, että miksi mun ei koskaan tarvii silittää eikä edes pestä sen pyykkiä? Sä passat sitä aina.

        sää oot sihteekikkö----kato sihteeriköt tekee raskaimmat työt
        konehan ne paidat pesee ja kaulin silittää silloin ko ne on Miken päällä


      • ????????????????????
        ainailonasi kirjoitti:

        sulla kyselyikä vai muuten vaa tykkäät musta?

        Kuten sinua siksi mutta pennulta on turha kysyä


      • Vilma. kirjoitti:

        sää oot sihteekikkö----kato sihteeriköt tekee raskaimmat työt
        konehan ne paidat pesee ja kaulin silittää silloin ko ne on Miken päällä

        et saa kutitella sillä kaulimella Mikeä!!!Se on välillä kuin hakattu kun tulee kotiin. Sain muutes joululahjaksi kaulimen. Olikohan sulla jotenkin sormet pelissä. Niin ja sen lahjan anto dude. Oli jotenkin sekava tuo joulunaika. Enkä mä mikään sihterikkö ole. Ne jäi kaikki duden luo. Niin miten muuten jouduin dudelle? Annas kuulua vilma!!
        Tai älä sittenkään selitä täällä. Mä meen nyt nukkumaan ja sun selostuksen jälkeen uni kuitenkin häviäis.


      • Vilma.
        ???????????????????? kirjoitti:

        Kuten sinua siksi mutta pennulta on turha kysyä

        tulla haukkumaan toinen siihen----tosi fiksua


      • ???????????????????? kirjoitti:

        Kuten sinua siksi mutta pennulta on turha kysyä

        kannata kysyä. Ihan turha vaiva kirjotella. Mukava kun inhoot mua. En mäkään susta välitä kun pentuna mua pidät. Sä olet varmaan karmeen vanhakin kun noin mietteliäitä kirjottelet.


      • ????????????????????
        ainailonasi kirjoitti:

        kannata kysyä. Ihan turha vaiva kirjotella. Mukava kun inhoot mua. En mäkään susta välitä kun pentuna mua pidät. Sä olet varmaan karmeen vanhakin kun noin mietteliäitä kirjottelet.

        Vanhempi ,mene puskaan takaisin


      • Vilma,
        ainailonasi kirjoitti:

        et saa kutitella sillä kaulimella Mikeä!!!Se on välillä kuin hakattu kun tulee kotiin. Sain muutes joululahjaksi kaulimen. Olikohan sulla jotenkin sormet pelissä. Niin ja sen lahjan anto dude. Oli jotenkin sekava tuo joulunaika. Enkä mä mikään sihterikkö ole. Ne jäi kaikki duden luo. Niin miten muuten jouduin dudelle? Annas kuulua vilma!!
        Tai älä sittenkään selitä täällä. Mä meen nyt nukkumaan ja sun selostuksen jälkeen uni kuitenkin häviäis.

        vähänkö katon pahasti----mää oon syyllinen kunnes toisin todistetaan
        pitkät on päivät,sitä päivää ei tuu että todistetaan
        kyllä sä oot sihteerikkö


      • ???????????????????? kirjoitti:

        Kuten sinua siksi mutta pennulta on turha kysyä

        Uskomatonta aivotoimintaa vielä keskellä yötä, tuohon harva pystyy....


      • ???????????????????? kirjoitti:

        Vanhempi ,mene puskaan takaisin

        Puskista huutelet yöllä naisille. Taitaa kiikkustuolisi jalat olla epäkeskot.


      • vikkeläx
        Vilma. kirjoitti:

        sää oot sihteekikkö----kato sihteeriköt tekee raskaimmat työt
        konehan ne paidat pesee ja kaulin silittää silloin ko ne on Miken päällä

        Tiedän kyllä että laitat aina kaikki pestyt vaatteet yllesi ja prässäät menemällä mankelin läpi kevyesti koko komeudessasi


      • Vilma.
        vikkeläx kirjoitti:

        Tiedän kyllä että laitat aina kaikki pestyt vaatteet yllesi ja prässäät menemällä mankelin läpi kevyesti koko komeudessasi

        pitikö sekin mennä sanomaan---kyllä sinä tuut vielä pimmeessä porttikongissa vastaan
        senkin juorukello


      • ???????????????????? kirjoitti:

        Vanhempi ,mene puskaan takaisin

        on nyt niin lumisiakin, että antaapa nyt olla.
        Kävin kyllä puskan juurella pissalla kun saunasta tulin. Pyllyä vähän paleli. Kuinkas sä olet siellä puskien joukoissa pärjännyt? Viluttaako vai vit...ko?


      • Vilma, kirjoitti:

        vähänkö katon pahasti----mää oon syyllinen kunnes toisin todistetaan
        pitkät on päivät,sitä päivää ei tuu että todistetaan
        kyllä sä oot sihteerikkö

        haluis sanoo kaikkien kuullen mikä oon. Sihteerikköaika oli sen kolme kuukautta. Vilma kiltti, eihän tarvitse sanoo? Sä olet Ladykin ja voin kertoo Mikelle kuinka sä olit täälläkin yli muiden.
        Nokun dude oli niin ihmeissään lahjastaan. Se odotti ihan erilaista lahjaa ja silläkin tuli heti mieleen sä ja mörri.


      • Vilma. kirjoitti:

        pitikö sekin mennä sanomaan---kyllä sinä tuut vielä pimmeessä porttikongissa vastaan
        senkin juorukello

        tykkää tuosta juorukellosta. En kerro kuitenkaan eteenpäin, ainakaan Mikelle.
        Ai nyt tajuan. Tuonko takia kaikki silitetyt vaatteet tuoksuu naiselle. Vilmaaaaa!!!!


      • vikkeläx
        Vilma, kirjoitti:

        vähänkö katon pahasti----mää oon syyllinen kunnes toisin todistetaan
        pitkät on päivät,sitä päivää ei tuu että todistetaan
        kyllä sä oot sihteerikkö

        Osais kirjoittaa kaulimella ja kopiokoneeksi ja kynäksi kelpaisi työmaalla vanha elävä mustekala akvaariosta


      • Mörrimöykky11 kirjoitti:

        Uskomatonta aivotoimintaa vielä keskellä yötä, tuohon harva pystyy....

        salaa vilmalta sanon että mäkin tykkään susta ihan millin verran.


      • vikkeläx kirjoitti:

        Osais kirjoittaa kaulimella ja kopiokoneeksi ja kynäksi kelpaisi työmaalla vanha elävä mustekala akvaariosta

        onkaan Rihteerikkö?


      • vikkeläx
        Vilma. kirjoitti:

        pitikö sekin mennä sanomaan---kyllä sinä tuut vielä pimmeessä porttikongissa vastaan
        senkin juorukello

        Lennän sun ylitse. Kuulet sen kyllä kun kello kalkattaa. Mä meen pian tutimaan vanhaan ja lämpöiseen kuivaslinkoon, mutta vältä kiusaus tulla painamatta nappia


      • vikkeläx
        ainailonasi kirjoitti:

        onkaan Rihteerikkö?

        Joka laittaa meidät järjestykseen monen RIHTEDIN ja järistyksen voimalla! Leppoisat lomamme loppuu, ikiajoiksi. Hyvästi sitten. Pakenen pakastimeen tälläkertaa:)


      • vikkeläx
        ainailonasi kirjoitti:

        tykkää tuosta juorukellosta. En kerro kuitenkaan eteenpäin, ainakaan Mikelle.
        Ai nyt tajuan. Tuonko takia kaikki silitetyt vaatteet tuoksuu naiselle. Vilmaaaaa!!!!

        Kun sä pidät mua aina kaulalla, kun oon ketjussa riippuva kello. Onneksi olen vain kultainen juorukellon, mutta jos olisinkin käkikello nokkisin sua poskelle aina tunnin välein:)


      • uneton.
        Vilma. kirjoitti:

        pitikö sekin mennä sanomaan---kyllä sinä tuut vielä pimmeessä porttikongissa vastaan
        senkin juorukello

        Oikea villikko olis kiva kesyttää.....


      • vikkeläx
        uneton. kirjoitti:

        Oikea villikko olis kiva kesyttää.....

        Mutkin aina häpäisee ja nöyryyttää jokainen arkipaivä tällä palstalla ja lakaisee lopuksi matonalle häpeämään kömpelöt kirjoitukseni. Vilma pyyhkäisee pelkällä i-kirjaimen pisteellä kaikki nurin kirjoittaessaan ja sieltä ei ole ylösnousua kuin luvan kanssa rullahuuli ylösalaisin ja kaksinkerroin leuvanympärillä liimautuneena, vuosikertatönkän irtotessa räystäästä liimavirityksineen siteeksi.


    • ei oo siellä sitten koskaan paljoo lunta ollu...jos sillonkin vaan nilikkaan asti...täällä on kunnon talvi aina ja niin alakaa olla kohtapuoliin taas, koko aika pyrskyttelee :)

    • oikeesti tehdä lumienkeleitä ulkona saunareisulla.
      Arvaa kun oli kivaa. Oli tuo lumi vähän kylmää, mutta ei se riemua haitannut kun sai mennä takasin kuumaan saunaan. Oltiin kuin pienet kakarat näkis eka kerran lunta.

      • sitä vois enkuaisii tehrä, mut tääl se tiätäis lähtöö piipaa autol ja valkone takaa solmittu paltoo pääl....


      • bar.sinistra kirjoitti:

        sitä vois enkuaisii tehrä, mut tääl se tiätäis lähtöö piipaa autol ja valkone takaa solmittu paltoo pääl....

        Mulla on täällä rauha maassa ja kaikilla hyvä tahto. Kaikki yhtä hullua väkee. Sovitaan tähän kaupunginosaan hyvin.


      • ????????????????????
        ainailonasi kirjoitti:

        Mulla on täällä rauha maassa ja kaikilla hyvä tahto. Kaikki yhtä hullua väkee. Sovitaan tähän kaupunginosaan hyvin.

        ????????????????? Ymmärrän???


      • ???????????????????? kirjoitti:

        ????????????????? Ymmärrän???

        Mikä se on? Onko se ihminen vai eläin?


      • vikkeläx
        ainailonasi kirjoitti:

        Mikä se on? Onko se ihminen vai eläin?

        uusi lyhenne Herrojen haaremi seurasta, johon minäkin kuuluin aikoinaan, kunnes minut erotettiin sieltä tilatessani keittiöön 12 taikinakaulinta, mutta pihaan tuotiinkin sama määrä asfalttijyriä väärän tilausnumeron johdosta. Tekeehän niillä komeita ja isoja pitzapohjia:)


    • hyi hyi

      pilasitte tämänkin asiaketjun huuhaalla

      • vikkeläx

        Vilma ja kumppanit pilasivat elämäni ja maineeni. Kaulin siis tulee vaihtumaan mattopiiskaan kun kevyesti tamppaan teidät kaikki isänmaalliseen uskoon. Imurilla viimeistellään hiusten kaltevuus nätiksi kuin närhen mu?..mu?..mustikkanenä! aivan meinas unohtua:(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe