On tullut aika kiittää kaikkia teitä, ihan kaikkia, jotka osallistuitte ja annoitte runsaasti ajattelemisen aihetta. Jumalan siunausta tuleviin päiviin ja Onnellista elämää, tulevana vuonna 2010! Ollaan sit vuoden päästä viisaampia, ehkä.Teen niinkuin MINÄ VAAN ehdotti, etsin oikean, aidon ja kahdella jalalla kulkevan jehovantodistajan ja jatkan "utelua" häneltä. Miksi muuten aina tulee 2 ihmistä, kun ois intensiivisempää jos olis vaan minä ja hän, siis yksi todistaja siinä.No, ymmärrän sen, et hyvä kulkea kaksin, turvallisuussyistäkin. Mutta nyt tää tyttö siis vihdoin ja viimein jättää tään ja lopettaa teidän kiusaamisenne. Mut mukavaa kyllä oli, oikeesti.Olkaahan ihmisiksi ja muistakaa; Jos on hyvää seuraa, siitä ei hyvää seuraa ;-D
Aikansa kutakin.
3
179
Vastaukset
- kirjoitukset
Siksi kukevat pareittain,koska toinen on oppilas.Olen vanha Raamatun tutkija.Täysin väärässä ovat Jehovat.Ilmeisesti heistä ei tule edes tuhat vuotisen valtakunnan perillisiä.Tällä tarkoitan,että pitää tapahtua täysi käännös.Enkä anna enää mitään suoranaista ohjetta.Tiedän,että ylösotto on ensi syyskuussa.Siitä alkaa viimeinen vuosiviikko-eli 7-vuotta.Kannataisi kääntä itsensä Jeesuksen puoleen.Sillä ilman uudesti syntymää ei löydy iankaikkista elämää Herrassa.
- minä vaan
Toivon jossain Sinusta vielä kuulevan.
Kysele häätavoista kahdella jalalla kulkevalta todistajalta, se jäi nyt selvittämättä vielä.
Jos haluat vain yhden keskustelemaan kanssasi, ilmaise se todistajille.
Kun kulkee kaksittain on seuraa ja tukea toinen toisistaan. Jeesuskin lähetti seuraajansa julistamaan sanomaa pareittain.
Kaikkea hyvää Sinne....jään kuitenkin kaipaamaan viestejäsi...mutta kohta minäkin olen suomessa talven keskellä pitkästä aikaa.... Muista sitten kysyä "oikeita* kysymyksiä todistajasisarelta.
Oikeisiin kysymyksiin löytyy "oikeat" vastaukset punaisesta kirjasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5092556Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872481Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211561Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771522Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101460- 691384
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔411337- 271278
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2881200Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun891134