HELP!!! MIKÄ ON SAUNALAHTI PREPAID.. PALVELUSALDO?!?!

HUKASSA_OLEVA.

eli siis.. mikä ihme on tuo saunalahden prepaid liittymässä oleva palvelusaldo? (puhelut/tiedonsiirto elisa mobiiliverkossa) on 20,1e ?!

aarrggh.. en tajua, että miten sitä siis voi käyttää? tarkoittaako tuo sitä että voin puhua tuon 20.1 euroa sitten niinkun saunalahden ja elisan liittymiin vai miten ihmeessä? :s

8

4428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eerikkis

      Tarkoittaa juurikin sitä. K.O. saldon voi käyttää vain tiedonsiirtoon ja puheluihin Elisan verkon sisällä (myös saunalahti)

    • hiustenhalkoja

      tiesithän sinä sen. mutta tiesitkö, että lähettämällä tekstiviestin PUHE (siis isoilla kirjaimilla) numeroon 15020 ,saat soitella ko. liittymiin kuukauden ajan niin paljon kuin haluat. viestin lähettäminen maksaa 6.90€.

      • Anonyymi

        Puhe. 15020


    • Prepaid asiakas

      Onko mahdollista siirtää palvelusaldoa, liitymäsaldoksi? eli voiko sitä käyttää puheluna? Joka kerta kun lataa, minulla on ohta 100 euroa palvelusaldoa mutta en kyllä käytä nettiä eikä tiedosiirtoa. Mitä siinä on järkeä?

      • mä metafoirun

        mitä sanoo itse saunalahti?ei löydy asiasta infoa sivultaan,saunalahti.fi.
        houkutellaan 50%ekstraa lataukseen ensin tekstarilla.sitten saa ladattua tuollaisen kakstahoisen paluuviestin,täytyy kai asiakaspalveluun rimpauttaa,mitä kuluttajasuojalaki moiseen hämäykseen suhtautuisi?


      • Tonni hukassa
        mä metafoirun kirjoitti:

        mitä sanoo itse saunalahti?ei löydy asiasta infoa sivultaan,saunalahti.fi.
        houkutellaan 50%ekstraa lataukseen ensin tekstarilla.sitten saa ladattua tuollaisen kakstahoisen paluuviestin,täytyy kai asiakaspalveluun rimpauttaa,mitä kuluttajasuojalaki moiseen hämäykseen suhtautuisi?

        Hyvällä ystävälläni on tuota mitälie palvelusaldoa kertynyt vuosien saatossa jo hieman yli 1000€. Ja nyt hän tuskastelee juuri sitä että, miksei hän voi sitä käyttää esim. puheluihin ja viesteihin kun ei nettiä käytä. Sille on ainakin vastailtu asiakaspalvelusta ihan ympäripyöreitä vastauksia ja perusteita. Mutta näyttäis siltä et jää toi n. 6000 mummonmarkkaa Saunalahden omaan taskuu! Kuluttajasuojalaki..tuskin sekään voi auttaa.Jos tuosta jonkun jutun saisi kyhättyä,niin eiköhän siinä kuitenkin käräjillä kakkoseksi jäisi. Ihminen v.s tuollainen jättipulju huippujuristeineen jne. Tosin olisihan se aika jännä homma, kun joku aloitteleva juristi löytäs tosta hommasta sen virheen ja pystys näyttää sen totee, niin et voittais sen keissin. Olis aika kova ponnahduslauta! :D Tollanen ison firman kaataminen rankattais varmaan aika korkealle ! ;)


    • Saunalahden Prepaideissa kertyvää palvelusaldoa käytetään joko oman verkon puheluihin kotimaassa (eli Elisa, Kolumbus ja Saunalahti -liittymiin) tai päiväkohtaiseen datalaskutukseen.
      Oman verkon puhelut veloitetaan automaattisesti Palvelusaldosta silloin kun sitä on. Palvelusaldoa ei ole mahdollista "muuttaa" tavalliseksi saldoksi, eikä sitä voi käyttää tiedonsiirto-, viesti- tai puhepakettien ostamiseen.

      - Mikko / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    • Anonyymi

      SILLOIN KUN IT EI HALUA EI KORJATA OMIA JÄLKIÄÄN, EI ANNETA KESKULE LUPAA ENÄÄ, JONKA OVAT ITSE AVOIN KORVAN TAKIA LUONEET, VIHAN JA VÄKIVALLAN PIHAALUEET

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe